als ik mijn eigen vrienden en familie hier niet eens in vertrouw, hoe kan ik jullie dan vertrouwen?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vertel dan eens wat je hebt.Je kan ons alles zeggen, wij zijn te vertrouwen.
kwestie van doen enzo..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef EL_REY het volgende:
[..]
als ik mijn eigen vrienden en familie hier niet eens in vertrouw, hoe kan ik jullie dan vertrouwen?
makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Hier ben je anoniem. Vertel er dan eens een beetje over.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef EL_REY het volgende:
[..]
als ik mijn eigen vrienden en familie hier niet eens in vertrouw, hoe kan ik jullie dan vertrouwen?
Je komt hier met een probleem, je wilt niet zeggen wat maar je vraagt wel of we je kunnen doorverwijzen naar juist instanties. Wat wil je?quote:
Dus dat is dan het primaire probleem... Los die eerst maar eens opquote:
quote:
Nou, vertel het maar, nu zie ik het inderdaad alleen als onzin.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:57 schreef EL_REY het volgende:
dat begrijp ik, meer kan ik niet echt vertellen, ik kan iets wat niet veel mensen kunnen en ik word er langzaam aan gek van...
Kunnen we niet beter zijn Nieuw Topic knopje afpakken ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef SiemeN het volgende:
Alles van EL_REY kan eigenlijk al bij voorbaat op slot.
Wij zouden het best goed doen als FA.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter zijn Nieuw Topic knopje afpakken ?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wij zouden het best goed doen als FA.
Ruig hoor jij knoopt vaker mensen opquote:Op woensdag 27 september 2006 15:19 schreef gio_hardcore het volgende:
Ik heb nog wel een hip touw in de garage liggen voor je. Ik ben ook goed in knopen (en dat zonder bij de Jonge Woudlopers gezeten te hebben). Goed he
![]()
Hij heeft een voorliefde voor slechte topicsquote:Op woensdag 27 september 2006 16:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Verdorie, nu weet ik nog niet wat het 'probleem' van TS is.![]()
Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je?
maar ik heb geen kleurtje... ik ben spaans, nederlands...quote:Op woensdag 27 september 2006 16:44 schreef razzberry het volgende:
Beste EL_RAY,
Er hebben wel meer mensen een kleurtje, zoals ik.
Het komt niet omdat de verf er niet af gaat, het is gewoon pigment.
En die mensen die schelden van: Kutallochtoon, laat ze gewoon.
Hoop je te hebben kunnen helpen,
Razzberry
en jij kickt op me viespeukquote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef Maikuuul het volgende:TS wilt een vrouw zijn de vuillak en draagt rokjes !!!
En dan wil jij zeker wel een date met hem he Jong vuillak ! roffelskontbopperquote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef Maikuuul het volgende:TS wilt een vrouw zijn de vuillak en draagt rokjes !!!
Mag ik je msn ?quote:
Erectieproblemen dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef EL_REY het volgende:
hallo iedereen, ik heb een probleem waar ik nog niet openlijk over durf te praten, heeft iemand tips bij wie ik het beste kan aankloppen met dit soort gevallen..
het gaat erover dat ik niet ben zoals andere mensen, ik heb iets aparts zullen we maar zeggen...
graag hoor ik van jullie welke instanties ik het beste hierover vertellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |