Pff, dat liegebeest?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben ook niet blij met Mark. Geef mij Verdonk maar.![]()
![]()
Idd , want die stelen de boel leegquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is niet voor te lachen, Arma..
o.a. Gewoon allemaal afschieten!quote:
alles beter dan Feeks Halsema...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben ook niet blij met Mark. Geef mij Verdonk maar.![]()
![]()
LoLz...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh God, ze waren hier 5 minuten te vroeg met de sirenes!!!!1111
Of ik even het rapport (+/- 60 pagina's) van een dyslect na wil kijken. Natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben vandaag al verregend, te laat gekomen en mijn stagiaire op haar nummer moeten zetten.![]()
Gewapend met een rooie stift dus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of ik even het rapport (+/- 60 pagina's) van een dyslect na wil kijken. Natuurlijk.
En nog steeds belooft het een mooie dag te worden.
Blauw. Komt minder hard aan.quote:
LoLz...quote:
Broodjes waren goed?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Joene het volgende:
Yo Kruijswijk gecheckt
En terecht! Vieze uitvreter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga richting house!
Naja postkantoor, mijn OV-jaarkaart inleveren
Veul succes dan maarweer!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga richting house!
Naja postkantoor, mijn OV-jaarkaart inleveren
Heeeeeeeeeeerlijk carpachio en broodje bal met mayo.quote:
Mennnnnquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeerlijk carpachio en broodje bal met mayo.
Men , das hendig sjiek lekker.quote:
Had stiekum ook niet anders verwacht.quote:
Je moet wat over hebben voor je dyslectische medemens hequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of ik even het rapport (+/- 60 pagina's) van een dyslect na wil kijken. Natuurlijk.
En nog steeds belooft het een mooie dag te worden.
whehehheheequote:
Als dat zou kunnen, graagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:16 schreef Q. het volgende:
Is het al weer weekend?
das nie verkeerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:20 schreef Q. het volgende:
Nog vier dagen werken en dan heb ik een heerlijk weekje vakantie..
* n00cL30n zit eigenwijs met koffiebeker in mond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Me 2..
Ik wil ook koffie![]()
Ik moet nog steeds halen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
* n00cL30n zit eigenwijs met koffiebeker in mond.
Lekkohrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
![]()
Hier nog een bakske voor iedereen!
Same here... Koffie... goed!quote:
Ook maar ff opweg om een nieuwe te halen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds halen..
Ik werd weer tegengehouden op de gang voor een praatje..
Over mn ontslag
En dus liep je terug om dat eerst hier te vertellen, ipv door te lopen, koffie te halen en dan te vertellen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds halen..
Ik werd weer tegengehouden op de gang voor een praatje..
Over mn ontslag
Heb ik gedaan!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook maar ff opweg om een nieuwe te halen.
Nee ik was na het praatje vergeten waarom ik op de gang stondquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dus liep je terug om dat eerst hier te vertellen, ipv door te lopen, koffie te halen en dan te vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor!quote:
Wel goed roeren he?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik zit aan de cappuchino van Nescafe voor in de senseo. Men die is hendig sjiek lekker!
Vriendin moet niet zeuren. Gewoon laten slikken dat kreng.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wel goed roeren he?
Vriendin wordt er gewoon misselijk van zo zoet als dat is... Ik daarentegen vind het ook wel hendig sjiek lekker!
Anders klap dr op!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vriendin moet niet zeuren. Gewoon laten slikken dat kreng.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vriendin moet niet zeuren. Gewoon laten slikken dat kreng.
Die klap dr op?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Anders klap dr op!
En die moet ik dan ook eens uitproberen..
Koel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:45 schreef miss_bleu het volgende:yeah mijn cursus is net goedgekeurd en ik mag mij in gaan schrijven voor een advanced HTML cursus
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:56 schreef miss_bleu het volgende:
DHTML, XHTML, CSS2, Javascript dat soort dingen
Zelfs dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
spenk joe!
Dat betekend ook weer dat je iets meer uit kunt geven tijdens een shopping spree!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef miss_bleu het volgende:uhuh dat betekend in jan. salaris verhoging
Jups... tot half 5.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:54 schreef Joene het volgende:
zo nog half uurtje.
iddquote:
Gefeli!!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:45 schreef miss_bleu het volgende:yeah mijn cursus is net goedgekeurd en ik mag mij in gaan schrijven voor een advanced HTML cursus
Wheheheheh tijd om te stoppen Q.quote:
Ik ben al lang gestopt mên, ik zit pas sinds Valentijnsdag op FOK! jeweet.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang gestopt mên, ik zit pas sinds Valentijnsdag op FOK! jeweet.
Ja, maar jij bent dan ook hardcore.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar 4 november 6 jaar op FOK!.
Wachten , Heeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Hadden we vorige week de lekkage, vandaag is het lange wachten op de televisie-reparatie-persoon begonnen. Ergens deze ochtend was de hoopgevende opmerking van de man die ik aan de telefoon had. Mij benieuwen.
Gelukkig heb ik werk mee naar huis genomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef Joene het volgende:
Wachten , Heeeeeeeerlijk
Mennnnn.. Je loopt ook van het ene in jhet andere he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Hadden we vorige week de lekkage, vandaag is het lange wachten op de televisie-reparatie-persoon begonnen. Ergens deze ochtend was de hoopgevende opmerking van de man die ik aan de telefoon had. Mij benieuwen.
Goedemorgen T.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |