Moi!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:13 schreef schizolientje het volgende:
Aap komt uit de mouw, er is niet eens getest. Dan kunnen ze dit ook niet met zekerheid zeggen. Gekkenhuis. Ik denk echt dat iemand gelijk krijgt en dat ze een excuus zoeken de stekker uit BB te trekken omdat het niet loopt.
Hij doet er wel redelijk rustig over. Ik zou me eerlijk gezegd niet zo lekker erbij voelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:20 schreef Morwen het volgende:
Rik heeft het dus al voor het huis of het hotel opgelopen, ik neem tenminste aan dat er in het hotel en het huis schoon beddegoed heeft gelegen. Wel lullig voor hem, juist hij loopt dat natuurlijk op![]()
Eensch. Behoorlijk genant, dit, vooral omdat het besmettelijk is. En eergister nog met Semih en Micheline in bed gelegen, plus een week geleden nog droog gesext met Milicaquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij doet er wel redelijk rustig over. Ik zou me eerlijk gezegd niet zo lekker erbij voelen.
Dat is het zelfde dat als mensen over vlooien praten denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:23 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt maf, 1 gesprek over schurft, en ik sterf van de jeuk.
Ik was redelijk in de stress toen mijn kind van school kwam met hoofdluis, het is echt een ontzettend gedoe en je hebt heel de dag overal jeuk terwijl alleen zij het had.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij doet er wel redelijk rustig over. Ik zou me eerlijk gezegd niet zo lekker erbij voelen.
Ik dacht altijd dat dat gebeurt als er 2 personen tegelijk iets posten..quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij maakte post 301 in het vorige topic. Da's best bijzonder als je geen mod bent.
Ik dacht echt serieus dat jij 20/21 was ofzo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was redelijk in de stress toen mijn kind van school kwam met hoofdluis, het is echt een ontzettend gedoe en je hebt heel de dag overal jeuk terwijl alleen zij het had.![]()
Dat ben ik ook, geestelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik dacht echt serieus dat jij 20/21 was ofzo..
Ontopic : Schurft, je verzint t toch niet..
Schuft kan ook echt overgedragen worden via wasknijpers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal de weekopdracht nog door gaan? Lijkt me geen pretje je schone was op te hangen aan knijpers, die gemaakt zijn door (eventuele) schurft-besmette mensen.
Integendeel, die natte was zal toch opgehangen moeten worden...quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:30 schreef heksie69 het volgende:
gooit dit roet in t eten van de weekopdracht?
Morwen ziet eruit als 20/21quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik dacht echt serieus dat jij 20/21 was ofzo..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Integendeel, die natte was zal toch opgehangen moeten worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |