am2 is niks sneller en alleen maar duurder. ddr2 geheugen is het geld ook niet waard.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:03 schreef DeGewoneMan het volgende:
Als kiest voor een amd x2 koop dan in iedergeval de am2 versie.
in de toekomst, jammer dat chips fabrikanten altijd iets anders doen als dat ze aangeven. enzoweizo, denk je dat een am3 proc op een am2 mobo de zelfde performance zal hebben als op een am3 bord?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef DeGewoneMan het volgende:
am2 is idd iets duurder en is niet sneller, maar heeft wel hardwarematige virtualisatie (pacifica).
Daarnaast worden er geen nieuwe s939 processors meer gemaakt en kunnen er in de toekomst ook am3 procs worden gebruikt in een am2 bord.
Volgens mij heeft AMD toch zeker 3 jaar lang de beste processors in handen gehad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:06 schreef michelc85 het volgende:
Op dit moment kan je inderdaad beter voor intel gaan, soms is amd een paar maanden sneller en dan weer intel een tijdje .
Intel heeft op dit moment met de core 2 duo een sterke positie.
Klopt, de Athlon XP, Athlon 64 en Athlon 64 X2 waren stuk voor stuk beter dan de tegenhanger van Intel op dat moment. Maar nu zijn de rollen (voorlopig) omgedraaid.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AMD toch zeker 3 jaar lang de beste processors in handen gehad.
De Core 2 Duo.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:48 schreef Takje het volgende:
Maar wacht even, je hebt dus een Intel dual core en een Core 2 duo? Welke is beter van die twee?
Absoluut.. CPU wordt steeds minder interessant relatief gezien, videokaart daarentegen maakt groot verschil.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:26 schreef schvvmert het volgende:
Bij beide processors is de videokaart de bottleneck als je zware games draait.![]()
Link? Het lijkt mij niet dat voor 100 euro minder een kaart uitgebracht wordt die presteert op het zelfde niveau als de duurderequote:Op woensdag 27 september 2006 10:49 schreef schvvmert het volgende:
Er is net een 7900GS uitgebracht voor rond de 200 euro en die presteert op 7900GT niveau.![]()
Volgens mij is de chipset van het mobo daar niet optimaal voor. Tevens is voor oc'en een goede koeling vereist, net als een goede stabiele voeding.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:33 schreef Dementor het volgende:
Je kunt die e6400 zelfs nog een beetje overclocken
Ik bouw dat systeem zelf dus je hoeft mij niet te vertellen wat wel en niet kanquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Volgens mij is de chipset van het mobo daar niet optimaal voor. Tevens is voor oc'en een goede koeling vereist, net als een goede stabiele voeding.
Oh, een 7600gt is een redelijke kaart, maar ik weet niet wat je doeleinde zijn met je pc?
Oh dat is hij zeker wel maar over een tijdje is dat beetje erbij natuurlijk geen slecht vooruitzichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef Takje het volgende:
Nou ik wil met de pc in ieder geval Warcraften en wat andere games. Battlefield, eventueel Huxley straks. Overclocken kan ik niet, hoop dat deze processor zo ook wel snel genoeg is eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |