Ik zou verdomde blij zijn met Saviolaquote:Eto'o maanden aan de kant met blessure
28/9/2006 9 :33
Barcelona is Samuel Eto'o een forse poos kwijt. De aanvaller liep woensdag een zware knieblessure op in het Champions League-duel met Werder Bremen.
Bij een eerste onderzoek stelde clubarts Ricardo Pruna de diagnose dat Eto'o een scheurtje in zijn rechter buitenmeniscus heeft opgelopen. 'Hij zou tussen twee en drie maanden niet kunnen spelen', aldus Pruna op de website van Barça.
Eto'o liep de blessure op zonder dat hij belaagd werd door een tegenstander of een vreemde, onverwachte beweging maakte. In de 63ste minuut moest hij zich laten vervangen.
Voor coach Frank Rijkaard betekent de blessure van zijn Kameroense goalgetter dat hij zich de komende maanden moet zien te redden met Eidur Gudjohnsen en Javier Saviola als enige centrumspitsen.
Zometeen: A.Bilbao - Barcaquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef RayMania het volgende:
Wat een kuttitel!
Ik zag ook puyol die de doelpunt maaktequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef venomsnake het volgende:
YES! 1-1 op slag van rust! Puyol
Of eigen doelpunt, het zal wel..
Hij vond zelf van niet..quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik zag ook puyol die de doelpunt maakte![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef AminBen het volgende:
![]()
Achja morgen toch een ruime overwinning op Atletico![]()
Barca gaat wegzakkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nr. Club Wed/Pnt
1 Barcelona 5 - 13
2 Valencia CF 5 - 13
3 Sevilla 5 - 12
4 Real Madrid 5 - 11
5 Atlético Madrid 5 - 10
6 Deportivo La Coruña 5 - 10
Beetje zoals hier al werd voorspeld. Benieuwd welke ploeg alsnog weg gaat zakken. Depor gaat lekker in ieder geval, nu hopen dat Riki doorgaat met scoren.
Kovacevicquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De goals van Depor zaten er trouwens ook wel lekker in:
http://www.youtube.com/watch?v=QifXUNBA2JY&eurl=
I know, I knowquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef venomsnake het volgende:
En wat speelde Madrid DRAMATISCH slecht zeg in de 2e helft!
Heb ik eerlijk gezegd ook nooit begrepen waarom ze die man gehaald hebben..quote:
Och, ruim gezien wel. Maarja wat doet het er ook toequote:
Bij mij gaat het niet alleen om de onjuiste spelers die elke week op jacht moeten gaan voor de drie punten, het gaat ook om de mentaliteit van de spelers. Niemand is bij Real in staat om voor elkaar te werken en voor elkaar te sterven. Verder is Fabio ook heerlijk afschuwelijk bezig door steeds namen binnen de lijnen te sturen in plaats van de toppers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef AminBen het volgende:
Fout systeem dan ook nog eens niet de juiste spelers erin, dan vraag je om spelers die onder hun niveau spelen![]()
Alsof ie nog kan antwoorden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is valencia aan het doen jezus
FcBarcelona.comquote:Still the stance taken by both Santa Monica sports, who have the rights to all Seville games, and Audiovisual sport, who have the rights to the rest of the teams, has not changed. Therefore the game will not be seen on TV. Thuram thinks this is a negative move "It's an important game and would be justified if it could be seen on TV".
(Engeland) ManU-Liverpoolquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week dus overal in europa weer krakers..
Chelsea-Portsmouth (nr.1 - nr.4)quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef AminBen het volgende:
[..]
(Engeland) ManU-Liverpool
(Duitsland) Werder-Bayern
(Spanje) Real-Barca
(Nederland) AZ-PSV![]()
Dat zou wel heul lekker zijn..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:01 schreef Dos37 het volgende:
volgende week dus 8
Messiquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef venomsnake het volgende:
Eindstand:
Barca-Sevilla 3-1
1-0 Ronaldinho (pingel)
1-1 Kanoute
2-1 Ronaldinho
3-1 Messi
en 5 punten los van Madrid.![]()
ja, echt idioot gewoon..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:40 schreef pinkplatinum het volgende:
klote dat zo een wedstrijd als deze niet gewoon uitgezonden is.. echt een schande..![]()
Niet eens een post na de pot van vorige week hierquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:12 schreef RayMania het volgende:
Morgen dus Real Madrid - Barcelona:
Real Madrid - FC Barcelona -- 22 oktober 2006
Vandaag won Zaragoza van Betis (2-1), Villarreal gelijk tegen Levante (1-1) en Deportivo won van Atletico Madrid (1-0).
is die mannelijk gewordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef venomsnake het volgende:
2-0 Ronaldinhoooooooooooooo![]()
met het hoofd![]()
mooie goal!!!
DAT KOMT OMDAT IE ZIJN HAARBAND NIET MEER IN HEEFT!!![]()
nadat ie hem erin kopte dacht ie, opzouten met dat ding.quote:
Zal je net zien dat Madrid tegen zo'n club gewoon weer een ouderwets pak slaag krijgt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:08 schreef AminBen het volgende:
En straks de punten uit Nou Estadi weghalen![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Madrid tegen zo'n club gewoon weer een ouderwets pak slaag krijgt!![]()
![]()
Gymnastic begint niet slecht, 2 behoorlijke aanvallen gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg 0-3
(overigens dezelfde opstelling als tegen Barca_)
Mwah, ik vind Gymnastic toch een stuk gevaarlijker tot nu toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:19 schreef AminBen het volgende:
Wedstrijd gaat tot nu toe wel gelijkop.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef AminBen het volgende:
toch weer een pingel...
Nee Tong, nog 25 minuutjes.quote:
Idd, die counter met de 0-2 kan beter snel komenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Komen steeds meer hachelijke situaties voor het doel van Barca..![]()
nog 20 min
Ah, de Barca hater..quote:
Depor fan zeker...quote:
Ook niet, ik hoop alleen dat ze zo min mogelijk winnen net zoals bv. een Real, Bayern, Chelsea etc.quote:
Ik denk: Manchester, Tottenham en Ajax.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook niet, ik hoop alleen dat ze zo min mogelijk winnen net zoals bv. een Real, Bayern, Chelsea etc.
Haten doe ik maar 3 clubs.
Sevilla en Atletico hebben mijn symphatie in Spanje
Oke, fout vooroordeel van mijn kant dan..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook niet, ik hoop alleen dat ze zo min mogelijk winnen net zoals bv. een Real, Bayern, Chelsea etc.
Haten doe ik maar 3 clubs.
Sevilla en Atletico hebben mijn symphatie in Spanje
Whehehehquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:57 schreef RayMania het volgende:
Jammer, nu lopen we maar één punt uit op Real.
Gaat het toch nog een topweekend wordenquote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Valencia op 1-0 achter tegen Espanyol!!![]()
quote:Capello: ‘Ik genoot van mijn team’
Ondanks de thuisnederlaag van vanavond tegen Celta de Vigo (1-2) gaf Fabio Capello na de wedstrijd aan te hebben genoten van zijn team. De oefenmeester van Real Madrid was ook tevreden over de samenwerking van Ronaldo en Ruud van Nistelrooy.
“Ik heb werkelijk waar genoten van het team. We hebben door onnodig balverlies twee tegendoelpunten weggegeven. Celta schoot nog wel op de lat, maar wij hebben ook veel kansen gehad die we helaas niet wisten af te maken.”
“We hebben een goede wedstrijd gespeeld en dat heb ik ook na afloop in de kleedkamer verteld. Het is de eerste maal dat het elftal heeft gespeeld zoals ik dat wilde. De regels in het voetbal zijn heel duidelijk: als jij niet scoort, dan scoort de tegenstander wel."
”Ruud en Ronaldo vormden een goed aanvalsduo en zorgden voor gevaar. Ik ben van mening dat beiden wel degelijk samen de aanval kunnen vormen", aldus de Italiaan.
De Madrilenen staan door het gelijkspel vierde op de ranglijst met vier punten achterstand op koploper Sevilla.
Mooi en ik heb het idee dat die paardenkop zijn ritme ook nog niet gevonden heeftquote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef venomsnake het volgende:
afgelopen,
eindstand: 1-2
Een striemend fluitconcert was te horen!
Real speelde zeer pover!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Bah, puntverlies.![]()
Gezien het wedstrijdbeeld wel terecht..
geen man overboord.
Iedereen is toch slecht behalve Barcalonaquote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft die man gerookt zeg! Het was gewoon ronduit slecht!![]()
Waar slaat dit nu weer op debieltje?quote:Op maandag 6 november 2006 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen is toch slecht behalve Barcalona?
Da is nie waarquote:Op maandag 6 november 2006 07:19 schreef venomsnake het volgende:
raar kereltje ben jij.!
Wat heeft die dikke pad gezegd dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef AminBen het volgende:
En omdat Ronaldo wat zegt in de media staat hij ten koste van Van Nistelrooy in de spits.
quote:WHAT A FINISH!!!! Raul puts him through but there still doesn't look like too much danger, but Van Nistelrooy with a sensational low drive with his left foot into the bottom left-hand corner from just inside the box. It just skinned along the ground and beyond Ricardo.
Talpa, 22.00.quote:Op zondag 12 november 2006 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komen de samenvattingen?
quote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Rijkaard binnenkort naar Milan?
Dan heb je in ieder geval wel enthousiast commentaar,quote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Het downloaden duurt langer dan de wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |