quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:35 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ik heb ze trouwens niet eens gratis gekregen. Ik ben in loondienst en als dank voor mijn aanwezigheid gedurende de XBOX360 presentatie kregen de mensen de voucher.
Jezus wat ben jij een zuignap overal zeg. Ongelofelijk. Laat het me even weten wanneer jij iets wint of gratis krijgt wat je al hebt of niet zal gebruiken, kom ik het ook helemaal voor niks bij je afhalen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je werkt en je loon staan apart van die hele presentatie lijkt mij...
Dit heb je gekregen na afloop van een gratis presentatie, waar je gratis naartoe werd gebracht en waar je gratis eten en drinken kreeg,toen dat was afgelopen kreeg je een gratis t-shirt en dit gratis stukje papier waarmee jij korting krijgt en die niet overdraagbaar is.![]()
Sorry, geef het dan liever weg aan mensen die ik kenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zuignap overal zeg. Ongelofelijk. Laat het me even weten wanneer jij iets wint of gratis krijgt wat je al hebt of niet zal gebruiken, kom ik het ook helemaal voor niks bij je afhalen.
Ik zou maar stoppen met je MBO handel/groothandel want dat wordt nooit wat met jouquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sorry, geef het dan liever weg aan mensen die ik ken
Je bent trouwens net te laat, heb van de week een anwb bon van 10euro weggegeven.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met je MBO handel/groothandel want dat wordt nooit wat met jou.
Vrind, het is allemaal leuk en aardig dat eindloze onzinnige gezwets van je, maar ik ga dit pakket niet gratis aan onbekenden weggeven. Als het vrienden van me zijn dan is het een ander verhaal, maar aangezien niemand uit mijn vriendengroep een XBOX wil, dan houdt het op. Maar goed, laat maar weten wanneer jij iets waardevols (voor niets) hebt gekregen en niet gebruikt. Dan kom ik het ophalen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
ach, gebruik het als opstapje naar het hbo, maar kleine dingen weggeven is juist goed, zorgt voor binding met je klanten, in dit geval mn vader, ik geef hem die bon van 10euro en kan een volgende keer iets terugverwachten, ruilhandel in zn meest pure vorm
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Vrind, het is allemaal leuk en aardig dat eindloze onzinnige gezwets van je, maar ik ga dit pakket niet gratis aan onbekenden weggeven. Als het vrienden van me zijn dan is het een ander verhaal, maar aangezien niemand uit mijn vriendengroep een XBOX wil, dan houdt het op. Maar goed, laat maar weten wanneer jij iets waardevols (voor niets) hebt gekregen en niet gebruikt. Dan kom ik het ophalen.![]()
Idioot
Ik maak uit je (wederom) domme en onzinne reactie op dat je uitgeluld bent.quote:
ik woon in haarlem en je kan hem ophalen voor 30 ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:06 schreef tritri het volgende:
hmm ik denk erover na,maar waar woon je en is 10 euro genoeg![]()
te ver te duur.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef Maart85 het volgende:
[..]
ik woon in haarlem en je kan hem ophalen voor 30 ....![]()
klopt,klopt,klopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:43 schreef rew- het volgende:
Serieus iederen, kap ff met dat gezeik ofzo.
Hij heeft gewoon 2 vouchers, die hij wil doorverkopen omdat hij er niks mee doet.
D0h dat hij niet eerst die Xboxen gaat bestellen, dat is weer fokking gedoe (en een hele investering om eerst 820 euro te lappen), moet je dat geld ook nog maar net even kunnen missen.
Is toch veel makkelijker om gewoon tegen een goedkopere prijs die bonnetjes te verkopen... loop niet allemaal zo te huilen, je kan die rotzooi zelfs bij hem zelf ophalen, of zou hij voor die 30 euro (x2 vouchers, waar hij wel 2 (!!!) personen van kan oplichten!! volle bak hoor!) ook een nep adres hebben geregeld.... Ik vraag het me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |