O, dat is inderdaad balen! Ik vond die 4 kindloze verlofweken al zo lang!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef cattie het volgende:
Die 7 maanden waren helaas omdat ik met 23 weken zwangerschap al moest stoppen met werken... De eerste 4 maanden was ik dus kindloos thuis en dat was niet leuk. De laatste 3 maanden met Ive gingen daarintegen weer veel te snel!
Wat fijn dat het moederschap al een beetje went.
Nog een positief berichtje: ik ben al 6 kg kwijt, nog 4 te gaan!![]()
niet zo goed, kopen is eigenlijk te duur in die regio en voor een huurwoning staan we nu 20e./24equote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:10 schreef Yoni het volgende:
Hoe gaat het met de huizenjacht eigenlijk LadyS?
Maar hoe zit het dan met mijn kilo's? Want dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik ben nog 7 a 8 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Valt dat na 3 maanden nog steeds onder de zwangerschapskilo's en kan ik die zonder problemen wegwerken of moet ik me echt houden aan die 500 gram per week?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef E.T. het volgende:
PV 500 gram per week mag je veilig afvallen als je bv geeft![]()
(en in het begin natuurlijk gewoon zoals 't vlak na de bevalling eraf gaat.. de zwangerschapskilo's bevatten nagenoeg geen giftige afvalstoffen)
Beiden Dutch, het gaat er namelijk om dat het geen 'oude' kilo's zijn. want in oude kilo's die allang opgeslagen zijn, zitten vrij veel gifstoffen. Nieuwe kilo's hebben nog niet de kans gehad om die op te slaan... Zoiets is het volgens mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met mijn kilo's? Want dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik ben nog 7 a 8 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Valt dat na 3 maanden nog steeds onder de zwangerschapskilo's en kan ik die zonder problemen wegwerken of moet ik me echt houden aan die 500 gram per week?
Ik vind het nl. een beetje vaag of die 500 gram nu gaat bij het afvallen bij je oude prezwangerschapsgewicht (dus echt afslanken) of voor de extra kilo's die zijn blijven hangen na de zwangerschap?
Ik schrok nl. best wel toen ik anderhalve kilo was afgevallen. Gelijk bang dat Cas de afvalstoffen binnen had gekregen. Dus deze week is het weer zoeken naar een balans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |