abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42260085
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je hartproblemen geen voldoende reden vindt om geen (hoofd)verantwoordelijke positie te bekleden, dan mag jij dat vinden X-man
Die persoon heeft wel een puntje hoor. Dat Johan nu misschien hart problemen heeft oké maar die had hij een aantal jaartjes geleden niet
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:28:03 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42260805
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
jawel hij zal ipv Klaas echt wel Ruudje doen, dat moet
Ik denk dat hij mark de Vries oproept.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42261979
Wie roept Bassie op als vervanger van Huntelaar. Ieder normaal denkend mens zou Van Nistelrooij noemen en als ie consequent is zoals ie zelf graag beweerd roept ie hem op aangezien Ruud de 4e spits is achter Huntelaar, Kuijt en Vennegoor. Zal me niks verbazen als het Roy Makaay wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42262107
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:25 schreef AminBen het volgende:
Hij kan er toch niks aan doen dat spelers als O'Shea, Fletcher, Silvestre, Blanc, Barthez, Carroll achter hem staan
Met veel van diezelfde spelers achter zich doet Saha het prima: hij laat anderen (Giggs, Ronaldo, Scholes) beter spelen en pikt zelf zijn goals mee.
quote:
Van Nistelrooy doet overal zijn werk: scoren.
En juist het 4-3-3 van Oranje vraagt om een meevoetballende spits. Bovendien doet hij overal zijn werk niet: hij scoort amper in belangrijke wedstrijden.
quote:
Jij wijt het matige presteren van Oranje en ManU van 2001-2006 aan Van Nistelrooy..?
Voor een redelijk groot deel wel ja, de spitspositie is de sleutelpositie in het 4-3-3 wat Oranje speelt.
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die persoon heeft wel een puntje hoor. Dat Johan nu misschien hart problemen heeft oké maar die had hij een aantal jaartjes geleden niet
Nee daarom heeft hij in zijn Barca-tijd (1991) al een bypass-operatie ondergaan, later kreeg hij er weer last van en daarom wilde hij na z'n Barca-tijd geen verantwoorlijkheid meer dragen. Tsjee zeg, kraam geen onzin uit als je niet weer waar je het over hebt.
pi_42262282
Van KNVB.nl:
quote:
Geblesseerde Huntelaar haakt af voor Oranje
Klaas-Jan Huntelaar heeft zich met een enkelblessure afgemeld voor het Nederlands elftal. Hij mist de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije (7 oktober) en Albanië (11 oktober). De Oranje-international is als gevolg van een enkelblessure twee tot vier weken uitgeschakeld. De aanvaller van Ajax raakte vrijdag tijdens de training aan zijn linkerenkel geblesseerd.

Onderzoek wees zaterdag uit dat de enkelband van de spits slechts is beschadigd. Hij moet voorlopig wel rust houden. KNVB-bondscoach Marco van Basten heeft met Dirk Kuyt en Jan Vennegoor of Hesselink nog de beschikking over twee andere centrumspitsen in zijn selectie.
Zou dit betekenen dat Marco geen vervanger oproept?!?!?

Dat zou erg zwak zijn van hem
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42262330
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef koningdavid het volgende:
Van KNVB.nl:
[..]

Het zou nog zwakker en typischer zijn als ie V. Nistelrooij nu niet oproept maar een andere spits... doet ie dat dan diskwalificeert ie zichzelf definitief als bondscoach
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42262344
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef koningdavid het volgende:
Van KNVB.nl:
[..]

vennegoor heeft last van z'n enkel...dus alleen dirkie nog over
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_42262363
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef wimderon het volgende:Voor een redelijk groot deel wel ja, de spitspositie is de sleutelpositie in het 4-3-3 wat Oranje speelt.
pi_42263270
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Wie roept Bassie op als vervanger van Huntelaar. Ieder normaal denkend mens zou Van Nistelrooij noemen en als ie consequent is zoals ie zelf graag beweerd roept ie hem op aangezien Ruud de 4e spits is achter Huntelaar, Kuijt en Vennegoor. Zal me niks verbazen als het Roy Makaay wordt
Van Basten kennende zal het wel Danny Koevermans worden
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_42263388
hoho als hans vd haar nu geen kans verdient weet ik het niet meer
pi_42263676
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:21 schreef tordesmonats het volgende:
hoho als hans vd haar nu geen kans verdient weet ik het niet meer
Berry en John in de basis.
pi_42263748
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef AminBen het volgende:

[..]

Verder dan dit soort reacties en niet ter zake doende statistieken posten komen de meesten hier niet wat betreft Van Nistelrooy. Je zou beter met een goed beargumenteerde post mijn standpunt onderuithalen.
pi_42263805
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Verder dan dit soort reacties en niet ter zake doende statistieken posten komen de meesten hier niet wat betreft Van Nistelrooy. Je zou beter met een goed beargumenteerde post mijn standpunt onderuithalen.
Voetbal is niet statistiek, je moet ook kijken hoe een speler in het elftal functioneerd buiten die statistiek om. Al vind ik overigens wel dat Ruud in het Nederlands efltal hoort, ook al is dat maar omdat er weinig betere alternatieven zijn op het moment.
pi_42263838
Van Basten roept liever Martin Drent op dan ooit nog Ruud hoor...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_42263990
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Basten roept liever Martin Drent op dan ooit nog Ruud hoor...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42264077
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het zou nog zwakker en typischer zijn als ie V. Nistelrooij nu niet oproept maar een andere spits... doet ie dat dan diskwalificeert ie zichzelf definitief als bondscoach
Natuurlijk gaat hij Ruud op dit moment niet meer oproepen, na die uitspraken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42264143
Het zou hem wel sieren als hij het zou doen. Zou hij gelijk van al die vriendjespolitiek-soap af zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:58:10 #268
128384 mcwops
gat in je glas
pi_42264160
als van basten een vent is, een bondscoach met verstand van voetbal en een lefgozer dan wordt Ruud opgeroepen.
als van basten een nul is, een bondscoach met nauwelijks verstand van voetbal en een lafaard dan wordt arveladze er niemand opgeroepen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:20:21 #269
13462 BansheeBoy
pi_42264647
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:16 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Van Basten kennende zal het wel Danny Koevermans worden
Of hij laat Musa Dembele naturaliseren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_42264914
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

als jij zegt dat Van Nistelrooy de reden is waarom ManU en Oranje niet geweldig veel wonnen kan ik je alleen maar uitlachen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:40:25 #271
13462 BansheeBoy
pi_42265165
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef AminBen het volgende:

[..]

als jij zegt dat Van Nistelrooy de reden is waarom ManU en Oranje niet geweldig veel wonnen kan ik je alleen maar uitlachen.
Zie je niet dat die gast het lachertje van dit topic is geworden?

²
pi_42270572
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef AminBen het volgende:

[..]

Niet de, maar absoluut één van de redenen.
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zie je niet dat die gast het lachertje van dit topic is geworden?

²
Nee jij dan, jij kunt niet eens de naam van een speler die allang international voor België is goed schrijven en denkt grappig te zijn

Mensen vragen serieus of er een vervanger voor Huntelaar opgeroepen zal worden en wie dat zal zijn. Eerst komt je met Collins John, niemand reageert erop. Paar posts later 'Ik denk dat hij Mark de Vries gaat oproepen' Als het voor grap door moet gaat is de grap er na 1x wel af hoor. En nu kom je weer met Dembélé als grappig bedoelde reactie
pi_42270860
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Niet de, maar absoluut één van de redenen.
[..]

Nee jij dan, jij kunt niet eens de naam van een speler die allang international voor België is goed schrijven en denkt grappig te zijn

Mensen vragen serieus of er een vervanger voor Huntelaar opgeroepen zal worden en wie dat zal zijn. Eerst komt je met Collins John, niemand reageert erop. Paar posts later 'Ik denk dat hij Mark de Vries gaat oproepen' Als het voor grap door moet gaat is de grap er na 1x wel af hoor. En nu kom je weer met Dembélé als grappig bedoelde reactie
Mierenneuker.

En ga maar is CL kijken, dan snap je waarom Ruud op beslissende momenten er ook staat. Smurf .
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:13:33 #274
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42271758
Is die korfballer nog steeds iedereen d'r van aan het overtuigen dat van nistelrooy een kuspits is?

Ga n's naar de volgende deur jehova
pi_42272469
Van Nistelrooy is ook een kutspits in Oranje.

Maar Bassie zou hem wel moeten oproepen, want die anderen zijn nog grotere kutspitsen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:04:12 #276
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42272739
wimberdon is hier een eenmans oorlog aan het voeren...of wacht even...is wimbeldon mischien van basten zelf...

Hee bassiee...zit je ook op deze forum...hehehe
laat die gozer tog spelen, zo kom je alleen als een hersenloze over...enne Cruijf hartproblemen...o ik dacht dat ie het aan zn neus had
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:11:46 #277
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42272852
Ok stel je voor je bent RVN en je bent een grote jongen en zegt dat van Basten alleen vriendjes selecteerd.Waarom zet je hem dan niet voor het blok?Waarom laat je hem dan niet zien dat je zo'n grote jongen bent?Waarom voetbalt hij dan in oranje als een natte krant?Jaja leuk voetballen bij Madrid, maar daar schiet oranje niks mee op natuurlijk.Kom op Ruud voetbal eens goed in oranje, je kans komt wel.Wees een kerel en laat in oranje ook een keer zien wat je kan(en dan niet 1 wedstrijd maar constant).
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42275150
Héél lang geleden was er een keuzecommissie die bepaalde wie er in oranje speelde en de trainer deed de rest.Misschien moeten we daar weer naar toe. Een club van wijze mannen destijds ging overigens ook niet chic ten onder, maar dat terzijde.
janneman
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:43:15 #279
127004 maril
Smeetsfan
pi_42276668
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:10 schreef horstjan het volgende:
Héél lang geleden was er een keuzecommissie die bepaalde wie er in oranje speelde en de trainer deed de rest.Misschien moeten we daar weer naar toe. Een club van wijze mannen destijds ging overigens ook niet chic ten onder, maar dat terzijde.
Ik kan mij niet van het gevoel ontrekken dat die commisie nu Johan Cruijf heet,
en ik ben tegen beide , wil gewoon dat de bondcoach die taak doet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42278143
VAN BASTEN ROEPT DE JONGE OP ALS VERVANGER HUNTELAAR

Utrecht-anp

Marco van Basten verrast wederom de Nederlandse voetbalwereld. Waar iedereen Ruud van Nistelrooy verwachtte als vervanger van Klaas jan Huntelaar heeft hij Klaas de Jonge opgeroepen van het eerste team van de Utrechtse amateurclub UVV. Uiteraard moest Van Basten zijn keuze verantwoorden bij de pers en hij gaf vandaag zijn reactie in een persconferentie.

'Ik zie Klaas de Jonge weleens spelen als ik met mijn zoontje bij mijn oude amateurclub ga kijken en ik was erg onder de indruk van de scoringscapaciteiten van Klaas. Hij heeft een goed oog voor de goal en verkeerd op het moment in topvorm.' Op de vraag of Van Basten niet beter Van Nistelrooy had kunnen oproepen reageerde hij geirriteerd. 'Van Nistelrooy heeft pas een paar wedstrijden gespeeld bij Real en weet ons vooralsnog niet te overtuigen. Wij geven op dit moment de voorkeur aan Klaas.'

Klaas de Jonge is alom geroemd bij UVV om zijn goede instelling. Hij werkt hard voor het team en voert instructies van zijn trainer perfect uit. Van Basten: 'een dienaar als Klaas kan dit team goed gebruiken. Het is belangrijk dat spelers doen wat je zegt om tot goede resultaten te komen' Klaas de Jonge reageerde enthousiast op zijn uitverkiezing: 'Het is natuurlijk geweldig als meneer Van Basten je oproept, ik ben heel blij en ben bereid me volledig in te zetten voor het teambelang en de wensen van de bondscoach op te volgen'. 'Nee, verwacht had ik het niet, ik speelde wel goed maar het komt toch wel als een verrassing.'
pi_42278255
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 02:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok stel je voor je bent RVN en je bent een grote jongen en zegt dat van Basten alleen vriendjes selecteerd.Waarom zet je hem dan niet voor het blok?Waarom laat je hem dan niet zien dat je zo'n grote jongen bent?Waarom voetbalt hij dan in oranje als een natte krant?Jaja leuk voetballen bij Madrid, maar daar schiet oranje niks mee op natuurlijk.Kom op Ruud voetbal eens goed in oranje, je kans komt wel.Wees een kerel en laat in oranje ook een keer zien wat je kan(en dan niet 1 wedstrijd maar constant).
Goed dat je dat even tegen hem zegt, briljante tip
Ik denk ook dat hij expres niet zoveel scoort in Oranje, omdat hij de werking van het voetbal niet zo snapt.
Dus...
pi_42278397
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef PPWB84 het volgende:
VAN BASTEN ROEPT DE JONGE OP ALS VERVANGER HUNTELAAR

Utrecht-anp

Marco van Basten verrast wederom de Nederlandse voetbalwereld. Waar iedereen Ruud van Nistelrooy verwachtte als vervanger van Klaas jan Huntelaar heeft hij Klaas de Jonge opgeroepen van het eerste team van de Utrechtse amateurclub UVV. Uiteraard moest Van Basten zijn keuze verantwoorden bij de pers en hij gaf vandaag zijn reactie in een persconferentie.

'Ik zie Klaas de Jonge weleens spelen als ik met mijn zoontje bij mijn oude amateurclub ga kijken en ik was erg onder de indruk van de scoringscapaciteiten van Klaas. Hij heeft een goed oog voor de goal en verkeerd op het moment in topvorm.' Op de vraag of Van Basten niet beter Van Nistelrooy had kunnen oproepen reageerde hij geirriteerd. 'Van Nistelrooy heeft pas een paar wedstrijden gespeeld bij Real en weet ons vooralsnog niet te overtuigen. Wij geven op dit moment de voorkeur aan Klaas.'

Klaas de Jonge is alom geroemd bij UVV om zijn goede instelling. Hij werkt hard voor het team en voert instructies van zijn trainer perfect uit. Van Basten: 'een dienaar als Klaas kan dit team goed gebruiken. Het is belangrijk dat spelers doen wat je zegt om tot goede resultaten te komen' Klaas de Jonge reageerde enthousiast op zijn uitverkiezing: 'Het is natuurlijk geweldig als meneer Van Basten je oproept, ik ben heel blij en ben bereid me volledig in te zetten voor het teambelang en de wensen van de bondscoach op te volgen'. 'Nee, verwacht had ik het niet, ik speelde wel goed maar het komt toch wel als een verrassing.'
Jij bent zeker de leukste thuis!
pi_42278469
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jij bent zeker de leukste thuis!
tis een melige zondagmorgen..oh middag alweer
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:32:10 #284
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42280049
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 02:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Volgens mij snap jij het ook niet...sorry...RvN is een sterspeler over waar die heeft gespeeld dus kan dat makkelijk ook in het NLelftal zijn...en je moet zoeizo selecteren op basis hoe je het doet bij je club...daarom zit het beleid van Bassie vol met gaten..ik doel op meerdere spelers die niet geselecteerd zijn maar tog echt erin horen (ze zijn hier al een paar keer genoemd)

RvN is een spits...en spitsen maken doelpunten...maar doelpunten ontstaan door gewonnen veldslagen op het middenveld...met andere woorden, ik heb het gevoel dat hij dus de verkeerde mensen opstelt.
RvN hoort gewoon in de spits...en op het middenveld daar moet het een en ander veranderd worden om zoeizo weer als voetballand te tellen...want nu is het gewoon Mickey Mouse!!
pi_42281793
Hoe komt iedereen er toch bij dat van Nistelrooij slecht speelt in Oranje. Het was een van de topspelers onder Advocaat en daarvoor onder van Gaal, sinds van Basten trainer is is het eigenlijk steeds minder gegaan. Vooral door gebrek aan aanvoer(geen wonder als Sneijder voor je verdediging ballen naar voren loopt te rammen...), je ziet nu precies hetzelfde met Huntelaar, krijgt geen bal en scoort ook niet meer. Nog vreemder dat van Nistelrooij niet opgeroepen wordt is hoe de rest van het elftal in elkaar zit, Kuijt rechtsbuiten een aanvallende middenvelder/2de spits op rechts die alleen voor eigen succes gaat, en een subtop-eredivisie niveau middenveld. En dan ook nog die 2 natte kranten van Ajax(Heitinga, Urby) voor de verdediging oproepen.

Terwijl een elftal samengesteld kan worden met 2 bewezen topscorers(Makaay, v. Nistelrooij) met een supertalent dat zo voor een van beiden in kan vallen(Huntelaar) en een supersnelle speler die voor een verandering van speelstijl kan zorgen(Robben). Met middenvelders met internationaal niveau en ervaring(Seedorf, van Bommel) en iets minder(Davids, Boateng, Zenden etc.) met daartussen grote nederlandse talenten(v. Persie, v.d. Vaart, Sneijder, Schaars). En verdedigers als Greene, Luirink, De Cler, Ooijer, Boulahrouz, v. Bronckhorst, Mathijsen en Kromkamp. Maar wij moeten het doen met de belachelijke zooi die van Basten iedere interland weer oproept en ook mag oproepen van de KNVB en Cruijff. Worden klotetijden voor de oranje-supporter zo.
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:14:31 #286
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42284057
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:32 schreef DubbelX het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het ook niet...sorry...RvN is een sterspeler over waar die heeft gespeeld dus kan dat makkelijk ook in het NLelftal zijn...en je moet zoeizo selecteren op basis hoe je het doet bij je club...daarom zit het beleid van Bassie vol met gaten..ik doel op meerdere spelers die niet geselecteerd zijn maar tog echt erin horen (ze zijn hier al een paar keer genoemd)

RvN is een spits...en spitsen maken doelpunten...maar doelpunten ontstaan door gewonnen veldslagen op het middenveld...met andere woorden, ik heb het gevoel dat hij dus de verkeerde mensen opstelt.
RvN hoort gewoon in de spits...en op het middenveld daar moet het een en ander veranderd worden om zoeizo weer als voetballand te tellen...want nu is het gewoon Mickey Mouse!!
Owzo, dus RVN scoort alleen in een goed lopend elftal?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42284449
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je 't zo zwart-wit moet zien, ik denk dat ie meer rendeert in 'n goed lopend elftal. Wat de makke was op 't WK is dat hij geen/weinig aanvoer vanaf 't middenveld kreeg. Hij werd (mijns inziens) afgerekend op 't feit dat de (weinige) ballen die hij wel kreeg niet goed aannam of van z'n voeten sprongen.

Ruud wordt in 't NL-elftal niet gebruikt zoals hij gebruikt zou moeten worden, ik denk dat je voor zo'n speler 'n weg moet maken richting doel, dus op zoveel mogelijk manieren hem in staat stellen te kunnen scoren.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42289510
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef wimderon het volgende:

Nee daarom heeft hij in zijn Barca-tijd (1991) al een bypass-operatie ondergaan, later kreeg hij er weer last van en daarom wilde hij na z'n Barca-tijd geen verantwoorlijkheid meer dragen. Tsjee zeg, kraam geen onzin uit als je niet weer waar je het over hebt.
Iedereen heeft zijn eigen waarheid, verder omdat niemand alle feiten, meningen, ethieken weet zijn er dus vaak meerdere goede waarheden beschikbaar. Ik weet dat jij denkt dat er maar één feit is en dat is wat jij denkt, jammer genoeg heb jij het ook wel eens fout. Je weet wat Cruiff allemaal gezegd heeft nadat hij gestopt is bij Barca en waarom hij geen andere clubs meer traint? Dus kraam geen onzin uit als je niet weer waar je het over hebt.
pi_42289554
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

hij diskwalificeert zichzelf vooral als hij Ruud zou oproepen, zie de reacties hier n.a.v. het oproepen van Mark van Bommel
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:50:09 #290
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_42290907
Van de andere kant als Van Basten gewoon een lijstje met namen voor de verschillende posities heeft, en Van Nistelrooij is de nummer 3 spits momenteel.....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_42294295
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:48 schreef Radegast het volgende:
Van Nistelrooy is ook een kutspits in Oranje.

Maar Bassie zou hem wel moeten oproepen, want die anderen zijn nog grotere kutspitsen.
Kijk zo is het nou, natuurlijk scoort hij veel bij zijn clubs (hoewel er dus te twisten valt over wat er nu werkelijk met die doelpunten bereikt wordt, hoe belangrijk ze zijn e.d.), maar dat alleen is absoluut niet genoeg voor het systeem wat Oranje hanteert. Een paar jaar geleden was Hasselbaink de man die aan de lopende band scoorde, later Makaay, maar daar heeft nooit een haan naar gekraaid. Terecht in mijn ogen, maar omdat Van Nistelrooy door de media gehyped wordt als ware het een topspits heeft hij altijd een plek in de selectie, en zelfs een vaste basisplaats gehad en nooit kunnen laten zien wat er van een 4-3-3 spits wordt gevraagd. Nu is er voorlopig gekozen voor Huntelaar en Kuyt, maar zij worden na respectievelijk twee matige wedstrijden tegen totaal niet representatieve teams en een matige wedstrijd tegen Portugal (tewijl hij totaal uitgeblust was) al afgerekend en te slecht bevonden door velen.

Verder:
Dubnobasswithmyhead: lolsmurf zo te lezen
DubbelX:
Solstice: Stuur vast een brief naar Zeist om je aan te bieden als opvolger van Van Basten
pi_42294748
Wederzijds onvoldoende vertrouwen .

Wat een topbondcoach hebben we .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 22:32:14 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_42294984
Dat komt nooit meer goed

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42295523
Tsssssssssssssssss kan die van basten niet opstappen, ik wil geen Nederlands Elftal zonder onze beste spits.

maak foppe maar coach.
pi_42296648
quote:
Ook Ruud van Nistelrooij zal voorlopig niet terugkeren in de selectie van het Nederlands elftal. Hij zou de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar kunnen vervangen, maar volgens een persverklaring van de technische staf van Oranje bestaat daarvoor onvoldoende wederzijds vertrouwen. Van Basten liet zondagavond weten dat hij geen vervanger voor Huntelaar oproept.
Bron: Nu.nl

Wat is hier wederzijds aan. Van Basten belde hem toch
Dus aan de kant van Ruud is er geen vertrouwen anders zou je hem toch niet bellen
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:44:19 #296
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42298318
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Hoe zou je anders moeten scoren..lijkt mij best logisch tog....als je alleen aan het verdedigen ben en alle ballen verliest op het middenveld, dan is het tog egt moeilijk voor een spits om te scoren, met andere woorden...zonder bal maak je geen doelpunt...en zoals ik boven ook heb gelezen, een heel mooi punt trouwens van iemand...RvN heeft altijd heel goed gespeeld in Oranje..onder van Gaal, Advocaat...en is pas minder gaan functioneren toen Bassie trainer werd...maarja heel het elftal is bagger en functioneert niet...

Stiekem hoop ik dat ze a.s interland verliezen al ben ik Oranjefan...en dat voor een marokaan hehehe...maar mischien word de KNVB ook een keer wakker en halen ze die tong uit hun reet...want Bassie is nou tog klaar met likken!!
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:50:10 #297
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42298562
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Kijk zo is het nou, natuurlijk scoort hij veel bij zijn clubs (hoewel er dus te twisten valt over wat er nu werkelijk met die doelpunten bereikt wordt, hoe belangrijk ze zijn e.d.), maar dat alleen is absoluut niet genoeg voor het systeem wat Oranje hanteert. Een paar jaar geleden was Hasselbaink de man die aan de lopende band scoorde, later Makaay, maar daar heeft nooit een haan naar gekraaid. Terecht in mijn ogen
Ik heb het altijd schandalig gevonden dat Makaaij nooit egt zijn waarde heeft kunnen laten zien...
en je zegt het zelf RvN scoort veel bij zijn clubs...maar daarna zeg je tog egt iets stoms...namelijk, hoewel er dus te twisten blablabla....
Vriend...elk doelpunt die je scoort is belangrijk voor je team...zoeizo elk doelpunt die word gemaakt is goed om een overwinning te behalen..das 1...maar ook al zou hij 6-0 scoren..dus het laatste doelpunt dan is dat nog steeds goed voor het zelfvertrouwen van een team...dusszzzzzzzzzzzzz
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:51:34 #298
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42298606
Als laatst dit nog....

Mark van Bommel zal onder bondscoach Marco van Basten niet meer uitkomen voor het Nederlands Elftal. Dat heeft de middenvelder vanavond laten weten aan de staf van Oranje.

Rarara waarom wil MvB niet meer uitkomen voor Oranje...iets wat ik voorspelde in een eerder stukje een paar paginaas terug...hehehe

afz.
NostradamusX
pi_42299343
Marco heeft wel even aan Seedorf gedacht, het gaat al beter, helaas is het begin van het einde al bezig
  maandag 2 oktober 2006 @ 00:25:16 #300
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42299722
Ik hoop tog zo graag dat die Bassie oppleurt...wil gewoon met een goed gevoel, een sappie en een zak chips Oranje zien voetballen...bedoel die gozer verpest gewoon de sfeer...niet alleen op het veld..maar ook thuis hehehe

Ik hoop wanneer hij Seedorf vraagt dat ie ook segt..bekijk het maar...dat zou ik iniedergeval doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')