Nou bij praten zal het waarschijnlijk niet blijven. Heb jarenlang onder controle gestaan bij de gyn en zodra ik over kinderen nadacht moest ik weer komen! Dus dat is de reden waarom we naar de gyn gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:22 schreef Ticootje het volgende:
Waarom moet je naar de gyn?
Soms doen ze namelijk helemaal niets, alleen praten..
Nou die inwendige echo word niks ben natuurlijk net nu ongesteld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Ticootje het volgende:
Bij ons was het eerste gesprek een gesprekje over hoelang we bezig waren, wat we gedaan hadden. En een echo (inwendig).
Ik laat 1 ei terugplaatsen, 1 is meer dan genoeg.
Hier moet ik van huilen. Precies wat ik voel en precies wat me zo onzeker maakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen af en toe echt menstruatiepijn... Zakt weer af, en komt weer op! Geen bloed, en nu voel ik gewoon duidelijk mijn baarmoeder. Heel apart. Als ik "normaal" ongesteld wordt, dan is het na de eerste kramp flink doorzetten en dan ook bloed. Dat nog niet dus. (maarja, ik heb nu natuurlijk een flinke stoot hormonen gekregen, dus mijn menstruatie zal niet normaal doorzetten denk ik)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:15 schreef NieTTus het volgende:
Dat is wel heel apart Slaapmeis...
Ik zal ze maandag eens vragen waarom dat zo is, ben wel heel erg benieuwd eigenlijk!
Heb net heerlijk, voor het eerst sinds de punctie een heerlijke jankbui gehad! Had vanmiddag een moment waarop ik mijn moeder wilde vragen hoe het bij haar verliep, en wat zij voelde.. Maar helaas, over 2 maanden is het 2 jaar geleden dat ze is overleden, dus ik KAN het haar niet meer vragen.. Dat komt er nu uit, en het lucht me even heerlijk op!
14.30 ga ik mn kindje ophalen. Ik ga voor de zekerheid even mn boekje lezen voor je, anders geef ik jjej zo valse hoop.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:39 schreef NieTTus het volgende:
Dat wist ik niet Ticoo!! Dat is mij in elk geval niet gezegd..
Pregnyl kan ook weer zorgen dat je later gaat menstrueren.. Wachten is echt de enige remedie!
Prog, knuf terug!!
Lishe, helaas van die kant van de familie eigenlijk niemand. Ja mijn oom, de broer van mijn moeder.. Maar das een mandas anders!
Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder!
Hier verder geen bloed! Vannacht wel heel erg slecht geslapen door de krampjes, vanmorgen maar 2 paracetamols genomen, want anders had ik de dag op het werk niet doorgekomen!
ALS het zo is, ga ik maandag direct een meegroei BH aanschaffen.. Ben de laatste tijd weer wat afgevallen (heb weer maat 40) maar mijn borsten.. Aj aj aj.. Die zijn normaal al cup F, maar heb het idee dat er al een cup bijzit..
Weer een dag voorbij! We zullen het zien..
Ticoo, morgen big day! Hoe laat mag je komen voor de pick up?
quote:Als het embryo stopt met de celdelingen en niet tot innesteling komt begint de menstruatie 8 tot 12 dagen na de terugplaatsing. De lichaamstempratuur zal dan ook dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |