Vind die eerste en laatse toch het makkelijkstquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef Acryl het volgende:
Hoi
wat is de bedoeling van dit topic?
Iedereen kent ze wel de forum plaatjes, die in posts gebruikt word om een bepaalde reactie af te beelden, of iemand iets duidelijk te maken.
Omdat veel van die plaatjes in het engels zijn leek het mij leuk om ze in het netjes nederlands te vertalen (overdreven nederlands mag ook).
Het orgineel:
[afbeelding]
De nederlandse versie:
[afbeelding]
dit is dus NIET de bedoeling:
[afbeelding]
Gaat uw gang...
Mogt dit topic niet slagen heb ik in ieder geval mijn best op de OP gedaan
Wat kan mij het nou schelen wat jij vindtquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vind die eerste en laatse toch het makkelijkst![]()
Tuurlijk heb jij je best gedaan..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef Acryl het volgende:
Mogt dit topic niet slagen heb ik in ieder geval mijn best op de OP gedaan
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Tuurlijk heb jij je best gedaan..![]()
dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
In het Engels klinkt het wel maar Nederlands totaal niet
Nee is goed.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Acryl het volgende:
of heb ik plafond ook alweer verkeerd gespeld?
Dit is dus ongeveer het principe:quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Door al die posts die jullie hebben neergemieterd snap ik er de tering niet meer van![]()
Duidelijk!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dit is dus ongeveer het principe:
[afbeelding]
Kijk naar mij! Ik ben een hoer die van aandacht houd!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
Is mijn gebitje niet mooi wit?
Omdat dat banbaar is.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
Valt me nog mee dat er nog niemand met een 'KuipGrietje' is gekomen.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[Limoenfeest.jpg]
[Badvrouw.jpg]
[Geitse.cx]
nee... het is OMNG!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
OMFG!
(hey het is geen zin he!)
zoals ik al zei; dat is niet lief..quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:43 schreef Piovan het volgende:
Is dat strijkbout ingestoken en dan op dat meisjes gezicht?
wowz0r
echt wurrr?? wurrkelijk wurr? watskeburt?quote:
pijnlijk iddquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:43 schreef Piovan het volgende:
Is dat strijkbout ingestoken en dan op dat meisjes gezicht?
wowz0r
Volgens mij is het in het nederlands OMNGquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
OMFG!
(hey het is geen zin he!)
:/ mensen snappen me niet. ik bedoelde dat het geen woord/zin was in nederlands en dus doodleuk lekker OMFG bijbehoud, magoed verander het wel in OMNG omdat iedereen het zo zietquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is het in het nederlands OMNG
zij zien mij rollen, zij haten mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef Niwa het volgende:
[..]
Je moet het wel vernederlandsen, debiel.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef Niwa het volgende:
[..]
Je moet het wel vernederlandsen, debiel.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je zus houdt van jou,maar ik vind je een poessie.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef Waris3 het volgende:
[afbeelding]
wordt dus:
[afbeelding]
Want er staat geen tekst onder hè![]()
Waris is blij met deze reactie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |