Je bedoelt Claude François. Maar die heeft het weer van Jacques Revaux. Claude François heeft de tekst niet zelf geschreven, maar dat deed Gilles Thibaut.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:05 schreef cafca het volgende:
En toch eigenlijk ook weer niet. De oorspronkelijke schepper was een fransman waarvan ik de naam even vergeten ben...
Bowie was de eerste die er een engelse tekst op schreef ja, maar dat was toch niet "My Way"?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je bedoelt Claude François. Maar die heeft het weer van Jacques Revaux. Claude François heeft de tekst niet zelf geschreven, maar dat deed Gilles Thibaut.
David Bowie schreef de Engelse tekst.
Deze moeten we maar bewaren voor als cafca weer online is... geen aanknopingspunten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:09 schreef cafca het volgende:
Maar goed, vraagsteller beslist. discografie van welke band:
2002 CAC
2003 HM
2005 P
2006 TCW
alweer terug van de Singles club? hoe vond jij het?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Wiens nieuwe CD heet 'The Information'?
Nou, ik ben niet gegaan... partner had een feestje, ik moest op de kinderen passen. De single krijg ik wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:22 schreef ranja het volgende:
[..]
alweer terug van de Singles club? hoe vond jij het?
tuurlijk, jij toch ook wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:30 schreef bukgeit het volgende:
Wil jij weer meedoen aan de quiz?
Prima.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef bukgeit het volgende:
Mooi, ik ga ons opgeven. Hopelijk is er nog plaats in de zaal, en anders op het balkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |