niet echtquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef Lucille het volgende:
Hier heb je speciaal een account voor aangemaakt?
was het maar zo.....neej, ze mag niks, behalve zitten bij balie 5quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeker geweigerd op de vluchtdoor Chantal L
Ik ben benieuwd wat Chantal L heeft gezegd tegen hem toen ze hem afwees.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef ioor het volgende:
Blauwtje gelopen?
"neen"quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Chantal L heeft gezegd tegen hem toen ze hem afwees.
wie zegt dat het om een blauwtje gaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Chantal L heeft gezegd tegen hem toen ze hem afwees.
Jij bent vast geen platinum elite frequent flyer van KLM ;-)quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef Jugaros het volgende:
Ik vind ze altijd wel aardig, ze zijn altijd vrolijk en doen over niets moeilijk.
Jij bent piloot neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef Jugaros het volgende:
Ik vind ze altijd wel aardig, ze zijn altijd vrolijk en doen over niets moeilijk.
Ik gok ook op zoiets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef ioor het volgende:
Blauwtje gelopen?
Ja, want zelfs op de pot hebben ze microfoons.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zat een keer in het vliegtuig hadden ze de microfoons open laten staan. Zaten de 2 mannelijke stewards elkaar te pompen op de pot
Kijk nog is goed, ik quotte iemand andersquote:
Nee die dingen wat ze bij zich hebben die aangesluit zijn op de intercom. Je weet wel die draagbare dingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, want zelfs op de pot hebben ze microfoons.
Die linker heeft er nog een stuk in van gisteravondquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef mmeyer het volgende:
[..]
Jij bent vast geen platinum elite frequent flyer van KLM ;-)
Dat hoeft ook niet, dat begrijpen we zo ook wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef mmeyer het volgende:
Owh echt ik kan er echt een emmer mee vol kotsen..... Die vreselijke uitgestreken plastic glimlachjes, die ongemeende aardige woorden, die behandeling alsof je een soort debiel bent die niet tot 10 kan tellen en als ze je niet mogen (ik zeg niet dat mij dit overkomen is ;-)) plaatsen ze je expres ergens midden in het vliegtuig als je een raamstoel wilt !
Als je echt slim bent dan check je een dag van te voren in via het internet, dan kies je zelf je stoel uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef mmeyer het volgende:
Owh echt ik kan er echt een emmer mee vol kotsen..... Die vreselijke uitgestreken plastic glimlachjes, die ongemeende aardige woorden, die behandeling alsof je een soort debiel bent die niet tot 10 kan tellen en als ze je niet mogen (ik zeg niet dat mij dit overkomen is ;-)) plaatsen ze je expres ergens midden in het vliegtuig als je een raamstoel wilt !
Als je liever een man hebt is dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef mmeyer het volgende:
ik heb persoonlijk liever een man , maar dat zijn allemaal homo's
snugger ben je niet echt he???quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als je liever een man hebt is dat toch geen probleem?
Yeah right.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zat een keer in het vliegtuig hadden ze de microfoons open laten staan. Zaten de 2 mannelijke stewards elkaar te pompen op de pot
Niet allemaalquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef mmeyer het volgende:
ik heb persoonlijk liever een man , maar dat zijn allemaal homo's
Dat zijn geen initialen.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef BasOne het volgende:
Thompsonfly/flybe/ryanair altijd leuke meiden achter de balie waar je wel een geintje mee kan uithalen.
Ik: *zet met moeite de koffer op de band*
baliegrietje: Kan je em omhoog krijgen
Ik: Als als je even wilt helpen
Baliegrietje:![]()
Ik:![]()
Dat moet echt een hilarische situatie geweest zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef BasOne het volgende:
Wie vliegt er dan ook met KLM
Thompsonfly/flybe/ryanair altijd leuke meiden achter de balie waar je wel een geintje mee kan uithalen.
Ik: *zet met moeite de koffer op de band*
baliegrietje: Kan je em omhoog krijgen
Ik: Als als je even wilt helpen
Baliegrietje:![]()
Ik:![]()
En dat zegt iemand van de beveiligingquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef ivosnivo het volgende:
Ze zijn niet echt slim nee
Yupquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef TiMmS het volgende:
[..]
Dat moet echt een hilarische situatie geweest zijn![]()
Jammer dat die niet op Schiphol zittenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef BasOne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |