ach welnee, door de reacties hier lijkt de halve wereld te downloaden, maar ik ken in verhouding veel meer mensen die gewoon op tv kijken en niks met internet doen (ook geen fora en dat soort dingen).quote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap dus niet waarom Net5 niet voor 1x gewoon op woensdagavond iets schrapt en deel 2 uitzend, hebben ze keiveel kijkers die ze nu verliezen aan t downloaden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij valt dat ook best mee, er zit hier wel een vrij typische groep mensen die niet echt alle grey's anatomy kijkers representeren. er keken 559.000 mensen deze week, eens kijken hoeveel dat er volgende week zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap dus niet waarom Net5 niet voor 1x gewoon op woensdagavond iets schrapt en deel 2 uitzend, hebben ze keiveel kijkers die ze nu verliezen aan t downloaden...
Ga er maar vanuit dat de kijkers van gisteren volgende week weer op de bank zitten.......plus een paar extra, damn wat een goeie aflevering gisteren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:23 schreef boneyard het volgende:
volgens mij valt dat ook best mee, er zit hier wel een vrij typische groep mensen die niet echt alle grey's anatomy kijkers representeren. er keken 559.000 mensen deze week, eens kijken hoeveel dat er volgende week zijn
Addison is de enige met stijl: geen blauw pakkie en dan die pumps enzo!quote:
dat was eerst de vervanger van bailey, denk ik, die komt dus nog vaker in beeldquote:
quote:MIRANDA: "I could do this at home with a pair of scissors and a bucket of hot water."
GEORGE: "You know, millions of women die every year from delivering their own babies. I did NOT just say that out loud."
Spoiler!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Die zal er nog wel bij komen denk ik![]()
met die pumps kun je nooit goed rennen om mensen te reddenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Addison is de enige met stijl: geen blauw pakkie en dan die pumps enzo!![]()
en Alex en George worden flink gekortwiekt
tuurlijk wel, kwestie van oefenenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef janimie het volgende:
met die pumps kun je nooit goed rennen om mensen te redden![]()
Volgens mij had die blond/bruinig haar, denk het niet dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef janimie het volgende:
[..]
dat was eerst de vervanger van bailey, denk ik, die komt dus nog vaker in beeld
Dit was gewoon het eerste wat er in me opkwam. Ik heb alleen de ned. afl. gezien, dus ik weet het verder ook niet.quote:
Gisteren was ze in het donkerblauw en dat stond haar veel beter dan dat stomme roze.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
en in GA heb ik haar er nooit zo bij zien lopen, dan heeft ze wel zo'n pakkie aan (in 't roze), maar op deze foto is 't wel cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef Luchtbel het volgende:
Spoiler speciaal voor CrazyDutchPunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Refererend naar dequote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Dit was gewoon het eerste wat er in me opkwam. Ik heb alleen de ned. afl. gezien, dus ik weet het verder ook niet.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]Nou ik irriteer me er wel aan. Net als dat 'volgende week wordt het zo spannend, ik heb het al gezien'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker belangrijk![]()
Ik vind dat echt jammer van het topic. Maar goed, ik leer er wel mee leven enzo.
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:29 schreef Nuna het volgende:
Die spoilers kun je best lezen. Dat kan iedereen bedenken
Oh, je hebt gelijk....ik heb al een paar dagen een hoofd vol snot dus ben er niet altijd even goed bijquote:Op woensdag 27 september 2006 16:33 schreef Apfel het volgende:
[..]
Refererend naar debedoelde ik het als grapje.
Het grootste gros begint er dan altijd over te janken enzo![]()
Sorry hoor ....maar als je gisteren hebt gekeken weet je ook dat zonder dat je de volgende afl. hebt gezien, die hoogstwaarschijnlijk ook weer zo spannend wordtquote:Op woensdag 27 september 2006 16:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me er wel aan. Net als dat 'volgende week wordt het zo spannend, ik heb het al gezien'
Ja lekker belangrijk![]()
Ik vind dat echt jammer van het topic. Maar goed, ik leer er wel mee leven enzo.
inderdaad dat "weten" we dus, maar waarom moet dat dan ook nog meerdere keren gezegt worden, voornamelijk door mensen die dat al echt weten.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry hoor ....maar als je gisteren hebt gekeken weet je ook dat zonder dat je de volgende afl. hebt gezien, die hoogstwaarschijnlijk ook weer zo spannend wordt![]()
Dat zou je aan die mensen die de volgende afl. al gezien hebben moeten vragen, en daar ben ik er dus niet 1 vanquote:Op woensdag 27 september 2006 17:34 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad dat "weten" we dus, maar waarom moet dat dan ook nog meerdere keren gezegt worden, voornamelijk door mensen die dat al echt weten.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef janimie het volgende:
op youtube.com is een compilatie van de beide afleveringen te zien, volgende week wordt het inderdaad nog beter
mochten jullie geinteresseerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar we wisten vorige week ook al dat deze uitzending spannend zou worden en we wisten het de week daarvoor ook al, die uitzending zou maar matig zijn en die twee daarna echt kei superspannend want men had hem al gezien. Leuk, maar om dat nou tien keer te herhalen. En tuurlijk zit je hier op een forum, mag ik dan ook even zeggen dat ik me eraan irriteer. Tuurlijk kan ik wel indenken dat ze niet allemaal tegelijkertijd gaan ontploffen maar ik vind dat hele gedoe gewoon erg storend.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry hoor ....maar als je gisteren hebt gekeken weet je ook dat zonder dat je de volgende afl. hebt gezien, die hoogstwaarschijnlijk ook weer zo spannend wordt![]()
Ben het helemaal met je eens. USA kijkers mogen wat mij betreft lekker in hun eigen topic blijvenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar we wisten vorige week ook al dat deze uitzending spannend zou worden en we wisten het de week daarvoor ook al, die uitzending zou maar matig zijn en die twee daarna echt kei superspannend want men had hem al gezien. Leuk, maar om dat nou tien keer te herhalen. En tuurlijk zit je hier op een forum, mag ik dan ook even zeggen dat ik me eraan irriteer. Tuurlijk kan ik wel indenken dat ze niet allemaal tegelijkertijd gaan ontploffen maar ik vind dat hele gedoe gewoon erg storend.
Heb je ook een slechte dag gehadquote:Op woensdag 27 september 2006 19:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. USA kijkers mogen wat mij betreft lekker in hun eigen topic blijven![]()
Nee, ik erger me er ook al 10 topics lang aanquote:Op woensdag 27 september 2006 19:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heb je ook een slechte dag gehad
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. USA kijkers mogen wat mij betreft lekker in hun eigen topic blijven![]()
Dat niet, maar soms worden er echt dingen gezegd die het voor mij al een klein beetje bederven, en vervolgens zeggen ze dat je jankt als je er wat van zegtquote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?
dat is vrij vervelend ja. jullie gaan zelf ook "blind" een aflevering in, gun ons die lol ook & laat ons zelf bepalen of we een aflevering tof vinden of niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?![]()
Nee niet zo erg....irritant is wel:quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar ik zal er verder over ophouden en samen met Rena in een hoekje gaan zitten mopperen.
Ik ben dus geen USA-kijker weet net zoveel als luchtbel en rena enzo, en zolang je geen spoilers geeft is het prima toch?!!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Over die persoon ging het niet eensquote:Op woensdag 27 september 2006 19:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat een drama om 1 persoon die op die foto staat en nog niet in de serie zit.
Toegang verboden!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
seriously???
nou, zo dan: KLIK
staat ook een kruisje op ...links, een grote rodequote:Op woensdag 27 september 2006 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Tja, dit is blijkbaar een discussie zonder eindeIk zal in ieder geval mijn best doen om geen dingen meer te zeggen over de komende afleveringen
Plaatje doet het altijd goed
[afbeelding]
Yep, maar die hoort er te staanquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
staat ook een kruisje op ...links, een grote rode![]()
![]()
oh... nou, zonde, hij's erg tof!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef rena het volgende:
Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.
![]()
Ik wil hierop nog graag een reactie geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee niet zo erg....irritant is wel:
'de volgende aflevering wordt spannend'
'ja de uitzending van morgen valt een beetje tegen maar die van volgende week wordt spannend'
enz., enz., enz.
whehehehe.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Nuna het volgende:
Ik heb toch nog wel een vraagje over volgende week, want het is me nog niet duidelijk genoeg. Kan ik die missen of is die zo spannend dat ik hem echt moet kijken?![]()
huilen met de pet op?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Ik gok dat er volgende week na de aflevering wel een topic volgepraat kan worden over de aflevering zelf, als ik kijk naar de reacties die op deze aflevering zijn gekomen
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Nuna het volgende:
Ik heb toch nog wel een vraagje over volgende week, want het is me nog niet duidelijk genoeg. Kan ik die missen of is die zo spannend dat ik hem echt moet kijken?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Dat wijf is zo lelijk, daarom KAN ik het gewoon niet kijken.
Tering jantje...![]()
5 dagen, 10 uur en 54 minutenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het aftellen is begonnen: nog 5 dagen![]()
iddquote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef janimie het volgende:
[..]
vindt het juist een erg grappige chinees
samen met bailey
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Goofy?
Seizoen 2. Dinsdag a.s. wordt aflevering 17 uitgezonden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb Grey's nog maar net ontdekt en ben bijna klaar met seizoen 1 op DVD. Nu mijn vraag.... wat ze nu uitzenden op Net 5 is dat seizoen 2 of 3? Ik vind het in elk geval een vermakelijke serie!
Ik kan hem nog nergens vinden voor R2.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Fannetje het volgende:
Oh ja, ik moet seizoen 2 nog op dvd bestellen
logisch, hij is hier nog niet uitgekomenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:22 schreef Sonja27 het volgende:
Ik kan hem nog nergens vinden voor R2.
19,99 bij de FRS. *gaat hem misschien ook kopen*quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:51 schreef rena het volgende:
Is seizoen 1 al te koop hier?
Hoeveel kost hij?
![]()
Seriously? 20 euro maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:13 schreef Kantar het volgende:
[..]
19,99 bij de FRS. *gaat hem misschien ook kopen*
Ik koop hem in Amerika, R1 dus.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:22 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik kan hem nog nergens vinden voor R2.
Ik ga dinsdag maar gewoon kijken, ik mis wel een heel stuk, maar ik kan niet wachten tot de DVD die ooit uitkomt!
Voor deze serie heb ik het wel overquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef Kantar het volgende:
Jup, ik weet het, het is echt niet veel, maar is ook wel een beetje logisch aangezien het eerste seizoen maar 9 afleveringen heeft..
![]()
ik heb 'm drie maanden terug al bij m'n collega's "besteld" voor m'n verjaardag, weet ik tenminste zeker dat ze wat nuttigs doen met die verjaardagspotquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:07 schreef Koningin het volgende:
Kreeg ik gister te horen dat ik morgen een vergadering heb
Moet ik het weer opnemen en nog langer wachten....
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:33 schreef bladibladibla het volgende:
Jaha, morgen!
Ik heb er al zo'n zin in. Heb besloten dat mijn telefoon gewoon uit gaat tussen half 9 en half 10
volgens mij ben je gewoon de verkeerde winkel ingelopen, releasedatum was ergens eind septemberquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:01 schreef rena het volgende:
Seizoen 1 is hier nog niet te koopWilde ik hem net gaan kopen; "Ja, wij krijgen hem donderdag pas".
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:01 schreef rena het volgende:
Seizoen 1 is hier nog niet te koopWilde ik hem net gaan kopen; "Ja, wij krijgen hem donderdag pas".
![]()
Opsluiten op haar kamer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef SeaOfLove het volgende:
En nu maar hopen dat mijn dochter straks niet gaat lopen klieren met slapen![]()
quote:
chocoladeijsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Dinsdagavond is standaard mijn chocolade-avond![]()
Ik heb Chocolate Chip Cookies ingeslagenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mocht ze echt gaan klieren dan komt ze maar met een dekentje op de bank.
Hebben jullie ook allemaal lekkers in huis gehaald voor vanavond? Dinsdagavond is standaard mijn chocolade-avond![]()
Ik heb chocoladepepernotenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben jullie ook allemaal lekkers in huis gehaald voor vanavond? Dinsdagavond is standaard mijn chocolade-avond![]()
toevallig ook het boek in bed van sarah bilston gelezen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb Chocolate Chip Cookies ingeslagenLekkere koekjes met hele stukken chocola erdoor heen
.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:18 schreef janimie het volgende:
[..]
toevallig ook het boek in bed van sarah bilston gelezen ?![]()
Die man van die explosieven opruimingsdienst. Ik had al zo'n gevoelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:08 schreef amaranta het volgende:
wie was dat???
ook iemand van de explosievenopruimingsdienstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:08 schreef amaranta het volgende:
wie liep ernaast?
neejoh nog zeker 10 minuten/kwartierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef meami het volgende:
En nu natuurlijk nog maar 5 min GAKunnen we weer wachten tot volgende week
serieus? ik heb nog geen traan gelatenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb bijna het hele tweede deel zitten huilen![]()
![]()
voor de tv...ik zat er zo goed als inquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef Cee het volgende:
oh mijn god oh mijn god oh mijn GOD ik schrok me dus echt de tering en zat helemaalvoor de tv.
En dat terwijl ik 't gewoon aan zag komen.
"Stop looking at my va-jay jay!"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Nuna het volgende:
George, don't look at my bajojo's(ofzoiets)
Hilarisch
Dat wel ja, ik zat er op te wachten.... Maar toen ie ging......... WOW! Ik schrok me rot man!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef Nuna het volgende:
Haha, dat die bom afging was zooo voorspelbaar![]()
Whaha, ja dat jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
"Stop looking at my va-jay jay!"
Oh George
![]()
bij mij meer van spanning dus ook die tranenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
serieus? ik heb nog geen traan gelaten
is tot nu toe ook meer spannend dan zielig, al was 't natuurlijk wel duidelijk dat Meredith niet zou ontploffen....
als Tucker het niet redt is 't wel heel sip trouwens
Jah daar ging zijn vrouw toch mee vreemd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef janimie het volgende:
z'n beste vriend eerder, ex beste vriend
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah daar ging zijn vrouw toch mee vreemd?
Vreemdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
ik vond hem niet zo heel gaaf eerlijk gezegd....
t einde een beetje maar verder niet echt...
Dat doe ik toch niet 's-avonds...quote:Maar eh Fannetje...heb jij eigenlijk wel tijd voor je {nakijk}werk met al die series die jij net zoals ik volg ????
Ja, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel jammer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
en ik vond het jammer dat ze een sprongetje in de tijd maakte na het afgaan van de bom...
Die staat aan. Tijdens GG kan ik beter multitasken dan tijdens GAquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaat er nog iemand Gilmore Girls kijken?
ik beken dat ik nog weleens wat mee naar huis neemquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
VreemdIk zag 'm voor de derde keer en vond m nog steeds super! Dat moment waarop die bom ontploft...
[..]
Dat doe ik toch niet 's-avonds...
was wel oke ja, al vind ik Derek en Meredith-verhaaltje totaal niet interessant....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond het moment dat Derek naar Meredith zoekt en Addison hem omhelst ook zo gaaf.... "That's not the she he was looking for..."![]()
Ik niet hoor... ik werk lange dagen op school, maar laat m'n werk dan ook daarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik beken dat ik nog weleens wat mee naar huis neem
Wat ik wilde zeggen...we volgen allebei veel dezelfde series...
Ik vind het Derek-Meredith verhaal juist heerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
was wel oke ja, al vind ik Derek en Meredith-verhaaltje totaal niet interessant....
die laatste scène vond ik zelfs enigszins storend
ik had liever een Meredith-George-Izzie einde gezien, vind de vriendschapslijntjes boeiender dan de liefdeslijntjes
Ik werk op deze school pas sinds augustus... vertrek elke dag om 5 uur. En neem soms iets mee omdat ik de klas niet alleen doe en niet van alles wil laten liggen voor duopartner.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:37 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik niet hoor... ik werk lange dagen op school, maar laat m'n werk dan ook daarNiet dat ik 's-avonds nooit iets uitzoek ofzo, maar ik doe in ieder geval geen nakijkwerk
Ik volg teveel series...
Mooie scène was dat...zuchtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
dé scenes van vandaag:
- Meredith geeft zich willoos over aan de zorg van Yang en Izzie
klinkt misschien een beetje zweverig maar ik vond het soort van ultiem vriendschapsding;quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Mooie scène was dat...zucht
oke nog één:quote:Meredith: "I need one of you to tell me what this means exactly. Because I think I know what it means, but I tend to be glass-half-empty these days, so I won't trust what I think it means..."
briljant... gewoon briljantquote:Addison tegen George: "Do you think I'm not doing everything I can to help her? Do you think I'm just out here because I feel a little lazy, just need a little me-time?
in dat boek kwamen en hoop chocolade chips cookies langs bij de hoofdpersonage, verder een erg grappig boek om te lezen.quote:
ik vind bailey juist weer erg funnyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:12 schreef retracc het volgende:
In de scène met George over het geval 'Bailey':
"Stop asking .. bijna onderdrukte glimlach ..because no matter what you ask, the answer is 'I don't know!.."
Heb net even teruggekeken en het is inderdaad best lief om te zien, maar ik vraag me af of ze wel echt uit haar rol viel. Zij kijkt wel vaker een beetje lachend als ze boos is, dus misschien hoorde het er wel gewoon zo bij. Ach ja, het was leuk om te zien in ieder geval..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:12 schreef retracc het volgende:
Voor de mensen die 't nog zich nog kunnen herinneren, of op tape of dwnload hebben.. Hoe schattig was Kate Walsh (Addison) toen ze ongeveer 3/4de seconde uit d'r kwaaie rol viel?![]()
In de scène met George over het geval 'Bailey':
"Stop asking .. bijna onderdrukte glimlach ..because no matter what you ask, the answer is 'I don't know!.."
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond het moment dat Derek naar Meredith zoekt en Addison hem omhelst ook zo gaaf.... "That's not the she he was looking for..."
Nee, dat was, (het zat in het voorstukje, maar het kan spoilerig zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:54 schreef Xurk het volgende:
[..]
- Volgende week een nieuwe love-interest voor Meredith??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
die laatste 10 minuten die hadden niet gehoven nee, alsof die hele serie weer alleen om derek en meredith gaat, er zijn diverse kleine verhaallijntjes ontstaan, tis jammer dat ze daar niet dieper op ingaan, zoals george en miranda bijvoorbeeld, veel boeienderquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef rena het volgende:
Ik vond het een beetje een afknapper, vooral de laatste 10 minuten.
[ Bericht 31% gewijzigd door Etcetera op 04-10-2006 09:49:08 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat vond ik ook heel mooi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:54 schreef Xurk het volgende:
De parallel tussen de twee douche-scènes [opening van vorige aflevering en nu tegen het einde] vond ik ontzettend goed gedaan, doordat het George's fantasie was, maar als zijn fantasie dan werkelijkheid wordt [de drie vrouwen samen onder de douche], de werkelijkheid veel ernstiger is. Prachtig.
Oooh dat vond ik ook echt geweldigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
dé scenes van vandaag:
- Meredith geeft zich willoos over aan de zorg van Yang en Izzie
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Molline het volgende:
George: Oh, Dr. Bailey, I can see the top of his head, he's got a lotta hair! Oh, he's cute.
Bailey: O'Malley?
George: Yeah?
Bailey: Stop lookin' at my va-jay-jay.
George: Yes ma'am.![]()
dat was ook geweldig ja! dat Meredith zoiets had van: praat tegen me, maakt niet uit waar over, maar ik sta op het punt te gaan freaken... en toen Yang heel droog: "Burke said he loved me" (ofzo)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:05 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het best grappig hoe Christina tegen Meredith aanlulde over dat Burke had gezegd dat hij van haar hield. het ging nergens over, in vergelijking met de situatie.
ik moet weer lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:59 schreef Molline het volgende:
Meredith: Tell me something.
Cristina: What?
Meredith: Cristina, I have my hand on a bomb; I'm freaking out. And, most importantly, I really have to pee. Tell me anything.
Cristina: He told me he loved me. Last night, he thought I was sleeping, but I heard him say it.
Meredith: Burke loves you.
Cristina: Yeah. (To Dylan who is watching her) mind your own business.![]()
Meredith: Burke loves you.
Cristina: Yeah, everybody has problems.![]()
Meredith: Well, are you gonna say it back?
Christina: Of course not. He didn't say it to me. He said it to the sleeping me. Reciprocity is not required. Besides, he might blow up.![]()
Meredith: Excellent point.
Nou ja, die bom is natuurlijk heel erg instabiel. Hij zal wel iets hebben gedaan hebben waardoor de bom ontplofte.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:30 schreef Koningin het volgende:
Gister gezien, leuke aflevering hoor!!!!
Maar waarom de bom nou toch nog ontplofte was onduidelijk.
inderdaad, ik snap niet hoe sommige mensen uberhaupt nog met plezier naar series kunnen kijken als ze steeds van alles gaan afvragen of dat wel echt kan. kom op zeg, het is een fictive serie, geen documentaire.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:09 schreef Molline het volgende:
Bij dit soort series moet je denk ik niet te veel na gaan denken.
Dat plezier komt hierdoor:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap niet hoe sommige mensen uberhaupt nog met plezier naar series kunnen kijken als ze steeds van alles gaan afvragen of dat wel echt kan. kom op zeg, het is een fictive serie, geen documentaire.
Mmm. Grappig. Bij mij komt het juist hierdoor:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat plezier komt hierdoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Catherine Deneuve
Was a runway model in Japan during the early 1980s. The Japanese were fascinated by her size and height (5' 10").
Portrayed the girlfriend of her future "Grey's Anatomy" (2005) cast mate, Sandra Oh, in Under the Tuscan Sun (2003). Coincidentally, her character in the film was also a doctor.
Mother is Italian.![]()
Wore glasses as a child.![]()
bron
[ Bericht 6% gewijzigd door Molline op 05-10-2006 15:43:41 ]
Niks, hij ging bijna dood omdat de dokter verliefd is op Meredith. Toen gingen ze reanimeren. En toen werd de baby geboren en leefde hij weer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe is het nu afgelopen met de man van Bailey?
Kon het dinsdag niet kijken en heb geen zin om het te downloaden.
Helder!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niks, hij ging bijna dood omdat de dokter verliefd is op Meredith. Toen gingen ze reanimeren. En toen werd de baby geboren en leefde hij weer.
Jahhh schatje is hij. Ken hem van 2 andere serie's.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
Heb me dagen in kunnen houden om hier te kijken omdat ik het dinsdag niet kon zien. Maar heb net gekeken en wowIk vond de vorige aflevering ook spannender maar dit was een mooi vervolg. Dat die bom ging ontploffen zag ik ook aankomen, en ik vond die gozer nog wel zo leuk
Maar zeker een goede aflevering. Wat is het toch een goede serie!
Maar hij was heul niet lief tegen derquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh schatje is hij. Ken hem van 2 andere serie's.
jawel hoor...was de stress van die bommetjequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij was heul niet lief tegen der![]()
Ging hij nou dood of ... want ik zag hem niet meer na die explosiequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jawel hoor...was de stress van die bommetje
knaldood wastiequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ging hij nou dood of ... want ik zag hem niet meer na die explosie![]()
Welke series dan? Hij kwam me namelijk wel bekend voor. En hij is zekerquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh schatje is hij. Ken hem van 2 andere serie's.
Ook nog wakker, wat een verrassingquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke series dan? Hij kwam me namelijk wel bekend voor. En hij is zekerEn zo stom was hij nou ook weer niet tegen Meredith
de 'hoofdwond' was volgens mij een stukje overgebleven vlees van de bommenexpert, jammer dat hij uit elkaar moest spattenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
En Meredith had alleen maar een hoofdwond.
Ja, dat was wel erg gezocht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:00 schreef Thy... het volgende:
Ja het was een hele instabiele bom. Ze hebben die gozer in een ambulance vervoerd, van daaruit het ziekenhuis ingereden (waarbij ze een stuk minder voorzichtig reden), Hannah kon zelfs haar hand hard wegtrekken, ze stuiteren nog even een keer over een drempel, maar zodra de EOD gast de bom, horizontaal met een vaste hand, wegdraagd ontploft 'ie...![]()
Verder stond Meredith vlak bij de bom toen die ontplofte, maar het enige wat ze die avond nog had was een snee in d'r voorhoofd, geen schrammen, geen brandwonden, niks. (en ze zat niet onder de roze mist, wat volgens mij best een mooi, zij het luguber, beeld zou geven)
Nee, vergeleken met het eerste deel vond ik deze wat tegenvallen. Over-the-top denk ik.
owja: Hannah![]()
Jaaaaaaaaaaaa hehe DAAR ken ikm dus van!!! Jezus ik kon er echt niet opkomenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Early Edition en één of andere comedy als de vriend/man van Joan Cusack ('what about Joan' heet de serie geloof ik).
[afbeelding]
Ik had zelfs nog even de gedachte dat ie na de goede afloop wat zou krijgen met Meredith...quote:
Ik heb ook alweer helemaal zin in morgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef MaJo het volgende:
Morgen weerIs voor mij echt snel aangezien ik zaterdag pas de vorige aflevering heb gezien
Wat is er op zondagavond dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer helemaal zin in morgen. Wat dat betreft leef ik echt naar de dinsdag en de zondagavond toe
![]()
RTL5 begin ik met CSI, daarna Bones en daarna Noppen&Naaldhakken...dan switch ik over naar NET5 want tien minuten na N&N komt er een oude aflevering van Law&Orderquote:
wtf, die had ik dus echt niet herkend hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is Cristina Ricci, zoek daar maar eens op.
die bommenman? zo goed was die nou toch ook weer niet??quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:00 schreef bladibladibla het volgende:
Kyle Chandler was ook genomineerd voor een Emmy voor zijn gastoptreden in de twee aflveringen van Grey's Anatomy. Hij heeft hem uiteindelijk niet gewonnen.
Ik heb hem alquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Fannetje het volgende:
Bestellen via internet en hem bij de FRS laten bezorgen? Kost niks en dan heb je 'm zeker.... dat doe ik altijd
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
die bommenman? zo goed was die nou toch ook weer niet??
ik heb gastrollen - met name patiënten - gezien die meer indruk maakten om hun spel...
dat kind met die stang door d'r lijf bijvoorbeeld...
Dat vind ik dus ook eigenlijk. De EOD-man was wel goed, maar niet echt indrukwekkend. Dat stang-meisje was dat daarentegen wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef babette21 het volgende:
die bommenman? zo goed was die nou toch ook weer niet??
ik heb gastrollen - met name patiënten - gezien die meer indruk maakten om hun spel...
dat kind met die stang door d'r lijf bijvoorbeeld...
Oh ja, dat was een zielige afleveringquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook eigenlijk. De EOD-man was wel goed, maar niet echt indrukwekkend. Dat stang-meisje was dat daarentegen wel.
Over het eerste deel; dan heb je echt niet goed opgelet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de verkeerde aflevering gestart is. De vrouw van McDreamy gaat vreemd met zijn beste vriend? Daar heb ik nog nooit wat van gehoord. En waar is de wond van de explosie???
Had het ook gezien; dik lollig... Had die aflevering al eens gezien, maar nooit gerealiseerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:20 schreef Nuna het volgende:
Waa, nu McDreamy bij Will&Grace
Ik dacht even dat GA al begonnen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |