Dus al m'n erotische fantasiën zullen nooit werkelijkheid worden???quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben een fokbot. Al jarenSorry.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar wil je de wereld eigenlijk van redden, wyccie. Of gered zien?
Bedoel je nou Zij als in 'het blad Zij' of zij als in 'vrouwenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Waarom ademen dat soort initiatieven altijd zo'n zijige sfeer?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef broer het volgende:
En Lienekien - veel sterkte.
quote:We speelden ooit verstoppertje
In de pauze op het plein
We hadden grote dromen
Want we waren toen nog klein
De ene werd een voetballer
De ander werd een held
We geloofden in de toekomst
Want de meester had verteld
Jullie kunnen alles worden
Als je maar je huiswerk kent
Maar je moet geduldig wachten
Tot je later groter bent
Is dit nou later
Is dit nou later als je groot bent
Een diploma vol met leugens
Waarop staat dat je volwassen bent
Is dit nou later
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Is dit nou later
We spelen nog verstoppertje
Maar niet meer op het plein
En de meeste zijn geworden
Wat ze toen niet wilde zijn
We zijn allemaal volwassen
Wie niet weg is gezien
En ik zou die hele choas
Nu toch helder moeten zien
Maar ik zie geen hand voor ogen
En het donker maakt me bang
Mamma, mamma...
Mag het licht aan op de gang
Is dit nou later
Een diploma vol met leugens
Waarop staat dat je de waarheid kent
Is dit nou later
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Is dit nou later
+Isabeauquote:
+Lienekienquote:
+Claudia_xquote:
Ja he, ben ik met veel moeite het boek in het Engels aan het lezen, gaan ze er een film van makenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil jullie op dit topic wijzen:
Atlas Shrugged: The Movie
Ik ben nu op blz 60....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eerst dat boek nog lezen joh
Deze ken ik niet, maar over mooie, Nederlandstalige liedjes gesproken: het allermooiste Nederlandse liefdesliedje is Iemand als jij van Huub vd Lubbe.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Goedemorgen.
Over mooie, Nederlandstalige liedjes gesproken: kennen jullie De boodschappentas van het Klein Orkest?
vind je??quote:Op woensdag 27 september 2006 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Angelina Jolie is een perfecte Dagny.![]()
Vind jij Angelina Jolie niks dan?quote:
Nu ja, ik vind haar sowieso niet veel....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind jij Angelina Jolie niks dan?
Oeh, het is moeilijk het allermooiste liedje te bedenken. Ik vind een paar liedjes van Van Dik Hout erg mooi, zoals Dichterbij, Film van 1 seconde, Zenderruis & Testbeeld en Half zeven en Koudvuur en...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:35 schreef Augustina het volgende:
Deze ken ik niet, maar over mooie, Nederlandstalige liedjes gesproken: het allermooiste Nederlandse liefdesliedje is Iemand als jij van Huub vd Lubbe.
Je moet de smerige tattoo's maar even wegdenken. En hopelijk verliest ze wat van dat uitgemergelde voor de opnames beginnen. Misschien doet Brad Pitt het wel aardig als Dagny?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ja, ik vind haar sowieso niet veel....
Ik heb de dvd 'Waar gaan die mannen heen?' Erg mooi, inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kent iemand de cd Concordia van Huub vd Lubbe??? Die is goed.
Met een paar hele mooie nummers
Mijn excusses bij dezequote:Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef broer het volgende:
Maar je doet de andere twee bandleden ernstig tekort als je zegt dat het alleen maar van Huub van de(r) Lubbe is.
Ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn excusses bij deze
Maar er is dus een dvd van?? Dat wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |