Succes met je cursus.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:22 schreef Atuniel het volgende:
Zo weer wakker... toffe collectie er bij Noot
gijsssssssssssssssssssssssssssquote:
Thoooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
hi lekker dingquote:
Komt dat ziekenhuis naast de grootste moskee van Europa?quote:Op woensdag 27 september 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.nu.nl/news/834(...)in_Rotterdam%27.html
zekers, mogen niet klagen hier. Druk bezig met de dierenambulance, kinderen, sport en uitgaanquote:Op woensdag 27 september 2006 09:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Hey schoonheid alles lekker
![]()
![]()
geen idee gijs.... maar ze zijn echt gek geworden daarquote:Op woensdag 27 september 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt dat ziekenhuis naast de grootste moskee van Europa?![]()
Ja lekker hoor mis de gijsjes meetings.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
zekers, mogen niet klagen hier. Druk bezig met de dierenambulance, kinderen, sport en uitgaanHoesie daarzo?
Beetje rassistiesj uitzpraak foor neegerquote:Op woensdag 27 september 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee gijs.... maar ze zijn echt gek geworden daareerst die moskee....dat ding is fucking groot! en dan gaan ze ook nog een speciale ziekenhuis voor "hen" maken!
Ja, in nieuw Vennepquote:Op woensdag 27 september 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt dat ziekenhuis naast de grootste moskee van Europa?![]()
Weer?? hehe hebben we dat ooit gedaan dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja lekker hoor mis de gijsjes meetings.
Moet maar weer eens snel gebeuren ( ken ik weer ff lekker knuffelen met je)
Als ze vanuit die dorpjes komen daar hoog in de bergen, dan is er geen voorkeur voor mannelijke of vrouwelijke arts. En maar bezuinigen op de gezondheidszorg. Verplegend personeel moet weg. Maar wel een ziekenhuis bouwen. Snap er echt geen kont van af en toequote:Op woensdag 27 september 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.nu.nl/news/834(...)in_Rotterdam%27.html
ik hou van Rotterdam.... maar ze moeten nu een x kappen hoor
gijs.... ik ben zooooo rechtsquote:Op woensdag 27 september 2006 09:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Beetje rassistiesj uitzpraak foor neeger![]()
Het is niet racisme als je een typhushekel aan een geloof heb en de behoefenaars daarvan, en niet aan een ras.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
Beetje rassistiesj uitzpraak foor neeger![]()
zelfbevrediging met jouw foto telde voor mij ook alquote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
Weer?? hehe hebben we dat ooit gedaan dan?
Maar idd, we moeten maar eens kijken of er weer wat geregeld kan worden.
Morguh strol in een filosophyse buiquote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is niet racisme als je een typhushekel aan een geloof heb en de behoefenaars daarvan, en niet aan een ras.![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maar de benzineprijs is hier weer gedaaldquote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Quinny het volgende:
En ohja de patat word ook weer duurder. Wat is er met nederland aan de hand mensen?
Gijs, who gives a shit?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef kepler het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar de benzineprijs is hier weer gedaald
Ik heb vannacht aan jullie gedachtquote:
tis slecht weer geweest dus een goed excuus voor de oeren om de prijzen omhoog te gooien. ( als de oogst goed gaat zijn er veel te veel arrdappels waardoor de prijzen kelderen dus de boeren die goeie patatten hebben vinden het ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Quinny het volgende:
En ohja de patat word ook weer duurder. Wat is er met nederland aan de hand mensen?
Nee, ik bechouw mr_brown meer als realistisch dan als racistisch.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh strol in een filosophyse bui![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb vannacht aan jullie gedacht![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zelfbevrediging met jouw foto telde voor mij ook al.
Een man moet dromen hebben he schat![]()
![]()
Jezus wat een zware stof voor op de vroege ochtendquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik bechouw mr_brown meer als realistisch dan als racistisch.![]()
Typisch trouwens dat al die linkse kwallen die in de jaren '50 en '60 Nederland ontzuild hebben door o.a. katholieke en protestanse heilige huisjes af te breken, zich nu in allerlei politiek correcte bochten wringen om een nieuwe islam zuil te creeëren.
Het is waar dat wie het hardst schreeuwt in dit land het meeste voor elkaar krijgt, ik hoor tenminste geen plannen voor een Joods, Boedistisch of Hindoestaans ziekenhuis.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
He lekker kwam ik er ook in voor schat?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
He lekker kwam ik er ook in voor schat?![]()
![]()
Alles lekker met de kids
Je bent het zeker niet gewend om iets zwaarst te zien op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:36 schreef Quinny het volgende:
Jezus wat een zware stof voor op de vroege ochtend
Nee, maar jij ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent het zeker niet gewend om iets zwaarst te zien op de vroege ochtend?
oh....wat een respect voor deze waarheidquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik bechouw mr_brown meer als realistisch dan als racistisch.![]()
Typisch trouwens dat al die linkse kwallen die in de jaren '50 en '60 Nederland ontzuild hebben door o.a. katholieke en protestanse heilige huisjes af te breken, zich nu in allerlei politiek correcte bochten wringen om een nieuwe islam zuil te creeëren.
Het is waar dat wie het hardst schreeuwt in dit land het meeste voor elkaar krijgt, ik hoor tenminste geen plannen voor een Joods, Boedistisch of Hindoestaans ziekenhuis.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh....wat een respect voor deze waarheiddat vertroetelen van die moslims
![]()
Wij knuffelen uit liefde, niet uit angst.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:09 schreef Quinny het volgende:
![]()
En jij houd nog wel zo van knuffelen
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
En jij houd nog wel zo van knuffelen
AMEN!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij knuffelen uit liefde, niet uit angst.![]()
Een zeldzaamheidquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef mr_Brown het volgende:ik ben het wel met Strol eens zo op de woensdag
![]()
![]()
Nog meer wijsheid op de woensdag ochtend. Help heb hoofdpijn nuquote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij knuffelen uit liefde, niet uit angst.![]()
Dag lieve Royquote:
Heerlijk sexy Quinnyquote:Op woensdag 27 september 2006 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag lieve Roy
Heb je lekker geslapen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk sexy Quinny
Ik werd met een lach op mn gezicht wakker, heb best een goeie tijd de laatste tijd
quote:
Zeg, nu we al een paar dagen mogen hebben mee genieten met je schijterijsoap, hoe staat het ermee?quote:
nah.... volgens mij gaat t weer lekkerquote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeg, nu we al een paar dagen mogen hebben mee genieten met je schijterijsoap, hoe staat het ermee?
Hoe gaat het met je anus Gijs?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef mr_Brown het volgende:ik ben het wel met Strol eens zo op de woensdag
![]()
![]()
Die anale fixatiequote:Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je anus Gijs?
Strak en rosequote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nah.... volgens mij gaat t weer lekkerkan er alleen nog niet mee gooien zeg maar....
vandaag pas 1x geweest.... vannacht helemaal niet![]()
hoest met jouw anus?
OEHHHquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die last, mn Makro werkbroek is nog niet droog en de enige jeans die ik nu nog droog heb is mn meest baggy Karl Kani![]()
ik heb altijd mijn eigen broeken aan gehad bij de Makroquote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die last, mn Makro werkbroek is nog niet droog en de enige jeans die ik nu nog droog heb is mn meest baggy Karl Kani![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Alles gaat fout vandaag
tis zo`n dag
Doe dan maar niet je formulieren inleveren, brengt ongelukquote:
Ik doe het morgenavond wel in Leidschendamquote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doe dan maar niet je formulieren inleveren, brengt ongeluk
Ja, stel je voor !!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Chocobo het volgende:
Stel je voor.... je hoofd op een Rainbow Six character
[afbeelding]
Laat jouw hoofd maar analoog Gijs!quote:
Nog niet misschienquote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Chocobo het volgende:
Stel je voor.... je hoofd op een Rainbow Six character
[afbeelding]
Huilie.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Atuniel het volgende:
Zoooo klaar met die warmte he... godver al bijna een half jaar boven de 20
Het lig niet aan de warmte maar aan je isolatielaag Gijs.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Atuniel het volgende:
Zoooo klaar met die warmte he... godver al bijna een half jaar boven de 20
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met jou!
Een combinatie dan, op zn minst!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het lig niet aan de warmte maar aan je isolatielaag Gijs.
Neuh, beste jaar tot nu toequote:Op donderdag 28 september 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een combinatie dan, op zn minst!
quote:Drukfoutje
Een Belgische drukkerij heeft een kostbare blunder gemaakt. Het bedrijf had loten gemaakt voor winkeliers in Maaseik. Door een foutje was van een enkel lot tachtig exemplaren gedrukt. De hoofdprijs, een reischeque van 250 euro, viel echter precies op dit ene lot. "Plots kregen we tientallen gelukkige hoofdwinnaars over de vloer", aldus wethouder Janssen. De stad heeft alle winnaars op reis gestuurd. De drukkerij draait op voor de kosten van ruim 16.000 euro.
Voor een belg heeel grootquote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
serieus![]()
wat is de kans hierop
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
serieus![]()
wat is de kans hierop
[..]
Je moet even haakje sluiten doen in je profielquote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zo gisteren even mijn ongenoegen kunnen uiten tegen de buurvrouwen (lees dikke trollen). Ze waren weer aan het zeiken over de vuilnisbak, waar wij weer teveel in hadden gedaan naar hun mening. "zucht"oude mensen hebben echt geen reet te doen soms![]()
Het is ook vrij vervelend als mensen in de straat hun vuilnisbak te vol doenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zo gisteren even mijn ongenoegen kunnen uiten tegen de buurvrouwen (lees dikke trollen). Ze waren weer aan het zeiken over de vuilnisbak, waar wij weer teveel in hadden gedaan naar hun mening. "zucht"oude mensen hebben echt geen reet te doen soms![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook vrij vervelend als mensen in de straat hun vuilnisbak te vol doen
Die zit zo vol hoor met een paar koterquote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook vrij vervelend als mensen in de straat hun vuilnisbak te vol doen
quote:
Zij willen dat wij 2 vuiniszakken per week er in doen. Dat is toch onmogelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die zit zo vol hoor met een paar koterZooi met luiers
![]()
dat gezeik om niksquote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen allemaal
Reclamefoldertje?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
Vanmorgen trouwens een geel briefje onder mn ruitenwisser![]()
duur foldertje danquote:
Wij zitten op anderhalf vuilniszak per week.. we zouden op 1 kunnen zitten als we nog beter ons afval zouden scheidenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zij willen dat wij 2 vuiniszakken per week er in doen. Dat is toch onmogelijkEn ik ga echt niet met vuilniszakken in huis zitten. Want ik wil geen muizen meer in mijn huis
anderhalf per week??? en dat met kind?? vind dat nog meevallen gijs.... bij ons zit die container ook altijd helemaal volquote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wij zitten op anderhalf vuilniszak per week.. we zouden op 1 kunnen zitten als we nog beter ons afval zouden scheiden
We hebben geen groenbak dus we kunnen niet scheidenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wij zitten op anderhalf vuilniszak per week.. we zouden op 1 kunnen zitten als we nog beter ons afval zouden scheiden
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al een vuilniszak in de week, en ik ben maar alleenMaar goed, ik gooi ook gewoon pakken melk en blikken Karvan Cevitam zo weg, zonder ze klein te maken.
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
duur foldertje danboete wegens parkeren op de stoep
parkeergelegenheid bij ons in de straat is zoiezo al kut en dan hebben ze ook nog een complete wijk opengebroken achter ons.... dus iedereen zet zijn auto bij ons neer....
stelletje muggezifters. Ik ben altijd van... je weet dat je het fout hebt gedaan dus dan moet je niet zeuren en huilen, maar dit vind ik gewoon miereneukerig.....
Glas en papier bedoel ik meer..quote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hebben geen groenbak dus we kunnen niet scheiden
Damnquote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
TYPHUSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij gaat in productie![]()
![]()
[afbeelding]
*pre-ordered*
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al een vuilniszak in de week, en ik ben maar alleenMaar goed, ik gooi ook gewoon pakken melk en blikken Karvan Cevitam zo weg, zonder ze klein te maken.
oh dat doe ik dan weer wel jah....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Glas en papier bedoel ik meer..
jawel.... maar gooi jij het direct in de kliko dan??quote:Op donderdag 28 september 2006 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Hebben jullie geen kliko`s dan
Ja !quote:Op donderdag 28 september 2006 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jawel.... maar gooi jij het direct in de kliko dan??
Ik niet, mn ouders wel. Een enorme grijze en een gewone groene. Ook aparte bakken voor glas en papier. Wat dat betreft is het in Den Bosch wel goed geregeld.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Hebben jullie geen kliko`s dan
Bij ons wel, wij hebben een aparte papierkliko, die word 1x per maand geleegd. En die zit dan bomvol !!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:27 schreef Quinny het volgende:
Veel glas hebben we niet. En het aantal papier zal ook echt geen vuilniszak schelen.
blijft zo'n troep over op de bodem van de klikoquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja !
word elke week geleegd toch !
Leg er twee kranten neer en er is niets aan de handquote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
blijft zo'n troep over op de bodem van de kliko
Moet je er een krantje/foldertje inleggen alstie net geleleegd is, bij ons blijft tie zo redelijk schoonquote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
blijft zo'n troep over op de bodem van de kliko
neh... bij ons om de week.... en ik ben te lui om elke x naar buiten te lopenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja !
word elke week geleegd toch !
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Naar de dokter geweest
Heb een scheurtje in mijn ribDat verzin je toch niet.
Moet nu zes paracetamol op 1 dag![]()
Gedrogeerde chicksquote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Naar de dokter geweest
Haai schatquote:
Jij mag altijd misbruik maken van mijquote:Op donderdag 28 september 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haai schat
Ben je al zo stoned dat ik misbruik van je kan maken?
*kuchekuche*quote:Op donderdag 28 september 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haai schat
Ben je al zo stoned dat ik misbruik van je kan maken?
Heeeeey Brownie! Alles goed makker?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeeeey Brownie! Alles goed makker?
Is de rust trouwens helemaal wede gekeerd in je darmkanaal?quote:
solid as a rockquote:Op donderdag 28 september 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is de rust trouwens helemaal wede gekeerd in je darmkanaal?
Oh noes! Dalijk is het weer té vast, komt het er niet uitquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
solid as a rock
alleen ben ik vandaag helemaal nog niet geweest![]()
![]()
of hij breekt af....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh noes! Dalijk is het weer té vast, komt het er niet uit![]()
Hahaha, ja, en maar nieuw papier pakken.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of hij breekt af....![]()
krijg je zo'n veger
![]()
![]()
Da`s beter met dit weerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:25 schreef Chocobo het volgende:
net een broodje in Scheveningen gegeten
Mwa,.... het weer hier zuigtquote:
Daar ga ik vanavond heen, eten en naar de bios.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:25 schreef Chocobo het volgende:
Drukveel in de auto,.............. problemen oplossen.... net een broodje in Scheveningen gegeten
Ow, tis hier 24 graden met vollop zonquote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mwa,.... het weer hier zuigtBeetje fris.
Ik haat 24 graden met vollop zonquote:Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, tis hier 24 graden met vollop zon
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik haat 24 graden met vollop zon
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mwa,.... het weer hier zuigtBeetje fris.
Auwquote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Naar de dokter geweest
He,... zal ik je eens een vraagteken gevenquote:
Dat is Roots nog steeds naar mijn meningquote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef Atuniel het volgende:
Angels in America![]()
![]()
Echt de beste miniserie ooit!
Die is ook ok... maar hier speelt maar 1 neger in Gijsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is Roots nog steeds naar mijn mening
Nou ik weet het niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Band of Brothers natuurlijk, stelletje homo's!
Klinkt goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
Laatst deze documentaire trouwens gezien, echt heel erg de moeite waard!
Gaat over de ondergang van Enron, creatief boekhouden en jezelf schaamteloos verrijken.
Enron: The Smartest Guys in the Room
Okamiquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OkamiDe reden waarom mijn 360 pissed is
Sjotime's Xbox - 9/28/2006
If I was a dog, you would never neglect me like you did yesterday...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/27/2006
Sjotime must have a life, because he didn't game yesterday...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/26/2006
I tried to play a few Xbox Live titles yesterday since Sjotime never showed up. I got bored and cried instead.
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/25/2006
Ok so I didn't see Sjotime yesterday... Come to think of it, things were really quiet all day... hey wait a minute... I better not be at the repair shop! If I am, some heads are gonna roll!
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/24/2006
If Sjotime was a true gamer, he would have played yesterday, but he decided to do something else instead. He better not have another console...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/23/2006
I just do not understand why Sjotime paid all this cash for me and here i sit... alone... unused for another day... I want a new owner... one that understands my value.
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/22/2006
I read online that someone called me all 'emo' for complaining about Sjotime in my blog... what is with everyone and their labels? And in other news, no gaming yesterday... in case you were wondering...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/21/2006
Yesterday, Sjotime decided to spend his time elsewhere... machines don't feel lonely... really we don't...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/20/2006
A bunch of us Xboxes held a candlelight vigil last night called 'Bring Back the Gaming' to protest the blatent ignoring of Xbox 360s everywhere. Check the blogs... we had lots of consoles participate...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/19/2006
Fear me Sjotime... for I am coming to force you into gaming. You think I am kidding? You just wait...
| permalink
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Band of Brothers natuurlijk, stelletje homo's!
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 september 2006 21:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sjotime's Xbox - 9/28/2006
If I was a dog, you would never neglect me like you did yesterday...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/27/2006
Sjotime must have a life, because he didn't game yesterday...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/26/2006
I tried to play a few Xbox Live titles yesterday since Sjotime never showed up. I got bored and cried instead.
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/25/2006
Ok so I didn't see Sjotime yesterday... Come to think of it, things were really quiet all day... hey wait a minute... I better not be at the repair shop! If I am, some heads are gonna roll!
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/24/2006
If Sjotime was a true gamer, he would have played yesterday, but he decided to do something else instead. He better not have another console...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/23/2006
I just do not understand why Sjotime paid all this cash for me and here i sit... alone... unused for another day... I want a new owner... one that understands my value.
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/22/2006
I read online that someone called me all 'emo' for complaining about Sjotime in my blog... what is with everyone and their labels? And in other news, no gaming yesterday... in case you were wondering...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/21/2006
Yesterday, Sjotime decided to spend his time elsewhere... machines don't feel lonely... really we don't...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/20/2006
A bunch of us Xboxes held a candlelight vigil last night called 'Bring Back the Gaming' to protest the blatent ignoring of Xbox 360s everywhere. Check the blogs... we had lots of consoles participate...
| permalink
Sjotime's Xbox - 9/19/2006
Fear me Sjotime... for I am coming to force you into gaming. You think I am kidding? You just wait...
| permalink
En nog trots op zijn ookquote:Op donderdag 28 september 2006 21:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He stukquote:
maandag weer beginnen??quote:
Ja gewoon afgezetquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja gewoon afgezet![]()
That's it![]()
Zal ik vanmiddag naar Rotterdam rijden of niet
Samen met Steph? Gaaf manquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]als je maar voorzichtig bent
Ik ga zo hier koken![]()
de cd al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren hoezo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:19 schreef gijsje79 het volgende:
He Magneet heb je Pulse al van Pink Floyd?
Geen idee..... iets van een tarte... nog watquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:09 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Samen met Steph? Gaaf man
Wat ga je koken?Ben benieuwd
ben echt benieuwd gijsquote:
Inderdaad zeg.quote:
leerquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef Atuniel het volgende:
He rustig hier
Vandaag bij Leenbakker leren bankstel gekocht.. wat we hebben staan gaat toch echhhtt niet meer. Ondanks de jonge leeftijd van 3 jaar..
Viel me nog mee daar, prijs/kwaliteit.. dacht dat ze alleen slaapbanken hadden daar
Kringloop gebeld, komen de oude meenemen, prettig geregeld zo..
Zal wel hoop ruimte schelen weer!
Wij moeten ook van die van ons afquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef Atuniel het volgende:
He rustig hier
Vandaag bij Leenbakker leren bankstel gekocht.. wat we hebben staan gaat toch echhhtt niet meer. Ondanks de jonge leeftijd van 3 jaar..
Viel me nog mee daar, prijs/kwaliteit.. dacht dat ze alleen slaapbanken hadden daar
Kringloop gebeld, komen de oude meenemen, prettig geregeld zo..
Zal wel hoop ruimte schelen weer!
Zooooo, ik ben weer op werkquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:57 schreef Atuniel het volgende:
Nou anders gaan we Maandag wel verder
Bedoel de dvd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
de cd al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren hoezo?
Gijs denk dat je gaat gillen als je dat beeld zietquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zooooo, ik ben weer op werk
morgen tv halen
PGR3 in HD
Oblivion
Straks RS Las Vegas
Zo`n zin in gijs, werk er als 2 maanden voor over, leef er helemaal naartoequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs denk dat je gaat gillen als je dat beeld ziet
Weer dat belachelijke schadebeeld als in PG3quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef Atuniel het volgende:
[XBOX 360 #150] Nu met je pokerface op de 360!
Sterker nog... het IS PGR3.. mn eigen foto's .quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weer dat belachelijke schadebeeld als in PG3
lijkt meer op striping dan op schade
Nee lijkt mij niks.. zon RTS .. ik pass..quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Wordt ook tof hoop ik
[afbeelding]
Agh, vandaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sterker nog... het IS PGR3.. mn eigen foto's .
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Holy Fuck
http://believe-or-not.blogspot.com/2006/09/glass-bridge.html
Ik denk ook dat dit heel groot gaat worden.... M$ pakt gruwelijk uit met deze titelquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Wordt ook tof hoop ik
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Holy Fuck
http://believe-or-not.blogspot.com/2006/09/glass-bridge.html
Ik verwacht eerlijk gezegd dat 2007 nog veel toffer gaat wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 07:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit heel groot gaat worden.... M$ pakt gruwelijk uit met deze titel
Wiiquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat 2007 nog veel toffer gaat worden
Gefeliciteerd chickquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteeerd O-Ren en Brown
Maar Renske, nu is het wel mooi geweest toch? Barmhartigheid en zelfopoffering heeft zijn grenzen
ik heb je al toegevoegdquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
TessZo lief
Gijsjes, allemaal trouwens dat PM systeem aanzetten
http://messages.fok.nl/inbox.php
Zo dicht op je TV is slecht voor je ogen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren even TV gehaald en "even"opgehangen
Tering zegrouter, modem, xbox, radio, tv, telefoon, 6 speakers, video, alles moest los. Wat een kabels, drama
![]()
Plinten van de muren of. Verzagen, beugel ophangen kabelgoot. Nieuw kabels trekken . Wat een werk
![]()
Maar hij hangt
nu nog nieuwe banken kopen en dan is het weer klaar
[afbeelding]
Nope, bij een HD tv moet je juist dicht ero, anders zie je al de details nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo dicht op je TV is slecht voor je ogen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo dicht op je TV is slecht voor je ogen.
quote:Kijkafstand
De kijkafstand is een belangrijk punt bij de aanschaf van een HD Ready-televisie waarop je naar HDTV-uitzendingen wilt gaan kijken. Hiermee bedoelen we heel simpel de afstand van de zitpositie in de kamer tot het scherm. Bij normale televisies geldt dat de kijkafstand minimaal vier maal de hoogte van het scherm moet zijn en bij breedbeeld tv’s zelfs zes maal de hoogte; anders zou je de afzonderlijke beeldlijnen te duidelijk kunnen zien. Heb je dus een televisie waarvan het beeld 40 centimeter hoog is, dan moet je er minimaal 1,60 meter vanaf zitten en in het geval van een breedbeeld-tv zelfs 2,40 meter. In de praktijk is dit zelden een probleem, want in de meeste huiskamers is de afstand tot de tv zelfs nog veel groter.
Bij HDTV gaat dat verhaal niet langer op. Sterker nog, omdat HD-beelden zoveel meer scherpte bevatten, geldt eigenlijk dat je niet langer rekening moet houden met een minimale kijkafstand, maar eerder met een maximale! In het geval van een televisie met 1920x1080 beeldpunten geldt dat je, om alle details van een HDTV-uitzending te kunnen zien
Hij hangt niet in het middenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Tering zegrouter, modem, xbox, radio, tv, telefoon, 6 speakers, video, alles moest los. Wat een kabels, drama
![]()
Plinten van de muren of. Verzagen, beugel ophangen kabelgoot. Nieuw kabels trekken . Wat een werk
![]()
Maar hij hangt
[afbeelding]
Geen idee wat de meerwaarde is, maar ik heb je er in gezet.... als ik nu wat tegen je wil zeggen kan dat gewoon hier doen... via MSN, via mail, sms, mms, telefoon, hyves... en gelukkig nu ook via PM van Fokquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
TessZo lief
Gijsjes, allemaal trouwens dat PM systeem aanzetten
http://messages.fok.nl/inbox.php
Een sexboek op tafelquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
Maar hij hangt
[afbeelding]
32 inch, groot zat in onze kamer zoals je ziet. Daarom viel plasma al af. Hebben geen fatsoenlijke tv onder de meterquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Strak tv'tje GijsHoe groot is die nu......... heerlijke resolutie zo te zien ! Maar heb je nou een chromen rand om je tv heen of is dat de flitser?
Gisteren PGR3 gespeeld, Cat & mouse is nu een officiele spelmodi. Heb er zelf een achievement voor gehaaldquote:
Gaaf hoor,... en nu laten calibrerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
32 inch, groot zat in onze kamer zoals je ziet. Daarom viel plasma al af. Hebben geen fatsoenlijke tv onder de meter
Dit is de "beste" LCD van het moment, gewedige zwartwaarden, zwart is zwart en niet donkergrijs zoals bij de meeste lcd`s nog
Er zit inderdaad een kleine zilvergrijze rand omheen.
Hiet staat een grotere foto; http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61818
Ja,.. die van Surfer is ook mooi,......... hij schrok zich echt een ongeluk toen hij van CRT breedbeeld overstapte naar Plasma / LCDquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
Pffffffffff....als ik Gears of War en Bioshock zo zie moet er hier over niet al te lange tijd ook maar eens een HDTV komen.![]()
WHAHHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:41 schreef Chocobo het volgende:
Surfer staat in een GIGAAAANtische fileZo gunt.... hoorde het op de radio over de A4 en N44,... direct hem een sms gestuurd........ zooooo gunt
Ja echt hequote:
Ja, collega belde hier net ook op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:41 schreef Chocobo het volgende:
Surfer staat in een GIGAAAANtische fileZo gunt.... hoorde het op de radio over de A4 en N44,... direct hem een sms gestuurd........ zooooo gunt
Hype-hoerquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:41 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.. die van Surfer is ook mooi,......... hij schrok zich echt een ongeluk toen hij van CRT breedbeeld overstapte naar Plasma / LCD
Je games en je menu's staan zo strak als een huis Gijs......... alsof je een GIGA monitoor in huis hebt
Vriendenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja echt heAls ik Surfer was ging ik nieuwe vrienden zoeken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:41 schreef Chocobo het volgende:
Teringlijersquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
hij belde me
heb niet opgenomen
gun hem die eenzaamheid
Ik dacht altijd dat kloris piemel betekendequote:Op maandag 2 oktober 2006 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrienden
vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
2 jongen, man met wie iem. een liefdesrelatie onderhoudt => kloris, vrijer
Genegenheid
Wat een zelfkennisquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Teringlijers
Maar het is terecht...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrienden
vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
Genegenheid
Dan heb ik geen vriendenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie omschrijvingNiet waar overigens, vrienden hebben ook veel geld, een auto, of iets anders dat je kan gebruiken.
Ja.. ik had het andersom ook gedaan!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. ik had het andersom ook gedaan!
Alleen ik had de telefoon wel opgenomen en dan hard gelachen!
Pas dat maar eens op Brown toe... dan moet er een emo op je gezicht komen!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie omschrijvingNiet waar overigens, vrienden hebben ook veel geld, een auto, of iets anders dat je kan gebruiken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrienden
vriend (de ~ (m.), ~en)
Genegenheid
ik ook nietquote:
Nou ja... die liefdesrelatie is er wel... dus zeg maar gewoon Pootquote:
jah.... dat zou wel kunnen jaquote:
En dat doet die alquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou ja... die liefdesrelatie is er wel... dus zeg maar gewoon Poot![]()
sinds je het huis uit bent gegaan is dat ook over dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou ja... die liefdesrelatie is er wel... dus zeg maar gewoon Poot![]()
Ja daarom... hou het dan maar zoquote:
Hey.. jij moest zonodig samen gaan wonen toen ik weg was... MET EEN VROUWquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sinds je het huis uit bent gegaan is dat ook over dus
Hoe was jullie neukweekend. Leuk het 1ste huwelijks jaar gevierd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... dat zou wel kunnen ja![]()
![]()
thnx
Hoest met je chicken je 2 draken???
ik mis ze
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey.. jij moest zonodig samen gaan wonen toen ik weg was... MET EEN VROUW![]()
Ik voelde het aankomen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |