abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:25:35 #51
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42269192
Bedankt allemaal voor de tips en geruststelling! Maar goed, het ging in feite niet om Sterre, maar om Fuentes Sara. Dus ik hoop dat de tips voor haar ook handig zijn.
pi_42269293
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:23 schreef phileine het volgende:
Eh tja ladybos, dat is een beetje "mijn opa rookte twee pakjes per dag en is 90 geworden dus van roken ga je niet eerder dood". Het is nu eenmaal aangetoond dat die creme niet meer werkt (of zelfs contraproductief) als je hem langere tijd gebruikt (ik geloof maximaal 6 maanden per jaar, in extreme gevallen). Jij hebt dus mazzel, maar dat wil niet zeggen dat het dus onschadelijk spul is.
Waar heb ik gezegd dat het onschadelijk spul is dan Ik schreef alleen dat ze zich er niet te druk over moest maken, als ze het maar kort en dun had gebruikt.
  zondag 1 oktober 2006 @ 08:11:00 #53
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42274892
Heeft iemand nog tips tegen muggenbulten? Kai zit helemaal onder, krabt ze open en het duurt zo lang voor ze wegtrekken. Bite-away hebben we geprobeerd maar dat hielp niet echt. Nu smeren we Nestosil en dat gaat een beetje beter maar misschien is er iets wat hem er nog sneller vanaf helpt?

Ohja, hier ook cortisoncreme voor Kai's eczeem maar onze ervaring is dat Cardiflor toch het beste werkt. Ik ben ook een beetje huiverig voor die cortisoncreme, vooral omdat mijn zusje hem tot ver in haar puberteit heeft moeten smeren en daar dus wel hele dunne plekken huid aan heeft overgehouden. Ik kan me dus wel voorstellen dat mensen op zoek gaan naar een alternatief voor die cortisoncreme.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 1 oktober 2006 @ 09:25:32 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42275271
m@x, Saskia (en wijzelf) hebben altijd best baat bij Prikweg van VSM. Wel de roller, de creme werkt niet zo goed. Toen Saskia nog geen klamboe had, zat ze ook onder de bulten, maar met die roller ging echt de fik eruit en werden ze snel kleiner.
Volgende tips is dus een klamboe om het bedje heen, ter voorkoming
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:27:24 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42277369
Ik hoor mensen altijd over de befaamde "nee-fase", maar mijn kind zit momenteel in de "ja-fase"
Hij zegt bijna overal ja op. Ga je mee naar bed? Ja. Is M. een beetje gek? Ja. Heb je gepoept? Ja. Ook als het niet zo is dus En als we ook echt naar bed gaan maakt niks uit, hij gaat zonder problemen slapen

Ik geniet er nog maar even van voordat het omslaat in de nee-fase
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_42279237
Hahaha Tex ik zou er ook maar even flink van genieten ! Wel lief dat hij zonder problemen gaat slapen
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:48:11 #57
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42281804
Schrikken hoor die creme....ben blij dat Fleur tot nu toe geen last heeft van exceem. Het zit wel in de familie, dus wat niet is.....

Hier trouwens een heerlijke ochtend/middag gehad. Dit in tegenstelling tot de avond van gisteren. Eerst samen koekjes gebakken en daarna heerlijk op de bank naar de Kleine zeemeermin deel 2 gekeken. Echt een zondaggevoel dus. Dadelijk Fleur naar de oppas brengen zodat wij naar een leverancier in Sneek kunnen rijden. Hebben daar morgenvroeg een afspraak staan en het leek me verstandig om het in 2 etappes te rijden. Ze heeft gelukkig zin in het logeren (op het grote bed)....
pi_42286669
Sara is nog steeds goed ziek, koorts tot 39.6 en heel huilerig inmiddels. Ook heeft ze op haar rug en beentjes ineens allemaal rode vlekjes, zo groot als een muggebult, maar dan echt vlekjes..Nog maar even aankijken maar als het morgen erger is maken we maar weer een tippel naar de dokter.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:53:28 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42287030
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:05 schreef Ladybos het volgende:
Hahaha Tex ik zou er ook maar even flink van genieten ! Wel lief dat hij zonder problemen gaat slapen
Hihi ja nou is hij sowieso wel een makkelijke slaper hoor (afkloppen), maar hij had de laatste tijd wel dat ie als ie naar bed moest ging mopperen of echt huilen. Totdat ie eenmaal in bed lag dan wa shet ook weer okay. Maar nu dus (even) geen probleem

Overigens doet Noah wel meer dingen anders dan dat je vaak van andere kinderen hoort. Zo eet hij liever groente dan vlees
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:37:09 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42295225
Hee wat grappig, tex, dat Noah meer van groente dan van vlees houdt. Sterre is ook zo'n typje. Vraagt na haar bord eten standaard of ze de pan met broccoli (of boontjes, of bloemkool, of...) leeg mag maken. En dan schept ze zo een heel bord vol. Alleen groenten. Waar laat ze het?
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:00:22 #61
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42296288
Hey wat grappig idd Vraag me af wan wie Noah dat heeft, want ik ben totaal geen groente eter, en Micha lust wel bijna alles, maar vindt vlees toch echt veel lekkerder
©Dumbo
pi_42296575
Klopt het dat na de 4 boventandjes en 4 ondertandjes, de snijtanden onder doorkomen? Of zijn het eerst kiezen die doorkomen?

Ik heb hier een klein meisje met ontzettende pijn in haar mondje en volgens mij 2 hele dikke bobbels op de plek van de snijtanden. Al ruim twee weken vieze zure poepluiers, vorige week is haar 4e ondertandje doorgekomen en ik dacht dat we er voorlopig weer vanaf waren, maar volgens mij niet
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:14:06 #63
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42296969
De 4 boven- en ondertandjes zíjn de snijtandjes toch? Bedoel je niet de hoektanden dan?
Volgens mij komen over het algemeen eerst een setje kiezen door en daarna pas hoektanden. Maar kan natuurlijk best zijn dat het bij Myhron net andersom gaat... Rot hoor, hopelijk is ze snel van de pijn af!
©Dumbo
  Licht Ontvlambaar zondag 1 oktober 2006 @ 23:23:44 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42297394
Even reageren

Tex, Isa is ook een groentenmonster (en fruit), ze begint nu weer een beetje vlees en vis te eten, is echt en hele tijd vegetarisch door het leven gegaan

Hier kwamen eerst de kiezen en daarna pas de hoektandjes, maar die hebben wel heel lang gezeurd.

Wij hebben vandaag ook weer koekjes gebakken, Isa blijft het leuk vinden. Vooral als ze de glazuur die we geknoeid hebben mag oplikken

En al die verhalen, dat kletsen in bed... Daar smelt ik zo van
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42297401
Ja hoektanden bedoel ik idd, ik ben niet zo thuis in de tanden terminologie

Dan zijn het ws kiezen die doorkomen, het zijn echt hele dikke bobbels die ze in haar mondje heeft.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:31:10 #66
156412 hestria
erg gastvrij
pi_42303844
goh ik kan zo niet zeggen welke tanden michelle eerst heeft gekregen, wel het standaard, eerst 2 boven, 2 beneden, daarna bijna half jaar niks en met 14 maanden, ineens 2 hoektanden boven, 2 kiezen boven, 1 kies beneden. (net tijdens de waterpokken en een infectie) en iets van 2 weken daarna de andere kies beneden, en 1 tand onder. Dus geen peil op te trekken met michelle.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:57:18 #67
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42304234
Tristan kreeg zonet een glas sinaasappelsap. Vraagt ie: "Mag ik nog wat siemelsap?"
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:58:36 #68
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42304258
Wat schattig Wij hebben hier poppelpap (appelsap) en paardpoppels (aardappels)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:06:28 #69
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42304394
Ah wat schattig hoe Kai dat zegt
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:58:29 #70
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42305428
Fuente hoe is het met Sara?
Deze maand nog komen we dit topic 'versterken', wat gaat het toch hard Zo leuk om te zien dat de dreumesjes lekker gaan kletsen en al meer mensjes worden.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_42308800
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:58 schreef Saffier het volgende:
Fuente hoe is het met Sara?
Deze maand nog komen we dit topic 'versterken', wat gaat het toch hard Zo leuk om te zien dat de dreumesjes lekker gaan kletsen en al meer mensjes worden.
Hard gaat dat he? Hier ook, veels te snel, hoe ze zich ineens ontwikkeld
Sara voelt zich vandaag een heel stuk beter, de koorts is weer weg en ze is haar vrolijke zelf weer, lekker spelen. Ze eet nog niet echt, maar dat komt vanzelf wel weer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:14:20 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42309037
Hier een volledig overstuur peutertje vannacht.
Het onweerde en hard ook. "Mama toe, mama toe! Wolken niet botsen!" klonk het vanuit zijn kamertje. Hij was nauwelijks te troosten. Gezegd dat het niet erg was dat de wolken botsten, dat wij lekker binnen waren en dat het wel weer over ging enzo. Maar huilen, huilen, huilen. Is voor het eerst dat hij echt bang was voor het onweer. Hij houdt eigenlijk helemaal niet van herrie, maar bij onweer zei hij altijd stoicijns 'boemeleboem' en dat was het dan. Maar hij is geschrokken van de klap denk ik. En hij zal het ook wel raar hebben gevonden dat zijn kamer ineens helemaal verlicht was en toen weer donker.
Uiteindelijk wat water gedronken en een liedje gezongen, toen pas was het rustig. Arme vent..
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:19:16 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42309152
Ah wat zielig dutch...
Noah is ook een paar in paniek wakker geworden, maar was gelukkig wel goed te troosten. Begin van de avond was er ook al onweer en dan riep ie steeds "iegtuig" 's nachts was het toch een ander verhaal blijkbaar, die harde donderklappen en vooral ook heel veel bliksems steeds achter elkaar.

En vanmiddag had ik hem net in bed gelegd en ging tien minuten later het luchtalarm weer overstuur, ook weer goed te troosten gelukkig
©Dumbo
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:38:28 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42309611
Och ja, die sirene idd er ook nog eens achteraan. Da's ook wel weer een beetje te veel van het goede hč.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:52:51 #75
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42309927
Arme wakkere dreumessen... Het is natuurlijk ook wel erg veel, een onweersbui 's nachts. Die lichtflitsen en herrie.

Luuke is vandaag zo lief. Het lijkt of ze helemaal aanvoelt dat ik me niet lekker voel. Vanochtend kroop ze van ons bed af en heeft nog zeker 2 uur zelf gespeeld. Ondertussen kon ik op bed blijven liggen en doezelen. Af en toe kwam ze me een knuffel geven, even tv kijken of bewerkte ze me met mijn make-up kwast. Zo fijn en lief dat ze zich op zulke momenten dan ineens als de ideale dochter gedraagt.
Als ze wakker is gaan we even lekker badderen en plant ik ons lekker op de bank. Ik heb besloten dat we vandaag helemaal niks hoeven en gewoon in pyama blijven.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:56:34 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42310023
Beterschap Lishe. Fijn dat die mooie dochter van je zo goed voor je zorgt.
(kan het zijn dat je trouwens nog een drinkbeker mist? anders komt ie van het kdv af denk ik. heb een beker die niet van ons is. )
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:59:24 #77
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_42310090
Ow Luuke wat ben jij lief voor je mams

Ik voel me ook niet helemaal top vandaag. heb last van mijn keel, ik klink of ik een pakje scheermesjes heb gegeten en heb zo'n licht grieperig gevoel in mijn hoofd. Maar mooi dat Glenn zich daar niets van aantrekt. hij heeft al 2x voor straf op de trap gezeten en is al gilled en trappelend zijn middagtukje gaan doen

Nu ff energie opdoen voor de rest van de dag

Glenn is heel vaak ook heeeeel lief en leuk hoor. De psz vindt hij helemaal geweldig en hij spreekt nu ook heel veel woordjes Nederlands. Dat gaat echt heel goed. Als je vraagt wat hij op 'school' gedaan heeft noemt hij als eerste de eetmomenten op: koekje ge eten, appe sap op en peertje op. Van wie zou hij dat nou hebben
Verwarrende leeftijd hoor; 2 jaar.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:59:26 #78
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42310093
Dank je... (als het een groene is wel. In dat geval hoef je 'm niet te bewaren, want ik wou een nieuwe halen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Licht Ontvlambaar maandag 2 oktober 2006 @ 14:01:16 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42310134
Isa doet geen middagslaapje meer Ze gaat wel verplicht rusten in bed (lees: liedjes zingen, knuffels voorlezen etc...)
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:15:28 #80
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_42310496
Ach tis toch een momentje van rust voor Isa en jou....toch?
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  Licht Ontvlambaar maandag 2 oktober 2006 @ 14:35:46 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42310942
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ach tis toch een momentje van rust voor Isa en jou....toch?
Vooral dat momentje voor mij... dat miste ik ineens
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:15:36 #82
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42319134
Eva gaat gelukkig nog steeds even naar bed 's middags. Al kan dat per week verschillen of ze wel of niet slaapt. Maar goed ik mag niet klagen, want ze slaapt sowieso altijd nog tot 9 uur 's ochtends.
  Jubileum moderator maandag 2 oktober 2006 @ 21:19:27 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42319224
Nog een Eva
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:24:49 #84
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42319470
tegen muggenbulten helpt hier een klein likje Luuf baby.

En Fleur is een slimme meid, die mama verbouwereerd achterlaat. Mama, wij zijn geen vriendjes....
- ik kijk dus heel beteuterd naar d'r-
Rustig maar mama, we zijn vriendinnetjes....
  Licht Ontvlambaar maandag 2 oktober 2006 @ 21:42:45 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42319970
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:19 schreef Lois het volgende:
Nog een Eva
Eva is gewoon een hele mooi naam
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:20:26 #86
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42320952
Heel erg maar soms baal ik best dat Zoë niet meer een middagtuk doet, niet meer ff die was op zolder ophangen en een beetje tijd voor mezelf maar gelukkig krijg ik er veel voor terug meer kusjes en knuffels
  FOK!fossiel maandag 2 oktober 2006 @ 22:28:37 #87
2628 Karin
pi_42321250
Owja ik heb ook zo vreselijk moeten wennen aan het feit dat Bram geen dutje meer doet. Je mist net even een uurtje/1,5 uur om even wat voor jezelf te doen. Even die was naar boven toe en daarna nog even een telefoontje en wat computeren ofzo. Zo heerlijk! En even opladen als het een moeilijke dag is qua luisteren bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant is het ook wel erg lekker, niet meer haasten 's morgens om nog bepaalde dingen te doen voor het dutje of je kan eindelijk eens lekker een hele dag erop uit.
pi_42321480
Meer kusjes, knuffels en rond half zes een ettertje
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:43:57 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42321719
Ik ben zo vreselijk blij dat Saskia nog een tukkie doet Soms is er wat overredingskracht voor nodig.. maar zeker nu ik zwanger ben, vind ik het heerlijk om even een uurtje op de bank te liggen oid.
De komende maanden ben ik ook een grotere voorstander van 's avonds iets later naar bed en dan 's middags een tukkie doen (Na m'n kraamtijd zien we wel weer verder )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:19:03 #90
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42329370
Amber slaapt gerust nog 2,5/3 uur 's middags.

Ik heb Amber vanmorgen voor het eerst dus naar de psz gebracht
Het ging prima, mevrouw had niet eens de tijd om gedag te zeggen Toen ik zei dat ik weg ging zei ze: "Mama huis, hč?" En ze speelde weer verder
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_42329400
Amber! Moest je zelf niet huilen Suus?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:22:11 #92
81992 Githa
pi_42329434
Amber wat een grote meid al .... en ladyS nouja, iig heeft ze het naar haar zin, altijd nog beter dan dat ze gillend en krijsend afscheid moet nemen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:23:15 #93
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42329450
En ik heb het zelf idd droog gehouden
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:08:41 #94
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42330437
Goed hoor, van jou maar ook van Amber natuurlijk. stoere mama, en stoere Amber...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:10:45 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42330480
Goed zo LadyS!
(ik wilde nog even zeggen dat ik het wel jammer vond dat we elkaar zo kort gesproken hebben laatst)

Léon slaapt ook rustig bnog 2 uur. Heerlijk!

[ Bericht 2% gewijzigd door dutchie op 03-10-2006 11:13:11 (ik zit te kolven, tikt wat lastig met 1 hand :P) ]
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:22:51 #96
81992 Githa
pi_42330730
Op ned3 speelde net een kindje gitaar en zong een liedje en Jordy ging gelijk zijn eigen gitaar halen en begon luidkeels mee te zingen
Ik snel snel de camera, doet hij het niet maar het was zo lief en leuk om te zien.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:29:45 #97
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42332278
Toen ik haar op ging halen, bleek dat ze al een kwartier in tranen was Waarschijnlijk het haar allemaal te geworden op dat moment ofzo. Maar op de terugweg had ze hele verhalen: "appeltje gegeten, liedje zingen, kindje spelen"
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef dutchie het volgende:
Goed zo LadyS!
(ik wilde nog even zeggen dat ik het wel jammer vond dat we elkaar zo kort gesproken hebben laatst)
Ja idd erg jammer Volgende keer moet het maar niet zo een grote en drukke meet zijn
pi_42335116
ladyS, achgossie. maar al met al toch wel leuk geweest dus. stoere meid vind ik 't. (en jou ook ).

piet slaapt gelukkig meestal ook nog wel een paar uur. anna heeft de afgelopen dagen juist erg moeilijk zitten doen, ik begon al te vrezen dat zij eerder van d'r middagdutjes af is dan hij! maar vandaag gaat 't wel goed gelukkig. hoewel ze er pas laat in lagen, altijd afwachten of ze dan toch evenlang slapen.

vanochtend bij 't CB geweest voor Piet z'n 3-jaar-controle: alles ok, goede ogen, mooie groeilijn (18 kilo nu bij 1.04m) en ze was onder de indruk van z'n praten. nog wat tips gehad over leren zelf uitkleden, en over zindelijkheidstraining. ze waren allebei erg lief daar (Anna was ook mee), da's toch altijd wel handig & fijn.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:36:36 #99
81992 Githa
pi_42337384
Vanmiddag met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Uiteindeijk heeft de spalk toch niet het gewenste effect gehad en zal de operatie in compexiteit toch in zijn geheel moeten worden over gedaan.
Nu is alleen het dillemma wanneer we dat gaan doen, ze liet ons de keuze dit jaar nog, of januari 2007.
Mijn vriend wil graag wachten tot januari ivm zijn snipperdagen, die hij niet meer heeft maar ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk gedaan hebben, mede omdat hij er nog meer moet ondergaan en je toch steeds minimaal met een half jaar genezing zit.

Ik zie het als voordeel als het allemaal zo jong mogelijk gebeurd, maarja....
Daarbij denk ik aan de feestdagen en zijn verjaardag in februari, als het nu gebeurd zijn we alweer een heel eind richting herstel in februari.

Wat nu anders gaat gebeuren is dat de bezoeken veel vaker moeten gaan plaats vinden helaas voor ons, steeds 3 kwatier rijden
Ze gaat samen werken met de erchotherapeut die een spreitspalk met of van sillicone gaat maken die al wordt aangedaan onder narcose, diemoet hij 2 weken zowieso 24 uur dragen en dan even kijken of hij het ook kan redden met de nachten.
De rest zal duidelijker worden na het gesprek met de erchotherapeut.

Ben benieuwd, hoop écht dat het deze keer wél gaat lukken, want ook nu is het weer mét huidtransplantatie e.d. dus ook weer best heftig voor hem en ook ons.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:48:21 #100
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42337615
Jammer dat de spalk niet het gewenste effect heeft gehad zeg. De gehele operatie opnieuw, heftig weer hoor. Maar klinkt wel goed dat ze gaan samenwerken met de erchotherapeut en dat Jordy meteen na de operatie een spreidspalkje krijgt. Hopelijk gaat het nu dan idd wel goed!

Kan me voorstellen dat je het liever so snel mogelijk hebt, ruim voor de feestdagen en zijn verjaardag. Kan je vriend die uren voor het ziekenhuis niet compenseren met overwerk misschien? Of misschien valt er iets anders te regelen met zijn werk?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')