Blijft speculeren natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat als Jeroens exitdiner-Milica-opeisen zou zijn uitgezonden, hem dat minder positieve stemmen zou hebben opgeleverd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zorgt er echt niet voor dat je dan opeens meer stemmen krijgt. Dat kan alleen iets doen wat wél in beeld komt lijkt mij. Komt nog bij dat het verschil tussen Milica en Jeroen in de verschillende polls gewoon vrij groot was. Dat haal je niet eventjes in door een bepaald iets niet uit te zenden.
Ik heb het gelezen, meestal sla ik lange verhalen over !quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Niemand mag dus in de tuin om 3 uur, omdt Tijn niet uit bed kwam.
Precies... wel minder. Maar hij moest inhalen aangezien Milica in de polls voor stond. Het niet uitzenden daarvan heeft niet gezorgd voor opeens méér stemmen voor Jeroen, die hij dus wel nodig had en blijkbaar om de een of andere vage reden ook heeft gekregen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Blijft speculeren natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat als Jeroens exitdiner-Milica-opeisen hem minder positieve stemmen zou hebben opgeleverd.
Ik blijf erbij dat het misschien te verklaren is doordat Milica stemmers dachten dat ze toch wel zou winnen, vanwege de polls, en daardoor dus minder fanatiek hebben gebeld.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:01 schreef Gert het volgende:
Het zou me niet verbazen als de internet-polls wat meer door Milica-stemmers worden ingevuld dan door Jeroen-stemmers. Ik geloof niet zo in fake. Niet in dit geval. Als Jeroen nou een gewéldige deelnemer was, die voor flink wat rumoer zorgde in het huis...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:03 schreef Fikkert het volgende:
ach ja, ze moeten niet zo janken ... tijn is idd vaak als 1e wakker, bakt brood en roept iedereen zodat ze de tuin in kunnen, nu dus een sanctie... kan er weer lekker gemierenneukt en geroddelt worden.... tijn bedankt, voor mij scoort ie eindelijk weer eens wat punten
Ja, ik ook. Wanneer gaat er weer iemand in de tuin pissen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
Goede actie van Tijn, zorgt voor wat leven in de brouwerij.
Ik word onpasselijk van dat volgzame gedoe van de bewoners, en dan dat dankbare "senk joe bik brodder"![]()
Ja., met zo'n zeurderig stemmetje.. brrr..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
en dan dat dankbare "senk joe bik brodder"![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
Ik word onpasselijk van dat volgzame gedoe van de bewoners, en dan dat dankbare "senk joe bik brodder"![]()
Vandaag niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wanneer gaat er weer iemand in de tuin pissen?
vandaag iig nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wanneer gaat er weer iemand in de tuin pissen?
Helaas zit hij nu te slijmen en 'sorry' te zeggen tegen alle bewoners en dat het echt niet zijn bedoeling was om de groep te benadelen enzo. Als je dan al opstandig wilt zijn (wat helemaal de bedoeling niet was denk ik) dan moet je dat naderhand ook niet excuses enzo gaan maken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
Hij dacht dat de sanctie alleen voor hem wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas zit hij nu te slijmen en 'sorry' te zeggen tegen alle bewoners en dat het echt niet zijn bedoeling was om de groep te benadelen enzo. Als je dan al opstandig wilt zijn (wat helemaal de bedoeling niet was denk ik) dan moet je dat naderhand ook niet excuses enzo gaan aanbieden.
Dat is dom gedacht dan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hij dacht dat de sanctie alleen voor hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |