quote:Op donderdag 28 september 2006 11:41 schreef cafca het volgende:
Green velvet
Verve
Pretenders
Seether
Feeler
Weezer
The Rebels
The Meters
Beegees
Hefner
en ik dacht nog wel een redelijk onherkenbare foto gepakt te hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:58 schreef bukgeit het volgende:
ABC
Wie bezong in deze smartlap 'De triangelist'?quote:Een maat of vier nadat De Vijfde begon
Had de triangelist zich ernstig vergist
Hij werd bedankt, zonder pardon
Maar hij ging door met wat hij niet kon
In een dweilorkest ging het ook niet zo best
En de Josti-band vond hem geen talent
Playback dan, met een band voor al uw partijen
De sfeer in de zaal was prima te snijden
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:52 schreef Neleos het volgende:
Herman Finkers
quote:Verder en verder is hij afgezakt
Hij werd voor het laatst in een film waargenomen
Alwaar hij een ezel van achteren pakt
En om herkenning te voorkomen
Zijn de ogen van de ezel afgeplakt
Met korte ei, dat wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:02 schreef peaceman het volgende:
Ge Rijnders?
Robert, voor intimi en drinkebroeders...quote:Op donderdag 28 september 2006 14:19 schreef Z het volgende:
Senor Pollard.
'Zilveren Jubileum'quote:Op donderdag 28 september 2006 13:34 schreef Berkery het volgende:
De Josti Band - ZJ -> Zware Jongens?
Ik wist dat het van Gé Reinders is, maar wat heeft Herman Finkers er mee te maken?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Neleos het volgende:
Met wie nam Herman Finkers met nummer Blaosmuziek op?
Die heeft dat een keer samen met Reinders opgenomen. Het zat o.a. ook in die serie op TV Oost, Van Jonge Leu En Oale Groand.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik wist dat het van Gé Reinders is, maar wat heeft Herman Finkers er mee te maken?
quote:Op 1 januari zenden alle regionale televisiezenders een reportage uit over de opnames van Blaos Mich Nao Hoes. TV Gelderland zendt op dezelfde dag een nieuwjaarsconcert uit waarin Gé Reinders en Fanfare Eendracht Afferden optreden. Een dag later komt de single Eder Keteer met Koninklijke Harmonie Sainte Cécile Eijsden uit. De B-kant Blaosmuziek is een duet met Herman Finkers begeleid door Fanfare Eendracht Nieuwenhagerheide. De cd Blaos Mich Nao Hoes wordt genomineerd voor een Edison in de categorie kleinkunst/luisterlied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |