Moest even nadenken, 2006 is een beetje een instinkertje! Antwoord is natuurlijk The Decemberistsquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:09 schreef cafca het volgende:
Maar goed, vraagsteller beslist. discografie van welke band:
2002 CAC --> Castaways and Cutouts
2003 HM --> Her Majesty
2005 P --> Piqaresque
2006 TCW --> The Crane Wife
Dank. Jou opgave heb ik opgezocht, ben nooit echt bekend geweest met de beste artiestquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Knap! Mijn vraag: wiens nieuwe album heet 'The Information'?
Ik ook, alleen op een meer open wijze om die daarna meteen te onderbouwenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alvast geen idee![]()
Zit ik daarnet nog open te solliciteren [afbeelding]
bigshadow +1quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Moest even nadenken, 2006 is een beetje een instinkertje! Antwoord is natuurlijk The Decemberists![]()
De vraag van bukkie kan blijven staan![]()
Hoe waren ze live? Plaat vind ik erg mooi.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:13 schreef bigshadow het volgende:
Ik twijfelde! Zo meteen naar ILIKETRAINS, met de trein. Laten we hopen dat het leuk is.
als je genoeg mensen kunt vinden kun je altijd zelf een team maken natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:30 schreef peaceman het volgende:
Hey Bukkie... slaap jij wel eens?
Wat voor dag is 29 okt en waar? Misschien komen we wel kijken als we kunnen dan...
Nou laat ik eerst maar eens komen kijken eventueel....Tis wel ver voor ons.. da's minderquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:21 schreef ranja het volgende:
[..]
als je genoeg mensen kunt vinden kun je altijd zelf een team maken natuurlijk
29 oktober is een zondag en het is in P3 in Purmerend.
Ik?quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou laat ik eerst maar eens komen kijken eventueel....Tis wel ver voor ons.. da's minder
Als ik GLO in mijn team zou weten te krijgen (waar is die kerel trouwens??) dan zou ik er wel moeite voor doen. Ik ken mijn eigen beperkingen voldoende om te weten dat ik ook wat andere sterke krachten nodig heb. Neleos zou wel kandidaat zijn bedenk ik me nu
Maar is het 's middags?
Jij weet soms wel van die jazz/soulgasten te herkennen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik?Ik ben echt een enorme muziek-noob vergeleken met de meeste mensen hier. Maar het lijkt me wel gezellig, dat wel.
Da's waar. De allergrootsten haal ik er meestal wel uit. Hoewel ik laatst Charles Mingus enorm mis had.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij weet soms wel van die jazz/soulgasten te herkennen...![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef Neleos het volgende:
Antwoord is Beck, dacht ik.
Aha. Ik bedenk mij ook, dat ik vorig jaar die quiz later nog op internet heb gemaakt, ik wist er niet veel. Maar we zijn weer een jaar verder, misschien heb ik wat bijgeleerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat klopt.
De vragen zijn voor 80% geluidsvragen, meestal met een (al dan niet vergezocht) thema. Zo hadden we 2 jaar geleden een vraag met als thema 'merknamen' en dat varieerde van Korn - Adidas tot Duran Duran - Union of the snake.
heb je hun nieuwe album al? wat vind je daar van? ik twijfel nog of ik ze wil zien in Tivoli in November.quote:
Ik ken Yo La Tengo niet echt goed, maar dit nieuwe album (luister hem nu) vind ik wel goed. En als ze naar Tivoli komen ga ik daar misschien ook wel naartoe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:53 schreef ranja het volgende:
[..]
heb je hun nieuwe album al? wat vind je daar van? ik twijfel nog of ik ze wil zien in Tivoli in November.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |