Zal ik zelf maar vast een ban voor een maand of 2 aanvragenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent zo fucking de lul he bij de Moddiemods...![]()
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, Menno!quote:
Nu snap ik het echt niet meerquote:
laat het maar op zijn beloop, het is voor ons leuker als je hem echt zelf krijgtquote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal ik zelf maar vast een ban voor een maand of 2 aanvragenOf ga ik het daar niet mee redden
![]()
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smerenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
ships kan geen afscheid nemen
nu beledig je flugel weer natuurlijk
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populairquote:
Daar is hij wel erg mee bezig ja....hijs behoorlijk geslepen voor een kutnewbiequote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smeren![]()
Scheel oke, maar zuipenquote:
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smeren![]()
En dat is weer allemaal Jappie zijn schuldquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Scheel oke, maar zuipenwel veel drinken
![]()
Ik heb gelukkig nog een andere hobby, kantklossenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat het maar op zijn beloop, het is voor ons leuker als je hem echt zelf krijgt![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)![]()
Hij haalt je 1 meter boven en schopt je lachend 12 meter naar benedenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populair![]()
thnx apk![]()
Ik vertrouw vanaf nu geen enkele newbie meerquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar is hij wel erg mee bezig ja....hijs behoorlijk geslepen voor een kutnewbie![]()
Hoest trouwens met jouw nobele streven om apk dit keer stuk te maken?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij haalt je 1 meter boven en schopt je lachend 12 meter naar beneden![]()
Neeeee, je bent gemeenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)![]()
Kutnewbiesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik vertrouw vanaf nu geen enkele newbie meer![]()
![]()
Hij werkt met kloonen, daar kan ik echt niet tegen opquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoest trouwens met jouw nobele streven om apk dit keer stuk te maken?
Hij is echt heel geraffineerd bezigquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krabbit, die newbie zit gewoon te zeggen dat je je muil moet houden anders ben je de lul!
![]()
not gonna happen he pik! Ik heb een moddiemod op mijn schouderquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij werkt met kloonen, daar kan ik echt niet tegen op![]()
Eerst maar is dezenacht overleven zonder ban, dan jou een ban aan zien te smeren en daarna zie ik wel![]()
Waar bemoei jij je mee, ik ken je niet eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inodder het volgende:
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populair![]()
thnx apk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |