wel ff je voucher lezen he!quote:Deze actie is alleen geldig voor winkelpersoneel. De produkten voor deze actie kunnen niet voor wederverkoopt gebruitk worden!
En wat als ze er wel naar kijken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:03 schreef Maart85 het volgende:
De bestelling moet voor 31 oktober 2006 op de www.mission360.nl/aanbieding geplaatst zijn. En ja, eigenlijk is de actie alleen voor winkelpersoneel, maar het lijkt mij niet dat iemand daar naar kijkt.
Vouchers zijn niet persoonsgebonden en je hoeft niet je retailketen op te geven bij de bestelling.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En wat als ze er wel naar kijken?
Als je 450 euro overmaakt bestel ik het voor je en kan je het komen ophalen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:06 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Als je dit alles voor mij ophaald betaal ik je 450 euro!
LOLquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:09 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Als je 450 euro overmaakt bestel ik het voor je en kan je het komen ophalen.
haha jezus wat een kansloos volk hier.quote:
Sorry maar zo werkt het hier niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:09 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Als je 450 euro overmaakt bestel ik het voor je en kan je het komen ophalen.
Ik heb zoals ik al eerder gezegd heb: geen 410 euro over om even die XBOX360 te kopen. Als het hier zo niet werkt, prima: dan koop je hem niet. Het zal mij een rotzorg zijn. Ik probeer alleen maar mensen te helpen. Je mag de voucher kopen voor 30 euro anders nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:31 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Sorry maar zo werkt het hier niet.Jij betaald keurig 400 euro voor je apparaat en dan kom ik met je 50 euro winst bij je langs en overhandig het aan jou nadat ik de spullen heb gezien.
![]()
Deal?
Een voucher die je NIET mag doorverkopen en UITSLUITEND bedoeld ik voor WINKELPERSONEEL is voor mij not-done.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:37 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ik heb zoals ik al eerder gezegd heb: geen 410 euro over om even die XBOX360 te kopen. Als het hier zo niet werkt, prima: dan koop je hem niet. Het zal mij een rotzorg zijn. Ik probeer alleen maar mensen te helpen. Je mag de voucher kopen voor 30 euro anders niet
Ja dat vind ik prima. Geen probleem. Mail maar op maartenoomen (apestaart) hotmail pnt comquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:40 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Een voucher die je NIET mag doorverkopen en UITSLUITEND bedoeld ik voor WINKELPERSONEEL is voor mij not-done.Ik heb dan 0,0% zekerheid. Daarom wil ik iets met jou regelen. Ik ben zeker bereid om een bedrag voor te schieten of anders dit face-2-face te regelen bij je thuis. Dan weet ik tenminste waar ik moet aankloppen wanneer dit niet lukt.
![]()
Deal?
Deal!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:42 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima. Geen probleem. Mail maar op maartenoomen (apestaart) hotmail pnt com
dat, of aangezien je toch in een winkel werkt waar ze 360's verkopen, de hele zut los doorverkopen in de winkel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef I_PANDA_I het volgende:
Waarom bestel je ze niet gewoon, en verkoop je ze dan pas.
Kleine kans dat je er niet vanaf komt,..
Omdat er dan mensen beginnen te zeiken, zuigen en zeuren dat het toch 2e hands is, ondanks dat het nieuw spul is direct voor doorverkoop. Bovendien moet hij dan 820 euro voorschieten. Dat is leuk als je er 1640 euro voor terugkrijgt, maar niet als dat nauwelijks 880 euro zal zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef I_PANDA_I het volgende:
Waarom bestel je ze niet gewoon, en verkoop je ze dan pas.
Kleine kans dat je er niet vanaf komt,..
gozer werk aan je customer relation skills will je.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef Maart85 het volgende:
[..]
haha jezus wat een kansloos volk hier.
Dan niet hoor.
Ik probeer alleen maar iemand blij te maken met deze aanbieding.
Als je het niet vertrouwt, dan moet je het niet doen.
Ik ga niet zitten smeken om dat ding te mogen verkopen.
Verder heb ik niet 450 euro zomaar even voorhanden.
Ik ga me hier verder niet zitten verdedigen, dus als je dat ding wilt hebben mag je reageren.
Anders verzoek ik je vriendelijk opte rotten
Mensen die gegarandeed succes willen hebben worden afgeschoten.quote:Ja hoi ik heb zooi gratis gekregen, ennuh... nu wil ik het verkopen.... maar ik kan niets geranderen.....
wil je dat ik hier serieus op in ga? zielige vent.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef Vampier het volgende:
hij kwam tot de conclusie dat niemand zich liet oplichten en heeft eieren voor zun geld gekozen.
[..]
Mensen die gegarandeed succes willen hebben worden afgeschoten.
Ik heb je al een paar dagen terug een mailtje gestuurd, maar kreeg niks terug.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:05 schreef Maart85 het volgende:
Ik heb rob gemailed. In principe heb ik er dus nog 1 over (behalve als rob niets van zich laat horen, dan 2x).
Mailen kan op daanlandkroon (Apenstaart) yahoo (puntje) com. In plaats van mijn eerder neergeplempte emailadres.
Als mensen het niet vertrouwen: Ze kunnen de voucher gewoon bij ons aan huis op komen halen (haarlem).
Vraagprijs is 30 euro per stuk.
"Inschrijven kan tot uiterlijk woensdag 6 september! " staat op die site.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef MaximumRush het volgende:
Wacht, ik zie trouwens dat wanneer je in een winkel werkt je gewoon gratis kan aanmelden. Dat wordt dus gewoon een gratis voucher voor mij.
Was deze training bij een bepaald bedrijf of door Microsoft zelf georganiseerd? Waarom ik dit vraag is omdat de site die jij geeft is geregistreerd door een particulier met een gmail adres... ik zou bij zo'n actie toch minstens een bedrijf erachter verwachten... beetje vaag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:07 schreef Maart85 het volgende:
Gekregen bij een XBOX360 training voor retailers.
Kun je lang gaan wachtenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb net ingeschreven en deze mailtje gekregen:
Gefeliciteerd, jij bent binnenkort mijn gast op Mission 360. Uiterlijk 1 week voor aanvang ontvang je een bevestigingsbrief met daarbij je X-card, jouw persoonlijke toegangspas voor Mission 360.
Tot Mission 360,
Mr X
ja je hebt me door. shit zeg. Niet tegen iedereen vertellen hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Vampier het volgende:
ik zei toch... een afzetter
Precies dit zelfde bericht heb ik een paar weken geleden gekregen van xbox alleen dan in de vorm van een Brief. Uiterlijke inschrijfdatum was alleen 6 september. De vlieger gaat voor jou helaas dus niet op.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb net ingeschreven en deze mailtje gekregen:
Gefeliciteerd, jij bent binnenkort mijn gast op Mission 360. Uiterlijk 1 week voor aanvang ontvang je een bevestigingsbrief met daarbij je X-card, jouw persoonlijke toegangspas voor Mission 360.
Tot Mission 360,
Mr X
ik heb toch echt een emailtje naar je gestuurd. Check je spam folder is? Het was namelijk gestuurd met het emailadres van mn huisgenoot (landkroon).quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb je al een paar dagen terug een mailtje gestuurd, maar kreeg niks terug.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:06 schreef Maart85 het volgende:
[..]
ik heb toch echt een emailtje naar je gestuurd. Check je spam folder is? Het was gestuurd met het emailadres van mn huisgenoot (landkroon).
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:06 schreef Maart85 het volgende:
[..]
ik heb toch echt een emailtje naar je gestuurd. Check je spam folder is? Het was namelijk gestuurd met het emailadres van mn huisgenoot (landkroon).
Ik ben verder door 2 onbekende mensen toegevoegd op MSN. Gelieve te emailen en niet toe te voegen
Dat is altijd zo'n onzin,...als je een auto wint en je hebt er al een ga je die toch ook niet weggevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef Niek. het volgende:
Iets voor 30euro doorverkopen terwijl jij het gratis hebt gekregen vind ik al bijna een vorm van oplichting...
Alleen tegen de FBI/CIA/RIAA en Microsoft... de BSA/Brein kunnen toch niets voor elkaar krijgenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:02 schreef Maart85 het volgende:
[..]
ja je hebt me door. shit zeg. Niet tegen iedereen vertellen hoor
Ok nu heb jij je pleziertje gehad. Ik verzoek je nu vriendelijk om op te rotten uit dit topic aangezien je vanaf het moment supreme geen ene drol aan nuttige informatie hebt toegevoegdquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:25 schreef Vampier het volgende:
[..]
Alleen tegen de FBI/CIA/RIAA en Microsoft... de BSA/Brein kunnen toch niets voor elkaar krijgen![]()
hahaha doe normaal man. Je ziet ze vliegen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef Niek. het volgende:
Iets voor 30euro doorverkopen terwijl jij het gratis hebt gekregen vind ik al bijna een vorm van oplichting...
hahaha doe normaal man. Je ziet ze vliegen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef Niek. het volgende:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:35 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ik heb ze trouwens niet eens gratis gekregen. Ik ben in loondienst en als dank voor mijn aanwezigheid gedurende de XBOX360 presentatie kregen de mensen de voucher.
Jezus wat ben jij een zuignap overal zeg. Ongelofelijk. Laat het me even weten wanneer jij iets wint of gratis krijgt wat je al hebt of niet zal gebruiken, kom ik het ook helemaal voor niks bij je afhalen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je werkt en je loon staan apart van die hele presentatie lijkt mij...
Dit heb je gekregen na afloop van een gratis presentatie, waar je gratis naartoe werd gebracht en waar je gratis eten en drinken kreeg,toen dat was afgelopen kreeg je een gratis t-shirt en dit gratis stukje papier waarmee jij korting krijgt en die niet overdraagbaar is.![]()
Sorry, geef het dan liever weg aan mensen die ik kenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zuignap overal zeg. Ongelofelijk. Laat het me even weten wanneer jij iets wint of gratis krijgt wat je al hebt of niet zal gebruiken, kom ik het ook helemaal voor niks bij je afhalen.
Ik zou maar stoppen met je MBO handel/groothandel want dat wordt nooit wat met jouquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sorry, geef het dan liever weg aan mensen die ik ken
Je bent trouwens net te laat, heb van de week een anwb bon van 10euro weggegeven.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met je MBO handel/groothandel want dat wordt nooit wat met jou.
Vrind, het is allemaal leuk en aardig dat eindloze onzinnige gezwets van je, maar ik ga dit pakket niet gratis aan onbekenden weggeven. Als het vrienden van me zijn dan is het een ander verhaal, maar aangezien niemand uit mijn vriendengroep een XBOX wil, dan houdt het op. Maar goed, laat maar weten wanneer jij iets waardevols (voor niets) hebt gekregen en niet gebruikt. Dan kom ik het ophalen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
ach, gebruik het als opstapje naar het hbo, maar kleine dingen weggeven is juist goed, zorgt voor binding met je klanten, in dit geval mn vader, ik geef hem die bon van 10euro en kan een volgende keer iets terugverwachten, ruilhandel in zn meest pure vorm
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Vrind, het is allemaal leuk en aardig dat eindloze onzinnige gezwets van je, maar ik ga dit pakket niet gratis aan onbekenden weggeven. Als het vrienden van me zijn dan is het een ander verhaal, maar aangezien niemand uit mijn vriendengroep een XBOX wil, dan houdt het op. Maar goed, laat maar weten wanneer jij iets waardevols (voor niets) hebt gekregen en niet gebruikt. Dan kom ik het ophalen.![]()
Idioot
Ik maak uit je (wederom) domme en onzinne reactie op dat je uitgeluld bent.quote:
ik woon in haarlem en je kan hem ophalen voor 30 ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:06 schreef tritri het volgende:
hmm ik denk erover na,maar waar woon je en is 10 euro genoeg![]()
te ver te duur.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef Maart85 het volgende:
[..]
ik woon in haarlem en je kan hem ophalen voor 30 ....![]()
klopt,klopt,klopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:43 schreef rew- het volgende:
Serieus iederen, kap ff met dat gezeik ofzo.
Hij heeft gewoon 2 vouchers, die hij wil doorverkopen omdat hij er niks mee doet.
D0h dat hij niet eerst die Xboxen gaat bestellen, dat is weer fokking gedoe (en een hele investering om eerst 820 euro te lappen), moet je dat geld ook nog maar net even kunnen missen.
Is toch veel makkelijker om gewoon tegen een goedkopere prijs die bonnetjes te verkopen... loop niet allemaal zo te huilen, je kan die rotzooi zelfs bij hem zelf ophalen, of zou hij voor die 30 euro (x2 vouchers, waar hij wel 2 (!!!) personen van kan oplichten!! volle bak hoor!) ook een nep adres hebben geregeld.... Ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |