Succes met je cursus.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:22 schreef Atuniel het volgende:
Zo weer wakker... toffe collectie er bij Noot
gijsssssssssssssssssssssssssssquote:
Thoooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
hi lekker dingquote:
Komt dat ziekenhuis naast de grootste moskee van Europa?quote:Op woensdag 27 september 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.nu.nl/news/834(...)in_Rotterdam%27.html
zekers, mogen niet klagen hier. Druk bezig met de dierenambulance, kinderen, sport en uitgaanquote:Op woensdag 27 september 2006 09:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Hey schoonheid alles lekker
![]()
![]()
geen idee gijs.... maar ze zijn echt gek geworden daarquote:Op woensdag 27 september 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt dat ziekenhuis naast de grootste moskee van Europa?![]()
Ja lekker hoor mis de gijsjes meetings.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
zekers, mogen niet klagen hier. Druk bezig met de dierenambulance, kinderen, sport en uitgaanHoesie daarzo?
Beetje rassistiesj uitzpraak foor neegerquote:Op woensdag 27 september 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee gijs.... maar ze zijn echt gek geworden daareerst die moskee....dat ding is fucking groot! en dan gaan ze ook nog een speciale ziekenhuis voor "hen" maken!
Ja, in nieuw Vennepquote:Op woensdag 27 september 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt dat ziekenhuis naast de grootste moskee van Europa?![]()
Weer?? hehe hebben we dat ooit gedaan dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja lekker hoor mis de gijsjes meetings.
Moet maar weer eens snel gebeuren ( ken ik weer ff lekker knuffelen met je)
Als ze vanuit die dorpjes komen daar hoog in de bergen, dan is er geen voorkeur voor mannelijke of vrouwelijke arts. En maar bezuinigen op de gezondheidszorg. Verplegend personeel moet weg. Maar wel een ziekenhuis bouwen. Snap er echt geen kont van af en toequote:Op woensdag 27 september 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.nu.nl/news/834(...)in_Rotterdam%27.html
ik hou van Rotterdam.... maar ze moeten nu een x kappen hoor
gijs.... ik ben zooooo rechtsquote:Op woensdag 27 september 2006 09:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Beetje rassistiesj uitzpraak foor neeger![]()
Het is niet racisme als je een typhushekel aan een geloof heb en de behoefenaars daarvan, en niet aan een ras.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
Beetje rassistiesj uitzpraak foor neeger![]()
zelfbevrediging met jouw foto telde voor mij ook alquote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
Weer?? hehe hebben we dat ooit gedaan dan?
Maar idd, we moeten maar eens kijken of er weer wat geregeld kan worden.
Morguh strol in een filosophyse buiquote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is niet racisme als je een typhushekel aan een geloof heb en de behoefenaars daarvan, en niet aan een ras.![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maar de benzineprijs is hier weer gedaaldquote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Quinny het volgende:
En ohja de patat word ook weer duurder. Wat is er met nederland aan de hand mensen?
Gijs, who gives a shit?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef kepler het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar de benzineprijs is hier weer gedaald
Ik heb vannacht aan jullie gedachtquote:
tis slecht weer geweest dus een goed excuus voor de oeren om de prijzen omhoog te gooien. ( als de oogst goed gaat zijn er veel te veel arrdappels waardoor de prijzen kelderen dus de boeren die goeie patatten hebben vinden het ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Quinny het volgende:
En ohja de patat word ook weer duurder. Wat is er met nederland aan de hand mensen?
Nee, ik bechouw mr_brown meer als realistisch dan als racistisch.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh strol in een filosophyse bui![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb vannacht aan jullie gedacht![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zelfbevrediging met jouw foto telde voor mij ook al.
Een man moet dromen hebben he schat![]()
![]()
Jezus wat een zware stof voor op de vroege ochtendquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik bechouw mr_brown meer als realistisch dan als racistisch.![]()
Typisch trouwens dat al die linkse kwallen die in de jaren '50 en '60 Nederland ontzuild hebben door o.a. katholieke en protestanse heilige huisjes af te breken, zich nu in allerlei politiek correcte bochten wringen om een nieuwe islam zuil te creeëren.
Het is waar dat wie het hardst schreeuwt in dit land het meeste voor elkaar krijgt, ik hoor tenminste geen plannen voor een Joods, Boedistisch of Hindoestaans ziekenhuis.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
He lekker kwam ik er ook in voor schat?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
He lekker kwam ik er ook in voor schat?![]()
![]()
Alles lekker met de kids
Je bent het zeker niet gewend om iets zwaarst te zien op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:36 schreef Quinny het volgende:
Jezus wat een zware stof voor op de vroege ochtend
Nee, maar jij ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent het zeker niet gewend om iets zwaarst te zien op de vroege ochtend?
oh....wat een respect voor deze waarheidquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik bechouw mr_brown meer als realistisch dan als racistisch.![]()
Typisch trouwens dat al die linkse kwallen die in de jaren '50 en '60 Nederland ontzuild hebben door o.a. katholieke en protestanse heilige huisjes af te breken, zich nu in allerlei politiek correcte bochten wringen om een nieuwe islam zuil te creeëren.
Het is waar dat wie het hardst schreeuwt in dit land het meeste voor elkaar krijgt, ik hoor tenminste geen plannen voor een Joods, Boedistisch of Hindoestaans ziekenhuis.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh....wat een respect voor deze waarheiddat vertroetelen van die moslims
![]()
Wij knuffelen uit liefde, niet uit angst.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:09 schreef Quinny het volgende:
![]()
En jij houd nog wel zo van knuffelen
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
En jij houd nog wel zo van knuffelen
AMEN!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij knuffelen uit liefde, niet uit angst.![]()
Een zeldzaamheidquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef mr_Brown het volgende:ik ben het wel met Strol eens zo op de woensdag
![]()
![]()
Nog meer wijsheid op de woensdag ochtend. Help heb hoofdpijn nuquote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij knuffelen uit liefde, niet uit angst.![]()
Dag lieve Royquote:
Heerlijk sexy Quinnyquote:Op woensdag 27 september 2006 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag lieve Roy
Heb je lekker geslapen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk sexy Quinny
Ik werd met een lach op mn gezicht wakker, heb best een goeie tijd de laatste tijd
quote:
Zeg, nu we al een paar dagen mogen hebben mee genieten met je schijterijsoap, hoe staat het ermee?quote:
nah.... volgens mij gaat t weer lekkerquote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeg, nu we al een paar dagen mogen hebben mee genieten met je schijterijsoap, hoe staat het ermee?
Hoe gaat het met je anus Gijs?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef mr_Brown het volgende:ik ben het wel met Strol eens zo op de woensdag
![]()
![]()
Die anale fixatiequote:Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je anus Gijs?
Strak en rosequote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nah.... volgens mij gaat t weer lekkerkan er alleen nog niet mee gooien zeg maar....
vandaag pas 1x geweest.... vannacht helemaal niet![]()
hoest met jouw anus?
OEHHHquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die last, mn Makro werkbroek is nog niet droog en de enige jeans die ik nu nog droog heb is mn meest baggy Karl Kani![]()
ik heb altijd mijn eigen broeken aan gehad bij de Makroquote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die last, mn Makro werkbroek is nog niet droog en de enige jeans die ik nu nog droog heb is mn meest baggy Karl Kani![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Alles gaat fout vandaag
tis zo`n dag
Doe dan maar niet je formulieren inleveren, brengt ongelukquote:
Ik doe het morgenavond wel in Leidschendamquote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doe dan maar niet je formulieren inleveren, brengt ongeluk
Ja, stel je voor !!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Chocobo het volgende:
Stel je voor.... je hoofd op een Rainbow Six character
[afbeelding]
Laat jouw hoofd maar analoog Gijs!quote:
Nog niet misschienquote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Chocobo het volgende:
Stel je voor.... je hoofd op een Rainbow Six character
[afbeelding]
Huilie.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Atuniel het volgende:
Zoooo klaar met die warmte he... godver al bijna een half jaar boven de 20
Het lig niet aan de warmte maar aan je isolatielaag Gijs.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Atuniel het volgende:
Zoooo klaar met die warmte he... godver al bijna een half jaar boven de 20
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met jou!
Een combinatie dan, op zn minst!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het lig niet aan de warmte maar aan je isolatielaag Gijs.
Neuh, beste jaar tot nu toequote:Op donderdag 28 september 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een combinatie dan, op zn minst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |