Dat denk ik zeker ja. Maar daar hebben we dat andere topic voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Riemer zou een goede voor Feyenoord zijn
Je moet meer in de AFC Ajax-topics komen, Mangoworks2002 gaat namelijk voor het eerst de Amsterdam ArenA bezoeken, memorabel feit. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
voor je TVtje met een glaasje cola en bakje chips
ik zou het even met je maten opnemen, maar doe het wel ff in je eigen topic?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Riemer zou een goede voor Feyenoord zijn
Haha, vriendin gaat voor hequote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet meer in de AFC Ajax-topics komen, Mangoworks2002 gaat namelijk voor het eerst de Amsterdam ArenA bezoeken, memorabel feit. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn!
Ok, als ik je morgen kan vinden dan wil ik je een biertje kopen (om te laten blijken dat ik het allemaal niet zo slecht meen)quote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uiteraard. Vanaf 3 uur in de stad
Als je toch bezig bentquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
biertje kopen
Dat mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ok, als ik je morgen kan vinden dan wil ik je een biertje kopen (om te laten blijken dat ik het allemaal niet zo slecht meen)
Ik kan in het stadion vast ook wel bier kopen (drink zelf altijd water)quote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat mag altijd natuurlijk
Te vinden in Monico natuurlijk, daar ben ik altijd voor de wedstrijd.
Dat is geen aanrader.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik kan in het stadion vast ook wel bier kopen (drink zelf altijd water)
haha, opzich wel lachen een meetquote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
Morgenavond dus een FOK!-meeting in het supportershome?Moet ik weer missen.
![]()
In het stadion hebben ze helaas geen bier, alleen Grolsch maar dan heb ik nog liever dat je me een beker cola geeftquote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Malt hè, bij UEFA.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |