Times Square.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef Augustina het volgende:
Als ik kon kiezen waar ik Oud en Nieuw vier, zou ik naar NYC gaan. Ben even die naam vergeten: Central Square of Square Garden ofzo. En daar met z'n miljoenen aftellen.
Dát zou ìk doen.
Hoi.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:13 schreef Augustina het volgende:
Wat zal ik eens zeggen...
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet de behoefte om speciaal voor oud en nieuw ergens heen te gaan..
ah gelukkigquote:
Dan doen we toch al heel vaak?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ah gelukkig
Zullen we dan samen nergens heen gaan, en in ons eigen huis blijven??![]()
Jawel, maar dan is het niet speciaal voor oud en nieuw!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan doen we toch al heel vaak?![]()
Wanneer valt oud en nieuw dit jaar eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is het niet speciaal voor oud en nieuw!!
eind december geloof ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wanneer valt oud en nieuw dit jaar eigenlijk?
Wanneer ik in NY ben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wanneer valt oud en nieuw dit jaar eigenlijk?
Je bent een romanticus, Claudia. Ik betwijfel of een moeilijk sterven duidt op een grote levenslust. Het is evenzeer een "geruststellende" gedachte die bij de achterblijver ontstaat als het beeld van de goede, vredige dood. Jij laat je alleen door een ander beeld troosten. Bij het sterven van mijn vader zag ik vooral een machine, die doordraaide tot echt het laatste druppeltje olie op was en het mechaniek vastliep.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het voor idioot idee dat het mooi is om vredig heen te gaan, dat het mooi is als iemand het leven zo zat is dat de dood hem aangenaam toeschijnt? Mijn opa hield van het leven en heeft er alles aan gedaan om er nog iets langer van te houden, mijn opa.
Voor mij nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef k_man het volgende:
Heb je al wat van de Sugarcubes gehoord pyccie?
Je hebt helemaal gelijk, Gellius.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:52 schreef Gellius het volgende:
Het is evenzeer een "geruststellende" gedachte die bij de achterblijver ontstaat als het beeld van de goede, vredige dood. Jij laat je alleen door een ander beeld troosten.
Was het soms een uitnodiging?quote:
Het gaat best goed! Het zwaarste is tot nog toe fietsen in Amsterdam geweest. Nooit geweten dat dat zo'n opgave is. Maar ook fietsen gaat inmiddels weer heel aardig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe is het met je gezondheid Claudia?? Dartel je alweer rond in den weide??
Da's goed nieuws om te horen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat best goed! Het zwaarste is tot nog toe fietsen in Amsterdam geweest. Nooit geweten dat dat zo'n opgave is. Maar ook fietsen gaat inmiddels weer heel aardig!
Ik heb al een goede laserprinter, dus ik wil hem alleen gebruiken om foto's mee af te drukken. Hij kost maar 29 euro.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Geen idee..
Ik weet wel dat ik bijzonder blij ben met m'n Epson
Het zijn overigens niet mijn foto'squote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef dwerg het volgende:
Leuke foto's, Erik.
Claudia. En Gellius. [afbeelding]
Jij hebt verloren!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie het eerste dood is, heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |