Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik geen doel had, anders dan het maken van foto's van kinderenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef melonovy het volgende:
Ik vroeg me af of de de fotografen hun doel hebben bereikt afgelopen zondag, worden portofuilles uitgebreid en/of websites geupdate met foto's van de kindjes van OUD?
Stadsboerderij de Koppelquote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef bixister het volgende:
haha mafketels, nu alweer nieuwe meetings aan 't plannen.ik kan 't me wel voorstellen hoor, die foto's zijn erg mooi en roepen om meer-meer! (zeker als je kinderen er niet zo vaak opstonden
![]()
). welke kinderboerderij is dat ook weer jambo?
![]()
7 oktober was het he?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:Jullie beseffen wel dat we vermoedelijk maar met z'n tweeen komen fotograferen he
![]()
niet dat we daar zo met de volledige groep ouders staan en slechts twee fotografen
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Of Friesland...
(Of iig Noord Nederland)
* Noli.] denkt even aan "het mooiste stukje Drenthe in Friesland"(Appelscha) met zijn mooie bossen *klik* *nog een keer klik*, naast het bezoekerscentrum van het Drents-Friese Wold ligt ook een speelbos, je kunt van daaruit ook het Familiepad lopen, een volledig verhard pad geschikt voor o.a. kinderwagens. De zandverstuiving: de Kale Duinen is ook leuk maar wel errug groot, of om het even kleiner te nemen de zandvlakte (kleinere zandvlaktetjetjeteje mooi centraal in het durp) Oh ja, en we hebben ook nog het [url=http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/dagjeuit/zelfoppad/details.asp?ACT_ID=932]Canada-meer[/url , een mooi meertje met strand tussen mooie bossen en heide- en stuifzandgebied.
![]()
[Einde promo-praatje]
Nouhouhouhouquote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef bixister het volgende:
haha mafketels, nu alweer nieuwe meetings aan 't plannen.ik kan 't me wel voorstellen hoor, die foto's zijn erg mooi en roepen om meer-meer! (zeker als je kinderen er niet zo vaak opstonden
![]()
). welke kinderboerderij is dat ook weer jambo?
![]()
oja en ECHT niet beledigend bedoeld, maar ik lees HMaster steeds als Hamster.![]()
(misschien heb ik teveel AH-reclame gezien?)
Mijn doel was, net als bij PdeHoog, vooral fotograferen. Sowieso ligt mijn voorkeur erg bij mensen/kinderen fotograferen en dat is zondag maar weer eens bevestigdquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef melonovy het volgende:
[..]
je bent niet de enige, het deed mij ook al denken aan "hamsteren!!!!" we OUDers zijn ook wel aan het hamsteren, naar mooie platen van onze kroost.
Ik vroeg me af of de de fotografen hun doel hebben bereikt afgelopen zondag, worden portofuilles uitgebreid en/of websites geupdate met foto's van de kindjes van OUD?
De veluwequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:08 schreef dutchie het volgende:
Als je het over een bosrijke omgeving hebt, nou dan weet ik nog wel wat.
Organiseer een limburg-meet danquote:
voor die 2 limburgers die heir wonen :p ?quote:
Ik ben helemaal voor! En ik denk Fuente ook welquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:08 schreef dutchie het volgende:
Dan stel ik voor dat mensen uit het mooiste stukje Nederland, namelijk Oost-Nederland, zich ook eens verzamelen/melden voor een fotosessie/meet. Als je het over een bosrijke omgeving hebt, nou dan weet ik nog wel wat.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Macka66 het volgende:
Zou het een idee zijn de volgende keer iets te organiseren in de buurt van Den Haag - Rotterdam? Met al die Hagenezen, Rotterdammers, Delftenaren en Rijswijkers hier.
(En dat ik met mijn fotogenieke babietje daar ook ergens woon heeft er niks mee te maken)
psies, het Oosten of Noorden kunnen we ook wel eens meeten...quote:Op donderdag 28 september 2006 16:15 schreef dutchie het volgende:
Maar jullie snappen dat ik deze keer voorbij laat gaan hè? 1x per jaar, heb ik gezegd, is genoeg.En ook ver.
In het oosten..quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef kozakken het volgende:
Dutch, waar woon je dan? -nieuwsgierig modus-
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ik ben nog een beetje op zoek naar wat mij het beste ligt op het gebied fotografie. Dan is het goed om zoveel mogelijk momenten te gebruiken om daar achter te komen. Ik moet zeggen dat portetten nu toch stiekum wel de favoriet wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef melonovy het volgende:
[..]
je bent niet de enige, het deed mij ook al denken aan "hamsteren!!!!" we OUDers zijn ook wel aan het hamsteren, naar mooie platen van onze kroost.
Vond ik ook lastig hoor, om iedereen er op te krijgen. Zeker als je niemand echt kent. Zoveel kidsquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Jordy is niet erg vaak gevangen door de Fot'ers maar mochten ze er een willen gebruiken dan mag dat gerust![]()
Ik denk dat kindjes wel een van de moeilijkste dingen zijn om vast te leggen op camera, alhoewel het misschien ook wel voor verassende plaatjes kan zorgen.
Ah oké, die kon ik dus niet vinden...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:18 schreef bixister het volgende:
noli, die staan toch allemaal hier?
Het Oosten jahquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
[..]
psies, het Oosten of Noorden kunnen we ook wel eens meeten...
Ik noem een Apeldoorn of een Zwolle (of omgeving) wat voor de mensen uit het oosten des lands ook aangename afstanden zijn (ipv hartje randstad).![]()
* Tazz hoopt dat er dan ook wat Fot!ters in deze regio wonen![]()
Niet helemaal. Maar Delft is ook heel dicht hier in de buurt hoor...quote:
Da's een van de best bewaarde geheimen van Fok.quote:
ja maar, ja maar, dan wil ik daar ook bij zijn hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:23 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar Kozakken, doet us mailen dan. Lijkt me ook leuk om jou nou eens te zien.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:23 schreef dutchie het volgende:
Leuk dat de 'Oosterlingen' ook zo enthousiast zijn.![]()
Als we nu een periode afspreken, kunnen we gaan "ruzie" maken voor een lokatie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Rottdog het volgende:
Komt ook ff wuivenMeppel ook heel erg mooi is
ja precies, combineren he! wil kozakken ook graag een keer ontmoeten namelijk, we hebben elkaar nog niet zo lang geleden behoorlijk gesteund, dat schept een band zoals je weetquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:56 schreef dutchie het volgende:
Je wilde toch al deze kant op komen toch?
Ja dan kan ik Ive zien. Die ziet er zo lief uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:00 schreef cattie het volgende:
Nog een meet, ik ben voor! En in het oosten is prima, dan combineer ik het met een dagje ouders (achterhoek) of schoonouders (bij Zwolle).
Maar Assen is nog mooier!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Rottdog het volgende:
Komt ook ff wuivenMeppel ook heel erg mooi is
* PdeHoog is terugquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:49 schreef m@x het volgende:
Wow, wat een geweldige foto's zijn er de afgelopen week voorbij gekomen. Complimenten aan de fotografen die al die kleine stuiterballen zo goed hebben vastgelegd. Ook bedankt voor alle mailtjes. Super geregeld!
Deze foto heb ik nog niet gekregen en die wil ik wel heeeeeel graag hebben. Zou je die nog naar me kunnen mailen P?
[afbeelding]
Ohja, die Den Haag e.o. meet vind ik een perfect idee. Als het op een woensdag of in een weekend is ben ik er bij.
Ik heb je gemaild, maar zelf niets terug gehad. Ik zal zo nog een proging doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Welke fotograaf heeft my foto's willen mailen? op y.pullens@home.nl? ik kreeg nl. een mail binnen dat die gebounced was. En kan met dat adres ook niet mailen. gelieve dat adres niet te gebruiken maar Quensyndarynya@gmail.com
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
-knip-
Je moet ff HM2 lastig vallen, maar die is pas morgenavond terug in de bewoonde wereld
Nou idd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje drammerdsGun die jongen nou ff zijn rust. Hij moet nog bijkomen van het klimpaal-spelen
Hij is ook echt blij met jou als collegaquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Saabmobiel het volgende:
Geduld dames en heren, als collega van HM-II kan ik mededelen dat ie vanmiddag 17:00 weer van de ketting losgelaten wordt.![]()
Ja, maar ze waren me vergeten los te laten... en ik heb 1,5 uur nodig gehad om het slot los te peuteren met een paperclip.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:00 schreef Tazz het volgende:
*olie op vuur gooit*
Nou, al 2 uur "vrij" al naar huis kunnen gaan. Het eten al genuttigd? Fok!ken maar..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren me vergeten los te laten... en ik heb 1,5 uur nodig gehad om het slot los te peuteren met een paperclip.![]()
Ik heb nog wel een setje Amber-foto's ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:34 schreef Vicky het volgende:
* Vicky wacht ook nog steeds ongeduldig af
Buurvrouw RIetman, hebben jullie ook nog leuke fototjes van Amber?
MAILEN MAAR!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een setje Amber-foto's ...Van voor en na klimrots spelen..
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ik zie mijn Suus!(en daar is dus die glijbaan foto! Ik wist dat er 1 gemaakt was van haar!
)
HMaster: mag ik van u (we kwartetten nog ff door) de volgende nummertjes ontvangen:
16, 21 en 24
Ze zijn prachtig!!!![]()
ireth(apestaartje)ireth.nl
vandaag eens met mijn archief aan het werk geweest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef texelonia het volgende:
Ik heb ook nog geen foto's van HMaster gekregen.
En 7 oktober wordt het 14°C en regenachtig, dus als dat echt zo is dan lijkt het me niet handig om dan een meet te houden...
Dat waren Jambo en ik ook al tot de conclusie gekomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef texelonia het volgende:
En 7 oktober wordt het 14°C en regenachtig, dus als dat echt zo is dan lijkt het me niet handig om dan een meet te houden...
Ja iemandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:35 schreef Tazz het volgende:
Het Buiten-meet-seizoen is (denk ik) afgelopen. Of iemand moet nog een geweldige, overdekte lokatie weten waar je in de herfst of winter kan meeten..
En nu is er een stralend zonnetje...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat waren Jambo en ik ook al tot de conclusie gekomenWe doen het gewoon een andere keer
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
En nu is er een stralend zonnetje...Nou heeft het zo te zien vanochtend wel geregend, en ziet het ernaar uit dat het straks ook nog wel een keer gaat regenen, maar toch.
Ik dacht precies hetzelfde vanmorgen. De voorspellingen waren slecht, maar uiteindelijk is het gewoon mooi weer geworden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
En nu is er een stralend zonnetje...Nou heeft het zo te zien vanochtend wel geregend, en ziet het ernaar uit dat het straks ook nog wel een keer gaat regenen, maar toch.
Ahum...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef Ireth het volgende:
Zijn er al foto's gemaild door hmaster?? Mijn mailbox heeft er vanmiddag uitgelegen en toen ik er weer op kon inloggen vond ik een hele lege mailbox terugDus ik heb geen idee of ik al wat had gekregen
[..]
Ik had psies hetzelfdequote:Op zaterdag 28 april 2007 10:35 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik dacht al...wat moet dat oude topic nou weer
Leuke foto van een guitig mannetje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:47 schreef texelonia het volgende:
HMaster-II wil je mij de grote formaten milen van alle foto's die je hebt van dit knappe jongetje?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |