Die persoon heeft wel een puntje hoor. Dat Johan nu misschien hart problemen heeft oké maar die had hij een aantal jaartjes geleden nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je hartproblemen geen voldoende reden vindt om geen (hoofd)verantwoordelijke positie te bekleden, dan mag jij dat vinden X-man![]()
Ik denk dat hij mark de Vries oproept.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
jawel hij zal ipv Klaas echt wel Ruudje doen, dat moet
Met veel van diezelfde spelers achter zich doet Saha het prima: hij laat anderen (Giggs, Ronaldo, Scholes) beter spelen en pikt zelf zijn goals mee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:25 schreef AminBen het volgende:
Hij kan er toch niks aan doen dat spelers als O'Shea, Fletcher, Silvestre, Blanc, Barthez, Carroll achter hem staan![]()
En juist het 4-3-3 van Oranje vraagt om een meevoetballende spits. Bovendien doet hij overal zijn werk niet: hij scoort amper in belangrijke wedstrijden.quote:Van Nistelrooy doet overal zijn werk: scoren.
Voor een redelijk groot deel wel ja, de spitspositie is de sleutelpositie in het 4-3-3 wat Oranje speelt.quote:Jij wijt het matige presteren van Oranje en ManU van 2001-2006 aan Van Nistelrooy..?
Nee daarom heeft hij in zijn Barca-tijd (1991) al een bypass-operatie ondergaan, later kreeg hij er weer last van en daarom wilde hij na z'n Barca-tijd geen verantwoorlijkheid meer dragen. Tsjee zeg, kraam geen onzin uit als je niet weer waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die persoon heeft wel een puntje hoor. Dat Johan nu misschien hart problemen heeft oké maar die had hij een aantal jaartjes geleden niet![]()
Zou dit betekenen dat Marco geen vervanger oproept?!?!?quote:Geblesseerde Huntelaar haakt af voor Oranje
Klaas-Jan Huntelaar heeft zich met een enkelblessure afgemeld voor het Nederlands elftal. Hij mist de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije (7 oktober) en Albanië (11 oktober). De Oranje-international is als gevolg van een enkelblessure twee tot vier weken uitgeschakeld. De aanvaller van Ajax raakte vrijdag tijdens de training aan zijn linkerenkel geblesseerd.
Onderzoek wees zaterdag uit dat de enkelband van de spits slechts is beschadigd. Hij moet voorlopig wel rust houden. KNVB-bondscoach Marco van Basten heeft met Dirk Kuyt en Jan Vennegoor of Hesselink nog de beschikking over twee andere centrumspitsen in zijn selectie.
Het zou nog zwakker en typischer zijn als ie V. Nistelrooij nu niet oproept maar een andere spits... doet ie dat dan diskwalificeert ie zichzelf definitief als bondscoachquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef koningdavid het volgende:
Van KNVB.nl:
[..]
Zou dit betekenen dat Marco geen vervanger oproept?!?!?
Dat zou erg zwak zijn van hem![]()
vennegoor heeft last van z'n enkel...dus alleen dirkie nog overquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef koningdavid het volgende:
Van KNVB.nl:
[..]
Zou dit betekenen dat Marco geen vervanger oproept?!?!?
Dat zou erg zwak zijn van hem![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef wimderon het volgende:Voor een redelijk groot deel wel ja, de spitspositie is de sleutelpositie in het 4-3-3 wat Oranje speelt.
Van Basten kennende zal het wel Danny Koevermans wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Wie roept Bassie op als vervanger van Huntelaar. Ieder normaal denkend mens zou Van Nistelrooij noemen en als ie consequent is zoals ie zelf graag beweerd roept ie hem op aangezien Ruud de 4e spits is achter Huntelaar, Kuijt en Vennegoor. Zal me niks verbazen als het Roy Makaay wordt
Berry en John in de basis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:21 schreef tordesmonats het volgende:
hoho als hans vd haar nu geen kans verdient weet ik het niet meer
Verder dan dit soort reacties en niet ter zake doende statistieken posten komen de meesten hier niet wat betreft Van Nistelrooy. Je zou beter met een goed beargumenteerde post mijn standpunt onderuithalen.quote:
Voetbal is niet statistiek, je moet ook kijken hoe een speler in het elftal functioneerd buiten die statistiek om. Al vind ik overigens wel dat Ruud in het Nederlands efltal hoort, ook al is dat maar omdat er weinig betere alternatieven zijn op het moment.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verder dan dit soort reacties en niet ter zake doende statistieken posten komen de meesten hier niet wat betreft Van Nistelrooy. Je zou beter met een goed beargumenteerde post mijn standpunt onderuithalen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Basten roept liever Martin Drent op dan ooit nog Ruud hoor...
Natuurlijk gaat hij Ruud op dit moment niet meer oproepen, na die uitspraken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou nog zwakker en typischer zijn als ie V. Nistelrooij nu niet oproept maar een andere spits... doet ie dat dan diskwalificeert ie zichzelf definitief als bondscoach
Of hij laat Musa Dembele naturaliseren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van Basten kennende zal het wel Danny Koevermans worden
als jij zegt dat Van Nistelrooy de reden is waarom ManU en Oranje niet geweldig veel wonnen kan ik je alleen maar uitlachen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verder dan dit soort reacties en niet ter zake doende statistieken posten komen de meesten hier niet wat betreft Van Nistelrooy. Je zou beter met een goed beargumenteerde post mijn standpunt onderuithalen.
Zie je niet dat die gast het lachertje van dit topic is geworden?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
als jij zegt dat Van Nistelrooy de reden is waarom ManU en Oranje niet geweldig veel wonnen kan ik je alleen maar uitlachen.![]()
Niet de, maar absoluut één van de redenen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
als jij zegt dat Van Nistelrooy de reden is waarom ManU en Oranje niet geweldig veel wonnen kan ik je alleen maar uitlachen.![]()
Nee jij dan, jij kunt niet eens de naam van een speler die allang international voor België is goed schrijven en denkt grappig te zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je niet dat die gast het lachertje van dit topic is geworden?²
Mierenneuker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet de, maar absoluut één van de redenen.
[..]
Nee jij dan, jij kunt niet eens de naam van een speler die allang international voor België is goed schrijven en denkt grappig te zijn![]()
![]()
![]()
Mensen vragen serieus of er een vervanger voor Huntelaar opgeroepen zal worden en wie dat zal zijn. Eerst komt je met Collins John, niemand reageert erop. Paar posts later 'Ik denk dat hij Mark de Vries gaat oproepen' Als het voor grap door moet gaat is de grap er na 1x wel af hoor. En nu kom je weer met Dembélé als grappig bedoelde reactie![]()
![]()
Ik kan mij niet van het gevoel ontrekken dat die commisie nu Johan Cruijf heet,quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:10 schreef horstjan het volgende:
Héél lang geleden was er een keuzecommissie die bepaalde wie er in oranje speelde en de trainer deed de rest.Misschien moeten we daar weer naar toe. Een club van wijze mannen destijds ging overigens ook niet chic ten onder, maar dat terzijde.
Goed dat je dat even tegen hem zegt, briljante tipquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok stel je voor je bent RVN en je bent een grote jongen en zegt dat van Basten alleen vriendjes selecteerd.Waarom zet je hem dan niet voor het blok?Waarom laat je hem dan niet zien dat je zo'n grote jongen bent?Waarom voetbalt hij dan in oranje als een natte krant?Jaja leuk voetballen bij Madrid, maar daar schiet oranje niks mee op natuurlijk.Kom op Ruud voetbal eens goed in oranje, je kans komt wel.Wees een kerel en laat in oranje ook een keer zien wat je kan(en dan niet 1 wedstrijd maar constant).
Jij bent zeker de leukste thuis!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef PPWB84 het volgende:
VAN BASTEN ROEPT DE JONGE OP ALS VERVANGER HUNTELAAR
Utrecht-anp
Marco van Basten verrast wederom de Nederlandse voetbalwereld. Waar iedereen Ruud van Nistelrooy verwachtte als vervanger van Klaas jan Huntelaar heeft hij Klaas de Jonge opgeroepen van het eerste team van de Utrechtse amateurclub UVV. Uiteraard moest Van Basten zijn keuze verantwoorden bij de pers en hij gaf vandaag zijn reactie in een persconferentie.
'Ik zie Klaas de Jonge weleens spelen als ik met mijn zoontje bij mijn oude amateurclub ga kijken en ik was erg onder de indruk van de scoringscapaciteiten van Klaas. Hij heeft een goed oog voor de goal en verkeerd op het moment in topvorm.' Op de vraag of Van Basten niet beter Van Nistelrooy had kunnen oproepen reageerde hij geirriteerd. 'Van Nistelrooy heeft pas een paar wedstrijden gespeeld bij Real en weet ons vooralsnog niet te overtuigen. Wij geven op dit moment de voorkeur aan Klaas.'
Klaas de Jonge is alom geroemd bij UVV om zijn goede instelling. Hij werkt hard voor het team en voert instructies van zijn trainer perfect uit. Van Basten: 'een dienaar als Klaas kan dit team goed gebruiken. Het is belangrijk dat spelers doen wat je zegt om tot goede resultaten te komen' Klaas de Jonge reageerde enthousiast op zijn uitverkiezing: 'Het is natuurlijk geweldig als meneer Van Basten je oproept, ik ben heel blij en ben bereid me volledig in te zetten voor het teambelang en de wensen van de bondscoach op te volgen'. 'Nee, verwacht had ik het niet, ik speelde wel goed maar het komt toch wel als een verrassing.'
tis een melige zondagmorgen..oh middag alweerquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis!
Volgens mij snap jij het ook niet...sorry...RvN is een sterspeler over waar die heeft gespeeld dus kan dat makkelijk ook in het NLelftal zijn...en je moet zoeizo selecteren op basis hoe je het doet bij je club...daarom zit het beleid van Bassie vol met gaten..ik doel op meerdere spelers die niet geselecteerd zijn maar tog echt erin horen (ze zijn hier al een paar keer genoemd)quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok stel je voor je bent RVN en je bent een grote jongen en zegt dat van Basten alleen vriendjes selecteerd.Waarom zet je hem dan niet voor het blok?Waarom laat je hem dan niet zien dat je zo'n grote jongen bent?Waarom voetbalt hij dan in oranje als een natte krant?Jaja leuk voetballen bij Madrid, maar daar schiet oranje niks mee op natuurlijk.Kom op Ruud voetbal eens goed in oranje, je kans komt wel.Wees een kerel en laat in oranje ook een keer zien wat je kan(en dan niet 1 wedstrijd maar constant).
Owzo, dus RVN scoort alleen in een goed lopend elftal?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:32 schreef DubbelX het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het ook niet...sorry...RvN is een sterspeler over waar die heeft gespeeld dus kan dat makkelijk ook in het NLelftal zijn...en je moet zoeizo selecteren op basis hoe je het doet bij je club...daarom zit het beleid van Bassie vol met gaten..ik doel op meerdere spelers die niet geselecteerd zijn maar tog echt erin horen (ze zijn hier al een paar keer genoemd)
RvN is een spits...en spitsen maken doelpunten...maar doelpunten ontstaan door gewonnen veldslagen op het middenveld...met andere woorden, ik heb het gevoel dat hij dus de verkeerde mensen opstelt.
RvN hoort gewoon in de spits...en op het middenveld daar moet het een en ander veranderd worden om zoeizo weer als voetballand te tellen...want nu is het gewoon Mickey Mouse!!![]()
Ik denk niet dat je 't zo zwart-wit moet zien, ik denk dat ie meer rendeert in 'n goed lopend elftal. Wat de makke was op 't WK is dat hij geen/weinig aanvoer vanaf 't middenveld kreeg. Hij werd (mijns inziens) afgerekend op 't feit dat de (weinige) ballen die hij wel kreeg niet goed aannam of van z'n voeten sprongen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Owzo, dus RVN scoort alleen in een goed lopend elftal?
Iedereen heeft zijn eigen waarheid, verder omdat niemand alle feiten, meningen, ethieken weet zijn er dus vaak meerdere goede waarheden beschikbaar. Ik weet dat jij denkt dat er maar één feit is en dat is wat jij denkt, jammer genoeg heb jij het ook wel eens fout. Je weet wat Cruiff allemaal gezegd heeft nadat hij gestopt is bij Barca en waarom hij geen andere clubs meer traint? Dus kraam geen onzin uit als je niet weer waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef wimderon het volgende:
Nee daarom heeft hij in zijn Barca-tijd (1991) al een bypass-operatie ondergaan, later kreeg hij er weer last van en daarom wilde hij na z'n Barca-tijd geen verantwoorlijkheid meer dragen. Tsjee zeg, kraam geen onzin uit als je niet weer waar je het over hebt.
hij diskwalificeert zichzelf vooral als hij Ruud zou oproepen, zie de reacties hier n.a.v. het oproepen van Mark van Bommelquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou nog zwakker en typischer zijn als ie V. Nistelrooij nu niet oproept maar een andere spits... doet ie dat dan diskwalificeert ie zichzelf definitief als bondscoach
Kijk zo is het nou, natuurlijk scoort hij veel bij zijn clubs (hoewel er dus te twisten valt over wat er nu werkelijk met die doelpunten bereikt wordt, hoe belangrijk ze zijn e.d.), maar dat alleen is absoluut niet genoeg voor het systeem wat Oranje hanteert. Een paar jaar geleden was Hasselbaink de man die aan de lopende band scoorde, later Makaay, maar daar heeft nooit een haan naar gekraaid. Terecht in mijn ogen, maar omdat Van Nistelrooy door de media gehyped wordt als ware het een topspits heeft hij altijd een plek in de selectie, en zelfs een vaste basisplaats gehad en nooit kunnen laten zien wat er van een 4-3-3 spits wordt gevraagd. Nu is er voorlopig gekozen voor Huntelaar en Kuyt, maar zij worden na respectievelijk twee matige wedstrijden tegen totaal niet representatieve teams en een matige wedstrijd tegen Portugal (tewijl hij totaal uitgeblust was) al afgerekend en te slecht bevonden door velen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:48 schreef Radegast het volgende:
Van Nistelrooy is ook een kutspits in Oranje.
Maar Bassie zou hem wel moeten oproepen, want die anderen zijn nog grotere kutspitsen.
Bron: Nu.nlquote:Ook Ruud van Nistelrooij zal voorlopig niet terugkeren in de selectie van het Nederlands elftal. Hij zou de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar kunnen vervangen, maar volgens een persverklaring van de technische staf van Oranje bestaat daarvoor onvoldoende wederzijds vertrouwen. Van Basten liet zondagavond weten dat hij geen vervanger voor Huntelaar oproept.
Hoe zou je anders moeten scoren..lijkt mij best logisch tog....als je alleen aan het verdedigen ben en alle ballen verliest op het middenveld, dan is het tog egt moeilijk voor een spits om te scoren, met andere woorden...zonder bal maak je geen doelpunt...en zoals ik boven ook heb gelezen, een heel mooi punt trouwens van iemand...RvN heeft altijd heel goed gespeeld in Oranje..onder van Gaal, Advocaat...en is pas minder gaan functioneren toen Bassie trainer werd...maarja heel het elftal is bagger en functioneert niet...quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Owzo, dus RVN scoort alleen in een goed lopend elftal?
Ik heb het altijd schandalig gevonden dat Makaaij nooit egt zijn waarde heeft kunnen laten zien...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk zo is het nou, natuurlijk scoort hij veel bij zijn clubs (hoewel er dus te twisten valt over wat er nu werkelijk met die doelpunten bereikt wordt, hoe belangrijk ze zijn e.d.), maar dat alleen is absoluut niet genoeg voor het systeem wat Oranje hanteert. Een paar jaar geleden was Hasselbaink de man die aan de lopende band scoorde, later Makaay, maar daar heeft nooit een haan naar gekraaid. Terecht in mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |