Poeh Githa, dat zal toch wel even een tegenvaller zijn weer zegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:36 schreef Githa het volgende:
Vanmiddag met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Uiteindeijk heeft de spalk toch niet het gewenste effect gehad en zal de operatie in compexiteit toch in zijn geheel moeten worden over gedaan.
[..]
Ouderschapsverlof is max 6 maanden/max de helft van je normale werkweek, dit mag je opnemen tot het 8e jaar van je kind. Dit verlof is meestal onbetaald, tenzij je het geluk hebt bij een overheidsinstelling of in een branche met een erg goede CAO te werken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef Lishe het volgende:
Och Githa toch, wat een tegenvaller.![]()
Bah en moeilijk en naar. Ik hoop dat je je wel een beetje op kan trekken aan Jordy's stoerheid van de vorige operatie,
En ik weet niet of ouderschapsverlof hetzelfde is als zorgverlof? Maar dan krijg je in ieder geval nog een gedeelte van je salaris uitbetaald. Misschien dat jij of Spook daar gebruik van kunnen maken? Ik hoop dat jullie eruit komen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gewoon goedkomt. Dat jullie lekkere ding goed revalideerd. En dat jij jezelf niet voorbij loopt. Succes lief mamatje.![]()
Ik heb weer andere voordelen bij mijn baasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:48 schreef Lishe het volgende:
Dat wist ik niet Sjeen. Ik heb een collega die er gebruik van maakt. Ik werk bij een welzijnsinstelling dus tja, sociaal he?Maar zover ik weet werkt Githa ook bij zo'n instantie dus wie weet. Hopelijk vind je wat Githje.
![]()
En natuurlijk is het niet het allerergste wat er is. Maar voor jullie op dit moment wel. En daarom geeft het niks dat je toegeeft dat het moeilijk is, het geeft ons de kans te luisteren en je voor zover het mogelijk is, op te peppen.
Je weet nu wat je kan verwachten en dat scheelt al een boel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:47 schreef Githa het volgende:
Alles heeft zijn voor- en nadelen he![]()
Maar goed, een maand is al best snel ja.... nu alles nog gaan regelen op het werk en dan kunnen we er weer tegenaan.
Lishe, woorden op Inet zijn zo makkelijk he... ik moet soms best nog eens een traantje laten hoor en dat zal straks wel weer erger zijn, maar ook dat geeft niks, toch![]()
Ik ga gewoon proberen om niet te veel aan de vorige keer te denken, wie weet gaat het nu stukken beter.
Daar heb je gelijk in. Want de vorige keer heb je toch angst op gebouwd. En die angst is terecht, maar ik bedoel dat je de verzorging al weet en dat je daar straks minder vragen over hebt en dat je wat zekerder een nieuw verband aan legt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:59 schreef Githa het volgende:
Maar ik zie 'weten wat je kunt verwachten' niet zo als voordeel eigenlijk, iedereen roept van wel, maar het is ons zo tegengevallen de vorige keer dat we er daardoor meer tegenop zien nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |