quote:Stem voor de 90s Request Top 100!
Van vrijdagavond 6 oktober tot en met vrijdag 13 oktober 2006 hoor je de Nineties Request uit je radio knallen. Met op vrijdag 13 oktober 90s Request Top 100.
Kies zo meteen min. 3 en max. 10 platen. Staat er een plaat niet bij? Geef die dan aan in de Eigen Keuze.
zoals ik al ergens anders tegen rubbereend zei: Rabbering begint alvastquote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef Qunix het volgende:
Nu op 3FM Charly Lownoise & Mental Theo
dat je nog geen side kick van Ekdom bent zegquote:Op woensdag 27 september 2006 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals ik al ergens anders tegen rubbereend zei: Rabbering begint alvast
Destijds had ik echt een schurftherrie aan die 'muziek'. Misschien ook wel omdat ik het zo vaak hoorde. Nu kan ik er nog wel om glimlachen als ik het zo nu en dan hoor.
Maar ik zal Gerard eens flink gaan SMS-en die week, misschien komt er dan nog wat fatsoenlijke muziek op de radio
Twee ex-Utrechters met brede-maar-vage muzieksmaak bij elkaar, nee dat gaat vast niet werkenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je nog geen side kick van Ekdom bent zeg
quote:3FM neemt videoclip Macarena op
Een team van 3FM-dj's en bekende Nederlanders neemt vanmiddag een videoclip op bij de 'Macarena' van Los Del Rio. Dit naar aanleiding van de '90's Request Week' die vrijdagavond om 19:00 uur start. De 'Macarena' was in de jaren 90 een grote zomerhit en werd bekend om zijn dansje.
Daarnaast zal Giel Beelen op vrijdag 13 oktober proberen het Nederlands record Macarena dansen proberen neer te zetten met alle bezoekers van zijn 'Nacht van de Uitzendkracht' in Tivoli Utrecht.
Afgelopen voorjaar nam 3FM in het kader van '80's Request' al een nieuwe versie op van 'We Are The World', genaamd 'We Are The Worst' met bijbehorende videoclip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |