als die vraag voor mij bedoeld is... nee...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:29 schreef Xcalibur het volgende:
Even een offtopic vraagje: heb jij vroeger bij Back2Front gewerkt?
Als MinderMutsig een leuke uitstraling heeft en ik zou minder verlegen zijn dan zou ik haar aanspreken. En tsja... als ze in het echt ook zo'n positieve en humoristische instelling heeft dan ben ik verkocht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:29 schreef EdwinHeijmen het volgende:
oh trouwens MinderMutsig ikzelf heb nooit problemen gehad met meisjes die gehandicapt waren... het had me weinig uitgemaakt als er maar een klik was geweest... maar ik heb dit topic geopend omdat ik van anderen dat gevoel wel krijg...
Natuurlijk heb je die er bij zitten en eerlijk gezegt begrijp ik dat ook nog wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:29 schreef EdwinHeijmen het volgende:
oh trouwens MinderMutsig ikzelf heb nooit problemen gehad met meisjes die gehandicapt waren... het had me weinig uitgemaakt als er maar een klik was geweest... maar ik heb dit topic geopend omdat ik van anderen dat gevoel wel krijg...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als MinderMutsig een leuke uitstraling heeft en ik zou minder verlegen zijn dan zou ik haar aanspreken. En tsja... als ze in het echt ook zo'n positieve en humoristische instelling heeft dan ben ik verkocht.
Zeg ik dus als niet-gehandicapte jongen van 21.
*flirt flirt*![]()
Ik dacht al dat je een tweede persoonlijkheid had.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef EdwinHeijmen het volgende:
oh dat was een vriendin van mij
Ik ben het bijna met je eens op het dik gedrukte stuk na.quote:Tuurlijk wil je gewoon die interessante jongen zijn, maar de handicap die je hebt is wel een deel van je. Het heeft je deels gevormd tot de jongen die je nu bent. Het hele verhaal op tafel leggen bij een eerste gesprek lijkt me ook niet nodig, maar het benoemen, zodat je laat merken dat je er open over bent lijkt mij wel heel belangrijk. Uiteraard wil het oog ook wat, maar kan een jongen ben een handicap dan niet mooi en lekker zijn? Onzin! En wat betreft de impotentie, gelukkig zijn er een heleboel hulpmiddelen op de markt, wanneer je hier open over bent in een relatie zul je zeker weten ook daar weer uit komen. Het leven met een handicap is soms gewoon zwaar klote, maar ja, helaas kun je de tijd niet terugdraaien, maak er wat van en maak volop gebruik van de mogelijkheden die er zijn. En ja, soms kun je er het best gewoon een grapje van maken, pimp your sticks, dat vind ik wel een hele goede.
promise me, believe in yourselff!!
Liefs, mij
ok, nevermind dan.... dan ben je geen excollega van mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef EdwinHeijmen het volgende:
als die vraag voor mij bedoeld is... nee...
hoezeer ik wil geloven dat je het bij het juiste eind hebt.. hoe minder ik het doe... ik denk juist dat als je verteld wat er is en toch een sterk persoon bent dat meer indruk zal maken... ik ben niet die jongen met een verzwikte enkel... ik heb een dwarslaesie, maar dat zal me niet tegenhouden het beste van mijn leven te maken...quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je een tweede persoonlijkheid had.![]()
[..]
En als het bij de eerste ontmoeting al onderwerp van gesprek is dan bepaald het wel wie je bent, dan ben je namelijk Edwin, die jongen met die handicap.
Dat mag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
hoezeer ik wil geloven dat je het bij het juiste eind hebt.. hoe minder ik het doe... ik denk juist dat als je verteld wat er is en toch een sterk persoon bent dat meer indruk zal maken... ik ben niet die jongen met een verzwikte enkel... ik heb een dwarslaesie, maar dat zal me niet tegenhouden het beste van mijn leven te maken...
ja en voor mij op dit moment niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat mag.
Misschien zit ik wel grandioos fout maar voor mij werkt het.
dank je en zeker waar denk ik... je kan het niet vergelijken met een niet zichtbaar iets.. ik zie het zelf als iets als rood haar... als je het verft heb je het nog... ik blijf positief en vertel het met een glimlach...quote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef Danny_Ramone het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat een meisje die ook een handicap heeft minder kortzichtig is en sneller verliefd op je kan worden. Eigenlijk klinkt dit helemaal niet zo raar. Ik heb veel bewondering voor mensen met een handicap die positief blijven denken, kunnen sommige "normale" mensen nog wat van leren.
Nou ik denk eigenlijk dat je beter kan accepteren dat mensen over het algemeen alles behalve heiligen zijn. Het is niet zijn probleem dat 9 van 10 mensen bij een hint van een handicap al op zijn minst denkt dat het iig lastig is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef dawg het volgende:
Accepteren dat je dat hebt, dat het zo is, en niet meer verandert. Dan ga je dat ook uitstralen, heeft een positief effect op jou, en dus ook op je interactie met anderen.
"Hallo, ik ben Edwin, de jongen met het rode haar. Ik heb het wel geverfd, want ik werd er vroeger veel mee gepest. Maar ik blijf positief."quote:Op woensdag 27 september 2006 01:51 schreef EdwinHeijmen het volgende:
je kan het niet vergelijken met een niet zichtbaar iets.. ik zie het zelf als iets als rood haar... als je het verft heb je het nog... ik blijf positief en vertel het met een glimlach...
Hahaha, voor een jong meisje is dat wel stoer...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Krukken pimpen is ook een goed plan.
Ik heb bling-bling-krukken.Opgeschilderd, linten eraan, glinstersteentjes.
![]()
Mensen kijken toch wel, dan kan je ze net zo goed iets moois geven om naar te kijken.
En het matcht ook beter bij je outfit.![]()
Het is wel zijn probleem, want het heeft invloed op de interactie met anderen. Daar zal hij mee om moeten gaan, niet iemand anders.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:17 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou ik denk eigenlijk dat je beter kan accepteren dat mensen over het algemeen alles behalve heiligen zijn. Het is niet zijn probleem dat 9 van 10 mensen bij een hint van een handicap al op zijn minst denkt dat het iig lastig is.
En dan spreek ik het nog positief uit.
En dit natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 06:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Edwin, de jongen met het rode haar. Ik heb het wel geverfd, want ik werd er vroeger veel mee gepest. Maar ik blijf positief."![]()
Iedereen draagt in het leven zijn bagage mee. Of dat nou fysiek, psychisch, zichtbaar of niet-zichtbaar is. Ik ben het volkomen met MM eens dat het niemand een bal aangaat, zéker niet een eerste keer. Als je een 'slechte jeugd' hebt gehad ga je dat toch ook niet meteen op tafel gooien?
En zo ja, dan zou ik hard wegrennen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |