Ben blij dat je er ook om kan lachen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:26 schreef Cart_man het volgende:
Jullie zijn al net zo lachwekkend als degene die dat doek omhoog houden.
Bij ons valt er tenminste nog wat te lachen...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:26 schreef Cart_man het volgende:
Jullie zijn al net zo lachwekkend als degene die dat doek omhoog houden.
Ja, want ik ben stiekem ajacied en kom hier graag.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar voor de rest zit je hier wel graag zo te zien.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, in elke fnoorder klopt een klein Ajax hartje.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, want ik ben stiekem ajacied en kom hier graag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste Feyenoorders van het FOK!forum hadden in de periode 1994-96 een Ajax-shirtje aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, in elke fnoorder klopt een klein Ajax hartje.
Is ook allemaal lekker relevant.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel toch? Ik doe toch niets verkeerd?
Ben je er morgen ook?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, in elke fnoorder klopt een klein Ajax hartje.
Jij wel zeker?quote:
quote:Heerenveen kan zich opmaken voor opnieuw een flinke financiële klapper. Mocht Klaas-Jan Huntelaar namelijk verkocht worden door Ajax, dan profiteren de Friezen mee.
Wanneer Huntelaar namelijk wordt verkocht, dan strijkt Heerenveen sowieso één miljoen euro op. Bovendien bedong Riemer van der Velde, scheidend voorzitter van Heerenveen, een percentage van de transfersom van de volgende verkoop.
De Friese preses deed die onthulling in één van zijn vele afscheidsinterviews. Tegenover ELF lichtte Van der Velde de transfer van Huntelaar naar Ajax toe. "Op een goed moment komt hij bij me en zegt: voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hogerop. Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas-Jan wel verteld dat we een goede prijs voor hem zouden vragen. Da's prima, zei hij."
"Op een goed moment meldde Ajax zich bij ons voor Huntelaar en bood twee miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht tien miljoen wilden hebben voor onze goalgetter. Klaas-Jan vatte het sportief op. Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood vier miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de tien miljoen niet viel te onderhandelen."
"Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op negen miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog één miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
Wat staat er in je agenda. 27 september: in Ajax topic trollen?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
voor je TVtje met een glaasje cola en bakje chips
eigenlijk kan ik daar meer voor dan nadelen bij opnoemenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
Dat geld ook voor ongeveer 70% van mijn stadsgenoten hier in Alkmaar. En nu allemaal praatjes voor tien.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste Feyenoorders van het FOK!forum hadden in de periode 1994-96 een Ajax-shirtje aan.
Wat ook??? Ik ken geen enkele Feyenoorder die eerst voor een andere club is geweest hoor, en al helemaal niet voor de ajaxquote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat geld ook voor ongeveer 70% van mijn stadsgenoten hier in Alkmaar. En nu allemaal praatjes voor tien..
uiteindelijk heeft die transfer ze maar bar weinig opgeleverd anders....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..] verhaaltje over huntelaar.
Ja, echt.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste Feyenoorders van het FOK!forum hadden in de periode 1994-96 een Ajax-shirtje aan.
Lezen is ook een vak:quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
quote:Op woensdag 27 september 2006 08:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zo, alles in kannen en kruiken, klein groepje opgetrommeld en morgen dus naar de 411 (ben erg benieuwd), zal mijn eerste Uefa cup match van Ajax zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |