Oh nee he...;(quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vind jij het nooit zonde van je tijd, wyccie?
Nee, ik moet er gewoon 'vroeg' weer uit. Ik heb geen zelf indeelbare werktijden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar zo werkt het vast niet bij iedereen...
Ik heb zin in friet. Ik heb hier namelijk lekkere smulsaus liggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik pak intussen een biertje...
Ja, waarom kijk je zo verbaasd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moet je morgen werken, dan?
Daar wen je gauw genoeg aan. Ik werk nu al jaren op zaterdag. En op de middelbare school heb ik tijdens mijn toenmalige baantje vaker wel dan niet op zaterdag gewerkt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
De weekeinden zijn bij mij heilig. Daarom.
Ik vind het eerste mooier klinken eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Taaltechnisch is het beter om 'Het weekeind is bij mij heilig' te zeggen, geloof ik.
Maar daar maak jij vast geen punt van.
Taaltechnisch is het beter om woorden als 'Taaltechnisch' te vermijden, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het eerste mooier klinken eigenlijk.
Ik ben een DoZaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
De vraag was hoeveel dagen in de week, wyccie.
Taaltechnisch is het beter om woorden als 'taal' én 'technisch' te vermijden, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Taaltechnisch is het beter om woorden als 'Taaltechnisch' te vermijden, geloof ik.
Ik hou van muziek, maar wat dat !technische! betreft maakt het mij echt niks uit. Ik hóór het verschil ook niet eens. Als iemand niet helemaal zuiver zingt vind ik het ook prachtig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een vrij dure koptelefoon gekocht...
En nu wil dat het geluid uitstekend is, maar dat ie nogal wat moeite heeft met de diepe bass...
Daar baal ik van.
Ja, ik ben een winkelmiepquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sta je in de winkel?
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef wyccie het volgende:
Is het een Sennheiser?
Ik heb nooit winkelmiep willen worden. Ik wilde absoluut géén winkelmiep worden. Waar is het verkeerd gegaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar is toch niks mis mee?
Geen kledingwinkel. Ik ben niet zo van de modetrends etc. "Oh, dat staat je énig!"quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
In wat voor winkel sta je? Kleding?
Zou je het personeel niet om advies kunnen vragen? Misschien hebben ze een vergelijkbare hoofdtelefoon die wél met de zware bastonen om kan gaan. Als dat niet zo is, dan laat je het zo.quote:Ja, nou...Ik ben ergens ook weer heel tevreden met de koptelefoon, eigenlijk.
Het is alleen de diepe bass waarmee ik wat probemen heb...De rest klinkt heerlijk.
Ik ben er nog niet helemaal over uit, dus.
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen kledingwinkel. Ik ben niet zo van de modetrends etc. "Oh, dat staat je énig!"![]()
[..]
Nou, het schijnt dat je een koptelefoon wat speeltijd moet geven, voordat ie naar behoren werkt.quote:Zou je het personeel niet om advies kunnen vragen? Misschien hebben ze een vergelijkbare hoofdtelefoon die wél met de zware bastonen om kan gaan. Als dat niet zo is, dan laat je het zo.
Dat kan ik niet zeggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat dan wel?
Heb je zo'n heel groot ding? (Draadloos?)quote:Nou, het schijnt dat je een koptelefoon wat speeltijd moet geven, voordat ie naar behoren werkt.
Dus ik wacht nog even af.
Waarom niet?quote:
Nee, een 'travel-headphone'...De PX 200, om precies te zijn.quote:Heb je zo'n heel groot ding? (Draadloos?)
Ik ben bang voor stalkersquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom niet?
'Travel' slaat op het feit dat ie in te klappen is? Zo'n ding is wel beter dan die oordopjes, die passen bij mij nooit en dat gaat pijn doen.quote:Nee, een 'travel-headphone'...De PX 200, om precies te zijn.
Ja, hij is inderdaad in te klappen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
'Travel' slaat op het feit dat ie in te klappen is? Zo'n ding is wel beter dan die oordopjes, die passen bij mij nooit en dat gaat pijn doen.
Maar gebruik jij zoiets dan bij je mp3-speler?
Maar dan is de koptelefoon groter dan je mp3-speler? Ik dacht dat tegenwoordig alles kleiner moest (behalve met auto's).quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
ik gebruik zoiets bij mijn mp3-speler.
Ze bedoelt mij, Do2.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Ze bedoelt mij, Do2.
En toch vind ik Onderweg wel iets hebben.quote:En Ramsey Nasr vergelijken met de zanger van Abel is niet eens vloeken in de kerk, het is vloeken in de moskee! [afbeelding]
Wat is mijn straf?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Maar Onderweg kan écht niet. Zeker niet als je het naast Ramsey Nasr zet.
Maar dat is dan wel voor mijn eigen bestwil natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik gok dat ik je het ergste straf als ik zeg: "Slapen!"
Geen idee of ik wel ga. Ik lees eigenlijk geen poëzie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Subtiele stalkpoging: wat ga je bekijken op Onbederflijk Vers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |