nietusquote:
Ohh dan heb ik ff niet goed opgelet, was allang blij dat ik zo goed als een hele afl. had gezien...heb altijd een dreinerig kind rond die tijd om me heen hangenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nietus
de dominee heeft nog niet gezegd dan verklaar ik jullie nu man en vrouw u mag de bruid kussen
jaaaaaaaaaaaquote:
Ja kwam niet bij..d8 dat ze de bruiloft zou afblazen. Mike en Jennifer zijn een ramp samen...Ze passen voor mijn gevoel ook niet bij elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Dibbl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa![]()
katie dr gelofte was wel mooi hoor
denk dat mike en jennifer snel over is![]()
huh? nee toch :Squote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Casey vind ik echt irritant, ben ik de enige?
Scott is/was "Bryant" toch? Maar nu speelt hij zichzelf? Irritant :|
Dat is zonder twijfel de schuld van Juliaquote:
Hier ook zo...en ik kan nu nieteens Sesamstraat en dochterlief er de schuld van gevenquote:
Scott en Bryant waren niet dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Casey vind ik echt irritant, ben ik de enige?
Scott is/was "Bryant" toch? Maar nu speelt hij zichzelf? Irritant :|
Ik ga morgen zo erg tussen de belspelsloerie's de herhaling kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, maar de acteur is wel Scott, én Bryant. Maar Scott en Bryant is in de serie niet hetzelfde. En Scott de acteur speelt zichzelf nu, namelijk Scott. Dacht ik.
Zoiets. Het wordt er niet duidelijker op![]()
Er is morgenochtend ook nog een herhaling hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga morgen zo erg tussen de belspelsloerie's de herhaling kijken... geen flauw idee waar jullie het dus over hebben
![]()
ik was snel met edittenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is morgenochtend ook nog een herhaling hoor.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verklappert....
De acteur is ook niet dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, maar de acteur is wel Scott, én Bryant. Maar Scott en Bryant is in de serie niet hetzelfde. En Scott de acteur speelt zichzelf nu, namelijk Scott. Dacht ik.
Zoiets. Het wordt er niet duidelijker op![]()
Hebben ze nou al sex gehad of niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het echt geinig dat ze getrouwd zijn en lig ook dubbel om Alison en Aaron![]()
ze zijn EINDELIJK begonnen en ziet er naar uit dat ze het kunnen afmaken ook jahquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hebben ze nou al sex gehad of niet?
Ik heb gister het laatste stuk gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |