En het herstellen van maagdenvliezen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En hebben ze een speciale poli voor eerwraak slachtoffers?
En is een chirurg die aan de ramadan mee doet net zo scherp bij een 3 uur durende operatie als een chirurg die hier niet aan mee doet?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En het herstellen van maagdenvliezen ?
Als er echt helemaal geen vraag naar was zou het idee alleen al om zo'n ziekenhuis te openen nieteens geopperd zijn lijkt me.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef Meki het volgende:
domme idee
het zijn niet de moslims die het vragen maar domme absurde mensen / ziekenhuizen die ermee komen
Klopt, maar in dit geval gaat het om een particulier initiatief...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Vrijheid van geloof = prima, maar niet door laten werken in publieke gebouwen/functies.
Aha, dus jij vergelijkt Islamieten met dieren !quote:Op woensdag 27 september 2006 10:53 schreef Meki het volgende:
Ziekenhuis voor dieren bestaat toch ook
Dus niet toelaten. De particulier zit niet op de stoel van de bevoogdende overheid.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:49 schreef ChicoChica het volgende:
Klopt, maar in dit geval gaat het om een particulier initiatief...
Natuurlijk net als de moskeeën die gebouwd worden met geld uit Saoedi-Arabië. Islamitische invasie.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:49 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval gaat het om een particulier initiatief...
Er zijn toch ook privé-klinieken?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus niet toelaten. De particulier zit niet op de stoel van de bevoogdende overheid.
Ik wil graag een Scientology ziekenhuis, volgestopt met boeken e.d.
Niet dat er mensen beter worden, maar wel meer zieltjes en zo.
Alsof IK dat niet weet.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ziekenhuizen met een Christelijke signatuur zijn wel degelijk te vergelijken met Moslim ziekenhuizen. Ze bieden de patient de mogelijkheid om te worden verpleegd in een omgeving die voldoet aan bepaalde geloofsregels. In een Christelijk ziekenhuis kan je bijvoorbeeld ook op zondag naar 'de kerk' gaan waar ter plekke een dominee staat te preken. De kerk is dan bijvoorbeeld een kapel die aan het ziekenhuis is gebouwd. Voorbeeld daarvan is het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam.
Particulieren ziekenhuizen weren lijkt me in de toekomst vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus niet toelaten. De particulier zit niet op de stoel van de bevoogdende overheid.
Hebben die ook een geloofsetiket ? zo ja opdoeken die handel.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:01 schreef Toeps het volgende:
Er zijn toch ook privé-klinieken?
Daar hoor ik nooit iemand over.
Je schrok omdat het om moslims gaat. En kerk en staat gescheiden? Wat doet het CDA dan in de regering.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:02 schreef Suko het volgende:
Vanmorgen bij het wakker worden zag ik dit bericht ook op teletekst en prompt liet ik zowat m'n koffie uit m'n pootjes vallen! Dit is toch wel de bloody limit zeg! Inderdaad, wakker worden Den Haag!!! Ben nu zeker zo ver dat alle speciale instellingen (geloofsgroepen) moeten worden opgedoekt, ben het helemaal zat. In plaats van integreren wordt er een soort van apartheidspolitiek ingevoerd, voor elke doelgroep maken we een gelegenheid en kunnen ze zich lekker wanen als zijnde niet in Nederland waar kerk en staat bij wet is gescheiden. En zo maken we plaats voor extreem rechts die de gaten vult die Den Haag wagenwijd openzet. Ik begin er werkelijk van te kotsen.![]()
![]()
SM-ziekenhuis, waar je niet wordt afgetrokken als je de zuster om hulp roept.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef Ringo het volgende:
Ik wil een hedonisten-ziekenhuis, waar ik netjes word afgetrokken door de nachtzuster als ik om haar hulp roep.
Probleem is dat in een Algemeen Ziekenhuis wel rekening wordt gehouden met de voedselwensen van moslims.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan komt er een zorgverzekeraar met een moslim-verzekerpakket. Mag hopen dat dergelijke zorg niet op iedereen wordt afgewenteld.
Verder zie ik de morele bezwaren niet. Ik neem iig aan dat iedereen er opgenomen mag worden maar dat je dan idd halal eten krijgt. Lijkt me verder geen probleem toch?
Islam-kerkenquote:Op woensdag 27 september 2006 07:38 schreef DenniZZ het volgende:
'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam'
Uitgegeven: 27 september 2006 06:49
AMSTERDAM - Het eerste islamitische ziekenhuis van Nederland moet over twee jaar in Rotterdam staan. Het Ziekenhuisconsortium presenteert dit plan woensdag op de Zakenbeurs in de Maasstad. Dat meldt Het Financieele Dagblad.
Mannen worden behandeld door mannelijke artsen en vrouwen door vrouwelijke. Mannen en vrouwen die geen acute zorg nodig hebben komen op afzonderlijke verpleegafdelingen. De voeding is halal en patiënten krijgen islamitische geneesmiddelen en kruiden. Daarnaast komt er een gebedsruimte met een ziekenhuisimam en het ziekenhuis wordt gebouwd naar islamitische maatstaven.
"Het wordt een efficiënt en compact ziekenhuis van vijftienduizend vierkante meter, waarbij het accent ligt op de polikliniek en de dagbehandeling. De islamitische achtergrond en waarden worden in acht genomen", zegt ondernemer Paul Sturkenboom in de krant. Omdat dit het eerste islamitische ziekenhuis buiten de Arabische wereld wordt, verwacht hij veel patiënten uit het buitenland.
Sturkenboom wil na het presenteren van het plan met de verzekeraars praten over de realisering ervan. "Als zij nee zeggen, gaat het niet door."
Wat is dit voor iets idioots??? Sinds wanneer hebben de moslims ook een eigen ziekenhuis nodig??
20 jaar geleden had men hier toch ook geen behoefte aan? Wat is het volgende? Na islam-scholen, islam-wijken, islamjeugdbegeleiding, islam-hypotheken, islam-ziekenhuizen, islam-kerken?
Wij doen telkens een stapje terug zodat zij een stapje voorwaarts kunnen zetten. Nog even en er mag geen varkensvlees meer verkocht worden in ons land. Politici wordt eens wakker!!!!![]()
![]()
En dan als grootste partij nog welquote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je schrok omdat het om moslims gaat. En kerk en staat gescheiden? Wat doet het CDA dan in de regering.
Nee, en dat komt omdat het daar niets met geloof en/of integratie te maken heeft. Dit zal die moslims geen zak verder helpen, sterker nog.. het zal de kloof alleen maar doen vergroten. Daarom dit dus niet door laten gaan, desnoods via de politiek.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:05 schreef Toeps het volgende:
Er zijn toch ook privé-klinieken? Daar heeft toch ook niemand problemen mee?
Ik ben al eeuwen een ongelovige hond en een ouderwetse linkse rakker waarbij een bijpassende politieke partij nog moet worden uitgevonden. (kortom, ik zal wel niet deugen)quote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je schrok omdat het om moslims gaat. En kerk en staat gescheiden? Wat doet het CDA dan in de regering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |