abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:35:03 #151
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43213110
uierzalf
an urge to help mankind overcomes me
pi_43213427
Vaseline sluit je huid nogal af waardoor het neit kan ademen. Beter is uierzalf inderdaad.
pi_43213613
Mooi, daar had ik nog een onaangebroken potje van staan.

Zijn hier nog mensen die ook hun tattoo(s) bij Hanky Panky in A'dam hebben gezet?
pi_43222904
Bepanthen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_43222967
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef saaw het volgende:
uierzalf
Uierzalf vind ik echt veels te dikke vettige rotzooi.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_43226281
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef _Boozeroony het volgende:
Ah, dat ja. Dat zijn korstjes.

Die gaan er tzt wel af
Dan ben ik benieuwd naar een na-foto
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:08:17 #157
74276 saaw
pi_43236228
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:59 schreef mrcool het volgende:

[..]

Uierzalf vind ik echt veels te dikke vettige rotzooi.
vettig is juist de bedoeling. en dik is het juist niet volgens mij
pi_43239195
Uierzalf vind ik wel lekker, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal
pi_43239299
Na een dagje ervaring met uierzalf vind ik het wel een fijn spul. Gewoon opletten dat je niet een te dikke laag smeert, hoewel het vrij lastig is als je zo'n tattoo op je rug hebt, als je niet bijster lenig bent .
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:23:46 #160
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43240087
Ik ben vandaag met mijn tekening naar de tattoo-shop geweest!

Mijn ontwerp is wel nog helemaal aangepast, en ook niet meer in kleur, maar nu is het echt helemaal wat ik wil en ik ga hem de 17e laten zetten...

Blij aftellen dus!
pi_43256213
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:08 schreef saaw het volgende:

[..]

vettig is juist de bedoeling.
Het hoeft niet per definitie vettig te zijn, het is uiteindelijk bedoelt om de huid niet uit te laten drogen en om de huid soepel te houden. Bepanthen is gewoon een creme die totaal niet vettig is en een beter effect heeft als je het mij vraagt. Bepanthen is gewoon verkrijgbaar bij de apotheek en werkt erg verkoelend. Is als ik het goed heb eigenlijk gewoon zalf voor brandwonden. Wel echt superspul!
pi_43256244
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef _Boozeroony het volgende:
hoewel het vrij lastig is als je zo'n tattoo op je rug hebt, als je niet bijster lenig bent .
Dan vraag je toch ff of iemand je kan helpen?
pi_43271697
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:45 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dan vraag je toch ff of iemand je kan helpen?
Die iemand is er soms ook wel hoor, maar niet altijd.

Ik ben nu wel gruwelijk aan het vervellen trouwens, alsof ik 4 dagen geleden zonder zonnebrand op het strand van Maui heb gelegen.
pi_43296940
Ik ben eruit. Het gaat gebeuren binnenkort.

Dit gaat op mijn "maag" komen, zegmaar. (Zie eerdere post voor precieze locatie.) En ik heb besloten dat ik het wel prima vind om naar Terneuzen te reizen. Het voelt goed daar, ofzo. Ik kan me vinden in de filosofie van de shop, enzo. Dat is meer dan ik van de diverse shops die ik hier in Utrecht zo heb gezien. Ik krijg er allemaal geen lekker gevoel bij, en bij Gekko wel. En wat ParanoidEv ook al zei, dat is best de moeite van het naar Terneuzen reizen waard.

Mits zij er natuurlijk is om koffie voor me te zetten en samen te beppen. .

ParanoidEv, ik heb je even toegevoegd op MSN om het er nog eens over te kunnen hebben.

Update: . Afspraak gemaakt ! . Woensdag 15 november is het zo ver om 13.00 uur ! .

[ Bericht 17% gewijzigd door AudreyHepburn op 06-11-2006 18:03:04 ]
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_43299884
Prettige plek

Veel plezier
pi_43328253
Go Au3 Kom je 'm laten zien?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_43331484
Hehe cool, ik lees dit alles nu pas omdat ik pas verhuisd ben (naar Terneuzen hehe) en ik in mijn huisje nog geen internet heb. Ik ben er alleen 's avonds dus om 13:00 ben ik op school en niet aan het werk..
pi_43331754
Ach, dat is me nou jammer. . Nouja. Niks aan te doen.

Al zal ik er zo een twee drie nog niet weg zijn, ik heb nog een boel te bespreken over het ontwerp. Het begint nu toch wel te kriebelen. Ik wil sowieso "libertine" laten tattoeeren, maar ik wil ook even wat kletsen over een plaatje erbij. Heb ergens een mooi gestileerd doodshoofd gezien, dat zie ik ook wel zitten. Dat hoeft dan niet perse meteen dan, maar als ik er toch ben, dan wil ik het er ook even op mijn gemak over hebben.

Anyway, ik vermaak me wel, maar jammer dat ik je dan net misloop.
pi_43332415
Ik heb dan les, maar als m'n rooster wijzigt dan kom ik wel even kijken hoor
pi_43332508
Samen koffiebeppen is altijd prima. Meer koffiebep op deze wereld.
pi_43332666
Ja inderdaad, ik heb zelfs 2 koffiezetapparaten. Maar eigenlijk drink ik liever losse thee maar ik ben de enige die dat zuipt. Plus het is op.

Ontopic: Binnenkort ook weer geprikt worden. Is al veelste lang geleden ondertussen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:05:12 #172
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43333071
Hoi, ik wil binnenkort een tattoo laten zetten en ben nu dus op zoek naar een goede shop in Amsterdam. Ik heb 2 piercings laten zetten bij Bodycult en vond dat een prettige shop, maar goed piercings zijn geen tattoos he? Iemand toevallig nog tips wat goede shops in Amsterdam zijn, ik ben hier nog niet heel erg bekend
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_43334081
Bodycult is ook goed qua tattoo's, vraag naar Edwin
~ I like it hot ~
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:10:42 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43335937
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef CrazyLin het volgende:
Bodycult is ook goed qua tattoo's, vraag naar Edwin
Ah ok tof 'Ga er sowieso eerst wel even orienterend heen, beetje kijken hoe ik me erbij voel en natuurlijk over een ontwerp praten.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_43338965
Succes
~ I like it hot ~
pi_43341366
* Asshole Wil ook een tattoo, maar vind die shops altijd zo luguber
pi_43341469
Ik heb die van mij bij Hanky Panky(o.z. voorburgwal) laten zetten. Dat is imo ook een goede zaak. Helaas deed(doet?) de verwarming het daar niet, waardoor ik met pikkenvel op de stoel zat.
pi_43341631
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Asshole het volgende:
Er zullen vast wel een paar rotte appels bij zitten, maar ik denk dat je je niet te veel moet laten leiden door hoe de shop eruit ziet. Ga naar binnen en bekijk fotos van de daar gezette tattoos. Praat een beetje met die lui daar en vel dan pas een oordeel.
pi_43349310
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Asshole het volgende:
Nee joh! Er is alleen veel getattoëerde huid te zien, that's all. Ze bijten niet

Wandel een shop binnen, praat wat met ze, als je je er niet thuis voelt moet je ook geen naalden in je laten steken door ze.
pi_43349618
Dat had ik ook wel hoor.

Daarom neem ik de moeite om naar Terneuzen te reizen vanuit Utrecht, omdat ik van hun, via Ev en hun site een stuk aangenamer beeld krijg dan de shops die ik hier in Utrecht zoal gezien heb. Ik krijg er hier altijd het gevoel bij alsof ze alleen maar leven van het zetten van hartjes met FC Utrecht erin. En misschien zijn dat brute vooroordelen en is het een schijnveiligheid die ik voel bij Gekko, maar tot nu toe vind ik dat ik een goeie beslissing heb genomen.
pi_43350757
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Niet dat ik je pret wil bederven, maar je weet welke betekenis dit woord - bv. in Frankrijk - heeft?
Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
cloink - not just the sound of your jaw hitting the floor...
pi_43353322
...wa dan?
pi_43353612
Een redelijk negatieve zal ik maar zeggen. "Seksueel vrijgevochten" heeft daar eerder de betekenis van "slet" gekregen. Vraag me ook niet hoe hoor... 't Is maar dat je het weet als je in St-Tropez zo op het strand gaat liggen.
Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
pi_43353754

beetje de sterretjes opgeknapt.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:01:52 #185
74276 saaw
pi_43353963
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef cloink het volgende:
Een redelijk negatieve zal ik maar zeggen. "Seksueel vrijgevochten" heeft daar eerder de betekenis van "slet" gekregen. Vraag me ook niet hoe hoor... 't Is maar dat je het weet als je in St-Tropez zo op het strand gaat liggen.
maar libertine heeft toch niks met sex te maken
wel vrijgevochten, maar de sex zie ik er iet in terug hoor

en mooie sterren NRK!

ik krijg er ook weer een ster bij binnenkort
pi_43355301
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef saaw het volgende:

[..]

maar libertine heeft toch niks met sex te maken
wel vrijgevochten, maar de sex zie ik er iet in terug hoor
Vraag dat maar eens aan de Fransen !
pi_43356005
Na aardig wat posts te hebben meegelezen heb ik een vraag aan de doorgewinterde tattoo-liefhebbers.

Wat is het grote verschil tussen Old Skool en New Skool tattoo's?
Zit het verschil heb in de dikte van de lijnen, of in de ontwerpen zelf?
Wat ik nu voor beeld heb is de Old Skool tattoo meer de schepen, pin-ups e.d. in de standaard kleuren en dezelfde dikte qua lijnen. Vallen de biljartballen, cherry's, nautische sterren e.d. meer onder de New Skool?

Kan je bij een willekeurige tattoo-artist je "stijl" aangeven waarin je je tattoo wilt hebben, of moet ik de tattoo-artiesten meer in hokjes zien?
Mag ik verwachten dat iedere tattoo-artist met verschillende diktes qua lijnen kan werken, en een groot assortiment heeft aan kleur?

Binnekort wil ik verder mijn uitbreiding van mijn collectie tattoo's .....mijn eerste tattoo is een nogal standaard tattoo uit een flash-boek, mijn tweede tattoo in een getekende tattoo door een cartooniste.
1 staat op mijn onderrug, de ander op mijn schouder...ik hoop in de toekomst deze twee "samen te voegen" en over een groot deel van mijn rug (al niet heel mijn rug) een mooi printje te zetten.

Er zijn diverse stijlen die ik leuk vind, al heb ik nog niet de kennis om ze daadwerkelijk te benoemen en in een hokje te plaatsen.
Het werk van "On Edge Tattoo" (Den Haag) vind ik erg mooi. Hun Old SKool werk wordt (zover ikd at als leek kan zien) vooral met dunne lijnen gemaakt, terwijl door hun getattoerde sterren prachtige dikke randen kunnen hebben.
Is dit kenbaar te maken hoe ik het graag zou willen qua dikte van lijnen of moet ik het dus echt zien als hun stijl?

Verder vind ik de tattoo's van Inkstitution (Errol) en Toe Tag Tattoo machtig.
Wat ik me wel afvraag is of ik mag verwachten dat andere shops hetzelfde kleurenassortiment hebben als Toe Tag Tattoo.
Zijn kleurenwerk vind ik prachtig, maar kom het niet veel tegen op andere artist-sites.
Ik neem aan dat kleurrijke stukken de specialiteit is van Toe Tag Tattoo?
Vervagen sommige kleuren sneller als andere kleuren?

Verder nog een beetje klunzige vraag, maar het is alweer een tijd geleden dat ikmijn vorige tattoo's heb laten zetten dus ben een beetje de kluts kwijt qua helingstijd.
Op de site van Toe Tag Tattoo staat een mooie beschrijving, maar wat voor mij belangrijk is dat ik wil weten of ik na 6 dagen weer kan werken.
Ik heb een "doe-baan" in de gehandiaptenzorg en wil absoluut voorkomen dat door agressie-incidenten mijn tattoo beschadigt raakt.
Jullie tips?

Tot slot zocht ik nog in regio Zuid-Holland een goede atrist die een portret kan maken in cartoonstyle, kan ik daarvoor terecht bij bovenstaande of wordt dat een andere artist?

THNX
pi_43360167
Wil je new school of old school? Want voor new school moet je zóóó in Apeldoorn zijn bij Tattoomania.. Damn die gast is goed daarin!

New school heeft volgens mij meer met teken stijl te maken, lekker dikke lijnen, erg cartoonish, felle kleuren, lekker druk. Terwijl old school meer gematigt is.
pi_43362442
Is bodyflair in rotterdam een beetje goed?

Ik wil een stukje tekst laten zetten. Ben nog wel op zoek naar een mooie lettertype. Iemand wat leuke links voor mij ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_43362705
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wil je new school of old school? Want voor new school moet je zóóó in Apeldoorn zijn bij Tattoomania.. Damn die gast is goed daarin!
Ik keek net op die site, en voor het eerst had ik echt iets van 'woah, daar wil ik hem laten zetten!'.

Zelfs de tribals (dus puur 'voor de mooi') zagen eruit als iets wat ik wel zou willen overwegen.

Ga er deze maand nog langs, ook om te zien of de shop zelf me bevalt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 8 november 2006 @ 17:31:51 #191
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43364652
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef ClioSporT het volgende:
Is bodyflair in rotterdam een beetje goed?
Nee
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43364995
oh, ok.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_43370752
Nee die staat niet echt als geliefd te boek ook, dus ik zou als ik jou was maar even verder zoeken
quote:
Ik neem aan dat kleurrijke stukken de specialiteit is van Toe Tag Tattoo?
Zoals hij het doet;echt wel. Super is het!

Doe voor een goed old school voorbeeld maar eens een google seach op Sailor Jerry Ik denk dat je dan wel een goed beeld krijgt van het verschil.
quote:
Is dit kenbaar te maken hoe ik het graag zou willen qua dikte van lijnen
Bij een geode shop is alles kenbaar te maken wat jij wil

Tot slot zocht ik nog in regio Zuid-Holland een goede atrist die een portret kan maken in cartoonstyle
Ik zou zeggen, rijd inderdaad eens langs Tattoomania, of kijk even op de website. Ik denk zomaar dat het je wel ligt.
pi_43373596
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef cloink het volgende:
Ach, de Fransman met wie ik optrok deze zomer kon zonder tattoo ook al niet van me afblijven, dus dat zal weinig verschil maken. (Dat ik hem niet moest was dan weer jammer, ik heb nog weken mailtjes gekregen met "My butterfly, flying in the stars, I miss you so much" erin, maargoed dat doet er hier niet toe.)

Nee, mijn tattoo komt op een plek waar je 'm alleen ziet als ik een bikini draag, namelijk net onder mijn ribbenkast, ter hoogte van mijn maag. En ik ga het niet laten om mijn tattoo te zetten omdat Franse mensen misschien denken dat ik promiscue ben als ze me in bikini zien. Hoe vaak is dat nou al met al het geval ? En als ik zo nodig wil zwemmen in Frankrijk, en ik ben bang om uitgelachen of aangerand te worden dan koop ik wel een zwempak. .
pi_43375349
Deze wil ik binnenkort laten zetten bovenaan m'n rug, in het midden, ong. 8 a 10 cm. breed

Ontwerp is van Alex Grey, die ook veel artwork heeft gemaakt voor de band Tool.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 8 november 2006 @ 23:14:50 #196
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_43379493
Ben nu net die site van Tattoomania aan het bekijken, maar is die laatst niet langsgeweest bij Tattoo's en piercings op tv? Interieur kwam me zo bekend voor..

Verder heb ik alweer een paar ideetjes in me kop zitten waar ik maar niet uit kom...
2 sterren op deze plek:

(even een man voor je denken)
met daarin in elke ster de voorletter van m'n ouders.

Verder liep ik al een tijdje in gedachten met zoiets wat PHteV zich nu laat zetten, maar dan een stuk kleiner en zonder die touwtjes enzo, net alsof het papier iets strakker is opgerold en ouderwets is met daarin een stukje van het limburgse volkslied op m'n schouderblad. Als we toch in limburg zitten zou ik ook nog wel ergens RJC (roda jc) willen laten zetten. Denk dat dat de kuit gaat worden.
Ik ben ook nog maori-geil en aangezien een schildpad m'n favoriete dier is zou het mooi zijn om dit samen te verwerken.
Maar dan is 1 ding waar ik echt nog niet uit kom. Ik zou dolgraag iets willen laten zetten rondom het thema karma. Maar zou bijgod nog niet weten wat ik daarvan zou kunnen maken.

Noem me gek of geschift maar het betekent persoonlijk wel allemaal heel veel voor me

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte wanneer iets van bovenstaande serieuze vormen gaat aannemen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_43384583
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef LeonH het volgende:
Ben nu net die site van Tattoomania aan het bekijken, maar is die laatst niet langsgeweest bij Tattoo's en piercings op tv? Interieur kwam me zo bekend voor..
Die komt heel vaak langs zelfs
pi_43386370
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

En ik ga het niet laten om mijn tattoo te zetten omdat Franse mensen misschien denken dat ik promiscue ben als ze me in bikini zien. Hoe vaak is dat nou al met al het geval ? En als ik zo nodig wil zwemmen in Frankrijk, en ik ben bang om uitgelachen of aangerand te worden dan koop ik wel een zwempak. .
't Was maar een "heads up" hoor...
pi_43386828
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef cloink het volgende:

[..]

't Was maar een "heads up" hoor...
Ach, het is goed om te weten. Voor het geval dat de man van mijn dromen Frans blijkt te zijn, en op onze huwelijksnacht na het afpellen van mijn bruidsjurk hysterisch gillend wegrent en het huwelijk wil laten ontbinden ofzo.
pi_43477416
Hoe zit het eigenlijk met tattoo's en sporten? Stel ik neem er 1 op mijn rug, maar ik sport en wordt breed? Of op mijn arm ofzo en dat ik dan nog meer spieren krijg? Of kan dat gewoon?
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:57 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om even te lachen...
Volgende x je rechterarm aan de andere kant van je linker houden, dan komt je "biceps" beter uit.
Dat had ik wel verwacht ja, maar boeiend Ik ken je toch niet!
Hoe bedoel je eigenlijk?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')