Renzell veel plezier. Heerlijk even weg....
Mwana....aangezien je projecteerde krijg jij van mij het 'vingertje', want dat betekend dat jij toch ook even tot rust gemaand moet worden...
En Neuk..... doe het svp echt rustig aan dan.... zorg dat die beeb nog een maandje binnen blijft anders moet je straks naar het topic van Baloetjuh verhuizen....en dat zien we liever niet
IK80, beterschap zou ik dan maar zeggen. Want het klinkt een beetje als griep..
Hier heeft de kramp in mijn benen zich uitgebreid. Het zat eerst in mijn kuiten, maar inmiddels doen mijn bovenbenen ook mee. Zo gezellig
![]()
Ga toch vanavond maar eens op zoek naar een ijzervijl. Want dit is geen hobby. Verder wel goed geslapen en zowaar koppijnvrij
![]()
..
Vandaag komt de moeder van mijn beste vriendin ons huis kuisen (ja ze woont in Belgie). En daar ben ik ook heel heel erg blij om. Het is al opgeruimd, maar nu moet het nog schoon. Houden spinnen trouwens van een vuil huis of van een schoon huis. Want nu lopen er van die grote griebel spinnen. Vang elke avond in elk geval 1 spin. Ril, ril, ril.....
Vanavond na sluiting naar de groothandel. Maar heb mijn vent wel gezegd dat ik vanmiddag een uur of wat wil pitten, omdat ik het anders niet ga redden met rijden en wakker blijven
![]()
. Hopelijk is die boodschap overgekomen...