abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42234850
Het is allemaal één groot complot tegen Van Nistelrooy, is het niet
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:31:38 #227
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42235575
tis geen complot, maar dmv het oproepen van van Bommel, terwijl hij ook gewoon als "gaar" werd afgeschilderd...zo lijkt het dat van Basten dus niet aan vriendjespolitiek doet en dus eerlijk selecteerd...
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
pi_42235630
Huntelaar is geblesseerd geraakt op de training, toch maar Ruud ff bellen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:18:56 #229
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42236685
Zal mij benieuwen met wat voor alternatief hij komt
pi_42236726
Wat mij betreft mag Marco weer gaan golfen en zich met alles behalve voetbal bemoeien.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:09:43 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42237886
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:18 schreef Grimm het volgende:
Colins John.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:19:37 #232
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42238102
Mischien zet ie wel Stam in de spits...bdoel hij doet tog waar die zin in heeft
pi_42238157
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:18 schreef Grimm het volgende:
Er kan simpel geschoven worden: Kuyt centraal, Vennegoor op de bank en Van Persie kan ook prima centraal uit de voeten. En anders verdient Makaay het eerder om bij de selectie te zitten dan een spits die al een interland of 50 veel te weinig heeft laten zien en bovendien niet kan omgaan met een reserveplek, een plek op de tribune of als hij terecht buiten de selectie valt, zowel bij Manchester United als bij Oranje.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:57:58 #234
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42238976
ik zou een keer van persie op het middenveld willen zien..dat lijkt me pas gruw.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:58:39 #235
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42238988
Ach wimderon ga jij je nou maar bezig houden met korfbal ofzo, daar lijk je me wat meer op z'n plaats, steeds als een oud wijf te zeuren.
pi_42239142
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Er kan simpel geschoven worden: Kuyt centraal, Vennegoor op de bank en Van Persie kan ook prima centraal uit de voeten. En anders verdient Makaay het eerder om bij de selectie te zitten dan een spits die al een interland of 50 veel te weinig heeft laten zien en bovendien niet kan omgaan met een reserveplek, een plek op de tribune of als hij terecht buiten de selectie valt, zowel bij Manchester United als bij Oranje.
Wat heeft Vennegoor of Hesselink meer gepresteerd dan Van Nistelrooij en ook Makaay? En 1 op 2 lopen na 50 interlands stelt inderdaad niks voor nee, volkomen terecht dat hij eruit is. Waarom vind je dat hij terecht buiten de selectie is gezet bij United?
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2006 @ 19:08:22 #237
842 Zorro
Z
pi_42239233
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef wimderon het volgende:
Kluivert was voor Van Nistelrooy de vaste spits en scoorde vaak wel op belangrijke momenten en was ook nog eens voetballend top. Dat zijn gemiddelde iets lager is dan pure afmaker Van Nistelrooy komt ook nog eens doordat hij een interland op 15 als verkapte nummer 10 achter Van Nistelrooy moest spelen.
En dan vergeet je voor het gemak dat v Nistelrooy in heel veel wedstrijden (zeker in het begin) maar een klein gedeelte van de wedstrijd mee mocht doen.

Hier de tijd die de top 10 topscorers van het Nederlands elftal nodig hadden per doelpunt gebaseerd op speeltijd (aangevuld met v Hooijdonk, je ziet wel waarom):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Speler                 Minuten    Interl.  Doelp. Min.per doelp.
Bakhuys Beb            2070     23       28      73.93
Hooijdonk van Pierre   1295     46       14      92.50
Vente Leen             1870     21       19      98.42
Wilkes Faas            3450     38       35      98.57
Smit Kick              2587     29       26      99.50
Lenstra Abe            4260     47       33     129.09
Cruijff Johan          4282     48       33     129.76
Nistelrooy van Ruud    3639     54       28     129.96
Kluivert Patrick       5816     79       40     145.40
Bergkamp Dennis        6339     79       37     171.32
Basten van Marco       4844     58       24     201.83

Zo slecht doet v Nistelrooij het dus niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_42240976
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:58 schreef Grimm het volgende:
Ach wimderon ga jij je nou maar bezig houden met korfbal ofzo, daar lijk je me wat meer op z'n plaats, steeds als een oud wijf te zeuren.
Ik weet niet wie er nu zeuren. Van Nistelrooy die na 50 interlands lang kutten eindelijk zijn oneindige krediet kwijt is, en zijn door enkele media geindoctrineerde adepten of de rest?

Cruijff is het overigens met me eens, maar dat terzijde.
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:04 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Wat heeft Vennegoor of Hesselink meer gepresteerd dan Van Nistelrooij en ook Makaay?
HIj is stukken, maar dan ook stukken geschikter voor een 4-3-3 systeem, helemaal als hij als invaller wordt gebruikt.
quote:
En 1 op 2 lopen na 50 interlands stelt inderdaad niks voor nee, volkomen terecht dat hij eruit is.
Kap nou eens met die eeuwige statistieken. Wie er scoort maakt helemaal niets uit, zeker niet in een 4-3-3 systeem. Met Van Nistelrooy in de spits heeft Oranje nooit de rol van betekenis gespeeld als daarvoor het geval was, waar Van Nistelrooy een van de duidelijke oorzaken van was.
quote:
Waarom vind je dat hij terecht buiten de selectie is gezet bij United?
Ik zeg nergens dat het wel of niet terecht is, maar alleen dat hij daar totaal niet mee kan omgaan. Vorig seizoen is er veel beter gespeeld en gepresteerd met Saha in plaats van hem in de spits. Als Saha, die het hele toernooi om de league cup al in de basis had gestaan, dan een basisplaats krijgt in de finale, laat meneer Van Nistelrooy het team in de steek en vertrekt uit het stadion, terwijl het enige succes van dat seizoen werd behaald.
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef Zorro het volgende:

[..]

En dan vergeet je voor het gemak dat v Nistelrooy in heel veel wedstrijden (zeker in het begin) maar een klein gedeelte van de wedstrijd mee mocht doen.

Hier de tijd die de top 10 topscorers van het Nederlands elftal nodig hadden per doelpunt gebaseerd op speeltijd (aangevuld met v Hooijdonk, je ziet wel waarom):
[ code verwijderd ]

Zo slecht doet v Nistelrooij het dus niet.
Zo'n statistiekjes zeggen 0,0. Kluivert scoort net ietsjes lager, maar heeft vele malen meer assists gegeven, veel meer bijgedragen aan het spel, relatief veel meer gescooord tegen grote teams/in grote wedstrijden en heeft ook nog zo'n 15 interlands als nummer 10 moeten spelen. Van Nistelrooy lijkt het dan aardig te doen, maar als team werd er niks gepresteerd. Bovendien zijn bij Van Nistelrooy enkele penalty's in de statistieken meegenomen en maakte hij vooral doelpunten tegen mindere tegenstanders.
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:14:14 #239
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42256408
[quote]Op vrijdag 29 september 2006 20:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er nu zeuren. Van Nistelrooy die na 50 interlands lang kutten eindelijk zijn oneindige krediet kwijt is, en zijn door enkele media geindoctrineerde adepten of de rest?

[..]

Cruijf is een vieze SlijmNeus die van Basten verteld wat ie wel en niet moet doen.
Ikzelf dat Cruijf een keer zn bek moet houden met dat eeuwige commentaar van hem...gatver..ken die kop gewoon niet uit staan.
Als ie het zo goed weet...waarom weigert ie het NL elftal te coachen...tuurlijk weet ik wat daar achter zit...maar dat bewijst weer dat het een lafaard is en een vieze SlijmNeus...

En Wimbeldon of Wimberdon hoe je ook heet.....Of je nou wil of niet...van Basten moet RvN gewoon selecteren en kappen met dat vriendjespolitiek. tis te opvallend en iedereen ziet dat of je moet blind zijn...dus als ik jou was zou ik ff langs de opticien gaan, want volgens mij zie jij het niet egt goed.
pi_42257421
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:14 schreef DubbelX het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 september 2006 20:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Cruijf is een vieze SlijmNeus die van Basten verteld wat ie wel en niet moet doen.
Ikzelf dat Cruijf een keer zn bek moet houden met dat eeuwige commentaar van hem...gatver..ken die kop gewoon niet uit staan.
Als ie het zo goed weet...waarom weigert ie het NL elftal te coachen...tuurlijk weet ik wat daar achter zit...maar dat bewijst weer dat het een lafaard is en een vieze SlijmNeus...
Cruijff heeft gewoon een plausibele reden om geen hoofdverantwoordelijke meer te zijn bij een club of land.
quote:
En Wimbeldon of Wimberdon hoe je ook heet.....Of je nou wil of niet...van Basten moet RvN gewoon selecteren en kappen met dat vriendjespolitiek. tis te opvallend en iedereen ziet dat of je moet blind zijn...dus als ik jou was zou ik ff langs de opticien gaan, want volgens mij zie jij het niet egt goed.
Daar zijn we het dus niet over eens, in mijn ogen hoort Van Nistelrooy absoluut niet bij de selectie. Als er al spelers zijn die recht van spreken hebben zijn het Seedorf en Makaay, die nooit ook maar één serieuze kans hebben gehad onder Van Basten.

Een cursus Nederlands zou overigens ook niet misstaan, Dubbelfriss, DeLul of hoe je ook heet.
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:38:32 #241
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42257902
hee schele...dan moet je niet gelijk met je cursus nederlands beginnen...want het is duidelijk dat jij een cursus voetbal mag gaan volgen...
En dat Cruijff een plausibele reden heeft om geen verantwoordelijkheid te nemen bij een club of land...dan moet ie zn kop houden, want hij doet alsof ie het beter weet, terwijl hij het niet aandurft om zelf te coachen...dat is wat ik dus denk

kusje wimbledonracket
pi_42258266
Als Cruijff niks mag zeggen, wie dan wel???
janneman
pi_42258433
Nu Huntelaar 2 tot 4 weken is uitgeschakeld zal Van Basten Ruud wel weer oproepen ter vervanging van KJ.

toch?
pi_42259038
jawel hij zal ipv Klaas echt wel Ruudje doen, dat moet
pi_42259109
Ja, ook al houden ze niet van elkaar, ze hoeven toch niet met elkaar naar bed?
janneman
pi_42259183
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
jawel hij zal ipv Klaas echt wel Ruudje doen, dat moet
Dat zou de slimste move zijn die Marco op dit moment kan maken.

Het zou me echter niet verbazen als hij geen vervanger voor KJH oproept en gewoon met Kuyt in de spits gaat spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42259320
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:38 schreef DubbelX het volgende:
En dat Cruijff een plausibele reden heeft om geen verantwoordelijkheid te nemen bij een club of land...dan moet ie zn kop houden, want hij doet alsof ie het beter weet, terwijl hij het niet aandurft om zelf te coachen...dat is wat ik dus denk

kusje wimbledonracket
Als je hartproblemen geen voldoende reden vindt om geen (hoofd)verantwoordelijke positie te bekleden, dan mag jij dat vinden X-man
pi_42259321
Ruud Van Nistelrooy is dit seizoen gewoon weer de best presterende Nederlandse spits. Vorig jaar bij ManU ook top gepresteerd ondanks dat hij vanaf Februari naar de bank werd verwezen.

Dit stuk van Van Nistelroy is de aanleiding voor Van Basten geweest Van Bommel weer op te roepen(als een soort weerwoord op RVN's kritiek), en niets anders
pi_42259382
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:12 schreef AminBen het volgende:
Ruud Van Nistelrooy is dit seizoen gewoon weer de best presterende Nederlandse spits. Vorig jaar bij ManU ook top gepresteerd ondanks dat hij vanaf Februari naar de bank werd verwezen.
Bij Oranje speelde hij (als spits in 4-3-3) anders structureel onder de maat en de teams waarin hij speelde presteerden ook helemaal niks...
pi_42259522
Hij kan er toch niks aan doen dat spelers als O'Shea, Fletcher, Silvestre, Blanc, Barthez, Carroll achter hem staan
Van Nistelrooy doet overal zijn werk: scoren.

Jij wijt het matige presteren van Oranje en ManU van 2001-2006 aan Van Nistelrooy..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')