abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42171063
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou als we Osama moeten geloven, is dat niet zo.
Als we Osama moeten geloven is zojuist de heilige oorlog(jihad volgens de Koran) begonnen, en moeten die ongelovige honden maar eens een lesje krijgen.

Dus met andere woorden, mensen die vrij zijn om in een godsdienst te geloven, dienen per definitie ook maar moslim te worden, anders ben je een ongelovige, en moet je dood.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42171072
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dat is niet aan je reactie te zien, vandaar dat ik je wilde wijzen op je onwetendheid. Maar blijkbaar heb je daar problemen mee. Succes met je vergelijking/verdediging.
Erg typerend dat je alles probeert te ontwijken en niet gewoon inhoudelijk reageert.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42171095
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

VanDale neem ik niet serieus.
Iemand die tegen de democratie is, neem ik niet serieus.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42171100
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Als we Osama moeten geloven is zojuist de heilige oorlog(jihad volgens de Koran) begonnen, en moeten die ongelovige honden maar eens een lesje krijgen.

Dus met andere woorden, mensen die vrij zijn om in een godsdienst te geloven, dienen per definitie ook maar moslim te worden, anders ben je een ongelovige, en moet je dood.
Nee hoor, de reden achter de aanslagen hebben volgens Osama te maken met bepaalde wandaden in het verleden die o.a. Amerika heeft gedaan in het midden-oosten. Osama heeft daarover nog een hele speech gehouden. Misschien moet je doel en middel eens scheiden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42171155
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Erg typerend dat je alles probeert te ontwijken en niet gewoon inhoudelijk reageert.
Dan moet je toch eens leren typeren.
Geef mij een stelling en ik zal er inhoudelijk op reageren. Wederom succes!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42171188
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor, de reden achter de aanslagen hebben volgens Osama te maken met bepaalde wandaden in het verleden die o.a. Amerika heeft gedaan in het midden-oosten. Osama heeft daarover nog een hele speech gehouden. Misschien moet je doel en middel eens scheiden.
Volgens mij moet jij de bronnen er nog maar eens op na lezen. Die vluigtuigen zijn het WTC in gevlogen, in naam van de heilige profeet, en niet in de naam van een ontevreden Osama.
pi_42171238
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij de bronnen er nog maar eens op na lezen. Die vluigtuigen zijn het WTC in gevlogen, in naam van de heilige profeet, en niet in de naam van een ontevreden Osama.
Doel en middel kan je dus niet onderscheiden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42171314
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Iemand die tegen de democratie is, neem ik niet serieus.
Ga je lekker stemmen straks met de verkiezingen? Jouw stem telt

pi_42171328
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doel en middel kan je dus niet onderscheiden.
Doel: aanval op Amerika
Middel: geloof

woensdag 27 september 2006 @ 15:27:14 #60
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42171357
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Who gives a fuck trouwens, zullen mij blanke niks aan doen met die wapens.
Jouw niveau was al duidelijk hoor, jezelf nog verder voor lul zetten is een beetje overdone.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 27 september 2006 @ 15:29:52 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42171449
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Osama heeft het vooral over Amerikaans imperialisme (niet dat ik denk dat je serieus ooit iets van de man gehoord hebt of er serieus in geinteresseerd bent, maar ik zeg het er toch maar even bij).
pi_42171483
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jouw niveau was al duidelijk hoor, jezelf nog verder voor lul zetten is een beetje overdone.
Wie zet zich zelf nu voor schut? Kom dan met fatsoenlijke argumenten tijdens deze lopende discussie ipv van een eerdere kut post van mij omdat dit soort discussies uiteindelijk toch zinloos zijn. Alleen is Meki daar zelf nog niet achter.
pi_42171523
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fnuikend om te zien hoe sommigen hier gelijk beginnen te brullen over moslims of de PvdA, zonder verder inhoudelijk te reageren.
Je bent zeker nieuw hier1

1)Garpje
  woensdag 27 september 2006 @ 15:32:43 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42171531
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Wie zet zich zelf nu voor schut? Kom dan met fatsoenlijke argumenten tijdens deze lopende discussie ipv van een eerdere kut post van mij omdat dit soort discussies uiteindelijk toch zinloos zijn. Alleen is Meki daar zelf nog niet achter.
Waarom zijn deze discussies zinloos .
pi_42171575
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:32 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Waarom zijn deze discussies zinloos .
Omdat er altijd dezelfde argumenten over tafel worden geslingerd van beide kanten.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:36:50 #66
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42171674
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Omdat er altijd dezelfde argumenten over tafel worden geslingerd van beide kanten.
Nee hoor, er valt prima met beide kanten te discussieren.

Het enige wat dit soort discussies kansloos maakt zijn mensen die oude koeien uit de sloot halen, blijven hameren op irrelevante zaken, ondanks dat ze er niet genoeg van weten gewoon door blijven blaten en (het ergste) persoonlijk worden richting een mede-discussieerder of in dit geval TS op een laffe manier.

M.a.w. jouw skills in dit topic tot nu toe.
pi_42171825
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:32 schreef SlaadjeBla het volgende:
Je bent zeker nieuw hier1

1)Garpje
Ja mên, ik heb eindelijk mijn verblijfsvergunning binnen.
En nu krijg ik al gratis geld!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_42180753
Ik had net gelezen over ErikJan Kwakkelaar (of hoe je dat ook spelt) in de Telegraaf die jongen schijnt een gangster te zijn die is uitgebroken uit de gevangenis en schijnt een zak met geld achter de hand te hebben.
We kunnen nog wel wat verwachten van hem in de toekomst denk ik.......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42187740
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

.
uiteraard keur ik die rechtsextreme gasten ook af...

maar datzelfde lijstje was ook van toepassing op de hofstadgroep, toch werden ze toen niet veroordeeld
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42193929
Het is me iets te toevallig allemaal zo vlak voor de verkiezingen. De aivd had waarschijnlijk niet genoeg te doen rond het moslimterrorisme en om het budget toch te kunnen verantwoorden hebben we nu ook opeens het rechts extremisme dat de democratie wil opblazen (klonk wel mooi denk ik). En ik denk ook dat de pvda wel graag ziet dat rechts extremisme een beetje wordt aangepakt, want die proberen toch een beetje hun achterban weg te jagen.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:11:28 #71
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42194009
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:08 schreef -scorpione- het volgende:
En ik denk ook dat de pvda wel graag ziet dat rechts extremisme een beetje wordt aangepakt, want die proberen toch een beetje hun achterban weg te jagen.
.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:14:31 #72
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42194110
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Alleen hebben radicale moslims nog net geen 6 miljoen mensen vermoord.
Wat een onzinnige opmerking weer....
pi_42195406
Het is allemaal poppenkast, ik had gister toevallig een belg gesproken en die zei dat die arrestaties in belgie ook allemaal pure machtsvertoon waren van dat rode gebeuren daar.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 28 september 2006 @ 12:04:03 #74
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42195507
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef JohnDope het volgende:
Het is allemaal poppenkast, ik had gister toevallig een belg gesproken en die zei dat die arrestaties in belgie ook allemaal pure machtsvertoon waren van dat rode gebeuren daar.
Precies, al die wapens en bommen en militaire trainingen door figuren die met nazi-propaganda rondlopen is natuurlijk vokomen normaal.
pi_42195517
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef JohnDope het volgende:
poppenkast die lieden wouden een aanslag plegen net als Al Qaida

ik snap niet waarom mensen dat niet inzien - en alle terrorisme afkeuren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42195582
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Precies, al die wapens en bommen en militaire trainingen door figuren die met nazi-propaganda rondlopen is natuurlijk vokomen normaal.
Het is ook niet normaal dat de AIVD er meteen als ratten boven op zit, terwijl ze nergens te bekennen waren toen Folkert van der G en Mohammed B aan het slachten sloegen.
Dat is gewoon met 2 maten meten.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:16:12 #77
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42195790
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is ook niet normaal dat de AIVD er meteen als ratten boven op zit, terwijl ze nergens te bekennen waren toen Folkert van der G en Mohammed B aan het slachten sloegen.
Niet alles is even makkelijk te onderzoeken lijkt me. Ze hebben die andere Hofstadfiguren toch ook allemaal opgespoord?
pi_42195904
Zo'n groep extreemrechtse lieden is ook wat makkelijker op te sporen, zelfs voor de AIVD.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42196095
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef JohnDope het volgende:
Óf verschillende situaties.
pi_42196192
JK.
pi_42196300
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ze hebben die andere Hofstadfiguren toch ook allemaal opgespoord?
Logisch, als dat niet was gebeurd dan was het kabinet gevallen.
pi_42196356
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Óf verschillende situaties.
Geen 1 situatie is hetzelfde. Maar het blijft apart dat die 2 mensen gewoon lekker hebben kunnen slachten (toen was de AIVD in geen velden of wegen te bekennen) en wanneer er een paar kaalkopjes nog niet eens concrete plannen hebben dan zit de AIVD er meteen als uitgehongerde ratten boven op.

Sorry hoor er zijn 10tallen topics over Conspiracies mbt het 911gebeuren, maar dit bovenstaande verhaal van mij roept bij helemaal niemand vragen op

I rest my case.
pi_42196500
Je kunt natuurlijk stellen dat preventief optreden beter is voor dat zulke groepen concrete plannen hebben. Of moet de AIVD zulke vormen van extreemrechts maar gedogen?
pi_42197427
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef JohnDope het volgende:
Geen 1 situatie is hetzelfde. Maar het blijft apart dat die 2 mensen gewoon lekker hebben kunnen slachten (toen was de AIVD in geen velden of wegen te bekennen) en wanneer er een paar kaalkopjes nog niet eens concrete plannen hebben dan zit de AIVD er meteen als uitgehongerde ratten boven op.
Dát is dus het verschil tussen twee éénlingen die zelfstandig een actie uitvoerden (ik betwijfel trouwens of zij het "lekker slachten" vonden ) en een groepje mensen die samen iets voorbereiden.

Hoe groter een groep die iets voorbereid, hoe groter de kans dat iemand zijn of haar mond voorbij praat.

Maar ik begrijp uit je woordkeuze dat je het eigenlijk gewoon niet eens bent met het aanpakken van rechts-extremistische groeperingen.

(yh [14.gif])
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')