Vanmiddag met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Uiteindeijk heeft de spalk toch niet het gewenste effect gehad en zal de operatie in compexiteit toch in zijn geheel moeten worden over gedaan.
Nu is alleen het dillemma wanneer we dat gaan doen, ze liet ons de keuze dit jaar nog, of januari 2007.
Mijn vriend wil graag wachten tot januari ivm zijn snipperdagen, die hij niet meer heeft
![]()
maar ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk gedaan hebben, mede omdat hij er nog meer moet ondergaan en je toch steeds minimaal met een half jaar genezing zit.
Ik zie het als voordeel als het allemaal zo jong mogelijk gebeurd, maarja....
Daarbij denk ik aan de feestdagen en zijn verjaardag in februari, als het nu gebeurd zijn we alweer een heel eind richting herstel in februari.
Wat nu anders gaat gebeuren is dat de bezoeken veel vaker moeten gaan plaats vinden
helaas voor ons, steeds 3 kwatier rijden Ze gaat samen werken met de erchotherapeut die een spreitspalk met of van sillicone gaat maken die al wordt aangedaan onder narcose, diemoet hij 2 weken zowieso 24 uur dragen en dan even kijken of hij het ook kan redden met de nachten.
De rest zal duidelijker worden na het gesprek met de erchotherapeut.
Ben benieuwd, hoop écht dat het deze keer wél gaat lukken, want ook nu is het weer mét huidtransplantatie e.d. dus ook weer best heftig voor hem en ook ons.