pfft daar moet je trots op zijn zegquote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef kukeleku het volgende:
Sjaan heeft met Kelly gewerkt...show gelopen en in Rotterdam gewerkt waar Kel een show presenteerde.
ja...al een tijdjequote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het brood staat klaar in de oven, aldus Jeroen.
Zal wel op de Keijleweg geweest zijn...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef kukeleku het volgende:
Sjaan heeft met Kelly gewerkt...show gelopen en in Rotterdam gewerkt waar Kel een show presenteerde.
het nieuwe model van Tena ladyquote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Verida het volgende:
sa: je ziet er niet uit als 31
sjaan, daarom kan ik ook een heleboel shows niet lopen, omdat ik er dan zoveel jonger uitzie dan de andere modellen???
wat een achterlijke opmerking, loopt ze dan shows voor 50 + ofzo
Een schurfthoer dan zeker ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:28 schreef kukeleku het volgende:
Rik:'als ik een vrouw was geweest zou ik een hoer zijn geworden".waarom verbaast me dat nou niets![]()
Ik stop maar met me kwaad maken over Janine, het is gewoon een achterbaks, onecht, roddelachtig, lui, egoistisch, zeikwijfquote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Verida het volgende:
champagne en muntjes op de afterparty's.
Schat, ik drink normaal niet anders dan champagne....
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik stop maar met me kwaad maken over Janine
Het gaat weer eens over het nominerenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, Jeroen geeft erg langdradig antwoord op een vraag.
Bijna alsof hij een soort ingestudeerd toespraakje houdt, maar dan anders
Ik gok van nietquote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef 2live het volgende:
saar is er niet zeker van of barry nog in haar huis woont
...............nou doe is een gok!
Denk je aan je hart?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik stop maar met me kwaad maken over Janine, het is gewoon een achterbaks, onecht, roddelachtig, lui, egoistisch, zeikwijf
Waarschijnlijk treft ze na haar vertrek uit het BB-huis thuis zo iets aan:quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef 2live het volgende:
Jeroen heeft echt een onprettige manier van praten, idd.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:20 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor de mannelijke Marlies, ja,ja,ja,ja,ja,dat is waar, ja,aj,ja,ja,ja precies, jajajajajajajazogaatdat ja
Ehhhhhhquote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef Verida het volgende:
jeroen is wat meer van het verstandelijke zeg maar
whahaha
Wat, hij leeft niet meer ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het toch wel beter dat Jeroen erin is gebleven![]()
het klinkt echt eng dat ademhalen van egbert.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef Morwen het volgende:
Wat loopt Egg weer te zuchten. Man o man, die hyperventileerd de hele dag door.
Hoe komen ze trouwens aan die erwten?
Na die schurft-affaire zou het me niet verbazen als er dan open long-tuberculose ontdekt wordt...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
het klinkt echt eng dat ademhalen van egbert.
Het doet me een beetje denken aan Dennis Hopper uit de film Blue velvet. Maar serieus hij zou er naar moeten laten kijken na BB.
Ze liggen er ver op voor wat ik zo begrijp.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:49 schreef mazaru het volgende:
Liggen ze nog op schema?
Dan hoop ik dat er fouten worden gemaakt, want ik gun ze zo nog een week uien en pindakaasquote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze liggen er ver op voor wat ik zo begrijp.
Doe mij die drank en die muziek maarquote:Op woensdag 27 september 2006 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er fouten worden gemaakt, want ik gun ze zo nog een week uien en pindakaas![]()
Hij vond het "grote klasse, grote klasse" daarnet toen deze shift plaspauze ging houden. Ze hadden 160 nu al.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:57 schreef schizolientje het volgende:
Wat zal Egbert balen als deze ploeg er met 180 uit komen
dat ging over de vorige groep, die hadden er 160quote:Op woensdag 27 september 2006 14:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij vond het "grote klasse, grote klasse" daarnet toen deze shift plaspauze ging houden. Ze hadden 160 nu al.
Ik heb het al ge-editterdquote:Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ging over de vorige groep, die hadden er 160
Het is gelukkig minder erg dan vorig jaar, maar er zijn idd nog enkele elementen in de COS, die weinig anders dan dit te melden hebben. Waarvan er één zelf lid is van de Big Brother Redactie.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Hier zoal te lezen:
Janine = Achterbaks, onecht, roddelachtig, lui, egoistisch, zeikwijf
Egbert = Kontenlikker/Geitenwollensokken, wijntje, franse kaas, sjekkie, discussie mannetje
Rik = Schurfthoer/Schurfthomo
U mag aanvullen...
Marlies= Gluiperige, Glibberige, achterbakse slangquote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Hier zoal te lezen:
Egbert = Kontenlikker/Geitenwollensokken, wijntje, franse kaas, sjekkie, discussie mannetje
U mag aanvullen...
mijn opsomming over sjaan was een commentaar op wat sjaan op de streams doet, verder denk ik dat ik best wel hier op cos mijn commentaar op de streams mag weergeven en tegelijkertijd redactie bb kan zijn. Het een zit het ander niet in de weg lijkt mijquote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is gelukkig minder erg dan vorig jaar, maar er zijn idd nog enkele elementen in de COS, die weinig anders dan dit te melden hebben. Waarvan er één zelf lid is van de Big Brother Redactie.
Ontopic:uhhhh, tja. Bijna wisseltijd.
Tijn: gluiperige, quasi brave, arrogante, opvliegerige homewrecker.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marlies= Gluiperige, Glibberige, achterbakse slang![]()
Waarom verbaasd me dit nou nietquote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn: gluiperige, quasi brave, arrogante, opvliegerige homewrecker.
Marlies zat ook nadien goed met haar gevoel, maar toch nemen ze het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:39 schreef n1ek het volgende:
probleem is dat ze die ovenklok verneukt hebben en dus de tijd niet wisten
Niet dusquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef n1ek het volgende:
14:10 Waar is de tijd?
“De oven is uit”, roept Marlies paniekerig. “Mag de oven nog even aan”, vraagt ze aan Big Brother. “Nu weten we dus niet wanneer de volgende groep moet beginnen. Nu moeten we het op het gevoel doen.” Ja Marlies dat wordt inschatten geblazen. Wordt dit de Bewoners fataal?
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Marlies met een bord voor de kop
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Marlies met een bord voor de kop
[afbeelding]
En daarnet zat ie nog te klagen dat ze niet te hard mogen gaan omdat ze anders in de laatste shift niks meer te doen hebben en dat de dozen opraken. Beetje dubbel menneke is het af en toe.quote:
Ik hoop zelfs deze week eerlijk gezegd. Dat Marlies haar joker inzet en hem op de bank zet. Kan hij weer zenuwachtig zijn. Het probleem daarvan is alleen dat Jeroen er waarschijnlijk toch uitvliegt en Egbert nog meer kapsones krijgt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat weer eens over het nominerenEgg komt uiteindelijk ook aan de beurt, zegt hij. Goh
![]()
Huh? deze zin begrijp ik even nietquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef heksie69 het volgende:
sabrine neemt haar overal mee!!!
SANCTIE
slechte verliezer..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Morwen het volgende:
Oeh, Tijn heeft commentaar op de 180 groep, de knijpers zitten er niet goed. Zo kan ik het ook, zegt ie![]()
bah. Vervelende vent soms.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Morwen het volgende:
Oeh, Tijn heeft commentaar op de 180 groep, de knijpers zitten er niet goed. Zo kan ik het ook, zegt ie![]()
En hij zeikt er maar over doorquote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Morwen het volgende:
dream on.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Gaat het exacte aantal doorgeven nog een beetje goed? Anders is de opdracht al mislukt natuurlijk.
(en dan gaat Janine naar huis)
Dat is ook gebeurt.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef heksie69 het volgende:
werkkleding moet toch in de fabriek blijven?
Dat denk ik dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij is behoorlijk kritisch.
Misschien komt het voort uit jaloezie.
Zou op zich ook nog kunnen dat hij gelijk heeft, wat moeilijk in te schatten.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef heksie69 het volgende:
Tijn zakt en zakt verder op mijn lijstje.. wat een zeikerd
Van de dames van de vorige ploeg niet, ze noemden net Sabrina en Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef arneaux het volgende:
Zitten ze nou goed of fout?
Bridget had het over twee manieren.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef CartWOman het volgende:
Volgens Semih gaat het BB niet om hoe ze in elkaar zitten, nou ik denk juist van wel. Je kan er zo toch niks mee ophangen?
Dat denk ik dus wel, Tijn is gewoon een verschrikkelijk jaloers tering ventje die er niet tegen kan nu verslagen te zijn door z'n homo broertje, een diva en blond&blond. Sukkelquote:Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij is behoorlijk kritisch.
Misschien komt het voort uit jaloezie.
En nu ook Monique.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Van de dames van de vorige ploeg niet, ze noemden net Sabrina en Janine.
oops Dus Tijn had gelijk? Hebben ze het verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef arneaux het volgende:
Alle knijpers verkeerd om. Ze kunnen nu beter doorgaat met de eigen werk en het doorgeven aan de volgende ploeg.
Klopt, om 'm goed in elkaar zetten, dat is nu niet gebeurt.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef berney het volgende:
[..]
Bridget had het over twee manieren.
Er staat geen spanning op de knijpers, van wat ik begrijp.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef itsme het volgende:
[..]
oops Dus Tijn had gelijk? Hebben ze het verkeerd gedaan?![]()
Ik snap de kritiek wel, het is heel vervelend als het hierdoor mislukt. Alleen maar omdat de 180 groep zich wilde bewijzen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou op zich ook nog kunnen dat hij gelijk heeft, wat moeilijk in te schatten.
Het idee van Semih om de knijpers apart te leggen tot de laatste shift, is iig wel goed.
Ze kan altijd nog bij mij terecht..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef 2live het volgende:
Ik snap het heel erg goed hoor, als blijkt dat ze gelijk hebben. Ik bedoel er ligt nota bene een voorbeeldkaartje waarop blijkbaar duidelijk staat uitgelegd hoe het moet. Als je het dan nóg niet voor elkaar krijgt een knijper in elkaar te zetten. Ook lijkt het me dat je onderling controlleert of het goed gebeurt, dat is dus ook niet gebeurd.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klopt, om 'm goed in elkaar zetten, dat is nu niet gebeurt.
Ik snap best dat Tijn baalt, die heeft het idee dat ze de vorige shift voor Jan Lul hebben zitten werken, Semih ook.
Ruzie? Een woordenwisseling misschien.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ruzie tussen Semih en Tijn.
Semih: "Hou dan gewoon je bek dicht"
ja, ook qua vrouwen valt ie op lieve meisjes die ja en amen zeggen tegen Mr. Sem.... akelig mannetje, die semith.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Semih is nu echt goed, hij vindt dat Tijn hem meeneemt in zijn negativiteit.
Tijn: laat me dan gewoon ff 10 minuten.
Semih: ik wil je best laten, maar hou dan gewoon je bek dicht.
Bij deze bewoners is dat al een ruziequote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ruzie? Een woordenwisseling misschien.
Semih heet 'ie.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja, ook qua vrouwen valt ie op lieve meisjes die ja en amen zeggen tegen Mr. Sem.... akelig mannetje, die semith.
Vind je? Ik vind het heerlijk om naar te luisteren.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De zusjes vind ik nòg erger, met hun weet-je-wel.
yup, doe het dan stilletjes in je knuistje als Etiennequote:Op woensdag 27 september 2006 15:19 schreef arneaux het volgende:
Behoorlijke discussie tussen Tijn en Semih. Hetgene wat me het mééste irriteert is het ronduit debiele gelach van Egbert tussendoor.
Nee, Tijn moet gewoon niet zo negatief zitten doen. Als hij denkt dat ze verkeerd zitten, moet hij dat maar mooi gaan maken. Het heeft geen enkel nu om bij élk fout velletje, of wasknijpertje voor mijn part, te melden dát ze slecht zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft mij ook een wat te grote bek. Ik snap niet dat Tijn dat zo over zijn kant laat gaan.
Klopt, maar de reactie daarop van Semih ging me ook veel te ver. Zo hoefde hij niet tegen mij te praten.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, Tijn moet gewoon niet zo negatief zitten doen. Als hij denkt dat ze verkeerd zitten, moet hij dat maar mooi gaan maken. Het heeft geen enkel nu om bij élk fout velletje, of wasknijpertje voor mijn part, te melden dát ze slecht zijn.
Hij weet van zichzelf heel goed dat 'ie opvliegend kan zijn, dan heeft 'ie idd even 10 minuten nodig om het te laten bezinken. Die trekt zo wel weer bij.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, Tijn moet gewoon niet zo negatief zitten doen. Als hij denkt dat ze verkeerd zitten, moet hij dat maar mooi gaan maken. Het heeft geen enkel nu om bij élk fout velletje, of wasknijpertje voor mijn part, te melden dát ze slecht zijn.
Ach kom zeg, je bent toch niet van glas. Als je altijd alles maar poeslief moet vragen dan schiet een hele discussie al niet op.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de reactie daarop van Semih ging me ook veel te ver. Zo hoefde hij niet tegen mij te praten.
Ik denk er anders over.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg, je bent toch niet van glas. Als je altijd alles maar poeslief moet vragen dan schiet een hele discussie al niet op.
Klopt, dat is ook zo. Dat wil nog niet zeggen dat hij de hele groep erin moet betrekken en daarom vond ik de reactie van Semih wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf heel goed dat 'ie opvliegend kan zijn, dan heeft 'ie idd even 10 minuten nodig om het te laten bezinken. Die trekt zo wel weer bij.
Je moet gewoon ff je bek houden.quote:
Jep, ik dacht het welquote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
Weet Marcia al dat Sabrina op haar heeft gestemd?
Ja en ze begreep het volkomen en nam het haar niet kwalijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
Weet Marcia al dat Sabrina op haar heeft gestemd?
Ja, en BB gaat 1000 kaartjes met 24 knijpers stuk voor stuk controlerenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef n1ek het volgende:
die kaarten van de andere groep zijn duidelijk niet stevig gemaakt, opzich snap ik de kritiek wel, het is alleen de vraag hoe BB het wil hebben
Het heeft ook geholpen want dat gezeik van Tijn is gestoptquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zo. Dat wil nog niet zeggen dat hij de hele groep erin moet betrekken en daarom vond ik de reactie van Semih wel op zijn plaats.
Die zit nu van binnen te koken en te mokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het heeft ook geholpen want dat gezeik van Tijn is gestopt![]()
Sabrina = Schatjequote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Hier zoal te lezen:
U mag aanvullen...
Maar kalmeert ook wel weer denk ikquote:Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zit nu van binnen te koken en te mokken![]()
Zo'n schatje is Monique niet hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sabrina = Schatje
Monique = Schatje
Ja hoor. Ze is superlief!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zo'n schatje is Monique niet hoor![]()
En zo dom als de achterkant van een koe !quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze is superlief!!!!![]()
ik denk dat je je daarop verkijktquote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En zo dom als de achterkant van een koe !
varkenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je je lelijk vergist.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben nog even om het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef mamapan het volgende:
[..]
ik denk dat je je daarop verkijkt![]()
Heb je überhaubt al iets op de streams gezien?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben nog even om het tegendeel te bewijzen![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Marlies heeft ook al een Dido kont.
Is ze niet afgestudeerd in aerodynamische scatologie?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je überhaubt al iets op de streams gezien?
Denk ik ook en het is geen schatje daar komen ze nog wel achter denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat je je lelijk vergist.
Heb ik iets gemist dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je überhaubt al iets op de streams gezien?
Moet je dat nog vragen?quote:
Bachelor of master?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is ze niet afgestudeerd in aerodynamische scatologie?
Heb je toevallig de uitzending van gisteren gezien? Die was écht dramatisch.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Nou Hummie, zie van deze ingein maar eens een programma van 20 minuten in elkaar te draaien.
Ja das wel vaker, kan ik ook niet helpen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
arneaux je avatar !
me pc blijft erop wachten
Upload hem ff naar fok en stel die dan in, ajbquote:Op woensdag 27 september 2006 16:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja das wel vaker, kan ik ook niet helpen.
Dit is echt toppunt van saaiheid ik wil hetzelfde als veridaquote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Verida het volgende:
ik wil een langdurige weekopdracht met irritaties, ruzies, fouten en sancties, niet een vriendenclubje dat records vestigt en elkaar helpt en dt krampachtig probeert om het alsjeblieft bigbrudden naar de zin te maken.
turkse dienstplichtquote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
semih dienstplicht afkopen ?
Voor een overval van ¤450.000 zit je langer iig.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef Sug4r het volgende:
Egbert; "Geld interesseert me niks". Nee waarvoor ga je dan wel 100 dagen afgezondert zitten??>![]()
Thx, gemistquote:Op woensdag 27 september 2006 16:57 schreef Verida het volgende:
semih moet in turkije nog in dienst, hij heeft dat door betaling uit kunnen stellen tot zijn 38ste of zoiets, Als het zover is kan hij het weer afkopen, maar dat is dan veel duurder.
Omdat hij nog een dubbele nationaliteit heeft is hij tot die tijd verplicht om aan de dienstplicht te voldoen, hij heeft dit al meerdere malen in het huis ter sprake gebracht.
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:59 schreef Verida het volgende:
ik zit eigenlijk te wachten tot tijn nog een keer ontploft, die zit zich volgens mij op te vreten van irritatie.
of gaat het allebei even langzaam?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef Verida het volgende:
etienne kan volgens mij sneller meiden versieren dan knijpers in elkaar zetten.
geen idee, maar in ieder geval 1 mand waar tijn in zit te mokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:13 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo ! Hoeveel manden moeten ze nog ?
Tijd om er nog een schepje bovenop te doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef Verida het volgende:
de sfeer is echt om te snijden
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ze moeten tóch werken, je kunt dan net zo goed je best doen, toch.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef CartWOman het volgende:
Waarom zijn ze in godsnaam zó sjachrijnig, op Etiënne na??
Dat móet zelfs.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef Addi het volgende:
Ik zie Eggie roken op de werkplek,dat mag toch niet?!
Dat zal de reden dan wel zijn, beetje cynisch is 'ie altijd al maar vandaag was het te erg. Wellicht slaat dat over op de rest.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef Verida het volgende:
semih hoeft natuurlijk tegen niemand meer aardig te doen, hij zit toch al vier keer op de bank, dus slijmen om niet genomineerd te worden is er niet meer bij
Moet ie vooral doen, hij heeft nog een sanctie tegoedquote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef n1ek het volgende:
heeft etienne een geheime missie ofzo, hij maakt echt 1 knijper per minuut![]()
Oh,oke dan had ik dat verkeerd begrepen,sorry.quote:
De meidengroep hadden de knijpers niet goed op de kaarten gedaan en de knijpers verkeerd in elkaar gezet. Toen ging Tijn uit zijn petje en Semih zei dat ie zijn bek moest houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarover eigenlijk? Ik hoorde ook al dat E10 hem iets vroeg en hij niet eens antwoord gaf?
De Sabrina groep heeft de knijpers verkeerd om gemaakt, ofzo. Vraag me ook niet precies hoe en wat. Er stond in ieder geval te weinig spanning op de knijpers en de knijpers zelf zitten erg slordig op de vellen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarover eigenlijk? Ik hoorde ook al dat E10 hem iets vroeg en hij niet eens antwoord gaf?
Ja, als je idd ziet dat je opdracht verneukt wordt kan ik me daar wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef Morwen het volgende:
De meidengroep hadden de knijpers niet goed op de kaarten gedaan en de knijpers verkeerd in elkaar gezet. Toen ging Tijn uit zijn petje en Semih zei dat ie zijn bek moest houden.![]()
yep... ik zit al te wachten tot semih die opmerking weer maakt.... denk ook dat tijn gaat ontploffen als ie sjaan zietquote:Op woensdag 27 september 2006 17:45 schreef Kinga het volgende:
Tijn is ongesteld.
Lieske heeft een bal tegen dr knie gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Het ik iets gemist?
sorry, geintje
Ik ook, maar hijef er behoorlijk lang over doorjanken en dat was dus de aanleiding van Semih om hem even terug te fluiten. Het heeft wel geholpen zo te zien, ik zie en hoor hem weinig zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, als je idd ziet dat je opdracht verneukt wordt kan ik me daar wel iets bij voorstellen
Idd.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep... ik zit al te wachten tot semih die opmerking weer maakt.... denk ook dat tijn gaat ontploffen als ie sjaan ziet![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lieske heeft een bal tegen dr knie gehad..
Nee, nu kan ze niet aan haar vetpercentage werken.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan ze nou niet verder fietsen ?
Normaal douwen ze dat in een clipje van eenpaar minuutjes. Dit keer zal het wel langer móeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
Dit wasknijpermaken wordt natuurlijk tot in den treure op tv getoond met een leuk muziekje eronder en de 5 grappige momenten in 3 dagen tijd.
Ik denk dat Etiënne heeft gezien dat ze prima op tijd lopen en het dus ff wat rustiger aan doet.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
volgens mij zit Etienne de boel een beetje te flessen.....erg traag is hij, of heb ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |