Waarom is het precies ziek, volgens jou?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee, en ik vind het ziek. Incest heet zoiets.
je mag in nederland gewoon trouwen met je nichtje hoor...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee, en ik vind het ziek. Incest heet zoiets.
Foei!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:08 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ooit gezoend en gefriemeld met een achternichtje telt dat ook![]()
.
wat is er precies goor aan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef samjustme het volgende:
Goor en meer niet. Maar ja sommigen trouwen met hun eigen neef en nicht
Dat is je achternicht. Je nicht is de dochter van de broer of zus van één van je ouders.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Och mits het niet in de eerste bloedlijn zit.
Dus de zus van je vader is getrouwd. De broer van haar man, daar de dochter van, mag je helemaal plat neuken, niets mis mee
Of het kind van je broer of zusquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is je achternicht. Je nicht is de dochter van de broer of zus van één van je ouders.
nee hoor, ik moest het ook 3x nalezen, maar hij bedoelt wel nicht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is je achternicht. Je nicht is de dochter van de broer of zus van één van je ouders.
Tja, in (bijvoorbeeld) Duitslane en Engeland zijn de termen voor zoon of dochter van je broer en zoon of dochter van je oom tenminste verschillend. Hier heten ze allebei neef en nicht. Verwarrend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |