Pff, dat liegebeest?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben ook niet blij met Mark. Geef mij Verdonk maar.![]()
![]()
Idd , want die stelen de boel leegquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is niet voor te lachen, Arma..
o.a. Gewoon allemaal afschieten!quote:
alles beter dan Feeks Halsema...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben ook niet blij met Mark. Geef mij Verdonk maar.![]()
![]()
LoLz...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh God, ze waren hier 5 minuten te vroeg met de sirenes!!!!1111
Of ik even het rapport (+/- 60 pagina's) van een dyslect na wil kijken. Natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben vandaag al verregend, te laat gekomen en mijn stagiaire op haar nummer moeten zetten.![]()
Gewapend met een rooie stift dus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of ik even het rapport (+/- 60 pagina's) van een dyslect na wil kijken. Natuurlijk.
En nog steeds belooft het een mooie dag te worden.
Blauw. Komt minder hard aan.quote:
LoLz...quote:
Broodjes waren goed?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Joene het volgende:
Yo Kruijswijk gecheckt
En terecht! Vieze uitvreter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga richting house!
Naja postkantoor, mijn OV-jaarkaart inleveren
Veul succes dan maarweer!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga richting house!
Naja postkantoor, mijn OV-jaarkaart inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |