abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 14:58:58 #281
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42170509
Op zich is er niets mis met het initiatief voor zo'n ziekenhuis. Als er een behoefte aan is, lijkt het me gewoon goed zakelijk instinct om hierin te stappen. Als er verder maar geen grote hoeveelheden collectief geld aan besteed worden. Ik zie weinig bezwaren.

Het lijkt er wel op of op deze manier de verzuiling langzaam weer terugkeert in de Nederlandse maatschappij. Was de 'ontzuiling' schijnbaar maar een tijdelijke fase in onze historie.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 27 september 2006 @ 15:00:44 #282
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42170555
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar jij bent diegene die dit aspect van de Nederlandse cultuur niet accepteert. Misschien een integratie-cursus nodig?
Een markt voor moslim-ziekenhuizen vind ik persoonlijk geen aspect van de Nederlandse cultuur. De islam behoort mijn insziens niet tot onze cultuur en dus ook een markt voor dat soort ziekenhuizen niet.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_42170601
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:00 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Een markt voor moslim-ziekenhuizen vind ik persoonlijk geen aspect van de Nederlandse cultuur. De islam behoort mijn insziens niet tot onze cultuur en dus ook een markt voor dat soort ziekenhuizen niet.
Oftewel je wijst de Nederlandse cultuur af. Immers de Nederlandse cultuur en wetgeving garandeert vrijheid en acceptatie voor iedereen (Ook op het gebied van handel en markt). Iets wat jij niet deelt met Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42170628
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geef antwoord op mijn vraag. Welke zeer gerespecteerde user pleitte voor de Sharia? En welke organisaties pleitten voor de Sharia. Er nu niet omheen gaan lullen.
[..]

Volgens mij moet jij je stuk eens goed lezen.
Vraag maar aan je vriend Abou Jahjah welke organisaties er allemaal de sharia willen invoeren. En die gerespecteerde user moet zelf maar reageren.
Het stuk heb ik goed gelezen, wat begrijp je niet als ik zeg dat er wel een poging is ondernomen?
  woensdag 27 september 2006 @ 15:04:05 #285
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42170663
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oftewel je wijst de Nederlandse cultuur af. Immers de Nederlandse cultuur en wetgeving garandeert vrijheid en acceptatie voor iedereen (Ook op het gebied van handel en markt). Iets wat jij niet deelt met Nederland.
Nee ik wijs jouw idee van de Nederlandse cultuur af. Hou jij je verderfelijke rotzooi maar bij je.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_42170700
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef buachaille het volgende:

[..]

Vraag maar aan je vriend Abou Jahjah welke organisaties er allemaal de sharia willen invoeren. En die gerespecteerde user moet zelf maar reageren.
Het stuk heb ik goed gelezen, wat begrijp je niet als ik zeg dat er wel een poging is ondernomen?
Abou jahjah is een Belg en volgens mij pleitte de AEL niet voor de Sharia. En je stuk heb je niet goed gelezen anders bevatte je vorige post geen onzin. Welke organisatie pleit voor de Sharia?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 27 september 2006 @ 15:05:22 #287
79262 Dwersdriever
pi_42170708
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:00 schreef DenniZZ het volgende:
Zoals er vroeger voetbalclubs waren voor de katholieken, de 'algemenen', de protestanten en de joden. Er is de afgelopen twintig jaar een zuil bijgekomen, die de rechten opeist die de andere zuilen ook hebben. Ik ben niet zo'n voorstander van dat zuilen-denken, maar zie niet in waarom katholieken wel recht hebben op eigen scholen, ziekenhuizen, clubs en kerken en een andere zuil niet.

Als ondernemer speel je in op behoefte uit de markt. De markt voor etno-marketing is groeiende in Nederland en biedt dus kansen voor ondernemende zakenmensen.
We Came A Long Time Ago
pi_42170726
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Nee ik wijs jouw idee van de Nederlandse cultuur af. Hou jij je verderfelijke rotzooi maar bij je.
Dus je bent niet voor de vrije marktwerking, een aspect van onze Nederlandse cultuur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42170844
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Tja dat kan je ook verwachten he als je in Nederland naar een ziekenhuis gaat. Dat is hier nu eenmaal onze cultuur. Jammer voor je joh, maar als je dat zo vervelend vind ga je toch lekker terug naar je eigen land
uhm .. uit welk land komen moslims .. moslimia of zo ?
pleased to meet you
pi_42170855
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ook op het gebied van medische zorg, een gegeven waar een islamitisch ziekenhuis per definitie niet aan kan voldoen.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:10:29 #291
79262 Dwersdriever
pi_42170869
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je bent niet voor de vrije marktwerking, een aspect van onze Nederlandse cultuur.
Daar ga je een beetje de fout in. Nederland kent slechts op zeer beperkt gebied vrije marktwerking. De overheid heeft met regelgeving overal een dusdanige vinger in de pap dat op de meeste terreinen slechts een schijnvrijheid bestaat.

Verder heb je overigens wel gelijk.
We Came A Long Time Ago
pi_42170874
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ook op het gebied van medische zorg, een gegeven waar een islamitisch ziekenhuis per definitie niet aan kan voldoen.
Jij weet al wat het islamitische ziekenhuis gaat doen, en hoe of wat het organisatorisch en medisch in elkaar zit?
Allah Al Watan Al Malik
pi_42170889
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

huh ?
pleased to meet you
pi_42170897
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Abou jahjah is een Belg en volgens mij pleitte de AEL niet voor de Sharia. En je stuk heb je niet goed gelezen anders bevatte je vorige post geen onzin. Welke organisatie pleit voor de Sharia?
Ik heb een tweetal voorbeelden genoemd, er zijn er honderden. Kijk eens op expliciet.nl of ga zelf eens Googlen Hoe sta jij trouwens tegen de Sharia keur je dat af? En niet liegen, dat mag niet tijdens de ramadan.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:11:45 #295
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42170910
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm .. uit welk land komen moslims .. moslimia of zo ?
zuchtttttttt
pi_42170923
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik heb een tweetal voorbeelden genoemd, er zijn er honderden. Kijk eens op expliciet.nl of ga zelf eens Googlen Hoe sta jij trouwens tegen de Sharia keur je dat af? En niet liegen, dat mag niet tijdens de ramadan.
Je hebt helemaal geen voorbeelden gegeven. Welke organisatie pleit nou voor de Sharia? Hoe langer het duurt hoe meer je jezelf belachelijk maakt. Doe jezelf het niet aan.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 27 september 2006 @ 15:13:12 #297
3542 Gia
User under construction
pi_42170952
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat er geen alternatief was. En nu komt dat alternatief er, en dan ga je huilen. Ondertussen blijkt dus dat ziekenhuizen helemaal geen rekening houden met Islamitische patienten.
[..]

Het Christelijk ziekenhuis houdt al geen rekening met moslims, en van het Islamitische ziekenhuis weten we heel weinig. Je post hier lekker voorbarig en insinueert zelfs dat ze niet-moslims zouden weigeren, allemaal lulkoek en uit het duimpje gezogen.
Waar heb ik geïnsinueert dat ze niet-moslims zouden weigeren?

De meeste ziekenhuizen houden wel degelijk rekening met moslims. Dat een gereformeerd ziekenhuis dat niet doet vind ik kwalijk, maar vrijwel alle katholieke ziekenhuizen doen het wel. Heb er vaak genoeg gelegen om dat te kunnen beoordelen.
pi_42171018
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar heb ik geïnsinueert dat ze niet-moslims zouden weigeren?

De meeste ziekenhuizen houden wel degelijk rekening met moslims. Dat een gereformeerd ziekenhuis dat niet doet vind ik kwalijk, maar vrijwel alle katholieke ziekenhuizen doen het wel. Heb er vaak genoeg gelegen om dat te kunnen beoordelen.
Je bent moslim? En je insinueerde het aan het begin van de thread, 1 van je eerste reacties notabene.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 27 september 2006 @ 15:18:58 #299
3542 Gia
User under construction
pi_42171103
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Zoals er vroeger voetbalclubs waren voor de katholieken, de 'algemenen', de protestanten en de joden. Er is de afgelopen twintig jaar een zuil bijgekomen, die de rechten opeist die de andere zuilen ook hebben. Ik ben niet zo'n voorstander van dat zuilen-denken, maar zie niet in waarom katholieken wel recht hebben op eigen scholen, ziekenhuizen, clubs en kerken en een andere zuil niet.
Jawel, maar clubs, ziekenhuizen etc. van al die andere zuilen zijn toegankelijk voor iedereen. Als dat bij deze zuil ook is, dan heb ik er geen probleem mee. Maar het gevoel bekruipt me dat deze zuil van alles wil voor alleen maar moslims.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent moslim? En je insinueerde het aan het begin van de thread, 1 van je eerste reacties notabene.
uhuh, niet terecht kan met mijn geloof, dus.

Ik heb vaak in een katholiek ziekenhuis gelegen en heb met eigen ogen gezien hoeveel rekening daar wordt gehouden met moslims.
pi_42171163
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

zuchtttttttt
je kan dan wel zuchten maar geef eens antwoord .. naar welk eigen land zou zo'n moslim moeten, het is immers een geloof en geen nationaliteit
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')