Ik gebruik Quicksilver niet. Ik heb regelmatig Safari, Excel, Word, Keynote/Powerpoint, iTunes, Adium, Mail, Calendar en Show Desktop geopend. En dan nog blijft het in mijn ogen prima werkbaar. Een enkele vertraging bij het switchen is er dan misschien wel, maar daar erger ik me niet aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben het met Geqxon eens; ik moet ook minimaal 1 Gb geheugen in mijn Mac hebben; probeer maar 's Safari, Pages, iWeb en Keynote (allemaal UB apps) open te zetten. Dan kun je koffie zetten terwijl je tussen applicaties switched. Ook Quicksilver vraagt soms ook 200+ Mb...
De accu redt het wel van Amsterdam naar Rotterdam hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 15:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond gewoon zelf ga proberen....
Hoeveel heeft ie nog na dat uurtje?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De accu redt het wel van Amsterdam naar Rotterdam hoor.
pfff in termen van snelheid..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Als je kon beschrijven in termen van snelheid, hoeveel merkte je dan van je overgang van 512Mb naar 1.25GB? Ik wil nogsteeds meer in de mijne pleppen, alleen nooit geld voor gehad.
De HSL-Zuid is nog niet in gebruik hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De accu redt het wel van Amsterdam naar Rotterdam hoor.
Geen idee, maar je belt me net dat je de trein gemist hebquote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie nog na dat uurtje?![]()
Op zo'n tablet heb je minder wrijving als met pen/potlood op papier...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef DutchErrorist het volgende:
En heb je ook enig idee of het lekker tekent? Dat wil ik echt even weten
Alcoholist.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:28 schreef HeatWave het volgende:
Nu live vanuit cafe Black and White via mijn iBookje.
Ik wou dat ik ook een social life hadquote:Op woensdag 27 september 2006 19:28 schreef HeatWave het volgende:
Nu live vanuit cafe Black and White via mijn iBookje.
Dat is geen kunstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |