???? snel je teksten weghalenquote:
KUT!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
nopeZe zal je hooguit niet zelf bannen, maar er zijn er nog genoeg die het over kunnen nemen
Kom op manquote:
Je kan altijd nog zelf modje worden want dan mag je veeeeel meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Zit er niet een milfje ergens ver en hoog in de hierarchie die mij met gemak de hand boven het hoofd kan houden?
Ik heb ook geleerd dat ik niet Edgar Davids mag spelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
![]()
Maar dat is niet wat ik bedoel....ga maar weer terug![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Zit er niet een milfje ergens ver en hoog in de hierarchie die mij met gemak de hand boven het hoofd kan houden?
Wat een angsthaas is het geworden zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom op man![]()
Nu moet je juist laten zien dat je niet over je heen laat lopen en keihard terugslaan
probeer Yvonne eens te paaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Dat heeft onze 'puppetmaster' toch niet nodigquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zelf modje worden want dan mag je veeeeel meer![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het geworden zegNu gaan ze nog denken dat de ban echt geholpen heeft
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienZo af en toe mag ik tegen jou zeggen dat je een bejaarde eikel bent, maar dat meen ik dan niet. Ik mag zeggen dat Pinball een idioot is, maar dat meen ik ook niet en APK blijft een aardige jongen, maar dat meen ik (gedeeltelijk) ook niet).
IKKEquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik een permban krijg of LS achterna ga
Tja, je ziet weer zo'n patatgeneratie he!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het geworden zegNu gaan ze nog denken dat de ban echt geholpen heeft
![]()
quote:
Denk niet slecht over je en over het 2e deelquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE![]()
Nu denk je wel heel slecht over mij zeg
en over die ander hebben we het hier niet meer
![]()
"Hij wiens naam we niet meer noemen" klinkt toch een stuk beter![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bommie en Flugel noemen dat "lunchen"
![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gepaste stilte lijkt me veel beter
![]()
![]()
Niet een vinger maar een hele handafdruk staat er boven op zijn hoofdquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, je ziet weer zo'n patatgeneratie he!![]()
De Moddiemods pwnen hem enorm!
Dus dat is nou het zwaard van damoclesquote:
We zijn het eensquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk niet slecht over je en over het 2e deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |