Whehehehquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:57 schreef RayMania het volgende:
Jammer, nu lopen we maar één punt uit op Real.
Gaat het toch nog een topweekend wordenquote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Valencia op 1-0 achter tegen Espanyol!!![]()
quote:Capello: ‘Ik genoot van mijn team’
Ondanks de thuisnederlaag van vanavond tegen Celta de Vigo (1-2) gaf Fabio Capello na de wedstrijd aan te hebben genoten van zijn team. De oefenmeester van Real Madrid was ook tevreden over de samenwerking van Ronaldo en Ruud van Nistelrooy.
“Ik heb werkelijk waar genoten van het team. We hebben door onnodig balverlies twee tegendoelpunten weggegeven. Celta schoot nog wel op de lat, maar wij hebben ook veel kansen gehad die we helaas niet wisten af te maken.”
“We hebben een goede wedstrijd gespeeld en dat heb ik ook na afloop in de kleedkamer verteld. Het is de eerste maal dat het elftal heeft gespeeld zoals ik dat wilde. De regels in het voetbal zijn heel duidelijk: als jij niet scoort, dan scoort de tegenstander wel."
”Ruud en Ronaldo vormden een goed aanvalsduo en zorgden voor gevaar. Ik ben van mening dat beiden wel degelijk samen de aanval kunnen vormen", aldus de Italiaan.
De Madrilenen staan door het gelijkspel vierde op de ranglijst met vier punten achterstand op koploper Sevilla.
Mooi en ik heb het idee dat die paardenkop zijn ritme ook nog niet gevonden heeftquote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef venomsnake het volgende:
afgelopen,
eindstand: 1-2
Een striemend fluitconcert was te horen!
Real speelde zeer pover!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Bah, puntverlies.![]()
Gezien het wedstrijdbeeld wel terecht..
geen man overboord.
Iedereen is toch slecht behalve Barcalonaquote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft die man gerookt zeg! Het was gewoon ronduit slecht!![]()
Waar slaat dit nu weer op debieltje?quote:Op maandag 6 november 2006 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen is toch slecht behalve Barcalona?
Da is nie waarquote:Op maandag 6 november 2006 07:19 schreef venomsnake het volgende:
raar kereltje ben jij.!
Wat heeft die dikke pad gezegd dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef AminBen het volgende:
En omdat Ronaldo wat zegt in de media staat hij ten koste van Van Nistelrooy in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |