quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:53 schreef Kantar het volgende:
Geweldige aflevering weer!Ik heb het gevoel dat dit seizoen veel en veel beter gaat worden dan het 2e, ook zeker omdat Marc Cherry heeft geluisterd naar wat de fans niet leuk vonden en wat ze juist wel leuk vonden (bijv. dat de huisvrouwen in seizoen 1 allemaal achter 1 ''groot'' geheim aanzaten - in seizoen 2 waren het meer losse verhaallijntjes) en dat zag je ook wel een beetje terugkomen in deze aflevering vond ik.
Moet wel zeggen dat ik gelijk aan de pilot (en Mary-Alice) moest denken toen Orson's vrouw en haar ''ongebruikelijke dag'' werden beschreven.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:28 schreef Pek het volgende:
[..]
"You should talk to my friend: Su Mee!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tom: "She sat down so quickly! I didn't know what to say!"
Lynette: "How about "Move bitch! You're in the frame!""
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"You are meanest person,"
"I am the meanest person! You've been in this country for a year ? modify your nouns, damn it!"
Xiao-Mei: "What a bitch!"
En hier weer verder!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:53 schreef Kantar het volgende:
Geweldige aflevering weer!Ik heb het gevoel dat dit seizoen veel en veel beter gaat worden dan het 2e, ook zeker omdat Marc Cherry heeft geluisterd naar wat de fans niet leuk vonden en wat ze juist wel leuk vonden (bijv. dat de huisvrouwen in seizoen 1 allemaal achter 1 ''groot'' geheim aanzaten - in seizoen 2 waren het meer losse verhaallijntjes) en dat zag je ook wel een beetje terugkomen in deze aflevering vond ik.
Moet wel zeggen dat ik gelijk aan de pilot (en Mary-Alice) moest denken toen Orson's vrouw en haar ''ongebruikelijke dag'' werden beschreven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik denk eigenlijk van wel. Ze wilden dit jaar weer een grote verhaallijn en ik denk dat het gedoe rond Orson daar in gaat passen. Ik denk dat het niet zo simpel in elkaar zit als het nu lijkt. Ik denk sowieso niet dat hij zijn vrouw vermoord heeft, maar dat zullen we wel zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef ImPrEzA het volgende:
Wellicht komt er wat interessants wonen in het huis van Paul Young, want ik heb niet het idee dat de Orson-lijn héél lang kan duren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo blij dat het weer de goede kant uitgaat, want ik was na de aflevering van vorige week een beetje bang dat ze het te veel op seizoen 1 zouden laten lijken maar dat viel gelukkig wel mee. Dit belooft veel goeds voor dit seizoen!![]()
herboren DH-fan is
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef Kantar het volgende:
OMG!Aflevering 2 was echt ge-wel-dig!
Wat Orson zei was volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo blij dat het weer de goede kant uitgaat, want ik was na de aflevering van vorige week een beetje bang dat ze het te veel op seizoen 1 zouden laten lijken maar dat viel gelukkig wel mee. Dit belooft veel goeds voor dit seizoen!![]()
herboren DH-fan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dus hij is een seriemoordenaar...?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"I miss you, Monique." is what Orson said.
Misschien heeft Mike die Monique wel vermoordquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:13 schreef Mvnl het volgende:
Orson is de onschuld zelve.. daarom reedt ie ook over Mike heen!
Ben ik ook wel met je eens, het ligt er te dik bovenop dat Orson zijn vrouw heeft vemoord. Hij zal haar misschien wel iets aangedaan hebben, maar ik denk niet dat hij ''de'' moordenaar is. Ik denk dat we meer antwoorden zullen krijgen zodra Mike ontwaakt uit zijn coma..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat alles echt niet zo is als het lijkt.
Dat kan volgens mij best leuk gaan worden nuquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen kan de Susan Mayer verhaallijn me niks interesseren (wat een irritant accent heeft die nieuwe kerel van haar!), maar dat karakter heb ik eigenlijk vorig seizoen al opgegeven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik vind ook dat zij de minst leuke verhaallijnen heeft gehad tot nu toe.![]()
Ik vond het ook wel een erg hoog soap-gehalte hebben, maar ik weet zeker dat ze dat wel weer goed makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot nu toe vond ik dat mensen Desperate Housewives echt te kort deden als het puur een vrouwenserie werd genoemd, maar over aflevering 3 kan ik alleen maar zeggen: damn, wat een vrouwenaflevering. Dat soapgehalte mag de volgende keer wel iets minder weer hoor. Susan die een relatie krijgt met iemand terwijl haar man in coma ligt en vervolgens weer die man die net wakker word. Voor dat soort crap kan ik ook gewoon As The World Turns kijken.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat de volgende aflevering gewoon weer goed is. De eerste twee afleveringen waren immers prima.
Dat vond ik ook wel tegenvallen jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Godver wat waardeloos weer. Crappy crappy standaard soap.Kunnen ze nou echt niets beters verzinnen dan geheugenverlies.
Ik kijk nog. Blijft leuk, al is het nu wel soapy.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgt niemand het meer
Ik wel, net episode 5 bekeken en later nog 6![]()
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk nog. Blijft leuk, al is het nu wel soapy.
Wel fijn dat er eindelijk ontwikkelingen zijn op het mysteriefront![]()
November sweepsquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, vette aflevering! Had het idee dat ik naar een season finale zat te kijken!![]()
![]()
Klopt heel aardig volgens mij.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Kantar het volgende:
Ik weet niet zeker of dit helemaal precies klopt, maar het is zoiets ongeveer.![]()
Het is ook heel doorzichtig maar het werkt wel.quote:Hmm, als dat standaard elk jaar is lijkt t me wel erg doorzichtig dat alle series één optimale aflevering maken om ff flink mee te scoren...
De nieuwe Gilmore Girls wordt nu ook al bombastisch aangekondigd als:quote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt heel aardig volgens mij.
[..]
Het is ook heel doorzichtig maar het werkt wel.
Veel series grijpen de November sweeps ook aan om een bekende hollywood ster te gebruiken als gastrol.
Vooral Friends en Will & Grace hadden daar een handje van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Sluit ik me helemaal bij aan! Meestal gooi ik afleveringen nadat ik ze heb gekeken weer weg maar deze hou ik nog evenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef Mike het volgende:
Ik ben blij dat ik hier nog niet gekeken had voor ik de aflevering zag. Ik kan nu overigens mooi aansluiten bij de andere meningen uit dit topic: wat een topaflevering! Dat er een dode zou vallen, kwam echt de lucht vallen voor me en ik zit nog half in shock.
Oh, en:Felicity Huffman
En Lynette die haar mond houdt om de "held" van haar zoontje te beschermen!quote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Pek het volgende:
*oef* best wel heftig dat eind, mister "Protector Pedoman"![]()
Seizoen 3 wordt idd steeds beter![]()
Jezus, wat een watjes hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck. Iedereen waarschuwde al van "Ik heb gejankt" en ik maar neuh dat doe ik niet. Toch een traantje net.. erg blij dat het niveau zo stijgt dit seizoen..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens tv.com (ik weet het, niet de meest betrouwbare bron, maar toch) is de volgende aflevering op 7 januari, dus inderdaad even een maandje pauze.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef Avani het volgende:
Ik neem aan dat bij Desperate Housewives de 'winterstop' begonnen is? Anders hadden ze er geen kerstaflevering van gemaakt, neem ik aan.
weet ik niet dit gaat over de VS uitzendingenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:04 schreef -Rebelle het volgende:
Komt het dan op net 5 weer?
Maart.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef -Rebelle het volgende:
Wanneer komt het weer op de nederlandse zenders dan?
Seizoen 3, 11e afleveringquote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Purky het volgende:
In welk seizoen zitten ze inmiddels?
Ja, ik bedoel ook eigenlijk tov seizoen 2. In het begin ging het goed: soms zelfs nog de nr 1 show van de week. Nu zit bv CSI daar een straatlengte voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:
Zo slecht zijn de kijkcijfers toch niet geweest dit seizoen? Ik dacht juist dat het weer heel redelijk ging (zeker in vergelijking met seizoen 2)..![]()
Marcia Cross (dus Bree) is in t echt zwanger... tot nog toe hebben ze dat in beeld aardig kunnen verhullen, qua onderste helft buiten beeld houden, maar t verdoezelen lukt idd niet echt meer inmiddelsquote:Op maandag 8 januari 2007 23:58 schreef Geqxon het volgende:
Misschien ben ik de enige die het zag, maar heeft Bree soms een boobjob gehad joh
Ja dat was ook wel gaaf, met die picknickquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef Nicole22 het volgende:
Mooie scene tussen Gabrielle en Carlos.
Ik denk dat er op die andere scene werd gedoeld. Op de verandaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel gaaf, met die picknick![]()
Wil ik ook weten..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik wil weten is wat Alma in haar been spoot? Is ze aan de heroïne?![]()
Ik dacht even dat ze truth serum in de wijn had gedaan van het dinner party en dat ze zichzelf het tegengif toediendequote:
Idd ik was ook bijna afgehaakt maar pfoe de laatste tijd is het weer erg leukquote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef Wepeel2 het volgende:
Misschien dat de kijkcijfers gedaald zijn omdat het seizoen zo matig begon. Ondertussen vind ik het echt weer heel leuk. Maar het scheelde niet veel of ik was ook afgehaakt.
Via welke website vind je de ratings van de vs-series eigl Mike?
Best grappig eigenlijk; kun je niet naar je werk? Dan komt je werk maar naar jou toe...quote:Marcia Cross' home becomes her TV character's home after actress is placed on bed rest.
Marcia Cross Desperate Housewives star Marcia Cross, who is expecting twins, has been placed on bed rest for the remainder of her pregnancy, forcing production of her hit TV show to shift into her real-life living room.
At the end of this week, the Housewives production crew will take over the downstairs of Cross' west Los Angeles home for two days to shoot the last two episodes that she was planning to appear in this season, an ABC network spokesman said Wednesday.
Cross, 44, moved into the house just months ago with her stockbroker husband, Tom Mahoney, whom she married in June of last year.
Her publicist, Heidi Slan, confirmed that doctors had placed Cross on bed rest last week, but added, "This is a precautionary move only" due to her pregnancy with twins.
The red-headed actress has earned a string of Emmy and Golden Globe nominations for her role as the perfectionist homemaker Bree Van de Kamp on the popular prime-time soap.
She costars with Teri Hatcher, Felicity Huffman, Eva Longoria, and Nicollette Sheridan as a group of women bound together by various intrigues played out on the seemingly quiet suburban cul-de-sac of Wisteria Lane.
Desperate Housewives producers had planned to wrap up Bree's storyline for the season with just two more episodes after the February 11 show, as Cross's expanding waistline became harder to conceal and her character is not pregnant.
But with the actress now confined to her home, producers decided to bring the show to her, sending in crews to transform the lower level of her house into a stage set matching the interior of Bree's extremely tidy home.
"They are painting the walls, moving in props and furniture from the set," a source from the show told TV Guide magazine, which first reported the story. "They're basically making Marcia's house into Bree's."
Ach als dit seizoen maar leuk wordt afgerond. Misschien is na drie seizoenen de koek dan ook wel op.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Mike het volgende:
Geen paniek, maar de kijkcijfers zijn toch met 30% afgenomen.
Als zo'n serie eenmaal aan een vrije val begint, zie je zelden dat het nog goed komt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef ImPrEzA het volgende:
"You've banned me from YOUR opening"
"I don't know how I'm gonna bake my way out of this one"
Het was grappig, maar kwam inderdaad uit het niets. Ik kan me niet herinneren dat ooit ergens uit is gebleken dat Zach gek was van Gabi. Alleen Julie en Zach staat me nog bij...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef Kantar het volgende:
Voor de rest vond ik de aflevering toch wel minder dan vorige week. Dat hele Zach-gedoe sloeg nergens op natuurlijk en er gebeurde eigenlijk weinig spectaculairs, maar dat zal in de komende weken weer veranderen hoop ik.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Nicole22 het volgende:
Redelijke aflevering, beetje ongeloofwaardig hoe Zach ineens the hots voor Gabrielle heeft.
Hoewel ik de scene in het restaurant zelf wel hilarisch vond: "Don't hijack a Ferrari if you don't know how to drive"![]()
Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig![]()
21 januari en 11 februari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Vond t ook uit de lucht komen vallen, maar als t maar voor één aflevering was geweest was t helemaal een nutteloos lijntje geweest, en dat had ik (zo mogelijk) nog erger gevonden.. van die lijntjes waarvan je achteraf denkt 'oke, en waar was dat nou eigenlijk goed voor?' (valt meestal pas echt op als je t seizoen in herhaling ziet en denkt 'hey, daar is nooit wat mee gedaan!')quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef Kantar het volgende:
Ook dat gedoe rondom Zach, het komt echt helemaal uit de lucht vallen, en ik hoopte dat het beperkt zou blijven tot 1 aflevering, maar ik ben bang dat ze dat maar gaan gebruiken om Gabby de rest van het seizoen bezig te houden.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef Nicole22 het volgende:
Nog maar twee afleveringen te gaan van DH dit seizoenen wel op 11 en 18 februari.
Felicia is toch de zus van Martha Huber? Ze had haar vinger eraf gehakt en in Paul's achterbak gelegd en zo haar dood in scene gezet, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Felicia faked her death.. snap er weinig meer van, wie is Felicia ook alweer (), en was die niet vermoord?
Ohja, ik zat te twijfelen of het nou haar zus was of Martha dus, en nu weet ik het weer jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef Kantar het volgende:
[..]
Felicia is toch de zus van Martha Huber? Ze had haar vinger eraf gehakt en in Paul's achterbak gelegd en zo haar dood in scene gezet, als ik het me goed herinner.![]()
11 februari pas weer.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:34 schreef _petjan het volgende:
Hmmm... Geen nieuwe aflevering vandaag?
En Bree ook. Nu hebben ze een excuus om haar in bed te filmen terwijl ze op haar kindje ligt te broeden.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:54 schreef PeRi het volgende:
Susans meat,
!! Wel tof dat ze gaan trouwen
.
Mike weet het weer!!!
Orson viel!!!!!!
Huh? Dat is toch Alma die misschien zwanger is? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 23:54 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En Bree ook. Nu hebben ze een excuus om haar in bed te filmen terwijl ze op haar kindje ligt te broeden.![]()
Maar de actrice die Bree speelt is zwanger.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch Alma die misschien zwanger is? Of begrijp ik je nu verkeerd?![]()
Vond het wel een goeie aflevering! Dat einde....![]()
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:37 schreef Kantar het volgende:
Trouwens, wat ook grappig was was dat toen Mike en Carlos het over Mike's herinneringen hadden, en Mike vertelde dat hij alleen maar de gele handschoenen herinnerde, je Orson op de achtergrond met z'n gele handschoentjes aan zag werken..![]()
Ja dat maakt toch niet uit. De grap was op de achtergrond de vermoedelijke dader stond, weer met gele handschoenen. Erg grappige scene.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen.Hij had gewoon van die dikkere 'tuinier'-handschoenen aan en tijdens het schoonmaken in de herinerring van Mike had 'ie van die gele afwashandschoenen aan.
Weet ik, ik doelde meer op het feit dat ie wèèr gele handschoenen droeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat waren niet dezelfde gele handschoenen.Hij had gewoon van die dikkere 'tuinier'-handschoenen aan en tijdens het schoonmaken in de herinerring van Mike had 'ie van die gele afwashandschoenen aan.
Haha! Precies, ik vind 'm af en toe ook wel een zeikerd. Het is overduidelijk dat Lynette het beste met 'm voor heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Tom nu maar een keer over z'n issues heen moet zijn hoor. Wat een pussy.
Zach komt vast nog wel terug, die is veel te labiel om het hier zomaar te blijven zittenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zow.. de hele Bree-Orson verhaallijn is afgerond (voor dit moment althans).
Veel Marcia Cross body doubles weer deze aflevering
Zach ook eindelijk weg.
Zal volgende aflevering dat gezeur over Julie wel weer beginnen.![]()
Wel een mooie opmerking van Danielle: "I liked you better when you were a PSYCHOPATH!"quote:Op maandag 19 februari 2007 23:37 schreef _petjan het volgende:
Ik vond het wel spannend, dat stuk met Bree in de badkuip. En ik begin Andrew steeds aardiger te vinden![]()
Dat had ook het mysterie van dit seizoen moeten worden, totdat Marcia Cross bezwangerd raakte...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zach komt vast nog wel terug, die is veel te labiel om het hier zomaar te blijven zitten![]()
Het lijkt er inderdaad op dat de Orson verhaallijn is afgerond, wat raar is aangezien dat het nieuwe mysterie van dit seizoen leek te zijn. Ik verwacht dan ook dat er nog wel iets gebeurt waardoor het hele verhaal pas werkelijk in de laatste aflevering van het seizoen wordt afgesloten.
quote:Desperate Housewive Marcia Cross moeder!
LOS ANGELES - Actrice Marcia Cross is moeder geworden. De 44-jarige Cross, Bree Van de Kamp in de serie Desperate Housewives, is in een ziekenhuis in Los Angeles bevallen van een tweeling. De meisjes heten Eden en Savannah.
Nu ze is bevallen zal haar andere tweeling wel weer snel slinken.quote:
Die waren inderdaad vrij aanwezig afgelopen afleveringenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nu ze is bevallen zal haar andere tweeling wel weer snel slinken.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef _petjan het volgende:
Carlos is zo vet
"Where are you going?"
-"To warn the scavo boys"
En wellicht is dit de opzet van een nieuwe verhaallijn:quote:The deceased Rex Van De Kamp (special guest star Steven Culp) narrates.
quote:Victor Lang (guest star John Slattery), a man in his 40s running for mayor of Fairview, introduces himself for Gabriell
De voice-over die normaal wordt gedaan door Mary-Alice.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef _petjan het volgende:
wat is narrates?
Nope, 4 maart pas, volgende week.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Is er vandaag geen nieuwe aflevering?
Hij was briljantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef _petjan het volgende:
Carlos is zo vet
"Where are you going?"
-"To warn the scavo boys"
Bron.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 06-03-2007 17:37:21 ]Whatever I want.
Iedereen zou gewoon fokforum_light moeten gebruiken, laat die quote dus maar staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef PeRi het volgende:
Oh? Oh das raar, in mijn layout, fokforum_light is dat niet zo en staat ie goed. Sorry, ik verbeter het meteen. Excuus dan.
Ja Tom is leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Zhenar het volgende:
Tom blijft voor mij toch het leukste personage... hij is zo heerlijk kneuzig & loving it![]()
Wat wazig, ze zijn pas net begonnen met de 2e helft van het seizoen en 2 weken geleden was er ook al geen afleveringquote:
Nou.. een nieuwe aflevering elke week, dan weer een halfjaar niets, dan beginnen ze weer met het seizoen ervoor, dan veranderen ze weer de tijden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef Slappe_hap het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van een serie volgen op de Nederlandse tv: wel een jaar vertraging, maar netjes elke week een nieuwe aflevering.
True. Kijken wanneer je er zelf zin in hebt is het belangrijkste. Ik ga niet elke week op hetzelfde tijdstip op de bank zitten om een serie te volgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou.. een nieuwe aflevering elke week, dan weer een halfjaar niets, dan beginnen ze weer met het seizoen ervoor, dan veranderen ze weer de tijden.![]()
Sowieso wil ik zelf kunnen bepalen wanneer ik een aflevering kijk.
Geef mij maar het VS schema wat dat betreft![]()
Mijn god wat slecht en niet grappig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef Zhenar het volgende:
Flauw, maar wel soort van grappig![]()
Weet niet of 'ie al voorbij is gekomen.
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Mijn god wat slecht en niet grappig.
Bron: Nieuwnieuwsquote:De Amerikaanse serie Desperate Housewives is nog vier jaar op de buis. Een woordvoerder van de Amerikaanse tv-zender ABC maakte bekend dat er met de makers een nieuw contract is afgesloten dat tot en met 2011 duurt.
Dan, na in totaal zeven reeksen, lijkt het de makers een goed moment om met de serie over de belevenissen van vier vrouwen in een Amerikaans slaapstadje te stoppen. Het tv-programma is met meerdere prijzen onderscheiden. In Nederland zendt Net5 de serie uit.
quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.
Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Kantar het volgende:
Voor de rest had ik echt het idee dat deze aflevering allemaal verhaallijntjes opzette die dan de komende afleveringen gaan vullen tot het einde v/h seizoen
De ontwikkelingen zijn nu idd wel een beetje soapy, maar ik denk dat Marc Cherry er vast wel raad mee weet hoor. We krijgen denk ik sowieso nog dit seizoen wel de bruiloft van Susan en Ian, dat zal hopelijk nog wat komische momenten opleveren. Natuurlijk verwacht ik dat Mike dan op het allerlaatste moment nog ff zijn liefde voor Susan uit waardoor ze gaat twijfelen ofzo..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...
Dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef Zhenar het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar is er nog een mysterie? Nee![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, er is weer een mysterie dacht ik zoNeem aan dat McClusky nu een grotere rol krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
met die mcClusky en die nieuwe manager hebben we zelfs 2 nieuwe mysteries erbij gekregen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, er is weer een mysterie dacht ik zoNeem aan dat McClusky nu een grotere rol krijgt?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef PirE het volgende:
[..]Ik had meteen in het begin al het idee dat hij er in lag inderdaad. Ik hoop dat ze toch nog met een iets interessanter plot op de proppen komen dan weer een lijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Agrees! Ben een beetje bang dat ze 'm behoorlijk gaan uitmelken de rest van 't seizoen... Gokje: Ze kiest nu alsnog voor Mike, dan weer voor Ian, en trouwt uiteindelijk toch met Mike in de laatste aflevering.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Susan heeft alweer de minst interessante verhaallijn, gewoon slaapverwekkend!![]()
die is natuurlijk op huwelijksreis met haar moederen stiefvaderquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Cootz het volgende:
Waar is trouwens zwangere Danielle gebleven?
Vrouwen snappen ook niets he.quote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Erg leuk, Gabi [afbeelding] .
Susan en de weddingcakes.
Tom is echt stom, snap echt niet waarom hij niet wil dat het restaurant geen succes wordt. Okay die nieuwe chef is wel een sneak, en hij wil Lynette, maar verder.
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukjequote:
Inderdaad. Vooral omdat ze al eens naaktfotos op internet had staan enzo.quote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje
Wat ik wel raar vind: Gabi is model geweest. Ze weet hoe het is om in de spotlights te staan en waarvoor ze moet uitkijken als ze niet wil dat prive dingen in het nieuws komen. Waarom geeft ze dan zo simpel die foto's weg? Ze weet toch wat er dan van komt? Of is dat een beetje vergedacht van mij?![]()
Vooral omdat die kerels zo onnozel kijkend die taarten aan het eten zijnquote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje
Ik ook nietquote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef PeRi het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette.
Hij heeft het wel 'toegegeven', gezegd dat hij zich altijd inhield vanwege zijn zus, maar dat hij nu vrij zichzelf kon zijn omdat zij er niet meer was.. maar het was niet 100% duidelijk of ie dit meende of zei om Lynette een schuldgevoel aan te praten..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Cootz het volgende:
Echt duidelijker dan het moment dat Lynette Art aansprak op alle foto's is het niet geweest... Hij heeft het verder niet toegegeven, maar ook daarna niet meer ontkend...
Denk dat ze hier wel een veel spannender verhaal aan hadden kunnen hangenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef Cootz het volgende:
Z'n zus ging toen dood (hartaanval geloof ik), zijn leven was verpest en hij is verhuisd... Jammer, want het was wel een karakter met potentie..
Ja, ik vraag me ook wel eens af van dat soort 'net-niet-lijntjes' (die vallen vaak achteraf of bij een tweede keer kijken pas goed op) of het gewoon een kwestie was van "we moeten even wat opvulling hebben" (niet alles hoeft een enorm verhaal te zijn) of dat de schrijvers in eerste instantie grote plannen hadden en zichzelf uiteindelijk 'klem' schreven of halverwege toch bedachten dat ze bijv. Lynette veel te hard nodig hadden in een andere verhaallijn..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:14 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]
Denk dat ze hier wel een veel spannender verhaal aan hadden kunnen hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |