pfft daar moet je trots op zijn zegquote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef kukeleku het volgende:
Sjaan heeft met Kelly gewerkt...show gelopen en in Rotterdam gewerkt waar Kel een show presenteerde.
ja...al een tijdjequote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het brood staat klaar in de oven, aldus Jeroen.
Zal wel op de Keijleweg geweest zijn...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef kukeleku het volgende:
Sjaan heeft met Kelly gewerkt...show gelopen en in Rotterdam gewerkt waar Kel een show presenteerde.
het nieuwe model van Tena ladyquote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Verida het volgende:
sa: je ziet er niet uit als 31
sjaan, daarom kan ik ook een heleboel shows niet lopen, omdat ik er dan zoveel jonger uitzie dan de andere modellen???
wat een achterlijke opmerking, loopt ze dan shows voor 50 + ofzo
Een schurfthoer dan zeker ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:28 schreef kukeleku het volgende:
Rik:'als ik een vrouw was geweest zou ik een hoer zijn geworden".waarom verbaast me dat nou niets![]()
Ik stop maar met me kwaad maken over Janine, het is gewoon een achterbaks, onecht, roddelachtig, lui, egoistisch, zeikwijfquote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Verida het volgende:
champagne en muntjes op de afterparty's.
Schat, ik drink normaal niet anders dan champagne....
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik stop maar met me kwaad maken over Janine
Het gaat weer eens over het nominerenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, Jeroen geeft erg langdradig antwoord op een vraag.
Bijna alsof hij een soort ingestudeerd toespraakje houdt, maar dan anders
Ik gok van nietquote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef 2live het volgende:
saar is er niet zeker van of barry nog in haar huis woont
...............nou doe is een gok!
Denk je aan je hart?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik stop maar met me kwaad maken over Janine, het is gewoon een achterbaks, onecht, roddelachtig, lui, egoistisch, zeikwijf
Waarschijnlijk treft ze na haar vertrek uit het BB-huis thuis zo iets aan:quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef 2live het volgende:
saar is er niet zeker van of barry nog in haar huis woont
...............nou doe is een gok!
Jeroen heeft echt een onprettige manier van praten, idd.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:20 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor de mannelijke Marlies, ja,ja,ja,ja,ja,dat is waar, ja,aj,ja,ja,ja precies, jajajajajajajazogaatdat ja
Ehhhhhhquote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef Verida het volgende:
jeroen is wat meer van het verstandelijke zeg maar
whahaha
Wat, hij leeft niet meer ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het toch wel beter dat Jeroen erin is gebleven![]()
het klinkt echt eng dat ademhalen van egbert.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef Morwen het volgende:
Wat loopt Egg weer te zuchten. Man o man, die hyperventileerd de hele dag door.
Hoe komen ze trouwens aan die erwten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |