abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42315834
Ow Niettus maak jezelf niet helemaal gek met die testen hoor !

Ticootje forceer jezelf niet teveel hoor ! Doe maar gewoon wat goed voelt. De eetlust enzo komt ook vanzelf terug
pi_42315968
Hahahaha nee hoor! Dat doe ik zeker niet
Lief wel dat je me er voor waarschuwt!

Als ze allemaal negatief zijn, moet ik hoe dan ook de bloedtest afwachten
Maar ik wil gewoon zelf getest hebben voordat ik die bloedtest ga doen!

Het komt zoals het komt, tuurlijk zal ik zwaar teleurgesteld zijn als het niet is gelukt, maar das een risico van de hele behandeling. Ook als ie positief is ben ik niet zeker dat het ook eerst 3 maanden blijft zitten, en daarna veilig tot de geboorte!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:49:07 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42317455
NIeTTus, zowel pregnyl als progestan (weet niet welke van de twee je na de punctie hebt) geven zwangerschapsklachten he.. (ik was in januari ook van overtuigd dat 't raak was.. )

Mooie score, Ticootje! 17 is behoorlijk!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42317674
Ik weet het, dat is ook het moeilijke..
Had jij ook de krampen in je buik? (toen het dus niet raak was?)
Vanaf de terugplaatsing tot afgelopen zaterdag was dat behoorlijk heftig, nu is het wat afgezakt, maar mijn liezen voel ik nu goed.. Zouden dan de "klachten" niet afnemen doordat de Pregnyl steeds minder wordt? (of hoop ik dat maar?)

Mijn borsten worden alleen maar erger, dat zou dan toch ook minder worden?

Nou ja goed, we moeten het maar zien het blijft zo onzeker!!! Van het weekend weten we meer!

maandag 2 oktober 2006 @ 20:12:46 #55
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42317804
Ticootje, 17 eitjes. Goedgoed!! En huilen lucht op, zullen we maar zeggen. Ik kan me voorstellen dat zulke behandelingen vrij heftig zijn. Hopelijk slaap je vannacht goed en knap je snel wat op van het hele gebeuren.

NieTTus, spannend.... Die onzekerheid is zo frustrerend. Dat de week maar omvliegt!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:14:23 #56
3011 E.T.
pi_42317840
Ik kon er echt geen touw aan vastknopen.. Alleen dat volgens mij de PMS-klachten ook versterkt werden door de hormonen ofzo.

Ik bedoel, ik had 't allemaal al meegemaakt en wist dus hoe 't zou moeten voelen als 't raak zou zijn en nog liet ik me zo voor de gek houden.
De laatste keer voelde ik volgens mij hetzelfde en was er dus heilig van overtuigd dat 't nu dus ook wel weer niet raak zou zijn.. en nu zit ik toch met een dikke buik.

Dat wachten is gewoon zo vreselijk k*t
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:02:37 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42328115
NieTTus wat een spannend tijd voor jullie zeg Wanneer mag je van het ziekenhuis testen? Het klinkt allemaal zo hoopvol, maar helaas zeggen die klachten niet veel. Hou vol, nog maar een paar dagen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42337241
ik heb 14 bevruchte eitjes!! donderdag is de dag!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:38:12 #59
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_42337415
Hier zitten vast wel mensen die er ervaring mee hebben maar wat doen ze de eerste keer als je bij de gyn komt?

Alvast bedankt!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_42338048
Rixie, ze gaan een gesprek voeren.
Vaak gaan ze ook inwendig voelen langs je baarmoedermond.
Meestel moet je ook gelijke en bloedonderzoek doen en je partner een spermaonderzoek.
Soms (dus niet altijd) krijg je gelijk een temperatuurkaart mee zodat je elke ochtend je temperatuur kan bijhouden en daaruit kan de gyn informatie halen over jouw cyclus
pi_42338268
Waarom moet je naar de gyn?

Soms doen ze namelijk helemaal niets, alleen praten..
pi_42338648
Jeetje Ticoo, wat heeeeerlijk die score!!!!!
Donderdag, superdag! Terugplaatsing voel je helemaal niets van, en neem je camera mee!! Althans, in het VU zie je het teruggeplaatste embryootje op een scherm.. Heb er een super foto van!
Hoeveel laat je er terugplaatsen?

Ik heb sinds vanmorgen af en toe echt menstruatiepijn... Zakt weer af, en komt weer op! Geen bloed, en nu voel ik gewoon duidelijk mijn baarmoeder. Heel apart. Als ik "normaal" ongesteld wordt, dan is het na de eerste kramp flink doorzetten en dan ook bloed. Dat nog niet dus. (maarja, ik heb nu natuurlijk een flinke stoot hormonen gekregen, dus mijn menstruatie zal niet normaal doorzetten denk ik)

Zou het heel apart vinden dat ik dat gevoel nu al kan hebben (als het raak is), maargoed hoor ook zat verhalen dat vrouwen dachten dat ze toch écht ongesteld gingen worden terwijl ze wel zwanger waren. En zolang er geen bloed is..
Maar ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst écht onzeker begin te worden! Maar we moeten het maar afwachten.. Kan nu verder toch helemaal niets doen, behalve wachten..

Dit is voor mij het zwaarste gedeelte van de hele behandeling moet ik zeggen..

Het ziekenhuis heeft niets aangegeven wanneer ik zelf zou kunnen testen. Maar dat ik maandag moet komen voor een bloedtest. Na hoeveel dagen is die pregnyl nou uit je lichaam, ik dacht na 11 dagen, maar ik begin weer te twijfelen..

Pffffffff stom gedoe dit! Kan niet anders dan wachten... (heb wel zoiets van als het dan niet gelukt is laat dan aub dat bloed doorzetten, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben...)

Eerste echte dip dag, ik laat het maar even toe. Morgen weer een dag!
pi_42338672
Lishe, ik sla jou al weer een paar posts over (niet bewust hoor!) maar is er bij jou al wat doorgezet? Hoe had je dat bij Luuke? Ook dat gevoel of anders? Of kun je je dat niet meer herinneren?

Zolang je niet ongesteld bent, blijf ik duimen hoor!!!
pi_42338795
NieTTus,ik kreeg op een donderdag meen ik de IUI en precies 2 weken later op de donderdag heb ik pas een test gedaan.Waarom moet jij een bloedtest doen dan Is bij mij nooit gedaan.Maar ja,bij mij ging nou eenmaal alles anders
Succes en hou nog even vol,die spanning....pffff...ik weet wat je doormaakt

Ticoot Onwijs mooi zeg,14 bevruchte egss Alvast heel veel sterkte voor donderdag en wat naar,dat de punctie zo erg was

Groetjes,Minoes
pi_42338911
Minoes, ik heb vanaf de punctie om de 2 dagen nog pregnyl moeten spuiten... (tot vorige week dinsdag, laatste keer) Dit om eventuele innesteling te bevorderen.

In Pregnyl zit HCG, waardoor als ik nu test, ik écht een positieve test heb, terwijl mijn embryootje misschien al weg is (of niet)... Dit is na een bepaald aantal dagen uit je bloed, vandaar dat ze maandag een bloedtest doen, om te kijken hoe de waardes van de HCG zijn.

Ach ja, ik denk maar even zo, zolang er geen bloed is, houden we moed
Het komt zoals het komt.. Kan niets anders dan wachten
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:03:51 #66
140262 Rixie
pi_42339046
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:22 schreef Ticootje het volgende:
Waarom moet je naar de gyn?

Soms doen ze namelijk helemaal niets, alleen praten..
Nou bij praten zal het waarschijnlijk niet blijven. Heb jarenlang onder controle gestaan bij de gyn en zodra ik over kinderen nadacht moest ik weer komen! Dus dat is de reden waarom we naar de gyn gaan.

In ieder geval ieder ander ook bedankt voor de reactie!
pi_42339163
Bij ons was het eerste gesprek een gesprekje over hoelang we bezig waren, wat we gedaan hadden. En een echo (inwendig).

Ik laat 1 ei terugplaatsen, 1 is meer dan genoeg.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:12:25 #68
140262 Rixie
pi_42339253
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Ticootje het volgende:
Bij ons was het eerste gesprek een gesprekje over hoelang we bezig waren, wat we gedaan hadden. En een echo (inwendig).

Ik laat 1 ei terugplaatsen, 1 is meer dan genoeg.
Nou die inwendige echo word niks ben natuurlijk net nu ongesteld.

Succes trouwens met je eitje !
pi_42339987
Rixie, wat is de reden dat je daar lang onder controle hebt gestaan? Of wil je dat liever niet kwijt?
Daar hangt het ook wel vanaf wat er de eerste keer gaat gebeuren..

Het kan een orienterend gesprek zijn, maar als je al bekend bent bij de gyn, zullen ze het misschien al wel over vervolg behandelingen gaan hebben! Wel vervelend dat het bij jou dus waarschijnlijk ook via hulp moet gaan...

Ticoo, 1 is meer dan genoeg Spannend hoor, hoe voel je je nu?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:02:37 #70
3011 E.T.
pi_42341513
Ticootje, 14 bevruchtingen

Rixie, inwendige echo's doen ze ook als je ongesteld bent. Die gyn's zijn wel meer gewend Verder is het afhankelijk van je voorgeschiedenis hoe en wat.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:04:17 #71
3011 E.T.
pi_42341559
Minoes, vaak wordt er een bloedtest gedaan na IVF behandelingen. Het ziekenhuis waar ik was deed dat niet maar dat is een uitzondering heb ik begrepen.

NieTTus, zenuwslopend die laatste dagen! Sterkte met wachten
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:09:35 #72
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42341711
Het gekke is dat ik in hetzelfde ziekenhuis heb gelopen als NieTTus en ik moest gewoon een zwangerschapsthuistest doen en ze gaven een dag op waarop ik kon testen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:14:23 #73
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42341867
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef NieTTus het volgende:

Ik heb sinds vanmorgen af en toe echt menstruatiepijn... Zakt weer af, en komt weer op! Geen bloed, en nu voel ik gewoon duidelijk mijn baarmoeder. Heel apart. Als ik "normaal" ongesteld wordt, dan is het na de eerste kramp flink doorzetten en dan ook bloed. Dat nog niet dus. (maarja, ik heb nu natuurlijk een flinke stoot hormonen gekregen, dus mijn menstruatie zal niet normaal doorzetten denk ik)
Hier moet ik van huilen. Precies wat ik voel en precies wat me zo onzeker maakt. Ik wil zo graag zwanger zijn. Aan de ene kant denk ik dat dat negatieve, chagerijnige gevoel komt omdat ik ongesteld ga worden. Aan de andere kant hoop ik dat ik zwanger ben en blijf die (stiekeme) hoop houden tot ik ongesteld word.
Bij Luuke weet ik niet meer zo goed hoe ik me voelde. Ik had me allang erbij neergelegd dat ik niet zwanger zou zijn, omdat uit de samenlevingstest bleek dat mijn zuurtegraad te hoog was, en zaadjes dus niet door konden komen. Dus wel.
Ik weet alleen nog dat ik ineens mijn parfum vond stinken, dat ik buikpijn had en dat ik knobbels in mijn borsten had. En ik bleef denken dat ik niet zwanger was. En nu, niks van dat alles, alleen kramp.
Na hoeveel dagen mocht je ook weer testen? Want dat wachten duurt zo lang....
pi_42341895
Dat is wel heel apart Slaapmeis...
Ik zal ze maandag eens vragen waarom dat zo is, ben wel heel erg benieuwd eigenlijk!

Heb net heerlijk, voor het eerst sinds de punctie een heerlijke jankbui gehad! Had vanmiddag een moment waarop ik mijn moeder wilde vragen hoe het bij haar verliep, en wat zij voelde.. Maar helaas, over 2 maanden is het 2 jaar geleden dat ze is overleden, dus ik KAN het haar niet meer vragen.. Dat komt er nu uit, en het lucht me even heerlijk op!

Het lijkt nu af te zakken, de menstruatiepijn.. Alleen een wat "drukkend" gevoel nog op de baarmoeder.. Maar we wachten weer verder, word momenteel even gek van mezelf! (alles voelt goed, maar dat zegt helemaal niets.. Blegh, frustie!!)
pi_42341983
Wat een gedoe hč, Lish? Bah bah bah... stom stom stom gedoe!
Dat wachten is zó killing.. en ik ben zo blij dat ik het hier kwijt kan...

Nogmaals, geen bloed is goed, dus ook voor jou blijf ik duimen lieve Lishe, hoop echt dat je hier snel weer weg bent, net zo snel als bij Luuke!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:09:29 #76
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42343470
NieTTus
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:12:59 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42343604
NieTTus, ik hoop voor jou op een heel klein Wellusje.
En je moeder, wat zul je haar missen in deze tijd. Hopelijk heb je tante's, andere familie, die je veel kan vertellen over hoe je moeder als net-moeder was. Het vervangt niks, niet eens een beetje, maar ik gun het je zo.
pi_42345270
niettus, 10 dagen na de terugplaatsing wordt je ongi, als dat niet gebeurd mag je steeds meer hoop krijgen. Je zit nu al op dag 8!!! Dus nog 2 dagen.... ik duim voor je.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 oktober 2006 @ 00:11:10 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42346948
Poeh heftig allemaal weer hier hoor. Meiden, ik vind jullie allemaal zo dapper! Ik kan me nog zo goed herinneren hoe spannend die weken na een terugplaatsing zijn (mijn moeder heeft drie keer IVF gedaan toen ik zelf een jaar of elf was, redelijk bewust meegekregen toen)...en hoe heftig de periode daarvoor met prikken en hormonen enzo!

Ik leef met jullie mee en duim mijn duimen blauw!
pi_42350374
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:15 schreef NieTTus het volgende:
Dat is wel heel apart Slaapmeis...
Ik zal ze maandag eens vragen waarom dat zo is, ben wel heel erg benieuwd eigenlijk!

Heb net heerlijk, voor het eerst sinds de punctie een heerlijke jankbui gehad! Had vanmiddag een moment waarop ik mijn moeder wilde vragen hoe het bij haar verliep, en wat zij voelde.. Maar helaas, over 2 maanden is het 2 jaar geleden dat ze is overleden, dus ik KAN het haar niet meer vragen.. Dat komt er nu uit, en het lucht me even heerlijk op!
*knuf*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_42367211
Dat wist ik niet Ticoo!! Dat is mij in elk geval niet gezegd..
Pregnyl kan ook weer zorgen dat je later gaat menstrueren.. Wachten is echt de enige remedie!

Prog, knuf terug!!

Lishe, helaas van die kant van de familie eigenlijk niemand. Ja mijn oom, de broer van mijn moeder.. Maar das een man das anders!
Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder!

Hier verder geen bloed! Vannacht wel heel erg slecht geslapen door de krampjes, vanmorgen maar 2 paracetamols genomen, want anders had ik de dag op het werk niet doorgekomen!
ALS het zo is, ga ik maandag direct een meegroei BH aanschaffen.. Ben de laatste tijd weer wat afgevallen (heb weer maat 40) maar mijn borsten.. Aj aj aj.. Die zijn normaal al cup F, maar heb het idee dat er al een cup bijzit..

Weer een dag voorbij! We zullen het zien..

Ticoo, morgen big day! Hoe laat mag je komen voor de pick up?
pi_42367843
poe hee, wat een gedoe dames!! In ieder geval wordt er flink geoogst hier !! Hopelijk komen er aan alle kanten wellusjes aan.. Maar dat wachten wat een ellende! Heel veel sterkte en ik denk aan jullie!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_42371133
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:39 schreef NieTTus het volgende:
Dat wist ik niet Ticoo!! Dat is mij in elk geval niet gezegd..
Pregnyl kan ook weer zorgen dat je later gaat menstrueren.. Wachten is echt de enige remedie!

Prog, knuf terug!!

Lishe, helaas van die kant van de familie eigenlijk niemand. Ja mijn oom, de broer van mijn moeder.. Maar das een man das anders!
Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder!

Hier verder geen bloed! Vannacht wel heel erg slecht geslapen door de krampjes, vanmorgen maar 2 paracetamols genomen, want anders had ik de dag op het werk niet doorgekomen!
ALS het zo is, ga ik maandag direct een meegroei BH aanschaffen.. Ben de laatste tijd weer wat afgevallen (heb weer maat 40) maar mijn borsten.. Aj aj aj.. Die zijn normaal al cup F, maar heb het idee dat er al een cup bijzit..

Weer een dag voorbij! We zullen het zien..

Ticoo, morgen big day! Hoe laat mag je komen voor de pick up?
14.30 ga ik mn kindje ophalen. Ik ga voor de zekerheid even mn boekje lezen voor je, anders geef ik jjej zo valse hoop.

Jezus wat heb jij grote t**ten, en dan te bedenken dat een zwangerschap er nog wat bij doet, ik wens je heel veel sterkte!!!
pi_42371304
quote:
Als het embryo stopt met de celdelingen en niet tot innesteling komt begint de menstruatie 8 tot 12 dagen na de terugplaatsing. De lichaamstempratuur zal dan ook dalen.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:58:23 #85
3011 E.T.
pi_42371590
hier in het ziekenhuis gaan ze uit van 14 dagen na de punctie (komt op hetzelfde neer dus )

Succes alvast voor morgen Ticootje!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:16:06 #86
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42372299
Ticootje veel succes morgen
Make love, not war ☮
pi_42379113
NieTTus,wat een zenuwengedoe hé?Dat wachten is niks,ook op zo'n moment zou er een wel/niet bonnetje uit je doos moeten kunnnen komen(dames v/h 2e streepje weten nog wel wat ik bedoel )Heel veel sterkte met afwachten,een ellendige periode,waarin je het beste in winterslaap kan gaan

Ticoot,morgen....ehh...straks heel veel sterkte,succes en plezier bij het"ophalen"van je kindje

Groetjes,Minoes
pi_42385341
Oh wat gaat het snel nog maar een uurtje en dan komt mn mannetje thuis....
pi_42387239
ventje is thuis

oh wat spannend

over 45 minuten ben ik zwanger

*soort van....
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:25:27 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42390736
Ticootje, als ik het goed begrijp dan ben je nu een soort van zwanger. Ik duim op mijn allerhardst dat dat kleine mini-frummel-dingetje blijft zitten. Succes met wachten... Het zal soms tegenvallen maar ik hoop dat je positief kunt blijven. Succes!!!

NieTTus, hoe is het bij jou? Hier nog niks, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden.
pi_42390910
ik lig nu lekker op de bank... met emmy in mn buik!!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:52:48 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42394007
O dames wat spannend weer.
Ticootje, lekker met de voetjes omhoog en ik ga voor je duimen.

Lishe ik hoop het zo, ik hoop het zo!!

ik kom hier echt veel te weinig
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42396738
Ik denk dat mijn menstruatie gaat doorbreken, ik heb sinds vanmiddag wat bloedverlies. Eerst wat bruinig, het is ook niet veel, en nu LIJKT het iets roder. Krampjes ook in mijn buik.

Ziekenhuis gebeld, arts gaf wel aan dat het niet heel goed is. Maar dat het ook weer niets hoeft te betekenen. Lekker onzeker dus nog steeds.

Ben er nu wel klaar mee. Laat het dan maar doorbreken, dan zijn we er weer vanaf (wel gek, toevallig op dag 10 na terugplaatsing...)
pi_42397376
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 18:55:17 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42397823
NIeTTus he wat een klotebericht Als het dan toch moet doorbreken dan kan het helaas beter nu al het geval zijn

Ticootje hopelijk blijft je emmy plakken. Heel veel sterkte met de komende wachtweken
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 5 oktober 2006 @ 19:15:33 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42398390
Hé shit NieTTus

Ticootje, ik duim voor je dat emmy plakken blijft!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:16:17 #97
3011 E.T.
pi_42400633
he verdorie, NieTTus
pi_42400966
niettus, dat is heel vervelend!!!

Heb je nog cryo's? Hopen dat het toch goed gaat!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:35:40 #99
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42401465
NieTTus....wat nou, het zag er nog wel zo goed uit... hele dikke knuffel van mij en succes met de volgende ronde.
Make love, not war ☮
pi_42406871
Jullie zijn lief, samen met manlief al heerlijk zitten janken vanavond, want op een gegeven moment had ik helder bloed met afvegen.

De kramp is nu in zijn geheel weg, met afvegen heb ik nog steeds wat helder bloed, maar niet heel veel. Ik kan er dus echt niets meer van maken. Het zet nu in elk geval nog niet door.

We gaan er maar even vanuit dat deze poging mislukt is. Mocht het van het weekend niet doorbreken en maandag toch ineens de test positief zijn (zelf ga ik dus niet meer testen en ik ga dus echt nergens meer vanuit) dan wordt het gewoon een dwars kind.

Mijn borsten blijven namelijk wel zeer doen, dat neemt ook niet af. Nou ja, maar even afwachten wanneer er wat gaat doorzetten, maar zit er wel even een beetje doorheen.

Eerlijk vind ik het niet in elk geval, maargoed, dat is het nooit natuurlijk..! En daarbij is het pas de eerste poging.. alles kan nog meespelen.. Ik baal wel even goed van mijn eigen lichaam in elk geval, ondanks dat ik er niets aan kan doen.

Kanjers zijn jullie, dank jullie wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')