Uierzalf vind ik echt veels te dikke vettige rotzooi.quote:
Dan ben ik benieuwd naar een na-fotoquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef _Boozeroony het volgende:
Ah, dat ja. Dat zijn korstjes.
Die gaan er tzt wel af![]()
vettig is juist de bedoeling. en dik is het juist niet volgens mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:59 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uierzalf vind ik echt veels te dikke vettige rotzooi.
Het hoeft niet per definitie vettig te zijn, het is uiteindelijk bedoelt om de huid niet uit te laten drogen en om de huid soepel te houden. Bepanthen is gewoon een creme die totaal niet vettig is en een beter effect heeft als je het mij vraagt. Bepanthen is gewoon verkrijgbaar bij de apotheek en werkt erg verkoelend. Is als ik het goed heb eigenlijk gewoon zalf voor brandwonden. Wel echt superspul!quote:
Dan vraag je toch ff of iemand je kan helpen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef _Boozeroony het volgende:
hoewel het vrij lastig is als je zo'n tattoo op je rug hebt, als je niet bijster lenig bent.
Die iemand is er soms ook wel hoor, maar niet altijd.quote:Op zondag 5 november 2006 12:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dan vraag je toch ff of iemand je kan helpen?
Ah ok tofquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef CrazyLin het volgende:
Bodycult is ook goed qua tattoo's, vraag naar Edwin![]()
Er zullen vast wel een paar rotte appels bij zitten, maar ik denk dat je je niet te veel moet laten leiden door hoe de shop eruit ziet. Ga naar binnen en bekijk fotos van de daar gezette tattoos. Praat een beetje met die lui daar en vel dan pas een oordeel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Asshole het volgende:
* Asshole Wil ook een tattoo, maar vind die shops altijd zo luguber![]()
Nee joh! Er is alleen veel getattoëerde huid te zien, that's all. Ze bijten nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Asshole het volgende:
* Asshole Wil ook een tattoo, maar vind die shops altijd zo luguber![]()
Niet dat ik je pret wil bederven, maar je weet welke betekenis dit woord - bv. in Frankrijk - heeft?quote:
maar libertine heeft toch niks met sex te makenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef cloink het volgende:
Een redelijk negatieve zal ik maar zeggen. "Seksueel vrijgevochten" heeft daar eerder de betekenis van "slet" gekregen. Vraag me ook niet hoe hoor... 't Is maar dat je het weet als je in St-Tropez zo op het strand gaat liggen.
Vraag dat maar eens aan de Fransen !quote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef saaw het volgende:
[..]
maar libertine heeft toch niks met sex te maken
wel vrijgevochten, maar de sex zie ik er iet in terug hoor
Ik keek net op die site, en voor het eerst had ik echt iets van 'woah, daar wil ik hem laten zetten!'.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wil je new school of old school? Want voor new school moet je zóóó in Apeldoorn zijn bij Tattoomania.. Damn die gast is goed daarin!
Neequote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef ClioSporT het volgende:
Is bodyflair in rotterdam een beetje goed?
Zoals hij het doet;echt wel. Super is het!quote:Ik neem aan dat kleurrijke stukken de specialiteit is van Toe Tag Tattoo?
Bij een geode shop is alles kenbaar te maken wat jij wilquote:Is dit kenbaar te maken hoe ik het graag zou willen qua dikte van lijnen
Ach, de Fransman met wie ik optrok deze zomer kon zonder tattoo ook al niet van me afblijven, dus dat zal weinig verschil maken. (Dat ik hem niet moest was dan weer jammer, ik heb nog weken mailtjes gekregen met "My butterfly, flying in the stars, I miss you so much" erin, maargoed dat doet er hier niet toe.)quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef cloink het volgende:
Een redelijk negatieve zal ik maar zeggen. "Seksueel vrijgevochten" heeft daar eerder de betekenis van "slet" gekregen. Vraag me ook niet hoe hoor... 't Is maar dat je het weet als je in St-Tropez zo op het strand gaat liggen.
Die komt heel vaak langs zelfsquote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef LeonH het volgende:
Ben nu net die site van Tattoomania aan het bekijken, maar is die laatst niet langsgeweest bij Tattoo's en piercings op tv? Interieur kwam me zo bekend voor..
't Was maar een "heads up" hoor...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En ik ga het niet laten om mijn tattoo te zetten omdat Franse mensen misschien denken dat ik promiscue ben als ze me in bikini zien. Hoe vaak is dat nou al met al het geval ? En als ik zo nodig wil zwemmen in Frankrijk, en ik ben bang om uitgelachen of aangerand te worden dan koop ik wel een zwempak..
Ach, het is goed om te weten. Voor het geval dat de man van mijn dromen Frans blijkt te zijn, en op onze huwelijksnacht na het afpellen van mijn bruidsjurk hysterisch gillend wegrent en het huwelijk wil laten ontbinden ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef cloink het volgende:
[..]
't Was maar een "heads up" hoor...![]()
Dat had ik wel verwacht ja, maar boeiendquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:57 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om even te lachen...![]()
Volgende x je rechterarm aan de andere kant van je linker houden, dan komt je "biceps" beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |