Mijn excusses bij dezequote:Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef broer het volgende:
Maar je doet de andere twee bandleden ernstig tekort als je zegt dat het alleen maar van Huub van de(r) Lubbe is.
Ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn excusses bij deze
Maar er is dus een dvd van?? Dat wist ik niet
Dat was ik. Het was dus een belevenis. Misschien de volgende keer je pinpas thuislaten.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef DaMart het volgende:
Een tijdje geleden merkte iemand op dat ik eens naar een echte boekwinkel moest gaan. Volgens mij was dat wyccie of Lienekien. [...]
Nou ja, er stonden wat meer boeken dan bij de Bruna.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was ik. Het was dus een belevenis. Misschien de volgende keer je pinpas thuislaten.![]()
Ah toe! Laat ik ook wat van mij zien. Mijn vader en zusje hebben onlangs alle dia's gedigitaliseerd. Een Augustinaatje uit the Seventies.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zal de dikkop foto's van peuter-AR maar niet laten zien..
Monique in Starsky & Hutch? Wat leuk!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zat zonet m'n favoriete jaren-70 serie te kijken: Starsky en Hutch.
Ik was aangekomen bij de laatste aflevering van de 3e dvd van het 3e seizoen, en bij in het begin komt er een foto in beeld met een jongedame.
He, dacht ik, die lijkt veel op Monique van de Ven
Iets later komt de dame ook 'live' in beeld. En ja, ze lijkt er toch wel veel op.
En toen begon ze Engels te praten....., met een dik Nederlands accent![]()
Het was haar echt!!Vond het wel grappig. Ze speelde een Russin trouwens. Zal voor de Amerikaanse kijkers wel een goede verklaring voor haar accent zijn
Ja, vond het erg grappig.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:32 schreef Augustina het volgende:
[..]
Monique in Starsky & Hutch? Wat leuk!
Ik heb niet zulke foto's op m'n pc staan..quote:Op woensdag 27 september 2006 19:31 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ah toe! Laat ik ook wat van mij zien. Mijn vader en zusje hebben onlangs alle dia's gedigitaliseerd. Een Augustinaatje uit the Seventies.![]()
Ziet eruit of je nodig moest poepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef Claudia_x het volgende:
Zei iemand dikkopje?![]()
[afbeelding]
Ergens vind ik Claudia op die foto wel iets weghebben van een kleine Margreet Dolman. Maar dat klinkt weer zo onaardig om te zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ziet eruit of je nodig moest poepen.![]()
Zet je toupetje dan ook beter vast.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Als ik in een cabrio zou stappen, zou ik niet bang zijn dat mijn haar verwaaide, maar dat het gewoon helemaal weg waait.
Het laat zich makkelijk raden wat voor operatie dat is geweest!quote:De vrouw werd op het moment dat de brand ontstond, geopereerd. Volgens een woordvoerder van de brandweer is onbekend of hij om het leven kwam door de brand of door de operatie.
Mwoa.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
Missen jullie Bupa ook?
Het is lekker rustig nu he!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
Missen jullie Bupa ook?
Die is op reis.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
En Erik dan? Die is niet meer zo erg aan het F5'en.
Erik is er komend weekend vast wel weer, om ons alles over Rome te vertellen!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
En Erik dan? Die is niet meer zo erg aan het F5'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |