Papa Bouba Diop.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wie zou daar een geschikte en haalbare speler voor zijn?
Alleen voor de naam is hij al van harte welkom wat mij betreft.quote:
Yakubuquote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is hij langdurig geblesseerd en wil hij ook niet terug, maar ik vond mister Yakubu toch wel een geweldenaar somsLijkt me wel een poging waard.
[afbeelding]
Daar heb ik wel interesse in...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor morgen bij AT5, maar moet ze voor 5 uur ophalen, en dat red ik niet..dus als iemand nog interesse heeft...
Vraag ik me toch af waarom je nog geen kaarten hebt gekocht als je wél wilt gaan...?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in...
Welk vak??
En hoe kan je ze ophalen???
Lijkt me wel een mooi scenario, Tom de Mul die Mauro Rosales uit de basis speelt en 409/410 dat voortaan massaal "België" van Het Goede Doel inzet in plaats van "Argentina, Argentina!" voor Mauro Rosales.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:45 schreef Sethje het volgende:
Moppentopper!
Ik ben echt zo niet fan van de Mul
Ik kan ze wel voor vijven ophalen, maar ik kan daarna nietquote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in...
Welk vak??
En hoe kan je ze ophalen???
en dat hij sterk overweegt om hem in de winterstop te halenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Dat neem je toch niet serieus, zo'n kleurenboekensite. Ze nemen dat over van uitspraken van Ten Cate in VI, waarin hij zegt nog een type Boutahar wil hebben...
Op zich wel een leuk interview in de VI.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:29 schreef toma het volgende:
[..]
en dat hij sterk overweegt om hem in de winterstop te halen
Ik kan er niet goed uithalen of hij nu echt interesse heeft in Boutahar, of dat hij een "type Boutahar" wil halen.quote:Wat staat u tegen aan het trainersvak?
. . ."verhaaltje over dat niets hem tegenstaat, maar dat hij graag spelers wil gaan begeleiden na zijn triainerscarriere ". . .
Te veel talenten sneuvelen onderweg doordat ze de verkeerde keuze maken. Neem Said Boutahar, ik zit er hard over na te denken zo'n speler naar Ajax te halen. Kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten. Hij ging van RKC, dat technisc verzorgd voetbal speelt, naar NEC dt veel opportunistischer voetbalt. Het gevolg is dat Boutahar al twee jaar veelvuldig op de bank zit. Doodzonde.
quote:’B-keus Ajax bestaat niet’
Door SJOERD MOSSOU
Met een 5-2 voorsprong op zak trapt Ajax vanavond tegen IK Start af met een sterk gewijzigd elftal. Maar noem die ploeg vooral geen B-keus, waarschuwt trainer Henk ten Cate. ,,Dat vind ik typisch Nederlands.’’
AMSTERDAM
W esley Sneijder is topfit, prima in vorm en de bevalling van zijn vrouw is alweer een tijdje achter de rug. Toch stapte de middenvelder gisteren niét in de bus naar Wijk aan Zee, waar de Ajax-selectie zich voorbereidt op het UEFA Cup-duel met IK Start in de Arena.
,,Dat zal wel even wennen zijn geweest voor ‘m,’’ denkt trainer Henk ten Cate, die ook Urby Emanuelson, Gabri, Mauro Rosales en keeper Maarten Stekelenburg naar huis stuurde. ,,Één van de jongens die wél bij de groep zit, was zijn clubkostuum vergeten. Omdat hij er van uitging dat hij toch niet hoefde te spelen.’’
Ajax treedt vanavond tegen de Noren aan met een fors percentage reservespelers, al omschrijft Ten Cate dat zelf liever anders. ,,Wij moeten in Nederland eens af van het idee dat teams uit elf spelers bestaan,’’ vindt de Ajax-coach.
,,We hebben een selectie van 24 voetballers die elkaar heel weinig ontlopen. Die jongens horen er dus ook allemaal bij. In landen als Spanje, Duitsland of Engeland wordt al heel lang zo gewerkt, de cultuur is daar heel anders. Een speler die een keer niet speelt, ís in Nederland gelijk een wisselspeler, die telt niet mee. Ik vind dat geen juiste benadering.’’
Met een 5-2 voorsprong op zak tegen de beperkte Noren kan Ten Cate zich wel wat mutaties permitteren. Net als vorige week in het bekerduel tegen Jong RKC, spelen hooguit drie of vier Ajacieden die normaal gesproken ook beginnen. ,,Maar dit is wél een Europese wedstrijd hè,’’ zegt Ten Cate. ,,Door nu andere keuzes te maken, geven we aan dat de verschillen heel klein zijn. Want ik stel geen spelers op in wie ik geen honderd procent vertrouwen in heb. Dat signaal werkt twee kanten op.
Vanavond speelt Thomas Vermaelen bijvoorbeeld linksback. Als hij dat goed doet, heeft Urby Emanuelson er direct een geduchte concurrent bij. Zo werkt dat op meer posities.’’ Op die van rechtsbuiten bijvoorbeeld. Mauro Rosales begon hoopgevend aan het seizoen, maar brengt de laatste weken veel te weinig. Vanavond krijgt de jonge Belg Tom De Mul een kans. ,,Het rendement van Mauro kan hoger,’’ vindt Ten Cate.
,,Hij haalt vaak genoeg de achterlijn, maar dan gaat het om het vervolg. Mauro trapt de bal nog teveel van onder zijn lichaam, waardoor de voorzet vaak vaart en gevoel mist. De Mul heeft die sierlijke, fijne trap wél. Tom is jong en moet nog veel leren, maar hij heeft misschien wel de beste voorzet van Nederland.’’
Ook Kenneth Perez, zondag tegen NEC succesvol als invaller, mag zich vanavond uitleven op zijn favoriete positie achter de spitsen. ,,Je dwingt het uiteindelijk allemaal zelf af,’’ zegt Ten Cate. ,,Kenneth heeft zich zondag op een prima manier laten zien. Uiteindelijk bepalen de spelers wie er spelen, niet ik.’’
De Ajax-trainer sluit niet uit dat hij zijn eerste keus vaker naar de bank of tribune zal verwijzen. ,,Tegen Jong RKC en Start doe ik dat op zes posities, later in het seizoen zullen dat er in een specifieke wedstrijd misschien twee of drie zijn. En met arrogantie heeft dat niets te maken hè. We willen er juist zélf beter van worden.’’
Mjah, maar meer dan een half mijoen zullen ze bij NEC toch niet vragen voor een bankzitter? Zou je je dan in principe geen buil aan kunnen vallen. Niet dat ik vind dat ze 'm moeten halen, maar zo'n groot risico zou het volgens mij niet zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk interview in de VI.
Als je zijn reactie in de VI leest:
[..]
Ik kan er niet goed uithalen of hij nu echt interesse heeft in Boutahar, of dat hij een "type Boutahar" wil halen.
Dus de Boutahar uit zijn RKC-tijd.
Ik denk het tweede, want de huidige boutahar is een groot risico.
Je moet ook zijn salaris betalen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mjah, maar meer dan een half mijoen zullen ze bij NEC toch niet vragen voor een bankzitter? Zou je je dan in principe geen buil aan kunnen vallen. Niet dat ik vind dat ze 'm moeten halen, maar zo'n groot risico zou het volgens mij niet zijn.
Tsja, nogmaals hij is een bankzitter van NEC, die gaat bij Ajax echt geen miljoen verdienen, lijkt me. Stel de totale investering is één miljoen. Zou jij dat acceptabel vinden? Want het zou heel goed zo kunnen lopen als HtC zegt, dat-ie bij een technisch wat vernuftiger team wél rendeert.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet ook zijn salaris betalen.
Waarschijnlijk hebben de doelpunten van KJH hem grof geld opgeleverd in het illegale Aziatische gokcircuit, dan zou ik ook fan van hem worden!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef D1 het volgende:
Tering, loop ik op mijn gemak door Penang, Maleisie, komt er zo'n afhaalchineesje druk gebarend op me afgelopen "Hoentulaah, Hoentulaahh..". 't is nog vroeg, dus ik kijk em ff niet begrijpend aan, en hij wijst weer naar me en herhaald Hoentulaahh, terwijl beide duimpjes omhoog gaan.
Pas dan besef ik me dat ik m'n Ajax shirt aan heb, en dat de beste man een groot fan is van Klaas Jan![]()
Dat zal die dorpelingen hier uit Alkmaar met hun rode shirtjes niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef D1 het volgende:
Tering, loop ik op mijn gemak door Penang, Maleisie, komt er zo'n afhaalchineesje druk gebarend op me afgelopen "Hoentulaah, Hoentulaahh..". 't is nog vroeg, dus ik kijk em ff niet begrijpend aan, en hij wijst weer naar me en herhaald Hoentulaahh, terwijl beide duimpjes omhoog gaan.
Pas dan besef ik me dat ik m'n Ajax shirt aan heb, en dat de beste man een groot fan is van Klaas Jan![]()
Dat kan ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de doelpunten van KJH hem grof geld opgeleverd in het illegale Aziatische gokcircuit, dan zou ik ook fan van hem worden!
Misschien met Arveladze. Want die heeft bij Ajax gespeeld.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat zal die dorpelingen hier uit Alkmaar met hun rode shirtjes niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |