quote:Desperate Housewive Marcia Cross moeder!
LOS ANGELES - Actrice Marcia Cross is moeder geworden. De 44-jarige Cross, Bree Van de Kamp in de serie Desperate Housewives, is in een ziekenhuis in Los Angeles bevallen van een tweeling. De meisjes heten Eden en Savannah.
Nu ze is bevallen zal haar andere tweeling wel weer snel slinken.quote:
Die waren inderdaad vrij aanwezig afgelopen afleveringenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nu ze is bevallen zal haar andere tweeling wel weer snel slinken.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef _petjan het volgende:
Carlos is zo vet
"Where are you going?"
-"To warn the scavo boys"
En wellicht is dit de opzet van een nieuwe verhaallijn:quote:The deceased Rex Van De Kamp (special guest star Steven Culp) narrates.
quote:Victor Lang (guest star John Slattery), a man in his 40s running for mayor of Fairview, introduces himself for Gabriell
De voice-over die normaal wordt gedaan door Mary-Alice.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef _petjan het volgende:
wat is narrates?
Nope, 4 maart pas, volgende week.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Is er vandaag geen nieuwe aflevering?
Hij was briljantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef _petjan het volgende:
Carlos is zo vet
"Where are you going?"
-"To warn the scavo boys"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 06-03-2007 17:37:21 ]Whatever I want.
Iedereen zou gewoon fokforum_light moeten gebruiken, laat die quote dus maar staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef PeRi het volgende:
Oh? Oh das raar, in mijn layout, fokforum_light is dat niet zo en staat ie goed. Sorry, ik verbeter het meteen. Excuus dan.
Ja Tom is leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Zhenar het volgende:
Tom blijft voor mij toch het leukste personage... hij is zo heerlijk kneuzig & loving it![]()
Wat wazig, ze zijn pas net begonnen met de 2e helft van het seizoen en 2 weken geleden was er ook al geen afleveringquote:
Nou.. een nieuwe aflevering elke week, dan weer een halfjaar niets, dan beginnen ze weer met het seizoen ervoor, dan veranderen ze weer de tijden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef Slappe_hap het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van een serie volgen op de Nederlandse tv: wel een jaar vertraging, maar netjes elke week een nieuwe aflevering.
True. Kijken wanneer je er zelf zin in hebt is het belangrijkste. Ik ga niet elke week op hetzelfde tijdstip op de bank zitten om een serie te volgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou.. een nieuwe aflevering elke week, dan weer een halfjaar niets, dan beginnen ze weer met het seizoen ervoor, dan veranderen ze weer de tijden.![]()
Sowieso wil ik zelf kunnen bepalen wanneer ik een aflevering kijk.
Geef mij maar het VS schema wat dat betreft![]()
Mijn god wat slecht en niet grappig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef Zhenar het volgende:
Flauw, maar wel soort van grappig![]()
Weet niet of 'ie al voorbij is gekomen.
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Mijn god wat slecht en niet grappig.
Bron: Nieuwnieuwsquote:De Amerikaanse serie Desperate Housewives is nog vier jaar op de buis. Een woordvoerder van de Amerikaanse tv-zender ABC maakte bekend dat er met de makers een nieuw contract is afgesloten dat tot en met 2011 duurt.
Dan, na in totaal zeven reeksen, lijkt het de makers een goed moment om met de serie over de belevenissen van vier vrouwen in een Amerikaans slaapstadje te stoppen. Het tv-programma is met meerdere prijzen onderscheiden. In Nederland zendt Net5 de serie uit.
quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.
Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Kantar het volgende:
Voor de rest had ik echt het idee dat deze aflevering allemaal verhaallijntjes opzette die dan de komende afleveringen gaan vullen tot het einde v/h seizoen
De ontwikkelingen zijn nu idd wel een beetje soapy, maar ik denk dat Marc Cherry er vast wel raad mee weet hoor. We krijgen denk ik sowieso nog dit seizoen wel de bruiloft van Susan en Ian, dat zal hopelijk nog wat komische momenten opleveren. Natuurlijk verwacht ik dat Mike dan op het allerlaatste moment nog ff zijn liefde voor Susan uit waardoor ze gaat twijfelen ofzo..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Echt?? Welke dan? Ik vind het juist een beetje stilletjes op Wisteria Lane. De lijntjes die er nu uitstaan zijn niet genoeg om de resterende 6 afleveringen van het seizoen mee vol te maken...
Dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef Zhenar het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar is er nog een mysterie? Nee![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, er is weer een mysterie dacht ik zoNeem aan dat McClusky nu een grotere rol krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
met die mcClusky en die nieuwe manager hebben we zelfs 2 nieuwe mysteries erbij gekregen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, er is weer een mysterie dacht ik zoNeem aan dat McClusky nu een grotere rol krijgt?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef PirE het volgende:
[..]Ik had meteen in het begin al het idee dat hij er in lag inderdaad. Ik hoop dat ze toch nog met een iets interessanter plot op de proppen komen dan weer een lijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Agrees! Ben een beetje bang dat ze 'm behoorlijk gaan uitmelken de rest van 't seizoen... Gokje: Ze kiest nu alsnog voor Mike, dan weer voor Ian, en trouwt uiteindelijk toch met Mike in de laatste aflevering.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Susan heeft alweer de minst interessante verhaallijn, gewoon slaapverwekkend!![]()
die is natuurlijk op huwelijksreis met haar moederen stiefvaderquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Cootz het volgende:
Waar is trouwens zwangere Danielle gebleven?
Vrouwen snappen ook niets he.quote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Erg leuk, Gabi [afbeelding] .
Susan en de weddingcakes.
Tom is echt stom, snap echt niet waarom hij niet wil dat het restaurant geen succes wordt. Okay die nieuwe chef is wel een sneak, en hij wil Lynette, maar verder.
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukjequote:
Inderdaad. Vooral omdat ze al eens naaktfotos op internet had staan enzo.quote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje
Wat ik wel raar vind: Gabi is model geweest. Ze weet hoe het is om in de spotlights te staan en waarvoor ze moet uitkijken als ze niet wil dat prive dingen in het nieuws komen. Waarom geeft ze dan zo simpel die foto's weg? Ze weet toch wat er dan van komt? Of is dat een beetje vergedacht van mij?![]()
Vooral omdat die kerels zo onnozel kijkend die taarten aan het eten zijnquote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Hoe ze inderdaad ook achter die taarten zaten en ze moest kiezen voor 1 simpele taart maar het werd neergezet alsof ze gelijk tussen die 2 kerels moest kiezen, echt een geweldig stukje
Ik ook nietquote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef PeRi het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette.
Hij heeft het wel 'toegegeven', gezegd dat hij zich altijd inhield vanwege zijn zus, maar dat hij nu vrij zichzelf kon zijn omdat zij er niet meer was.. maar het was niet 100% duidelijk of ie dit meende of zei om Lynette een schuldgevoel aan te praten..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Cootz het volgende:
Echt duidelijker dan het moment dat Lynette Art aansprak op alle foto's is het niet geweest... Hij heeft het verder niet toegegeven, maar ook daarna niet meer ontkend...
Denk dat ze hier wel een veel spannender verhaal aan hadden kunnen hangenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef Cootz het volgende:
Z'n zus ging toen dood (hartaanval geloof ik), zijn leven was verpest en hij is verhuisd... Jammer, want het was wel een karakter met potentie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |