Trouwens, vertel eens hoe dat gaat?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef alors het volgende:
Ik werd net gebeld door een vriendin, nou wij praten, je weet hoe dat gaat.
Ik weet het ook niet echt, hoe dat gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Trouwens, vertel eens hoe dat gaat?
Nou ik zei hoi, zij ook en toen begonnen we zomaar uit het niets te praten over van alles en nog wat.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Trouwens, vertel eens hoe dat gaat?
Doe's vertellen waarover dan precies? Pleeeaaase...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik zei hoi, zij ook en toen begonnen we zomaar uit het niets te praten over van alles en nog wat.
Ik voelde dit trouwens al aankomen toen ik dat typte, maar goed![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:57 schreef Moonah het volgende:
Mag ik je even hartelijk uitlachen!![]()
![]()
Mijn hemel, je opent hier een topic om je frustratie te spuien en je durft (??!) die kinderen niet eens terecht te wijzen?
Your middlename is voetveeg ofzo?
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:08 schreef Jumparound het volgende:
Ohh, je weet toch, over vrouwen met afro pruiken en zonnebrillen... the usual
Zo. Dat is nog eens een statement.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
En die flippo's hadden ze helemaal niet gekregen !
jeweetsquote:Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zo. Dat is nog eens een statement.![]()
Uhm, in de fik steken ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef st0fzuiger het volgende:
Hier bij ons vinden ze het nodig om zo ongeveer elke dag 3 keer aan te bellen en als we niet komen kijken hoe leuk ze zijn trappen ze ook nog een paar keer tegen de deur aan
maaarja wat doe je eraan![]()
verhuizen naar een leuk stadje/dorpje ?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef st0fzuiger het volgende:
Hier bij ons vinden ze het nodig om zo ongeveer elke dag 3 keer aan te bellen en als we niet komen kijken hoe leuk ze zijn trappen ze ook nog een paar keer tegen de deur aan
Effe achterhalen waar ze wonen, maandje lang 's avonds even langsgaan met wat rotte eiren. Heg in de fik steken. En zie daar, het huis staat te koop.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef st0fzuiger het volgende:
Ons achterbuurmeisje kwam regelmatig in de tuin, moeder helemaal blij, want: kleine kinderen zijn schattig, op een gegeven moment kwam ze binnen en vervolgens liep ze naar boven.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef roque79 het volgende:
als mijn kind dat zou doen zou ze zowiezo straf krijgen , een beetje deur aan deur leuren voor flippos :|
Voor hetzelfde geld stapt ze bij een of andere gek naar binnen!
Maar even goed ik had ze mooi zonder flippos naar buiten gezet, wegwezen!
ach schei toch uit, wij deden vroeger toch niets anders ?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef roque79 het volgende:
als mijn kind dat zou doen zou ze zowiezo straf krijgen , een beetje deur aan deur leuren voor flippos :|
Voor hetzelfde geld stapt ze bij een of andere gek naar binnen!
Maar even goed ik had ze mooi zonder flippos naar buiten gezet, wegwezen!
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:14 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Ik zou de flippo halen die ze nodig hebben, en als ze komen, de flippo voor hun kleine neusjes versnipperen :]
Precies!!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:14 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja wie heeft dan ook de verkeerde flippo's in huis ! dan vraag je er echt om hoor ! tsss
ik dus niet! en mijn broertje en zusje ook niet ..quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ach schei toch uit, wij deden vroeger toch niets anders ?
Leuren om stickers bij winkels, leuren o oude kranten etc etc...
Belletje trekken.. Old School.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:52 schreef roque79 het volgende:
[..]
ik dus niet! en mijn broertje en zusje ook niet ..
Belletje trekken deden we wel .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |