abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:53:45 #101
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42337735
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:36 schreef Githa het volgende:
Vanmiddag met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Uiteindeijk heeft de spalk toch niet het gewenste effect gehad en zal de operatie in compexiteit toch in zijn geheel moeten worden over gedaan.

[..]
Poeh Githa, dat zal toch wel even een tegenvaller zijn weer zeg Arme Jordy
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:54:09 #102
81992 Githa
pi_42337742
Tjah, ik zei al, dan maar onbetaald verlof....hopelijk krijgt hij dat wél geregeld.
gek hé dat jezelf zo gaat twijfelen wat nu beter zou zijn... nu of januari.
Ik kijk namelijk ook naar wat er allemaal nog komen gaat... ik bedoel hij zal 3,5/ 4 zijn als alles meezit eer we alles hebben gehad en dat vind ik al vrij laat. Het liefst is alles klaar als hijnaar school gaat.

Jeetje, als ik zo ff reken schrik ik er zelf van hoe lang het gaat duren.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:16:42 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42338201
Wat een vooruitzicht zeg, kan me voorstellen dat je dan denkt 'hoe eerder hoe beter', en zeker dat je het liefst het dat het allemaal klaar is als Jordy naar de kleuterschool gaat. Moeilijk allemaal hoor. Hoeveel operaties heeft ie nog te gaan dan?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:23:57 #104
81992 Githa
pi_42338298
2/ 3 operaties, maar er moet iedere keer minimaal een half jaar tussen zitten, dit omdat de genezing zolang duurt.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:16:23 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42339323
Githa, vervelend hoor Wat ik even wilde zeggen, je hebt altijd recht op (on)betaald zorgverlof (afhankelijk van het bedrijf, of het wel of niet betaald wordt)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42339329
Sorry dat ik ff niet op de rest reageer, heb geen tijd om bij te lezen. Maar Sara zit weer onder de vlekjes en huilt constant. Maandag ging het even beter, en nu zijn we weer terug bij af. Het is zenuwslopend, keihard gekrijs, de hele dag door. Het gaat echt door merg en been. Dan is ze weer even rustig en dan gaat ze weer... Vannacht idem dito, dus we zijn redelijk gesloopt.
Vandaag is ze bij mijn schoonouders geweest, maar ook daar heeft ze de hele dag gehuild.. Ik weet gewoon even niet meer wat we nog moeten doen.. Ze heeft ook geen koorts meer enz..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:27:05 #107
81992 Githa
pi_42339481
Fuente, ik zou morgen even langs de huisarts gaan, dat ze blijft huilen geeft al aan dat ze zich niet lekker voelt en eigenlijk duurt het dan al best lang als ze er vorige week ookal last van had.
Daarbij ben je misschien wat meer gerustgesteld, beterschap voor Sara en sterkte voor jullie
Zo niet leuk als je kindje wat heeft!

Sjeen, Thnx!
Mijn vriend zit in de ict en die hebben geen CAO, daarbij komt nog dat hij gedetacheerd is en dat maakt het allemaal wat moeilijker, maar we moeten echt met zijn twee zijn, zeker die eerste week na de operatie want ik kan dat handje echt niet alleen 3 x per dag verschonen, hij werkt natuurlijk helemaal niet mee als het pijnlijk is.
De uren die hij dan neemt zijn ook niet terug te werken, want die uren zitten al in de ziekenhuis bezoekjes, ook die kun je gewoon echt niet alleen doen in die periode.
Stel je voor, zo'n klein hummeltje, maar daar heb je echt 3 man voor nodig.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:00:55 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42340128
Vervelend Githa, het is al moeilijk genoeg allemaal als je niet ook nog dit soort zorgen erbij krijgt. Is er niet iemand anders in jullie omgeving die eventueel zouden kunnen helpen?Je zus, ouders, buren?

Fuente wat zielig dat Sara zo'n last heeft zeg. Ik zou idd ook nog even langs de huisarts gaan.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_42340521
Githa, veel sterkte ermee. Ik post hier dan niet meer vaak meer, maar lurk wel mee af en toe.
Ik hoop dat de aankomende operatie wel het gewenste effect zal hebben
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:32:57 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42340719
Githa, succes met het maken van de keuze. Is het misschien mogelijk dat je vriend de snipperdagen van volgend jaar alvast opneemt. Het klinkt raar, maar soms wil een werkgever daar wel in tegemoet komen. En natuurlijk heel veel sterkte met de operaties en het herstel erna.

Fuente, inderdaad maar even langs de HA. Ik weet niet wat voor plekjes het zijn, maar als ze er zo van streek van is, dan is het natuurlijk niet niks. Heel, heel veel geduld en liefde en moed toegewenst voor (waarschijnlijk) nog zo'n zware nacht. Dikke
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:40:54 #111
81992 Githa
pi_42340912
Chacama, misschien is dat wel mogelijk, maar dan zitten we volgend jaar met dat probleem. Onbetaald verlof lijkt me tot nu toe de beste oplossing.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:45:55 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42341067
of een beetje van allebei. Dan heb je ook financieel iets minder druk.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:36:12 #113
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42342517
Och Githa toch, wat een tegenvaller. Bah en moeilijk en naar. Ik hoop dat je je wel een beetje op kan trekken aan Jordy's stoerheid van de vorige operatie,

En ik weet niet of ouderschapsverlof hetzelfde is als zorgverlof? Maar dan krijg je in ieder geval nog een gedeelte van je salaris uitbetaald. Misschien dat jij of Spook daar gebruik van kunnen maken? Ik hoop dat jullie eruit komen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gewoon goedkomt. Dat jullie lekkere ding goed revalideerd. En dat jij jezelf niet voorbij loopt. Succes lief mamatje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:41:56 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42342690
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef Lishe het volgende:
Och Githa toch, wat een tegenvaller. Bah en moeilijk en naar. Ik hoop dat je je wel een beetje op kan trekken aan Jordy's stoerheid van de vorige operatie,

En ik weet niet of ouderschapsverlof hetzelfde is als zorgverlof? Maar dan krijg je in ieder geval nog een gedeelte van je salaris uitbetaald. Misschien dat jij of Spook daar gebruik van kunnen maken? Ik hoop dat jullie eruit komen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gewoon goedkomt. Dat jullie lekkere ding goed revalideerd. En dat jij jezelf niet voorbij loopt. Succes lief mamatje.
Ouderschapsverlof is max 6 maanden/max de helft van je normale werkweek, dit mag je opnemen tot het 8e jaar van je kind. Dit verlof is meestal onbetaald, tenzij je het geluk hebt bij een overheidsinstelling of in een branche met een erg goede CAO te werken.

Kortdurend zorgverlof, is max 10 dagen. Maar wel iets waar je recht op hebt...
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:44:17 #115
81992 Githa
pi_42342785
Thnx!
Ik kan het proberen te ontkennen, maar het geeft gewoon wel een domper. Ik probeerde er de eerste keer niet aan toe te geven, want er zijn wel ergere dingen in de wereld en ik moet sterk zijn en dat soort dingen, maar misschien maak ik me juist wel sterker door toe te geven dat het wel moeilijk is en dat ik er wel veel verdriet van heb en er soms moeilijk mee om kan gaan, kan accepteren.
Door eerlijk te zijn hoop ik wat druk bij mezelf weg te houden, die misschien juist te oorzaak is dat het té werdt en ook dat mensen weten dat het moeilijk en niet leuk is en daar beter op in kunnen springen.
maar of dat gaat werken? ...dat ga ik u bij operatie 3 vertellen

Iig super dat jullie iedere keer weer zo meeleven en meedenken, want het blijft toch een beetje hetzelfde verhaal iedere keer
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:48:08 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42342898
Dat wist ik niet Sjeen. Ik heb een collega die er gebruik van maakt. Ik werk bij een welzijnsinstelling dus tja, sociaal he? Maar zover ik weet werkt Githa ook bij zo'n instantie dus wie weet. Hopelijk vind je wat Githje.

En natuurlijk is het niet het allerergste wat er is. Maar voor jullie op dit moment wel. En daarom geeft het niks dat je toegeeft dat het moeilijk is, het geeft ons de kans te luisteren en je voor zover het mogelijk is, op te peppen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:48:45 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42342914
Githa . MIsschien wel hetzelfde verhaal, maar ook hetzelfde bijzondere jongetje. (en ik heb het begin alleen achteraf kunnen lezen )
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:53:21 #118
81992 Githa
pi_42343032
Op mijn werk is dat ook geen probleem Lishe... idd sociaal
Maar goed bij John dus wel, maar dat gaat vast goed komen hoor, ga ik me ook echt niet te druk om maken, dan maar onbetaald!

Jullie zijn lief voel me al stukken beter als vanmiddag, morgen gaan we trouwens ook gewoon bellen dat we de operatie dit jaar nog willen, ZO!
We gaan er gewoon voor dat hij met zijn 4de jaar gewoon normaal zonder ziekenhuis gedoetjes naar de kleuterschool kan.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:56:15 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42343108
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:48 schreef Lishe het volgende:
Dat wist ik niet Sjeen. Ik heb een collega die er gebruik van maakt. Ik werk bij een welzijnsinstelling dus tja, sociaal he? Maar zover ik weet werkt Githa ook bij zo'n instantie dus wie weet. Hopelijk vind je wat Githje.

En natuurlijk is het niet het allerergste wat er is. Maar voor jullie op dit moment wel. En daarom geeft het niks dat je toegeeft dat het moeilijk is, het geeft ons de kans te luisteren en je voor zover het mogelijk is, op te peppen.
Ik heb weer andere voordelen bij mijn baas

Githa, gewoon spuien hoor...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:57:16 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42343154
Goedzo! Da's een mooi en voor zover ik je verhalen hoor, ook een reeel streven Githa.
Een jompeltje omdat je zo'n beslissing maakt, ik vind het knap!
pi_42343631
oh arme jordy, en arme jullie! wat een tegenvaller inderdaad, al die moeite en pijn en zorgen van de afgelopen maanden, toch een beetje 'voor niks', al hebben zowel jullie als de medici er wel van geleerd en wordt het in het vervolg anders aangepakt. maar echt niet meer dan logisch dat je hier vreselijk van baalt hoor githa, ik vind het ook helemaal niet steeds hetzelfde verhaal trouwens, het is meer een hartstikke 'spannend verhaal', en ik zou het juist raar vinden als je ons de volgende 'episodes' ervan ineens zou onthouden. en qua timing: logisch dat je liever nu verder wil gaan, dus ik hoop dat dat te realiseren is. maar die 4 jaars grens moet je misschien ook weer niet al te zwaar aan tillen, het gaat er natuurlijk vooral om dat alles goed komt op een zo min mogelijk belastende manier voor zowel jordy als jullie. zelfs als hij er tijdens z'n eerste schooljaren toch nog af en toe een tijdje uit zou moeten (wat ik echt niet hoop voor jullie hoor) ivm die operaties, echt problematisch hoeft dat volgens mij nog helemaal niet te zijn qua school / ontwikkeling. elke leeftijd heeft ook weer z'n voor & nadelen denk ik. als hij 4 is kan hij dingen zelf ook alweer zoveel beter begrijpen/overzien. nou ja, ik bedoel eigenlijk alleen maar te zeggen: heel veel succes ermee en het komt vast allemaal goed.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:35:13 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42344179
Jeetje, wat klote Githa! Ik snap heel goed dat je hier van baalt. Hopelijk zit het vanaf nu allemaal wat meer mee, voor jullie, maar vooral ook voor Jordy. Arm kleintje, met al die operaties. Ik vind het dapper hoor, hoe je ermee omgaat! Sterkte.
pi_42345192
Githa zo dapper jullie zijn! Jordy heeft het niet van een vreemde!
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:31:10 #124
81992 Githa
pi_42345974
Bix, die 4 jaar grens is ook geen 'must', maar als we nu alles al gaan uitstellen is het al zo definitief, terwijl de kans nu nog bestaat dat hij er vóór de kleuterschool periode vanaf kan zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat hij er dan ook echt mee klaar is, de angst dat hij er mee gepest gaat worden zit er toch een beetje en dan probeer je alles te doen wat binnen je mogelijkheden ligt, en dit zie ik als een mogelijkheid.
Ik wil hem gewoon een leuke en goede start laten maken, dat kan natuurlijk anders ook best, maar ik ben daar zelf ook niet zo neutraal in, dat besef ik wel.
Komt tijd, komt raad
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:31:50 #125
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42345997
Githa gatver wat een domper
Zou er niet een mogelijkheid zijn om thuiszorg in te schakelen zodat die je kan helpen met het verschonen van het verband?

Fuente zou er zeker mee naar de dokter gaan, dit is voor haar niet leuk maar voor jullie ook niet.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:35:24 #126
81992 Githa
pi_42346104
Rottdog, wat lief dat jullie allemaal zo meedenken.
Ja, thuizorg kan wel, dat hebben we de vorige keer ook nagevraagd, maar die kunnen niet op uur en tijd komen. dan krijg je dus dat ze tussen 9.00 en 12.00 komen of tussen 15.00 en 17.00, maar dat is vreselijk moeilijk in te delen dan.
Daarbij is het voor Jordy vreselijk pijnlijk en verdrietig en dat 3x per dag. Hij reageerde in het ziekenhuis ook gewoon het beste wanneer ik of John het deed, dus ja..... als het echt niet anders kon, maar liever niet.
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 09:18:07 #127
81992 Githa
pi_42350457
We hebben al een datum voor de operatie 6 november, dat is al redelijk snel.
13 oktober moet hij naar de kinderarst, die hem vervolgens voor bereid op de opname en 17 oktober een afspraak bij de anesthesist ( of hoe je dat ook schrijft ).
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:21:01 #128
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42350503
Wat snel al Githa, nog een maand. Maar goed, dan heb je ook minder lang de tijd je vreselijk druk te maken. Ik vind echt dat je het hartstikke goed doet.
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 09:47:17 #129
81992 Githa
pi_42350926
Alles heeft zijn voor- en nadelen he
Maar goed, een maand is al best snel ja.... nu alles nog gaan regelen op het werk en dan kunnen we er weer tegenaan.
Lishe, woorden op Inet zijn zo makkelijk he... ik moet soms best nog eens een traantje laten hoor en dat zal straks wel weer erger zijn, maar ook dat geeft niks, toch
Ik ga gewoon proberen om niet te veel aan de vorige keer te denken, wie weet gaat het nu stukken beter.
pi_42350999
Dat is snel Githa.
En ik sluit me aan bij Lishe!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 oktober 2006 @ 09:51:51 #131
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42351013
6 november, dat is snel al zeg! En een traantje laten is toch logisch! En wel meer dan een traantje ook lijkt me. Je kind in het ziekenhuis en met pijn lijkt me zo moeilijk!

Veel sterkte hoor!
pi_42351025
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:47 schreef Githa het volgende:
Alles heeft zijn voor- en nadelen he
Maar goed, een maand is al best snel ja.... nu alles nog gaan regelen op het werk en dan kunnen we er weer tegenaan.
Lishe, woorden op Inet zijn zo makkelijk he... ik moet soms best nog eens een traantje laten hoor en dat zal straks wel weer erger zijn, maar ook dat geeft niks, toch
Ik ga gewoon proberen om niet te veel aan de vorige keer te denken, wie weet gaat het nu stukken beter.
Je weet nu wat je kan verwachten en dat scheelt al een boel.
En de traantjes dat geeft niks idd, is juist heel gezond
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 09:59:09 #133
81992 Githa
pi_42351156
Maar ik zie 'weten wat je kunt verwachten' niet zo als voordeel eigenlijk, iedereen roept van wel, maar het is ons zo tegengevallen de vorige keer dat we er daardoor meer tegenop zien nu.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:02:00 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42351210
Maar misschien valt het daardoor dit keer juist ontzettend mee!
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 10:03:08 #135
81992 Githa
pi_42351242
Ja, misschien wel tex...net als een feestje waar je totaal geen zin in hebt en waar het dan harstikke gezelligblijkt te zijn
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:04:39 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42351271
Githa, sterkte de komende tijd als jullie er samen weer 'tegenaan gaan'!!!
Ik denk dat ik wel meer dan een traantje zou laten, ik vind je dapper! Heel veel succes en sterkte nogmaals.
pi_42351474
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:59 schreef Githa het volgende:
Maar ik zie 'weten wat je kunt verwachten' niet zo als voordeel eigenlijk, iedereen roept van wel, maar het is ons zo tegengevallen de vorige keer dat we er daardoor meer tegenop zien nu.
Daar heb je gelijk in. Want de vorige keer heb je toch angst op gebouwd. En die angst is terecht, maar ik bedoel dat je de verzorging al weet en dat je daar straks minder vragen over hebt en dat je wat zekerder een nieuw verband aan legt.
Je weet nu ook dat je het stap voor stap moet doen en geen wonderen in de eerste week moet verwachten, dat zijn de dingen die ik bedoel met "weten wat je kunt verwachten". De angst voor de operatie, de angst voor de pijn van Jordy en het slagen van de operatie zullen nu groter zijn dan vorige keer, juist door de vorige keer.

Is het duidelijk wat ik bedoel?
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 10:19:25 #138
81992 Githa
pi_42351601
Neej, ook niet want deze keer gaan ze het anders doen
Hij krijgt nu een spreidspalk met sillicone, ik kan me er nog niet goed een voorstelling van maken, maar hopelijk wel na maandag als de chirurg een gesprek heeft gehad met de erchotherapeut.

Maar idd is de spanning van de opame en het verwachte resultaat binnen een bepaalde periode wel duidelijker.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor Anitra
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:21:40 #139
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42351651
Oeh, spannend Githa! Inderdaad al snel. En traantjes laten als je kindje zoiets naars moet doorstaan vind ik meer dan logisch hoor. Succes met de 'aanloop' en hopelijk kun je voor jezelf blijven bedenken dat dit een nieuwe ronde is, en inderdaad niet perse zo hoeft te gaan als de vorige keer.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:44:05 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42353617
Githa, héél veel succes. Ik wou nog even vertellen dat een neef van mij (doordat zijn moeder rode hond had gekregen tijdens de zwangerschap) ook operaties aan zijn hand nodig had. Vingertjes die van elkaar gescheiden moesten worden en hij mist aan iedere hand een vinger. Maar wat ik dus wou zeggen, is dat hij nooit gepest is op school. Als je als kind er zelf geen issue van maakt, zal het de anderen waarschijnlijk niet eens opvallen dat Jordy's handjes iets anders zijn. En als ze zó jong zijn dan is 'anders' voor ze vaak helemaal niet opvallend of iets om langer dan een paar seconden bij stil te staan.
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 12:03:27 #141
81992 Githa
pi_42354109
Thnx Spuuglokje, dat probeer ik ook in gedachten te houden!
Positief zijn hé
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:14:25 #142
103793 kozakken
Living the life
pi_42354402
Oh Githa.. wat veel weer allemaal he. Ik vind het fijn dat je 'ons' op de hoogte houdt. Net wat bix ook zegt: ik zou het eerder heel erg jammer vinden als je de rest nu juist niet meer deelt.

Misschien dat hier allemaal mensen posten die heel erg op handen letten. Maar ik zie zoiets vaak helemaal niet. Ik had een vriend met soort van eendevliesjesvingers (van die vliesjes ertussen, zeg maar tot aan de eerste knokkels onderin, dus niet de hele handen hoor) Ik kende hem al meer dan een jaar voordat het in een gesprek er op kwam en het me pas opviel.
Vaak denk je dat mensen ergens op letten en dan zien ze iets totaaaal anders. Of valt het juist helemaal niet op. (Kennen jullie het verhaal van die vrouw die naar de kapper is geweest en 's avonds haar man/kinderen vraagt of ze iets aan haar zien? )

Maar goed.
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 12:22:35 #143
81992 Githa
pi_42354600
Dat valt ook onder syndactelie Kozakken
enje hebt ook gelijk dat wij dat veel meer zien als andere mensen.
pi_42359963
Githa veel succes de komende maand met de voorbereidingen Ik zal voor Jordy en jullie duimen, opdat het deze keer veel beter mag gaan!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42360864
Githa, lees het nu net pas.

Veel veel succes met alle vooronderzoeken.

pi_42361456
Githa, ook van uit hier veel succes, en een dikke knuffel

Sara knapt weer op, volgens mij zijn het kiesjes die aan het doorkomen zijn! Vanmorgen was ze om 5 uur wakker, weer heel hard huilen en niet meer rustig te krijgen. Toen hebben we haar tussen ons in gelegd en ze knorde heerlijk verder. Zo lief, ze heeft nog nooit eerder bij ons geslapen (en ik wil er ook geen gewoonte van maken) maar het was zo lief, dat warme lijfje, dat lieve knorren in d'r slaap

Vandaag gaat het beter, ze huilt nog wel snel, maar speelt ook weer. Ze is inmiddels bezig met haar 3e slaapje, dus druk aan het inhalen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42362948
Githa eigenlijk is alles wel al zo een beetje gezegd door de dames boven mij.

Maar toch wil ik jullie ontzettend veel sterkte en s6 wensen, met de voorbereidingen het ernaar toe werken, de spanning de angst die het allemaal met zich mee brengt om daar zo goed mogelijk mee om te gaan en er samen goed mee overweg kunnen.

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:48:10 #148
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42365683
Fijn dat het weer beter gaat met Sara, Fuente
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 20:42:45 #149
81992 Githa
pi_42369046
Fijn Sara !

iedereen thnx..
Tijd voor wat goed nieuws, Jordy heeft er zomaar opeens een kies bij links boven de eerste kies, we hadden niet eens door dat hij aan het doorkomen was.
Gaat goed komen met dat gebit

[ Bericht 2% gewijzigd door Githa op 05-10-2006 10:49:14 ]
  Jubileum moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 20:43:42 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42369084
Ach Githa wat dubbel. Heerlijk dat Jordy zo snel al terecht kan en tegelijk ook "whaaa wat snel al!"
Gooi je verhaal hier steeds maar weer neer hoor, ik vind het fijn om steeds weer te lezen hoe het met Jordy (die mijn hart heeft gestolen in Utrecht "baaaallll! whoehooe" ) en met jullie gaat. Daarnaast is het volgens mij ook goed voor je om het lekker van je af te schrijven, dat helpt om het allemaal op een rijtje te zetten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')