???? snel je teksten weghalenquote:
KUT!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
nopeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze zal je hooguit niet zelf bannen, maar er zijn er nog genoeg die het over kunnen nemenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op manquote:
Je kan altijd nog zelf modje worden want dan mag je veeeeel meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Zit er niet een milfje ergens ver en hoog in de hierarchie die mij met gemak de hand boven het hoofd kan houden?
Ik heb ook geleerd dat ik niet Edgar Davids mag spelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat is niet wat ik bedoel....ga maar weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Zit er niet een milfje ergens ver en hoog in de hierarchie die mij met gemak de hand boven het hoofd kan houden?
Wat een angsthaas is het geworden zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom op manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu moet je juist laten zien dat je niet over je heen laat lopen en keihard terugslaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
probeer Yvonne eens te paaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Dat heeft onze 'puppetmaster' toch niet nodigquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zelf modje worden want dan mag je veeeeel meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het geworden zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu gaan ze nog denken dat de ban echt geholpen heeftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer Yvonne eens te paaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zo af en toe mag ik tegen jou zeggen dat je een bejaarde eikel bent, maar dat meen ik dan niet. Ik mag zeggen dat Pinball een idioot is, maar dat meen ik ook niet en APK blijft een aardige jongen, maar dat meen ik (gedeeltelijk) ook niet).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* Yvonne*Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IKKEquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je wil gewoon dat ik een permban krijg of LS achterna gaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, je ziet weer zo'n patatgeneratie he!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het geworden zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu gaan ze nog denken dat de ban echt geholpen heeftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Denk niet slecht over je en over het 2e deelquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu denk je wel heel slecht over mij zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en over die ander hebben we het hier niet meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Hij wiens naam we niet meer noemen" klinkt toch een stuk beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bommie en Flugel noemen dat "lunchen"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gepaste stilte lijkt me veel beterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet een vinger maar een hele handafdruk staat er boven op zijn hoofdquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, je ziet weer zo'n patatgeneratie he!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Moddiemods pwnen hem enorm!
Dus dat is nou het zwaard van damoclesquote:
We zijn het eensquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk niet slecht over je en over het 2e deelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop